Anıl Akgül 24 Eylül 2014 Paylaş 24 Eylül 2014 Öncelikle tüm arkadaşlara selamlar.. Aracıma brigestone potenza re050a rft lastik takmayı düşünüyorum.. Ebatları 225/40/18 olacak.. Forumda gerekli bölümleri okudum genelde turanza hakkında bilgiler var.. Fakat bu lastik ile ilgili kullanan arkadaşlar pek yok sanırım.. Genel fikirler sert olduğu fakat ıslak ve kuru zeminde başarılı bir lastik olduğu yönünde.. Bu lastiğin eksileri artıları ve rft olmasının avantajı yada dezavantajı nelerdir ? Özellikle kullanan yada fikir sahibi olan arkadaşlar var ise yorumlarını esirgemesinler lütfen Şimdiden herkese teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Hamit Akkuş 24 Eylül 2014 Paylaş 24 Eylül 2014 Şu an lastikçideyim. Patlak lastik adam lastiği janttan zorla ayırdı. Kemik gibi lastik diyor :-) 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 24 Eylül 2014 Yazar Paylaş 24 Eylül 2014 Şu an lastikçideyim. Patlak lastik adam lastiği janttan zorla ayırdı. Kemik gibi lastik diyor :-) Aynı marka model mi hamit ? Senin kullandığın lastikde bu marka mı ? Yorum bağlantısı
Hamit Akkuş 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Aynı marka model mi hamit ? Senin kullandığın lastikde bu marka mı ? araç benim değildi fakat lastik aynı marka model hatta oda 18". Lastikçi bu lastikler çok sağlam oluyor.korkma bas basabilmişim kadar dedi. 1 Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Neden RFT düşünüyorsunuz? RFT lastik takarsanız konfordan bayağı bir ödün verirsiniz... 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Neden RFT düşünüyorsunuz? RFT lastik takarsanız konfordan bayağı bir ödün verirsiniz... Mert Can aracı eşimle birlikte kullanıyoruz .. Ben olmadığım zamanlarda da bizim ufaklıkla birlikte biniyorlar genelde .. Biraz da güvenlik açısından RFT düşündüm .. Lastik patlaması gibi bir durumda 90 km hıza kadar 80 km menzil yapabiliyor lastikler.. RFT daha önce kullanmadım senin görüşlerin neler ? Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Bmw 1.16 da yaklasik 13 bin km Bridgestone Turanza ER300 Rft kullandim. Bmw de fabrikasyon olarak yedek lastik lastik bulunmadığından araçlarda rft lastik kullanılıyor. Yol tutus vb. konularda herhangi bir sikayetim yoktu ancak rft lastikler normal lastiklere gore aşırı sert oldugundan belirli bir süre sonra rahatsız olmaya başlamıştım. Asfalttaki şerit çizgilerinin üzerinden geçtiğimde bile araç inanilmaz sarsiliyordu. Lastikler yeni diye değiştirmeye kiyamadim yoksa çoktan normal lastiklere geçmiştim. Ben Rft lastiğin size uygun olmadığını düşünüyorum... 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Bmw 1.16 da yaklasik 13 bin km Bridgestone Turanza ER300 Rft kullandim. Bmw de fabrikasyon olarak yedek lastik lastik bulunmadığından araçlarda rft lastik kullanılıyor. Yol tutus vb. konularda herhangi bir sikayetim yoktu ancak rft lastikler normal lastiklere gore aşırı sert oldugundan belirli bir süre sonra rahatsız olmaya başlamıştım. Asfalttaki şerit çizgilerinin üzerinden geçtiğimde bile araç inanilmaz sarsiliyordu. Lastikler yeni diye değiştirmeye kiyamadim yoksa çoktan normal lastiklere geçmiştim. Ben Rft lastiğin size uygun olmadığını düşünüyorum... Peki lastiklerin memnun olduğun kısımları yok mu ? Isınması vs nasıl ? Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Yol tutus ve frenleme gayet iyi. Islak yok performansi orta derecede. Dedigim gibi tek sikintim lastiklerin asiri sert olmasi. Rft lastik yapisi geregi normal lastiklere gore asiri sert olur, bisikletlerdeki dolma lastikler gibi Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Neden RFT düşünüyorsunuz? RFT lastik takarsanız konfordan bayağı bir ödün verirsiniz... RFT ( Rıfat ) kalitedir. 1 Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 RFT ( Rıfat ) kalitedir. Hadi ordan konforsuz 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Hadi ordan konforsuz 40 yamak 18 inç jant ile bir lastik ne kadar konforlu olur ki ? Bari kaliteli olsun. 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Ne lastik takılırsa takılsın. Focus için konfor + ya da - yönde çok değişim göstermez. Hissedilebilir derecelere ulaşmaz bu + ve - ler. 2 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Ne lastik takılırsa takılsın. Focus için konfor + ya da - yönde çok değişim göstermez. Hissedilebilir derecelere ulaşmaz bu + ve - ler. Bende sana katılıyorum sevgili RFT (Rıfat) İşin bir de iyi kısmı balon vs yapma durumunun olmaması .. Focus zaten yol sesini hissettiren bir otomobil .. Denemeden bu lastikleri karar veremeyeceğim sanırım ... 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Bende sana katılıyorum sevgili RFT (Rıfat) İşin bir de iyi kısmı balon vs yapma durumunun olmaması .. Focus zaten yol sesini hissettiren bir otomobil .. Denemeden bu lastikleri karar veremeyeceğim sanırım ... Lastikte birinci öncelik güvenliktir , sonra dayanıklılık. Üstünde duramadığınız yolda , konforla seyahat edemezsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Lastikte birinci öncelik güvenliktir , sonra dayanıklılık. Üstünde duramadığınız yolda , konforla seyahat edemezsiniz. Brigestonelerin yol tutuşu ve dayanıklılığı üst seviyede ... Frenleme de ona keza ... Tek eksi yanı sert lastik olması anladığım kadarıyla .. Yorum bağlantısı
Fatih Avcı 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Bence gt redial bakın süper bir lastik. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Bence gt redial bakın süper bir lastik. O lastik hakkında pek bilgim yok .. Nasıl bir lastiktir ? 225/40/18 ölçülerinde fiyatları ve performansı nasıldır ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Uretimde rft takilmamissa sonradan takilmamali, lastik hava basinc ikazi yoksa cok da tehliklei. Ses konfor ve rakam zaten her yonden negatif. Tersi de gecerli, rft varsa degisimde takilmaz ise yasal olarak baglama sebebidir , teafikten men. Gt , jantin yere degmesini engelle r.... 3 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Uretimde rft takilmamissa sonradan takilmamali, lastik hava basinc ikazi yoksa cok da tehliklei. Ses konfor ve rakam zaten her yonden negatif. Tersi de gecerli, rft varsa degisimde takilmaz ise yasal olarak baglama sebebidir , teafikten men. Gt , jantin yere degmesini engelle r.... Çağlar abi aracım 2011 focus 2,5 Titanium .. Lastik hava basınç ikazı yok .. Ses olarak focuslar zaten yol sesini alan otomobiller .. Sertliği haricindeki olası yaşanacak sıkıntılar ve çözümleri ne şekilde olabilir ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Gereksiz pahali herseyden once patlayimca hava kacinca ikaz yoksa cok tehlikeli 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 25 Eylül 2014 Yazar Paylaş 25 Eylül 2014 Gereksiz pahali herseyden once patlayimca hava kacinca ikaz yoksa cok tehlikeli Abi peki patladı farketmedim ben 80-90 km bu şekilde gittikten sonra hala farketmeyip yola devam edersem normal lastik gibi inmeye mi başlıyor yoksa başka bir durum mu hasıl oluyor ? Yorum bağlantısı
Fatih Avcı 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 O lastik hakkında pek bilgim yok .. Nasıl bir lastiktir ? 225/40/18 ölçülerinde fiyatları ve performansı nasıldır ? Öncelikle bende sizin gibi rpt alacaktim benimde Esim kullanıyor bende çok korktum lastik sikintili olacak diye ayni ölçülerde GT redial aldim lastikcim illa bunu al dedi çok tereddüt etmiştim ama harika bir lastik hem sessiz hem çok sağlam her turlu denedim lastiği zimba gibi lastikleri tam emin degilim ama 1100 TL ye almistim simdi ucuzladi diye biliyorum. Harika bir lastik. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül 2014 Paylaş 25 Eylül 2014 Abi peki patladı farketmedim ben 80-90 km bu şekilde gittikten sonra hala farketmeyip yola devam edersem normal lastik gibi inmeye mi başlıyor yoksa başka bir durum mu hasıl oluyor ? içinde bir kat kalın kauçuk var forklift lastiği gibi bunun üstünde yürümeye başlıyor. havasızken. jant lasiği kesmesin diye 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts