Selçuk Keleş 26 Ocak 2015 Yazar Paylaş 26 Ocak 2015 Motorlar aynı mı Selçuk ? Hayır, iki tane CRF ve benim KLX var. Sürüş karakteristiği olarak benzer motorlar. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ocak 2015 Paylaş 26 Ocak 2015 Motorlar aynı mı Selçuk ? Sürücüleri farklı 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 26 Ocak 2015 Paylaş 26 Ocak 2015 İrc bildigin yerli ucuz lastik.hayranlik uyandiracak bir performansi olacagini sanmiyorym ama,mevcut araziye uyumlu olmasinsan olablir belki.atiyorum,senin lastikler toprak icin digerleri balcik icin daha uygun gibi bir sey olabilir mi acaba. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 26 Ocak 2015 Yazar Paylaş 26 Ocak 2015 İrc bildigin yerli ucuz lastik.hayranlik uyandiracak bir performansi olacagini sanmiyorym ama,mevcut araziye uyumlu olmasinsan olablir belki.atiyorum,senin lastikler toprak icin digerleri balcik icin daha uygun gibi bir sey olabilir mi acaba. Bilemiyorum, belki de ben gazı fazla açıyorum . Kawasaki'ye mail atıcam, göstergeye bir de düşme sayacı koysunlar, nasılsa sensörü var 2 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ocak 2015 Paylaş 27 Ocak 2015 Tabi evde "Aman Allahım, ben bunları makineye filan sokmam, git nerde yıkatırsan yıkat!" diyen biri olmayınca.... Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 27 Ocak 2015 Paylaş 27 Ocak 2015 Serkan yakışır, en scooter ından. 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Ocak 2015 Yazar Paylaş 29 Ocak 2015 İrc bildigin yerli ucuz lastik.hayranlik uyandiracak bir performansi olacagini sanmiyorym ama,mevcut araziye uyumlu olmasinsan olablir belki.atiyorum,senin lastikler toprak icin digerleri balcik icin daha uygun gibi bir sey olabilir mi acaba. Cross lastiklerinde öyle tanımlamalar var daha yumuşak ya da sert zemine göre optimize edilmiş türden. Ancak benim lastiklerim dualsport yani %50 arazi %50 asfalt oranında. Lastik basıncımı tekrar gözden geçireceğim, 22 PSI olduğunu hatırlıyorum. Sürekli değişken yol koşulu olduğundan objektif bir karşılaştırma da yapamıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 29 Ocak 2015 Paylaş 29 Ocak 2015 Cross lastiklerinde öyle tanımlamalar var daha yumuşak ya da sert zemine göre optimize edilmiş türden. Ancak benim lastiklerim dualsport yani %50 arazi %50 asfalt oranında. Lastik basıncımı tekrar gözden geçireceğim, 22 PSI olduğunu hatırlıyorum. Sürekli değişken yol koşulu olduğundan objektif bir karşılaştırma da yapamıyorum. 22 çok düşük değil mi?benim motorda lastik havası aynı araba gibi 32 idi.110 90 16 ebattı.eğer ön teker basıncı düşükse,o da her harekette seni düşürür 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 31 Ocak 2015 Yazar Paylaş 31 Ocak 2015 Arazi için lastik havası daha düşürülüyor, zaten önerilen de 22 psi. Lastik ölçülerim 21/18 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 Şubat 2015 Yazar Paylaş 1 Şubat 2015 Dün sabah erken Atılgan'ı alıp Kartal'daki yetkili servise bıraktım. Servis sorumlusu 800 km'de ilk bakıma getirilmesi gerektiğini söyledi ancak kullanıcı kılavuzunda böyle bir ifade hiç görmedim, rodajı bitiyo yağı da değişsin diye götürdüydüm aslında. Periyodik bakımı 160 TL'imiş. Tabii ek hasarlarımız da var, manetler değişecek, sağ ayna değişecek, eğilen gidon ve elcik değişecek, sağ arka sinyal ampulü bozuldu o değişecek. Kaskoya abanıcaz bakalım Emmi hazretleri ne diyecek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Şubat 2015 Paylaş 1 Şubat 2015 Ben bişi demem, öderim de, sen poliçe yenilerken çıkacak fiyatı görünce kasko yaptırır mısın, bilmem [emoji383] 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 Şubat 2015 Yazar Paylaş 1 Şubat 2015 Ben bişi demem, öderim de, sen poliçe yenilerken çıkacak fiyatı görünce kasko yaptırır mısın, bilmem [emoji383] Onu sorucam, normalde masraf ne kadar çıkacaksa. Yenileme olduğu zaman ödeme çok artarmı ki, indirim alamam en fazla diye düşünüyordum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Şubat 2015 Paylaş 1 Şubat 2015 Henüz Indirim kazanmadan hasar alırsan %25 sürprim alırsın. Motorda ne kadar hasarın var net bi rakam öğren, Birlikte hesap yapalım. Kısaca, 600'e yapmıştık. %30 Indirim alacaksın. Yenilerken 450 ye yenileriz. Hasar alırsan 750 ye yenileriz. Fark takriben 300 lira çıkar. Ancak takip eden yıllarda da hep geriden geleceğin için bu farkı sadece 300 görmek yanlış. Bunu sen hasar rakamını öğrenince.. telefonda yorumlamamız şart. Çağlar olsa geleyim de orada yorumlarız, böyle olmaz derdi 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 1 Şubat 2015 Paylaş 1 Şubat 2015 Selçuk geçmiş olsun, bunları koruyacak bir şey yapılabiliyormu? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 Şubat 2015 Yazar Paylaş 4 Şubat 2015 Lokman Ceritlioğlu yazdı: Selçuk geçmiş olsun, bunları koruyacak bir şey yapılabiliyormu? Korumak için düşmemek gerekiyor Manetler için elcik koruma ya da manet koruma takıtırılabilir. Elcik korumayı pek sevmiyorum manet koruma araştırmam gerekecek. Gerçi onların iyileri de 200 TL'den aşağı değil. Mehmet Özyürek yazdı: Henüz Indirim kazanmadan hasar alırsan %25 sürprim alırsın. Motorda ne kadar hasarın var net bi rakam öğren, Birlikte hesap yapalım. Kısaca, 600'e yapmıştık. %30 Indirim alacaksın. Yenilerken 450 ye yenileriz. Hasar alırsan 750 ye yenileriz. Fark takriben 300 lira çıkar. Ancak takip eden yıllarda da hep geriden geleceğin için bu farkı sadece 300 görmek yanlış. Bunu sen hasar rakamını öğrenince.. telefonda yorumlamamız şart. Çağlar olsa geleyim de orada yorumlarız, böyle olmaz derdi Biraz araştırma yaptım. Muadil kaliteli parça almak istersen gidon 150, manetin çifti 150, ayna da 50 TL civarında. Çin malları ucuz ama onları Yani yetkili servisle nerdeyse aynı fiyata geliyor. O nedenle şimdilik uğraşmayıp serviste yaptırıyorum. Aslında beni gidonun eğikliği dışında rahatsız eden bir şey yoktu aradan çıksın dedim battı balık yan gider. Kurtardın yine emmi paşa 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 9 Şubat 2015 Yazar Paylaş 9 Şubat 2015 "Kawasaki Team Green" - Türkçe'si "Yeşil Kurbağalar" 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 9 Şubat 2015 Paylaş 9 Şubat 2015 Abi birgün de motor üstüne şöyle havada akrobatik harekette düşmeden önce foto alsak [emoji4][emoji4][emoji41][emoji41] Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Şubat 2015 Paylaş 9 Şubat 2015 Kurbağa rengi tesadüf mü Yoksa motorun markalı kıyafetimi ? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 10 Şubat 2015 Yazar Paylaş 10 Şubat 2015 Abi birgün de motor üstüne şöyle havada akrobatik harekette düşmeden önce foto alsak Bu motorlarla akrobasi imkansıza yakın. Hard enduroya gelmez. "Fıtı fıtı fıtı" kullanıcan Ayrıca düşmek için havalanmam gerekmiyo Kurbağa rengi tesadüf mü Yoksa motorun markalı kıyafetimi ? Montumun iç poları o. Hava soğuktu, motoru rahat yıkıyım diye giymiştim bu foto aklıma geldi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Şubat 2015 Paylaş 10 Şubat 2015 Bu motorlarla akrobasi imkansıza yakın. Hard enduroya gelmez. "Fıtı fıtı fıtı" kullanıcan Ayrıca düşmek için havalanmam gerekmiyo Montumun iç poları o. Hava soğuktu, motoru rahat yıkıyım diye giymiştim bu foto aklıma geldi. Abilirim düşmek için havalanmamak gerektiğini Tecrübe ile sabit Eskiden az binmedik Sen yine de fıtı fıtı fıtı kullanırken foto çektir 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 22 Şubat 2015 Yazar Paylaş 22 Şubat 2015 Bir geri bildirim :KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdümNormalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :Gidon 185 TL.Manet (debriyaj) 12 TL.Manet (fren) 30 TL.Ayna 75 TL.Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.Yağ filtresi 20 TL.İşçilik 100 TL. 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 22 Şubat 2015 Paylaş 22 Şubat 2015 Selçuk hayırlısı olsun, 800 km.de bir motor neden debriyaj değişti? yada bu başka birşeymi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts