Selçuk Keleş 9 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 9 Mayıs 2017 On 5/8/2017 at 16:32, Mehmet Ozyurek yazdı: Ben de seni Like'layım Kırdın demi parmağı Ucundan accık kırılmış, toparlar inşallah. Zaten bahar geldi etraf coştu çıkamıyorum delirdim iyice. 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 9 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 9 Mayıs 2017 On 5/8/2017 at 17:01, Sertaç Karginer yazdı: Geçmiş olsun nasıl oldu. Çok keskin bir S viraja fazla hızlı girdim galiba. Her şey bi anda oldu zaten bi anda yollar dar geldi yolun dışına savrulduk. Baş parmağımdan biraz tıkırtılar geldi, sağ omuzu da sürtmüşüm jersey yırtılmış, omuz koruma işe yaradı. Atılgan'ın çamurluğunun küçük bi parçası kopmuş, fren pedalı az eğilmişti. Neyse baktım ciddi bişey yok, yolumuza devam edip orman yolundan çayımızı içmeye gittik 1 Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 9 Mayıs 2017 Paylaş 9 Mayıs 2017 Çok keskin bir S viraja fazla hızlı girdim galiba. Her şey bi anda oldu zaten bi anda yollar dar geldi [emoji3] yolun dışına savrulduk. Baş parmağımdan biraz tıkırtılar geldi, sağ omuzu da sürtmüşüm jersey yırtılmış, omuz koruma işe yaradı. Atılgan'ın çamurluğunun küçük bi parçası kopmuş, fren pedalı az eğilmişti. Neyse baktım ciddi bişey yok, yolumuza devam edip orman yolundan çayımızı içmeye gittik [emoji4]Gelmiş geçmiş olsun tez zamanda iyileşmen dileğiyle [emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Mayıs 2017 Paylaş 9 Mayıs 2017 Çok geçmiş olsun Selçuk. Motor sürmenin en zevkli kısmı virajlar, bir o kadar da tehlikeli. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Mayıs 2017 Paylaş 9 Mayıs 2017 Çay yüzünden başına gelmeyen kalmadı. Birde motorda sağlam parça kalmadı kendini kırmaya başladı 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 10 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2017 Yolun eğimi hatalıymış emmi öyle dedi, bende hata yok 16 saat önce, Sertaç Karginer yazdı: Gelmiş geçmiş olsun tez zamanda iyileşmen dileğiyle 15 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Geçmiş olsun. Dikkatli ol 15 saat önce, Önder Özcan yazdı: Çok geçmiş olsun Selçuk. Motor sürmenin en zevkli kısmı virajlar, bir o kadar da tehlikeli. 14 saat önce, Servet Aydın yazdı: Çay yüzünden başına gelmeyen kalmadı. Birde motorda sağlam parça kalmadı kendini kırmaya başladı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2017 Paylaş 10 Mayıs 2017 Tam arkadan itişli 4 tekerli araç yolu Yanlayıp döneceksin burayı Motor, I ıh.. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Mayıs 2017 Paylaş 10 Mayıs 2017 Motor için hatalı eğim sıkıntı değil sürücü kusurlu [emoji88] 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2017 Paylaş 10 Mayıs 2017 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Motor için hatalı eğim sıkıntı değil sürücü kusurlu Kaymak gibi yolda devrilmiş.. Ne diyim yaa, üzülmesin diye öyle dedim ben... 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Mayıs 2017 Paylaş 10 Mayıs 2017 Ömründe 2 tekere binmeyenler nasıl belli oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Haziran 2017 Yazar Paylaş 7 Haziran 2017 Alıntı T.C. İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü BEYAZMASA Başvurunuz: İyi günler Bir süre önce İstanbul-Şile-Karakiraz köyü çıkışındaki Siltaş Silis Kumları firmasının ilerisindeki ara yolda çok keskin S virajı öncesi hiç bir uyarı levhası veya şerit çizgisi bulunmayan yolda motosikletimin kontrolünü kaybederek yol dışına savruldum. O esnada ordan geçmekte olan bir araç sürücüsü de aynı şekilde savrulmaktan zor kurtulduğunu belirtince size bunu bildirmek istedim. Google harita koordinatları 41.202198, 29.349974 olan bu noktada sürücüyü uyaran levhaların konmasını rica eder, saygılar sunarım. Sayın AHMET SELÇUK KELEŞ ; İlgi : 17.05.2017 08:45:37 Tarih ve 1-3421602875 Nolu Başvurunuz Başvurunuzda yer alan konu değerlendirilmesi ve gereği için İstanbul Büyükşehir Belediyesi Trafik Müdürlüğüne iletilmiş olup, alınan bilgi aşağıdaki gibidir: “Söz konusu yere yapılması talep edilen ‘yatay işaretleme’ uygulaması iş programımıza dahil edilmiştir. Birimimizce yapılacak tüm yatay işaretleme işleri geliş sırası ve ivedilik durumlarına göre yatay işaretleme programına alınıp bu programa göre yapılmaktadır. Talebiniz bu program çerçevesinde yerine getirilmeye çalışılacaktır.” Ayrıca bahse konu geçen adreste tehlikeli viraj, sağa devamlı tehlikeli viraj ve öndeki taşıtı geçmek yasaktır trafik işaretleme levha imalatları yapılmıştır. Fotoğraf ektedir." Boşvermeyelim, hata varsa düzeltelim. 9 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Haziran 2017 Paylaş 7 Haziran 2017 20 dakika önce, Selçuk Keleş yazdı: Boşvermeyelim, hata varsa düzeltelim. Helal olsun. Senin sayende şimdi başkalarının canı kurtulacak. Ben de gördüğüm tüm hataları iletiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 7 Haziran 2017 Paylaş 7 Haziran 2017 Şehir içinde kavşağa ışık talebini nereye yaparım o vakit? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 8 Haziran 2017 Yazar Paylaş 8 Haziran 2017 21 saat önce, Selçuk Bakış yazdı: Şehir içinde kavşağa ışık talebini nereye yaparım o vakit? Beledüye 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 18 Haziran 2017 Yazar Paylaş 18 Haziran 2017 Atılgan'ın yeni 50/50 lastikleriyle (Heidenau K60) ormanda ilk deneme sürüşü. 3 Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya 18 Haziran 2017 Paylaş 18 Haziran 2017 Heidenau olanlar degil mi, tecruben olumlu sanirim? 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Haziran 2017 Paylaş 18 Haziran 2017 Asfaltta nasıl olacak bakalım. Güle güle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 19 Haziran 2017 Yazar Paylaş 19 Haziran 2017 Ozlem Kaya yazdı: Heidenau olanlar degil mi, tecruben olumlu sanirim? Mehmet Ozyurek yazdı: Asfaltta nasıl olacak bakalım. Güle güle kullan. Önceki lastiklerim %100 off - %0 on lastiklerdi. (Mitas/Çekoslovakya) Asfaltta gürültülü ve titreşimli ve tabii ki tutuşu, freni kötüydü, ara asfalt yollarda kullanırken rahat değildim, güvensizdi. Bunlar sonbahar-kış ortamında yumuşak toprak, çamurda kazıya kazıya gidiyor, ormanda süper. Ama yazın kuru toprak / stabilize yolda yine kayıyor, hamurundan kaynaklı gibi ama belki de havasını fazla düşürmediğimdendir. Asfaltta 22 öneriliyor, zemin yumuşadıkça düşürüyorsun, ben genelde 15 falan yapıyorum. Şimdiki K60'lar %50 off - %50 on (Heidenau/Alman). Asfaltta gürültü, titreşim vs. almadım, limitleri zorlayan biri değilim ama tutuşu, freni güven verdi. Kuru toprak / stabilize yolda bir miktar kullandım, nerdeyse hiç kaydıramadım, güven verdi. Çamura, kaygan toprağa girince illa patlıycaktır ama normali de bu zaten. Umarım ileride de memnun kalırım. Kış aylarında tekrar Mitas'lara dönebilirim. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2017 Paylaş 19 Haziran 2017 Şu an memnun görünüyorsun.. Bence de doğru seçim yaptın. Sonuçta araziye romorkla götürmüyorsun motoru.. Arazide de en fazla çamura saplanır kalırsın.. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Haziran 2017 Paylaş 30 Haziran 2017 Resim nerede yüklü selçuk. Tapatalkta görünmüyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2017 Kurna köy. Sıcaktan kaçtık Oraya bakalım buraya girelim derken batışı ucu ucuna yakaladık Ama çay da iyi demlenmişti hee @Servet Aydın 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts