Mustafa Yanar 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Devamlılık,parça tedariği, 2.el gücü vs bunlar önemlidir diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 İlkay Başaran yazdı: İşin içine insan faktörü girdiğinde jilet gibi sonuç açıklamaları biraz havada kalıyor. iki adımı aynı mesafede at deseler atamaz 80 le giden aracı milisaniye geç direksiyon hareketi yapsa kuka ezecek zaten. Araba hakkında fikir verir mi illaki evet de 2 farklı markayı kıyaslayıp bak 81 km de (neden 80 değil 81?) bu kukayı ezdi bu ezmedi bakın demek olsa olsa komik olur. Pc kontrollü aynı açıyı aynı sürede yaptıran testler daha objektif ve adil. geyik testi muhabbetini çıkaran grup da insan faktörüyle yapıyor ama. Bunun makineyle yapılanı var mı ben görmedim Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: geyik testi muhabbetini çıkaran grup da insan faktörüyle yapıyor ama. Bunun makineyle yapılanı var mı ben görmedim var. Direksiyonda pc kontrollü ünite var. Sallıyorum 1 er saniye 40 derece sağa ve sola hamle yapıyor. Araç ne kadar saptı ölçüyorlar asıl çizgiden.Bu daha adil. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 İlkay Başaran yazdı: var. Direksiyonda pc kontrollü ünite var. Sallıyorum 1 er saniye 40 derece sağa ve sola hamle yapıyor. Araç ne kadar saptı ölçüyorlar asıl çizgiden.Bu daha adil. O kadar video izliyoruz. Yakarım o algoritmayı karşımıza çıkmadı hiç 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çok güzel iç tasarım, çok güzel donanım. Çok güzel kullanışlı fonksiyonlar. Dibim düştü Mutlaka izlenmesi gereken bir video.. Ne kadar farklı özellikleri var.. Hayran kaldım.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2023 Paylaş 17 Haziran 2023 İlkay Başaran yazdı: var. Direksiyonda pc kontrollü ünite var. Sallıyorum 1 er saniye 40 derece sağa ve sola hamle yapıyor. Araç ne kadar saptı ölçüyorlar asıl çizgiden.Bu daha adil. olmaz makina budunda arabayı hissedemez, nazik yazdık salon çizgimden çıkmayayaım 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Arabayla ilgili yakıt tüketim videolarına bakındım. Sabit 60km hızda boş düz yolda giderken 6-7 yakıyor. Demekki istanbul içinde 13-14 altını görmez. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bunun makineyle yapılanı 2010' lu yıllarda NCAP ESC testi olarak yapıyordu. Hatta, Focus için direksiyonu çok hızlı çeviriyor diye tepkiler almıştı. AUDI' de ahesli 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Bu sene alanlar seneye ne yorum yapacaklar görmek isterim ancak görünüş itibariyle donanım itibariyle fena durmuyor açıkçası. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 O.Yücel Çetin yazdı: Bu sene alanlar seneye ne yorum yapacaklar görmek isterim ancak görünüş itibariyle donanım itibariyle fena durmuyor açıkçası. içi de çok şık ve kaliteli duruyor Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: O kadar video izliyoruz. Yakarım o algoritmayı karşımıza çıkmadı hiç yukarda. Tamer bey bulmuş bak. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Tamer Topaç yazdı: 2010' lu yıllarda NCAP ESC testi olarak yapıyordu. Hatta, Focus için direksiyonu çok hızlı çeviriyor diye tepkiler almıştı. AUDI' de ahesli BAna da bu testler mantıklı gelmiyor. Zira insanın tepki süresi, çizgi takibi vs, hiç biri bu testlerde kaale alınmıyor. Zaten şu anda bu testleri de yapmıyor ncap bildiğim kadarı ile. Onlara da mantıksız gelmiş olmalı ki, bırakmışlar. New York Manhattan'da koca Airbus'ı nehre indiren kaptan Sullenberger'in kaza anında yaptığı değerlendirme mesela hiç bir simulasyonda kaale alınmamış ve adam az daha suçlu bulunuyormuş. Zaten simulasyondan sonra yapılan tüm pilotlu testlerde tüm pilotlar başarısız olmuştu. 3 Yorum bağlantısı
İsa Acar 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Sani Gerşon yazdı: BAna da bu testler mantıklı gelmiyor. Zira insanın tepki süresi, çizgi takibi vs, hiç biri bu testlerde kaale alınmıyor. Zaten şu anda bu testleri de yapmıyor ncap bildiğim kadarı ile. Onlara da mantıksız gelmiş olmalı ki, bırakmışlar. New York Manhattan'da koca Airbus'ı nehre indiren kaptan Sullenberger'in kaza anında yaptığı değerlendirme mesela hiç bir simulasyonda kaale alınmamış ve adam az daha suçlu bulunuyormuş. Zaten simulasyondan sonra yapılan tüm pilotlu testlerde tüm pilotlar başarısız olmuştu. Filmin o son sahnesinde (Sully' nin ipleri eline aldığı kısım) tüylerim diken diken oluyor hep. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Çağlar Bayur yazdı: bir kuş koca uçağı bitridi ya Kuş sürüsü diyelim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 seçmişler birini yollamışlar işte motora , bir araba alınca bir tır dolusu aldım der misin Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Çağlar Bayur yazdı: seçmişler birini yollamışlar işte motora , bir araba alınca bir tır dolusu aldım der misin Aynı kuş çıkıp diğer motora da mı girmiş 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 İlkay Başaran yazdı: yukarda. Tamer bey bulmuş bak. ama duba yok. Alet otomatik çeviriyor. Nasıl durursa artık. Bizim için önemli olan yoldan çizgiden çıkıp çıkmadığı. Ön kameraya bağlı olacak o makine. Aracın tepkisine göre çevirmeli direksiyonu. yoksa kimi araba ilk hamleye erken cevap verir kimisi geç. Makine tek düze çalışıyor. ama makinelisini de görmüş olduk iyi oldu Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Geçenlerde bir kaç cherry videosu gördüm. omada da daha 700 km de arıza vermiş. tiggo pro ya 7 ya da 8 de 300 km lerde hararet yapmış. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: ama duba yok. Alet otomatik çeviriyor. Nasıl durursa artık. Bizim için önemli olan yoldan çizgiden çıkıp çıkmadığı. Ön kameraya bağlı olacak o makine. Aracın tepkisine göre çevirmeli direksiyonu. yoksa kimi araba ilk hamleye erken cevap verir kimisi geç. Makine tek düze çalışıyor. ama makinelisini de görmüş olduk iyi oldu İnsan faktörü olan testte jilet gibi sonuç açıklamaları yanlış bana göre bana abes gelen bu. 81 le iki farklı arabayı teste sokuyor. Bi milisaniye hata yapsa arabanın biri kötü sonuç verecek. İnsanın hatasından. Demek istediğim bu. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Macit Aliyev yazdı: omada da daha 700 km de arıza vermiş. Patronun babasında var omada. 3-4 ay oldu alalı, 3-4 kere servise gitti Ayda 1 ziyaret etmezse rahat edemiyor 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Sani Gerşon yazdı: Patronun babasında var omada. 3-4 ay oldu alalı, 3-4 kere servise gitti Ayda 1 ziyaret etmezse rahat edemiyor Patronun babası araba kullanırken telefon da kullanıyor dersen düşüp bayılırım :P 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 Sani Gerşon yazdı: Patronun babasında var omada. 3-4 ay oldu alalı, 3-4 kere servise gitti Ayda 1 ziyaret etmezse rahat edemiyor Omoda S bende yollarda görüyorum. Çok da hoş bir araç ama neden bu kadar sık servise gidiyor? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Ağustos 2023 Paylaş 17 Ağustos 2023 İlkay Başaran yazdı: İnsan faktörü olan testte jilet gibi sonuç açıklamaları yanlış bana göre bana abes gelen bu. 81 le iki farklı arabayı teste sokuyor. Bi milisaniye hata yapsa arabanın biri kötü sonuç verecek. İnsanın hatasından. Demek istediğim bu. Şu an insan eliyle yapılan geyik testinden daha iyisi yok maalesef. mesela bunu makine yapsa. Yolu gözleyecek, arabanın açısını, tepkisini, kaymasını hesap edip direksiyonun çevirme anını ve derecesini hesaplayacak makine yapsa, yine kuşku oluşur. Çünkü onun yazılımını da insan yazıyor. bazen makinelerin yaptığı testlere güvenip yola çıkıyoruz. Ama teori ile gerçek uymuyor mesela. Hata arıza olabiliyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts