Mert Can Üzger 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın... 1 Yorum bağlantısı
Hakan Akdemir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlısı olsun. Güle güle, kazasız belasız kullanın inşallah. Çok güzel bir araç gerçektende.. Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Allah kaza bela ceza vermesin. Hayırlı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullanın :nazar: 1 Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun , ama bir mondeo değil Ben passat'tan sonra mondeo alımı beklerdim . Güzel araç ama biraz küçük gibi ... 1 Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Çok iyi bir tercih tebrikler benimde hayallerimi süsleyen araçlardan bitanesi, arıza konusunda mercedes ten bile üstün olan sorunsuz sıkıntısız full bi araç, benim bu araçta gördüğüm ve hissetiğim 2 eksik var,1.si kullanılan malzemelerin plastik vs, çok kaliteli olmaması,2.si oto.vitesin 4 ileri olması onun dışında hayranı olduğum hatta forumda araç tavisyelerinde çok kez tavsiye ettiğim bir araç.Tabi yeni mazda üçün eline su dökemez ama Allah kaza bela vermesin,Hayırlı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 24 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2014 İyi dilekleriniz için teşekkürler Çok güzel sevdiğim model ve kasa. Allah gönlüne göre verdi. Güle güle kullan.Benim araca talip olsana Bilmeyenler için, yaklaşık 12 arabaya ciddi anlamda talip oldum, hepsi ben aradığımda satılmıştı. Bitanesi 6 ay ilanda kalmış bir araçtı hatta. hayırlı olsun. s40'taki gibi, bu araçta da farlar mercek+h7 halojen+far yıkama şeklinde mi? not: s40'ta farklı opsiyonlar da var tabi. Aynen farlar halojen. Bi-xenon muymuş aydınlatma Değilmiş 4 cama tek dokunma ile acilip kapanma ve dugmelere isik koymayan japon onu koyar mi Hayirli olsun. Şaşırdığım ilk nokta bu. Bu kadar dolu bir araçta kumandadan cam açma kapama yok. Babamın Dobloda bile var. Sadece sürücü camı tek dokunuşla açılıyor, ve düğmelerde aydınlatma yok. Japon üretim tekniği, ne kadar az elektronik parça o kadar az sorun. Özellikle hareketli parçalarda:) Maliyetten kaçmazlar o ayrı konu. Yanlız bu impressive donanımı Japonlara göre çok Avrupai. Koltuk ısıtma, ön cam rezistans bunlar Japonların sevdiği şeyler değil ama Ford elde kalanları ucuza verdi herhalde, hatta kör nokta uyarı sistemi bu sınıf araca nerden düştü diye düşünmüşümdür.Mazda bu konularda referans model olarak öne çıkmaz, orta alt sınıf araçta bir ilke imza attılar. Kararan iç dikiz aynası mesela, Honda civic'in uzay mekiği modellerinde bile yok, impressive'de o da var. Kapı cam düğmelerini verseydi Ford onlar da ışıklı olurdu ama aracın Japon olduğunun belli olması için iki önemli kriter var, bir ışıksız cam düğmeleri, ikincisi, sinyal kolundan çevirmeli far açma anahtarı ve ön arka sisleri açmak için sinyal kolunda atraksiyonlar.Saygılarımla. Aynen abi, araç diğer japonlardan dolu ve tok olmasına rağmen bazı detaylarda Japon olduğunu belli ediyor. Abi güle güle kullan, gözün aydın bitti araç arama sıkıntısı Darısı Başına. 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayirli olsun kazasiz belasiz, gayet iyi bir araba. 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 24 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun , ama bir mondeo değil Ben passat'tan sonra mondeo alımı beklerdim . Güzel araç ama biraz küçük gibi ... Mondeo halen hayalim, fakat kilometre takıntımız, ve temiz mondeoların bütçemizi aşması sebebiyle şimdilik rafa kaldırdık. Allah daha sonra binmeyi nasip eder inşallah 1 Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Mondeo halen hayalim, fakat kilometre takıntımız, ve temiz mondeoların bütçemizi aşması sebebiyle şimdilik rafa kaldırdık. Allah daha sonra binmeyi nasip eder inşallah İnşallah , benim araba temiz mesela 180 binde 2 sene sonra satacağım Muhtemelen 210 bin km felan olur 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Budur Allah kaza bela vermesin kardeşim Bu aracı yakından görmeniz lazım 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 24 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2014 Budur Allah kaza bela vermesin kardeşim Bu aracı yakından görmeniz lazım Gördün ya la iftarda Datlu yiyeceğiz bayramdan sonra 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 (düzenlendi) Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Renk beyaz+sunroof+farlar tadından yenmez bu. 24 Temmuz 2014 tarihinde Süleyman Çetin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Gördün ya la iftarda Datlu yiyeceğiz bayramdan sonra Ben gördüm la genel söyledim onu Toplantıya adam lazım belki görmeye gelen olur 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Güle güle kullan abi. Çok beğendim. Maşallah. 1 Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Maşallah.Rabbim kaza bela göstermesin. 1 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Mazdanız hayırlu olsun Allah kaza bela göstermeden keyif ile binmek nasit etsin 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 24 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2014 http://www.arabam.com/otomobil-haberleri/uzun-donem-test/mazda-3-ile-birinci-etap-sona-erdi-iste-sonuclar/295609 haberin şu kısmına dikkat çekmek istiyorum Mazda3’ün canını okuduk! Mazda’nın sahip olduğu bu sağlamlık imajı bizde acaba ne kadar sorusunu oluşturdu. 10 bin kilometreyi aşacak kullanımımızın ilk 4 bin kilometresinde aracı normal bir kullanıcının zorlayamayacağı şekilde kullandık. Yüksek süratlerde uzun süre gittik, diskleri kor gibi yapacak şekilde üst üste frenler yaptık ve aracı hiç acımadan bozuk yollara soktuk. Türkiye’nin pek çok yerindeki yol çalışmaları sayesinde bol bol derin çukurlara girildi, engebeli yollardan geçildi. Anlayacağınız hiç birinizin kendi otomobiline davranmayacağı şekilde zorladık Mazda’yı. Uzun dönem testlerinde bu kullanımımızın ardından araçlardan bazı sesler gelmeye başlar. Mazda3 ise bu noktada farkını ortaya koydu. Aracın ne konsolundan ne de bir başka yerinden yeni sesler gelmeye başlamadı. Aracı tercih etmemedeki yorumlardan biri buydu, okumuştum. Teşekkürler Mert Yorum bağlantısı
Selçuk Özmen 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Japon üretim tekniği, ne kadar az elektronik parça o kadar az sorun. Özellikle hareketli parçalarda:) Maliyetten kaçmazlar o ayrı konu. Yanlız bu impressive donanımı Japonlara göre çok Avrupai. Koltuk ısıtma, ön cam rezistans bunlar Japonların sevdiği şeyler değil ama Ford elde kalanları ucuza verdi herhalde, hatta kör nokta uyarı sistemi bu sınıf araca nerden düştü diye düşünmüşümdür.Mazda bu konularda referans model olarak öne çıkmaz, orta alt sınıf araçta bir ilke imza attılar. Kararan iç dikiz aynası mesela, Honda civic'in uzay mekiği modellerinde bile yok, impressive'de o da var. Kapı cam düğmelerini verseydi Ford onlar da ışıklı olurdu ama aracın Japon olduğunun belli olması için iki önemli kriter var, bir ışıksız cam düğmeleri, ikincisi, sinyal kolundan çevirmeli far açma anahtarı ve ön arka sisleri açmak için sinyal kolunda atraksiyonlar. Saygılarımla. 3- sadece sürücü kapı camının otomatik olması!.. (mazda, honda, toyata vs de olduğu gibi...) 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 24 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2014 Bu araçtaki motor sanırım focus 1 deki motorun güncel hali diye biliyorum. Lpg ile tam uyumlu mudur ? Bildiğim kadarıyla titanium focuslardaki 105 lik motor. Lpg ile sıkıntı çıkabilir dediler özellikle subaplarda. Yorum bağlantısı
Misafir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun, Allah kaza-beladan korusun. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Hayırlı olsun, çok güzel arabalar bunlar, kazasız belasız kullanırsınız inşallah. Sadece dizel motorlar Ford ile ortak diye biliyorum, bu motor Mazda'nın olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts