Misafir 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Ankara'dan bir arkadaşımızın 2010 Civic aracının farları için Valeo bi-xenon,Gen4 balast parçaları ile ve sonradan uzun hüzmeyede mercek montajı ilavesi ayrıca gündüz farı çalışması yapmak için işlemlere başlandı ve Rabbimin izni ile hatalarımla kusurlarımla güzel bir sonuç alınarak işlem sonuçlandı. Merceklerin montajından sonraki durum. Mercek şapkası olarak Megane orijinal far çerçevesinin mercek bölümünü keserek hem far şekline uyacak gündüz farı hem mercek şapkası olacak şekilde kullanmaya karar verdim.Arkadaşımızın bunlardan hiç haberi yoktu.Her şeyi bana bıraktı.Farların montajında kendisine sürpriz oldu.Bu fgarda çok uzun süre çeşitli şekillerde görünüm üzerine bir çok denemeler yaptım en begendiğim bu görünüme karar verip montaja başladım. Farlar kapandıktan sonraki durum. Araç üzerinde tampon olmadığı için çok net duruş resimleri şu an yok. Duvar resimleri. Megane orijinal mercekli farların çerçevesi şeffaf tipte bu parçayı ilk çalışmayı Fusion araçta yaparak kullanmıştım ve bu araç içinde bir çok denemeler sonrası seçerek kullanmaya karar verdim. Ledlerin yapımından sonraki durum. Boyandıktan sonra. Farın kenar kısmındaki bölüme sinyal desteği için led dizilimi yapıldı.Bu bölüm ilk etapta gündüz farı niyeti ile çalışma yapamak için kullanılacaktı ama şimdiki hali orijinal sinyal bölümünede led montajından sonra sadece sinyale destek amaçlı oldu. Farların kapatılmasınan sonra. Sinyual bölümleri ile beraber. Belli mesafeden gündüz farı. Belli mesafeden gündüz farı sinyal. 7 Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Gündüz farı power ledlerin elektrik bağlantısını nasıl yaptın abi? Soğutucu alüminyum vs. kullandın mı? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 7 Ağustos 2014 Sogutucu ideal şekilde kullanılamadı.Led sayısı her farda 40 küsür olunca 14 voltta her ledin ısınmadığı minumum voltaj ve ışık aralığını bolca test ettim ve direnç degerini ona göre taktım.Kontakj açılınca yanıyor.Park açılınca kısılıyor. 1 Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Sogutucu ideal şekilde kullanılamadı.Led sayısı her farda 40 küsür olunca 14 voltta her ledin ısınmadığı minumum voltaj ve ışık aralığını bolca test ettim ve direnç degerini ona göre taktım.Kontakj açılınca yanıyor.Park açılınca kısılıyor. 40'ı da seri gibi duruyor onun için şaşırdım abi. Çok güzel durmuş ama ellerine sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Uzun far ayarında sorun var sanırım. Gerisi mükemmel 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Uzun 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Çok güzel olmuş Oktay Abi.Ellerine sağlık 1 Yorum bağlantısı
Ertuğrul Yenilmez 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Ellerine sağlık Oktay bey maşallah 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Yine harika olmuş Oktay Bey. Ellerinize sağlık... 1 Yorum bağlantısı
Osman Nuri Köknar 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Çalışmalarınızı gördükçe içim gidiyor hepsi çok güzel olmuş 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ağustos 2014 Paylaş 7 Ağustos 2014 Abi yine Süper olmuş ellerine sağlık. Bu arada aracımı bir kez daha çok sevdim ki tek bir vida ile farı yerinden alabiliyorum ki Honda da tampon sökülmüş bu arada Tamponsuz daha hoş durmuş Honda Yorum bağlantısı
Soner Alp 8 Ağustos 2014 Paylaş 8 Ağustos 2014 (düzenlendi) Muhteşem çalışma Ellerinize sağlık 8 Ağustos 2014 tarihinde Soner Alp tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Anıl Akgül 19 Ağustos 2014 Paylaş 19 Ağustos 2014 Özellikle gündüz farlarını çok beğendim abi ustalığını bir kez daha göstermişsin .. Ampulleri osram mı ? 1 Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 19 Ağustos 2014 Paylaş 19 Ağustos 2014 Şahane olmuş abi. Ellerine sağlık 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 13 Eylül 2014 Paylaş 13 Eylül 2014 Abi çok güzel olmuş, eline emeğine sağlık. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Eylül 2014 Paylaş 13 Eylül 2014 Honda bile böyle işçilik yapamaz...Ellerine sağlık abim. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2015 Ankara'dan arkadaşımızın Civic aracına yine çift mercekli çalışma sonrasında bu defa Passat gündüz farı parçası ile gündüz farı yapıldı.Mercek şapkası dahil parçalar dereceli siyah mat boya ile boyandı.Kenar reflektör kısmına smd5050 sarı led ile park modu yapıldı. Araç üzerinden görünümler.Tampon sökülü olduğu için şimdilik bunlar var.Ledlerdeki parlama ön çerçevenin krom bölümü led hizasına geldiği için parlama yapmasından.Ne yatıysam net resim alamadım.Ledler orijinal Passat led sürücü ile çalışmaktadır.Park açılınca canlı yanıyor,Far açılınca kısılıyor. Sinyal ile yanarken poz yakaladım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts