Selçuk Keleş 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Bu c.tesi teslim aldım. Kawasaki KLX, 250 cc.22 hp, 3.5 lt. yakıt tüketimi. Direksiyon sınavına da c.tesi girmiştim belgeleri bekliyorum kurstan. Henüz kask vb. hiç bişey almadım şimdi onları tamamlamaya başlıyorum. Trafiğe çıkmadan toprak yollarda biraz kullandım henüz rodajda olması ve benim de acemi olmam nedeniyle pek zorlamadım tabii 12 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 (düzenlendi) Başlangıç olarak suzuki gw 250 inazuma tavsiye edebilirim .3ü çanta takımı ve tur camı ile birlikte sorunsuz uzun yollar yapabilirsiniz . https://www.google.com.tr/search?q=inazuma+3+l%C3%BC+%C3%A7anta&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oIW6U7TKJeaW0AWDtoGIDQ&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1366&bih=618#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ae4R_gdtVmwoEM%253A%3BNhINF3lb33WcKM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg59.imageshack.us%252Fimg59%252F6081%252Fayeb.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motosiklet.net%252Fforum%252Fmotosiklet-modelleri%252F96529-suzuki-inazuma-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-148.html%3B800%3B600 Buda güzel bir alternatif, teşekkürler Bu c.tesi teslim aldım. Direksiyon sınavına da c.tesi girmiştim belgeleri bekliyorum kurstan. Henüz kask vb. hiç bişey almadım şimdi onları tamamlamaya başlıyorum. Trafiğe çıkmadan toprak yollarda biraz kullandım henüz rodajda olması ve benim de acemi olmam nedeniyle pek zorlamadım tabii Aboo hayırlı olsun, bu arada zaten ehliyetin var olduğundan sadece A2 direksiyon sınavına girdin değilmi? Birde sorması ayıp, ne durumda bu A2 ehliyet maliyeti acaba? 7 Temmuz 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Selçuk abim ev ne taraftaydı? Bi koltuğuna oturup kontrol ederdim Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2014 Mert Gülkokan yazdı: Boyum uzun olsa kesin alırım abide ayaklarım yere değmez bunda Haklısın bunlarda sele yüksekliği sıkıntı. Benim de en çok takıldığım bir noktaydı, hatta nerdeyse bütün krosların sele yüksekliğini ezbere biliyorum artık. Kawasaki'ler 88, KTM'ler 97, Yamaha'lar 93 cm sele yüksekliğinde. Boyum 1.72 falan, benim de parmak uçlarım değiyor. KTM'ye konuşmaya gittiğimde ordaki satışçı eleman (krosçu da aynı zamanda) buna fazla takılmamam gerektiğini, zaten tek bacak üzerinde motoru tutacağımı söylemişti. Bir de freerider 250 üzerinde durduğumda ona hak verdim. Tabii KTM'nin sadece 92 kg. ağırlığı olmasının da bunda büyük etkisi oldu. Cem Işık yazdı: Selçuk abim ev ne taraftaydı? Bi koltuğuna oturup kontrol ederdim Ama boy konusunu denemek istiyorsan çok tecrübeliyim, kızıltoprağa gidip istediğin markaları inceleyebiliriz Ali Cihangiroğlu yazdı: Buda güzel bir alternatif, teşekkürler Aboo hayırlı olsun, bu arada zaten ehliyetin var olduğundan sadece A2 direksiyon sınavına girdin değilmi? Birde sorması ayıp, ne durumda bu A2 ehliyet maliyeti acaba? Sağol, evet sadece direksiyon sınavına girdim. 350 TL kurs 60 TL sınav 220 TL ehliyet çıkarma (Gelişim Sürücü Kursu) Mert Gülkokan yazdı: 650 gayme 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Abi test drive yapacak bir motor lazım bana, otoparkta 2 tur dönsem yeter, kızıltoprakta bu imkan var mı? Cross dan ziyade enduro istiyorum söylemişmiydim? Derbi terra 125, KTM 200 derken kafa sepet oldu.. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2014 Abi test drive yapacak bir motor lazım bana, otoparkta 2 tur dönsem yeter, kızıltoprakta bu imkan var mı? Cross dan ziyade enduro istiyorum söylemişmiydim? Derbi terra 125, KTM 200 derken kafa sepet oldu.. Ha sen kullanmak istiyorsun. Alemdağ'a gelirsen olur tabii. Sen ne taraftasın, zaman ayarlayabiliriz. Telden konuşalım. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Ha sen kullanmak istiyorsun. Alemdağ'a gelirsen olur tabii. Sen ne taraftasın, zaman ayarlayabiliriz. Telden konuşalım. Abi motoru biraz kullan ondan sonra ben denerim,daha önce hiç motor tecrübem yok,kıyamam o motara,yazıktır 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2014 Abi motoru biraz kullan ondan sonra ben denerim,daha önce hiç motor tecrübem yok,kıyamam o motara,yazıktır Önce eğitime gitmelisin, ben gittim, insanın bakışı çok değişiyor. Kros motor denemekle nasıl bir sonuca varmayı düşündün bilemiyorum ama enduro sana uyar mı uymaz mı pek anlaşılabileceğini sanmıyorum, farklı şeyler çünkü. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Selçuk güle güle kullan... Çok doğru bir seçim senin için... 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Selçuk görmemişim, hayırlı olsun, güle güle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2014 Selçuk güle güle kullan... Çok doğru bir seçim senin için... Selçuk görmemişim, hayırlı olsun, güle güle kullan. Teşekkür ederim. Adını "Atılgan" koydu Özgür Detayları paylaşacağım, tabii motor dereye ben de ağacın tepesine uçmadan kullanabilirsem 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 Haklısın bunlarda sele yüksekliği sıkıntı. Benim de en çok takıldığım bir noktaydı, hatta nerdeyse bütün krosların sele yüksekliğini ezbere biliyorum artık. Kawasaki'ler 88, KTM'ler 97, Yamaha'lar 93 cm sele yüksekliğinde. Boyum 1.72 falan, benim de parmak uçlarım değiyor. KTM'ye konuşmaya gittiğimde ordaki satışçı eleman (krosçu da aynı zamanda) buna fazla takılmamam gerektiğini, zaten tek bacak üzerinde motoru tutacağımı söylemişti. Bir de freerider 250 üzerinde durduğumda ona hak verdim. Tabii KTM'nin sadece 92 kg. ağırlığı olmasının da bunda büyük etkisi oldu. Motor Alemdağ'da. Ama boy konusunu denemek istiyorsan çok tecrübeliyim, kızıltoprağa gidip istediğin markaları inceleyebiliriz Sağol, evet sadece direksiyon sınavına girdim. 350 TL kurs 60 TL sınav 220 TL ehliyet çıkarma (Gelişim Sürücü Kursu) geçen sene ben de gelişimden aynı fiyata almıştım motor da hayırlı olsun 1 Yorum bağlantısı
Fatih Ada 7 Temmuz 2014 Paylaş 7 Temmuz 2014 (düzenlendi) Bu c.tesi teslim aldım. Direksiyon sınavına da c.tesi girmiştim belgeleri bekliyorum kurstan. Henüz kask vb. hiç bişey almadım şimdi onları tamamlamaya başlıyorum. Trafiğe çıkmadan toprak yollarda biraz kullandım henüz rodajda olması ve benim de acemi olmam nedeniyle pek zorlamadım tabii Selcuk abi hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz kullan..Egitimle ilgili daha guvenli nasil kullanabilirim dersen egitmen degilim ama international register edilmis OMM Gold Rider lisansim var. Elimden geldigince yardimci olurum.. Abi eğitim için tavsiye edeceğin bir yer var mı? Şu an sadece şekli itibariyle motor beğeniyorum.. Ben gis akademi, rahmi barutcu ve OMM den bir cok defa egitim aldim.. hepsini tavsiye ederim.. 7 Temmuz 2014 tarihinde Fatih Ada tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 Selcuk abi hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz kullan.. Egitimle ilgili daha guvenli nasil kullanabilirim dersen egitmen degilim ama international register edilmis OMM Gold Rider lisansim var. Elimden geldigince yardimci olurum.. Ben gis akademi, rahmi barutcu ve OMM den bir cok defa egitim aldim.. hepsini tavsiye ederim.. Teşekkür ederim, sağol teklifin için. Bu firmalara da bakacağım. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 1 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2014 Selçuk Keleş yazdı: Bu c.tesi teslim aldım. Direksiyon sınavına da c.tesi girmiştim belgeleri bekliyorum kurstan. Henüz kask vb. hiç bişey almadım şimdi onları tamamlamaya başlıyorum. Trafiğe çıkmadan toprak yollarda biraz kullandım henüz rodajda olması ve benim de acemi olmam nedeniyle pek zorlamadım tabii Ehliyetimi aldım. Rodajda olduğundan 4000 deviri geçemiyorum, max. hız 65 km olduğundan yanımdan scooter'lar vızır vızır sollayınca sinir oluyorum Şimdilik AGV AX-8 Dual Evo kaskım, Held Backflip eldivenlerim var ekipman olarak. Bir de küçük bir sırt çantası gerekeceğinden Deuter Speed Lite 10 aldım. Benim bi çizme de almam lazım Şehir içi trafiğinde motor kullanmak bana pek keyif vermiyor, çok fazla dikkat dağıtan şey var. En güzel yol toprak yoldur Ayakta kullanmak ve tekerleklerin vız vız kaymasıyla "ha düştüm ha düşecem" heyecanı çok iyiymiş. 3 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 1 Ağustos 2014 Paylaş 1 Ağustos 2014 Ehliyetimi aldım. Rodajda olduğundan 4000 deviri geçemiyorum, max. hız 65 km olduğundan yanımdan scooter'lar vızır vızır sollayınca sinir oluyorum Şimdilik AGV AX-8 Dual Evo kaskım, Held Backflip eldivenlerim var ekipman olarak. Bir de küçük bir sırt çantası gerekeceğinden Deuter Speed Lite 10 aldım. Benim bi çizme de almam lazım Şehir içi trafiğinde motor kullanmak bana pek keyif vermiyor, çok fazla dikkat dağıtan şey var. En güzel yol toprak yoldur Ayakta kullanmak ve tekerleklerin vız vız kaymasıyla "ha düştüm ha düşecem" heyecanı çok iyiymiş. aman dikkat.ha düştüm ha düşecem olarak kalsın,"düştüm" olmasın inşallah. bakınız yılların Barkın'ı... Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 1 Ağustos 2014 Paylaş 1 Ağustos 2014 Bir laf var, "düşmemiş motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır" diye. En kötü düşüşümüz böyle olsun diyelim. Camia iyice genişledi, yeni motor alan herkese kazasız sürüşler dilerim. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ağustos 2014 Paylaş 1 Ağustos 2014 Motor süren mutlaka düşer, kesinlikle düşeceksiniz, değişmez gerçektir, önemli olan önlemini almak ve tedbirli olup az hasarla kurtarmaktır, yoksa düşmekten kaçış yoktur 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Ben Büyükada'dayken bisikletimle taşırdım bakkaldan yahu, şimdi moda motorla taşımakmış demek 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 17 Eylül 2014 Yazar Paylaş 17 Eylül 2014 Artık araziye ısınmanın zamanı geldi. Uydu görüntülerinden bizim oralarda gezebileceğim parkurların araştırmalarını yaptım biraz. Orman yoluna girişler hep kapatılmıştı ama mesire alanından bir çıkış bulabildim. Bisiklet parkuru demişler bisikletin girebileceği bir aralık bırakmamışlar Yağmurun sürüklediği taşlar toprak yolu iyice kayganlaştırmış. Su kanallarına takılmadan ilerlemek mümkün değil. Yokuşu çıkmaya çalışırken atılgan patinaja düşüyor, benim de acemiliğim sayesinde ikimiz de yere yatmaktan kurtulamıyoruz Neymiş : Çamura, kanala yaklaşmayacaksın, önceden görüp kaçacaksın. Arazi acımasızdır, herkes yapamaz adamım Debriyaj maneti ağırlık nedeniyle dışa büküldü (kırılmaması için böyle yapıldığını da bu sayede öğrenmiş oldum) ve elcik korumanın gerekliliğini daha iyi anladım. Hişş yolunu mu kaybettin birader ? Orman genel müdürlüğü girişleri çıkışları kapatmış olması nedeniyle ilginç giriş çıkışlar keşfettim. Baya dolaşılır buralarda Bu gidişle ara toprak yollardan Karadeniz'e kadar çıkarım ben. 6 Yorum bağlantısı
Misafir 17 Eylül 2014 Paylaş 17 Eylül 2014 Hayırlısı olsun. Gözümden kaçmış. Kazasız belasız kullan abim.. Yorum bağlantısı
Misafir 17 Eylül 2014 Paylaş 17 Eylül 2014 Gümüşaslandan sonra atılgan. Sırada ne var bakalım. bir "yunus" bir de "beyaz güvercin" bekliyorum. Hayırlı olsun Selçuk. Kazasız belasız inşallah. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Eylül 2014 Paylaş 17 Eylül 2014 Yine mi düştün be emmi böyle yumuşakta düşmeye eyvallah.trafikte,asfaltta araçların arasında olmasın da.(bundan da yavaş düşücen tabi ) 1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 17 Eylül 2014 Paylaş 17 Eylül 2014 Abi hayırlı olsun. Yeni gördüm konuyu. Keyifli sürüşler. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts