Çağlar Bayur 21 Eylül 2014 Paylaş 21 Eylül 2014 Subap itici ve enjektorlere numaralandurip söküldüğü. Silindir no suna takilmali Su kanali korozyonu genelde eksik veya yanlis antifirz kullanimi ile oluşur Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 21 Eylül 2014 Yazar Paylaş 21 Eylül 2014 Subap itici ve enjektorlere numaralandurip söküldüğü. Silindir no suna takilmali Su kanali korozyonu genelde eksik veya yanlis antifirz kullanimi ile oluşur Subap itici ve enjektorlere numaralandurip söküldüğü. Silindir no suna takilmali ? ? Çağlar bey yazdıgını anlayamadım tüm subab lar deşecek , enjektörlerde deişecek bunumu dememk istedin çıkan tüm parçalar sırasının üzerine koydum ve takmadan önce hassas tartı ile tartıp elektironik kumpasla ölceceğim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Eylül 2014 Paylaş 21 Eylül 2014 subaplar mootr içindeki parçalar, itecekler bunlara hareket verenler. foto da olanlar . Enjektör değşiimi pahalı bir karar sorunu nedir? Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 21 Eylül 2014 Yazar Paylaş 21 Eylül 2014 subaplar mootr içindeki parçalar, itecekler bunlara hareket verenler. foto da olanlar . Enjektör değşiimi pahalı bir karar sorunu nedir? uçları kırılmış lastikleri ekimiş diye aslında bu dediklerimin haricinde bir sıkıntısı yok 1 sayfaya koymustum resimn o lastikleri deiştermem mümkünmü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Eylül 2014 Paylaş 21 Eylül 2014 fotoyu gördüm. Teorik olarak contası ve memesi değişir yani elinde parçası olan enjektörcüde. ancak yıl itibari ile pratikte bulması zor gibi gözüküyor Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 21 Eylül 2014 Yazar Paylaş 21 Eylül 2014 diger üçü bu şekilde temizlenince güzel görünür conta durumları iyi 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Motorun bütün parçaları takılmadan silindir blogu hangi renge boyayım ? Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 tertemiz çok güzel olmuş bak bu veya bunun gümüş rengi nasıl olurdu Yorum bağlantısı
Misafir 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Bütün uyarılar yapılmış, söylenecek fazla bir şey kalmamış. Ben biraz acele et derim. Zaman geçtikçe parça artırma ihtimali çoğalıyor. Allah yardımcın olsun kardeşim, ciddi anlamda zor ve masraflı bir işe girmişsin. Bunu başarırsın, hiç kuşku duymuyorum. Ancak işlem bittikten sonra iyi bir serviste bütün değerler kontrol edilmeli. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Bütün uyarılar yapılmış, söylenecek fazla bir şey kalmamış. Ben biraz acele et derim. Zaman geçtikçe parça artırma ihtimali çoğalıyor. Allah yardımcın olsun kardeşim, ciddi anlamda zor ve masraflı bir işe girmişsin. Bunu başarırsın, hiç kuşku duymuyorum. Ancak işlem bittikten sonra iyi bir serviste bütün değerler kontrol edilmeli. Abi tesekkür ederim, insan yeterki istesin kafasına koysun yapamayacagı her neyse yoktur . Az çok burda tanıyanlar biliyor beni tanımayanlarsa oturup izlesin işini bilmedik ustalar insana neler yaptırıyor taşlamacıda ve honlacıda bir sorun cıkmazsa yani güzel iş cıkartırlarsa gerisi gelir Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 külbütör kapakları rengi sizce ? mavi kırmızı orjinal renk gümüş 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 elinize sağlık Saolasınız barış bey Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 24 Eylül 2014 Yazar Paylaş 24 Eylül 2014 Arkadaşlar üst kapakta gördügüm küçük çapaklarında temizliği yapılması lazım motor açısından daha sağlıklı olur diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 24 Eylül 2014 Paylaş 24 Eylül 2014 Zekeriya bey bence kapak boyama işi daha sonra..hangi renk olacağına sonra karar verilir. Şimdi daha önemli işler sizi bekliyor bence. Yorum bağlantısı
Misafir 24 Eylül 2014 Paylaş 24 Eylül 2014 O çapakların motora herhangi bir etkisi olacağını sanmıyorum. Uğraşma onlarla, motoru zaman geçmeden toplamaya bak. Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 24 Eylül 2014 Yazar Paylaş 24 Eylül 2014 Ayhan bey şuan işteyim fikir almak babında soru yönetmiştim konuşalım tartışalım gördügüm hataları sizlerle paylaşmak istedim . Tabi haklısınız o işler enson işler , Bu hafta aksları ve şanzumanı indirecegim zaman yeterse alttan pistonları ve krankı sökecegim tek sıkıntım trıgerin kopması havaların soguk zamanına denk gelmesi 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 24 Eylül 2014 Yazar Paylaş 24 Eylül 2014 O çapakların motora herhangi bir etkisi olacağını sanmıyorum. Uğraşma onlarla, motoru zaman geçmeden toplamaya bak. Mükremin abi olduda bitteye getirmek istemiyorum 1 ayda 4 günümü anca ayırabiliyorum araca kafama takılan bu aracları neden kötülüyorlar neden ustalar düzgün ilgilenmezler mondeo,m dada aynıydı adam sağlam olan kapıyı bozduda elime veriverdi onun için acele etmiyorum blok,un kanalları temizlenek fikri olan arkadaşlar yazsın lütfen Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 28 Eylül 2014 Yazar Paylaş 28 Eylül 2014 şanzumanı ve motor blogunu indirdim .Sökme işleminde zor kısmı bitti çok şükür 6 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 28 Eylül 2014 Yazar Paylaş 28 Eylül 2014 Bu hafta tüm sökülen parcaların temizligi yapılacak değişecek parcalar deişecek aslında yapılan işlemler restorasyondur . araba sevdası bu olsa gerek 1 Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 29 Eylül 2014 Yazar Paylaş 29 Eylül 2014 akşam yağ ve su kanallarını incelediğimde takılan contanın su ve yağ kanalın taştığını ve hararet yapmaya sebeb nedenlerden birisi oldugunu söylemek istedim ve bu contanın parcanın tam adını bilmiyorum triger kayışının kopmasında büyük rol oynadığını düşünüyorum Aşşağı,daki resimleri iceleyin Yorum yazmanıza gerek yok yazanda pek yok -------------------------- yağlama sistemiveveveveve 6 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 Zekeriya bey, Yorum yapmak isteriz ama hiç birimiz sizin kadar bilgili değiliz maalesef Tek görebildiğim, baskı balata bitmiş, onun da değişmesi gerekecek. Sabır ve nakit diliyorum sizin için. -------------------------- yağlama sistemiveveveveve Vuuu, bu tıkanan yağ kanalı mı? Tıkalı damar gibi resmen. Nasıl bu hale gelmiş Yorum bağlantısı
Zekeriya Kahraman 29 Eylül 2014 Yazar Paylaş 29 Eylül 2014 Sani bey yorumunuz için tesekkürler o kadarda bilgi deilim ama mantık işi ile yürütüyorum baskı balata aldım triger seti ile birlikte Baştan söylediğim gibi usta ustalıgını konuştursa idi ne gerek vardı motoru acmaya bende ustalıga soyunmazdım ama şunu söyleyim iyikide sökmüşüm ne kadar üst kapak düzgün olursa olsun triger ne kadar iyi olursa yine kopardı Analizi iyi yapmak gerek 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts