İçeriğe Yönlendir

Mercedes Benz E200 Kompresör Avantgarde


Olcay Eyüboğlu

Recommended Posts

Olcay Eyüboğlu

Merhaba. Bir tanıdığım da 2008 veya 2009 model E200 Kompresör var. 260bin kmde. Servis bakımlı, kazası, boyası, değişeni yok dediğine göre. Donanımı Full diyor. Sanırım Elegance imiş. Yalnız bu modellere baktığımda avantgarde olması lazım. Fiyat olarak piyasanın hatırı sayılır bir miktar altında veririm diyor. Şirket üzerine kayıtlı birçok aracı var. O yüzden model donanım konusunda tam bilgisi yok. Bu araç avantgarde ise ne kadar eder? Mercedes konusunda hiç bilgim yok. Malum sitede benzer araçlar arasında uçurum var. Özellikle Mercedesçilerden yardım bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Telefondan detaylı yazamıyorum ama Elegance ve avantgarde dış donanım ve yürüyen aksam ile ilgili. İç donanımlarda en dolu olan E2 pakettir. 2008-2009 model ve dolu ise fiyatlar 80-95 arasında değişir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Olcay Eyüboğlu

Teşekkür ederim Furkan Bey. Araç şehir dışında olduğu için henüz göremedim. Muhtemelen perşembe günü aracı göreceğim. 260 bin km bu araç için fazla mıdır? Bakım servis fiyatlar hakkında bilginiz var mı?

Yorum bağlantısı

Teşekkür ederim Furkan Bey. Araç şehir dışında olduğu için henüz göremedim. Muhtemelen perşembe günü aracı göreceğim. 260 bin km bu araç için fazla mıdır? Bakım servis fiyatlar hakkında bilginiz var mı?

Mercedes diğer ilanların aksine yüksek km'leriyle övülerek satılan bir model. Bu aracı galerici ilana çıkarsa; "Orjinal 260.000'de garaj aracı" diye satar:)

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

w210 kasalar için yazıyorum; Elegance ve avantgarde arasında birbirinden üstünlükleri yoktur, boş bir avangarde da görülür, full bir elagance de görülebilir ikisinde de çok sayıda donanım paketi vardır (e1.e2) avangarde elagance göre daha spor yayları vardır, serttir. Doluluk bakımından, TR avangade daha çok benimsemiş ve en çok talep ona olmuş gibi görünüyor..  Fiyatını, bakım yaptırılan yer daha iyi bilir diye düşünüyorum.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Olcay Eyüboğlu

Araç gri renk. Tüm bakımları Trabzon Hassoy Yetkili Mercedes servisinde yapılmış. Sahibi aracın plakasını bile bilmiyor. Şuan 2013 OV Focus sedan kullanıyor. Aracın şehirdışında focusla hemen hemen aynı yaktığını söylüyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

w211  oluyor galiba  öyleye 163 lük motor. şehir dışında  focus kadar yakar doğru :)

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

w211 oluyor galiba öyleye 163 lük motor. şehir dışında focus kadar yakar doğru :)

Benim motor 163 bg aynen e serisinde de var, Istanbul-Eskisehir 93 km ortalama hiz ile tuketimim 6,3 lt olmustu inanamadim :) Ama sakin kullandim ve sadece 1-2 defa 130 u gectim. Sehir ici yazin 10,5 lt kisin 12 lt ortalamam var, dur kalk isiklar vs vs.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

abi bende  izmittte 9-11 litre lpg ile dolaşıyorum :D çok  çok yaktığım 13 oldu ondada aracı felan denedik :p tabi benim dur kalk trafikle işim olmuyor.


bide şehir içinde  kullanırken  kendi 1600 devir civarı  vites yükseltiyor :D  öyle  sürerken kompresör devreye bile girmiyor :p

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Mercedes diğer ilanların aksine yüksek km'leriyle övülerek satılan bir model. Bu aracı galerici ilana çıkarsa; "Orjinal 260.000'de garaj aracı" diye satar:)

Saygılarımla.

Ben Clk'mi 62.000 km de aldim yine de 4 kere falan dusundum. Bence 260.000 km Mercedes icin bile yuksek, cunki araba sadece motor degil, tamam motor bitmemistir ama sonucta sanziman, akslar, on takim, amortisorler, saft, kasnaklar, kompresorler (klima ve supercharger) alternator, direksiyon pompasi, elektronik donanim vs vs hepsi 260.000 km de ve bu aksamlar motor kadar dayanikli degil. Ic aksam, trimler de km yi gosterecektir.

Mercedes yipranmis alinip ufak masraflarla adam edilebilecek bir araba degil maalesef oem parcalar pahali.

