İçeriğe Yönlendir

Atılgan'ın Seyir Defteri


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Kaymıyor musun.. 

Karda nasıl ?

 


Fena kayıyor dün düştüm :) 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Video görelim 😅

 

İzlerden kayma baya bi anlaşılıyor :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bu aralar depreşti yine motor aşkım be arkadaş, içimizde ukte kalacak, yaş geçmeden binebilsek bari, bazen gözü karartıp alsammıda demiyor değilim hani,  çok iyi yapıyorsun, ver hakkını kardeş, bu zamanlar geri gelmiyor...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Azıcık tırmalama :)

 

IMG-20220330-WA0005.jpg

IMG-20220330-WA0006.jpg

IMG-20220330-WA0004.jpg

Mehmet Ozyurek yazdı:

Bence de akünün şarjı düşük. 

 

 

Çıkarken voltaj 12.2V dönerken de aynıydı. Galiba konjektörü bozmuşuz. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Doğa uyanıyor.. 

 

Ama yine motoru çamur etmişsin hep :)

 

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Doğa uyanıyor.. 

 

Ama yine motoru çamur etmişsin hep :)

 


O yüzden tırmalama dedim ya videosu da burada :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selçuk Keleş yazdı:


O yüzden tırmalama dedim ya videosu da burada :) 

 

Ahahaha çamur yutmuş seni.. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Ahahaha çamur yutmuş seni.. 

 

Solu tutturamadım başta , bir de altı üstü minicik kanal oranın o kadar batık olacağını tahmin edemedim :) 

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bence de akünün şarjı düşük. 

 

 

Aküyü şarj ettim 12.8v civarı gösteriyor. Ama sonuç değişmedi şarj voltajında 13v bile görmüyorum. Konjektör araştırayım, baya pahalı olsa gerek.

 

Detayda kalite : Motorun 10A aydınlatma sigortası ön arka park lambaları ve fara bağlı. Fren lambasına bağlı olmadığını fark ettim. Bu sigorta atsa bile frene basıldığında stop lambası yanmaya devam ediyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Minik V ölçüm göstergem geldi. 100 V'a kadar ölçebiliyor. Sürekli takılı olmayacak gerektiğinde bakmak için.

IMG-20220415-WA0009.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Çok şıkmış.. tak bi yere :)

 

Açma kapama switch falan kullanmak lazım, 0,006 A harcıyor. Gerek yok, sürekli bakacağım bişey değil.

Asıl sorun konjektörün ne olacağı, orjinaline 4700 lira istediler, başka modellerden çıkması en az 1000 lira. Amazon'da bi ürün buldum iyi bişeye benziyor, 500 lira ürün 400 lira gönderim tutuyor. Karar veremedim.

Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız
Açma kapama switch falan kullanmak lazım, 0,006 A harcıyor. Gerek yok, sürekli bakacağım bişey değil.
Asıl sorun konjektörün ne olacağı, orjinaline 4700 lira istediler, başka modellerden çıkması en az 1000 lira. Amazon'da bi ürün buldum iyi bişeye benziyor, 500 lira ürün 400 lira gönderim tutuyor. Karar veremedim.
Sonuçta diyod tablası,tamir yoluna gidilemiyor mu.
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Hasan Yıldız yazdı:

Sonuçta diyod tablası,tamir yoluna gidilemiyor mu.

 

Tamirinin yapıldığını duymadım. Değiştirip geçiliyor.

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

Başka bir motorunki uymaz mı?

 

Benimki 6 pinli, çoğu motorunki 5 , kabloları kesip bağlayıp uyarlıyorlar. 

3 tane statordan gelen besleme, bir + bir - , üçüncüsü ne işe yarıyor bilmiyorum. Kawasaki işte illa bi bmw'lik yapıcak :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...