O yapilabilecek olasi masrafin yarisini arabanin satin alma parasina ekleyip hem daha genc ve sorun cikarma ihtimali az bir araba alinir hem de satarken 300.000 km yi devirmis aracla ugrasilmaz.

Bence km mercedes bile olsa max 150.000 km olmali, sonrasi riskli benim fikrime gore. Hem binerken hem satarken :)

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Ali Elöver

abi bende izmittte 9-11 litre lpg ile dolaşıyorum :D çok çok yaktığım 13 oldu ondada aracı felan denedik :p tabi benim dur kalk trafikle işim olmuyor.

bide şehir içinde kullanırken kendi 1600 devir civarı vites yükseltiyor :D öyle sürerken kompresör devreye bile girmiyor :p

Sen gel bagdat caddesi minibus yolu altunizade uskudar vs trafige gir de o zaman 16-19 lt min yakarsin.

Buyur bak gecen kis Maslak dan 4.levent e 6 km mesafeyi ortalama 4 km/h hiz ile 1 saat 32 dk kat edersen bak ortlama tuketim ne oluyor, senin kirmizi motor ile 40 lt garanti ;)

3erede3e.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

focusla bağdat caddesine girince fan 2. kademeden çalışıyordu :D  ist trafiğini kıstas almıyorum o yüzden :p

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

bide şehir içinde kullanırken kendi 1600 devir civarı vites yükseltiyor :D öyle sürerken kompresör devreye bile girmiyor :p

Yanlisin var Mustafa, kompresor/supercharger marsa bastigin an devreye girer, turbonun aksine dolmasi beklenmez ve turbolag gibi gecikme olmaz. Rolanti devrinden itibaren max tork veya yakini bu yuzden uretebiliyor superchargerli arabalar.

Kisacasi kompresor hep devrede, krank kasnagindan aliyor tahrigi, turbo gibi eksoz gazinin doldurmasini beklemiyor ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

abi kompresörün debrajı var :)  araç yürürken tam nasıl çalışıyor bilmiyorum ama boşta iken baktım belli bir devre kadar devrede değil. yüke binince devreye giriyor.


kayış sürekli dönüyor doğru ama kompresör rolantide  vs devre dışı

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

abi kompresörün debrajı var :) araç yürürken tam nasıl çalışıyor bilmiyorum ama boşta iken baktım belli bir devre kadar devrede değil. yüke binince devreye giriyor.

kayış sürekli dönüyor doğru ama kompresör rolantide vs devre dışı

Hic sanmiyorum Mustafa, kompresor kasnagi direkt kayis ile krank kasnagina bagli, sen marsa bastigin ve pistonlarin dondugu an kompresor de basmaya basliyor havayi tabiki devir dusuk oldugu icin az hava basip az ses cikariyor ama icinde ekstra bosa atan bir duzenek oldugunu sanmiyorum :)

O dedigin klima kompresorunde var ama kompresor de oyle mekanizma dayanmaz o yogun calismaya ve bitiverir kisa surede.

Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

Her zaman söylerim kadranda yazan km değil görünen km önemlidir hele hele Mercedes için hiç önemli değil.

100.000de arabalar var içi ahır gibi ses gelmeyen yeri 400-500.000de arabalar var pırıl pırıl...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

O dedigin klima kompresorunde var ama kompresor de oyle mekanizma dayanmaz o yogun calismaya ve bitiverir kisa surede.

dayansa iyi olur :D

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
(düzenlendi)

1.30 civarı adam tarif ediyor :D

Amatör bir kullanici :)

M271 motor eaton m45 supercharger kullaniyor sanirim, senin dedigin debriyaj yani manyetik kavrama yok diye okudum simdi nette. Belki sizin kompresor farklidir motor farkli oldugu icin, arastirip ogrenmeye calisacagim.

Ama sen haklisin, bazi kompresorler manyetik kavramali bazilari ise direkt bagliymis........

tarihinde Ali El&#246ver tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Ben hepsinin amerikan isi daimi bagli diye bellemisim.

abi kompresörün debrajı var :) araç yürürken tam nasıl çalışıyor bilmiyorum ama boşta iken baktım belli bir devre kadar devrede değil. yüke binince devreye giriyor.

kayış sürekli dönüyor doğru ama kompresör rolantide vs devre dışı

Klima kompresoru gibi cat cut ediyor mu devreye girip cikarken ?

Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

etrafımda bir çok mercedes kullanıcısı var birinin aracı 350 bin km de 2005 moıdel içine dışına baksan sanki 100 bin fln dersin birisi var 2008 model 300 binden aşağı demessin aracı 140 bin kmde kullanıcı çok önemli bu konuda 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...