Çağlar Bayur 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 esp lambası olsa, yanacak da, lamba yogghhh 3 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 2 Haziran 2014 Yazar Paylaş 2 Haziran 2014 özellikle turbo motorlarlarda güç kaybı daha yüksek olur rakamsal olarak, çekiş kaybı hissi hem izfidir, hem de kullanım tarzına bağlıdır, rakım yükseldikçe pedala daha çok basarım, sürüş hissim değişmez bu şekilde, zigana da virajlarda yanlama hissini yaşamadım ama...... abi birde başıma şöyle bir olay geldi yükseltili yollarda sürekli in tırman yaptığım zamanda tırmanıştan tam inişe geçtiğim sırada bir ara durmam gerekti 2 dakikalık bir mola verdik marşa ilk basışımda alan araba biraz gecikme yaptı 3. basışta çalıştı bunun da bu olayla alakası olabilir mi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 atmosferik olsa eyvallah ama turbolu araçta hiç yaşamadım gebze ankara , anakra izmir. izmir marmaris yaptım ben etkilenmedim araç bu durumu pasifize eder ... hatta soğuk hava olacağından yukarıda soğuk hava molekülleri daha az yer kaplar motora girince genleşir ....nitro nunda calışma mantığı böyledir. sizin arabada sorun var hocam Turbo ile alakası yok bu durumun, normalde silindirde yanmayı sağlayacak oranda oksijen bulunamadığından aracın nefesi kesilir.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 yolda rakımlarda olur dumandır normaldir Yorum bağlantısı
Coşkun Yılmaz 3 Haziran 2014 Paylaş 3 Haziran 2014 sebebinin rakım olduğunu az çok tahmin etmiştim forumda ki arkadaşlardan da benzerlerini yaşayanlar var normal bir durummuş içime su serpildi dediğim olay yüksek rakımda oldu belki bir gün denerseniz uzun yolda yüksek tırmanış yapmayı hissetme ihtimaliniz var aman ağzınızdan yel alsın demeyelim öyle şeyler bolu tünelinden ve marmaris taraflarından geçtiğimi belirrtim yüksekliğe dair bir mayişma sezmedimi demiştim diğer araçlar yayılmışsa bende yayılmışımdır ama rakıma dair bir sıkıntı hiç yaşamadım rakım bir sıkıntı ama aracım bunu bana yaşatmadı abi birde başıma şöyle bir olay geldi yükseltili yollarda sürekli in tırman yaptığım zamanda tırmanıştan tam inişe geçtiğim sırada bir ara durmam gerekti 2 dakikalık bir mola verdik marşa ilk basışımda alan araba biraz gecikme yaptı 3. basışta çalıştı bunun da bu olayla alakası olabilir mi diğer dostlarında dediği gibi o yükseklikte rakım ve sensör bu iki zımbırtı arabayı yürütüyor tabiki etkisi var oksijen olmaması ayrı bir durumdan azizim everestemi çıktınız yada mazotunuz iyimiydi Turbo ile alakası yok bu durumun, normalde silindirde yanmayı sağlayacak oranda oksijen bulunamadığından aracın nefesi kesilir.. Dediğinde haklısın abi ama kastedmek istediğim turbonun alıp götürdüğü değil arabadaki sensörler adam karşı kaldırımına bile sensör koymuş arabanın o derece maplar maflar boostlar sıcaklık pompa dış sıcaklık oksijen zaten hepimizi buraya toplayan seebep oksijen yok araba yok Yorum bağlantısı
onurdursun 31 Ağustos 2014 Paylaş 31 Ağustos 2014 Su an karstayim arabam gebzedeki gibi gitmiyor ara hizlanmalari çok kötüleşti sinir edici bir durum Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Ağustos 2014 Paylaş 31 Ağustos 2014 Rakım yükselir oksijen azalır basınç düşer. Olması gereken bir durumdur. Yorum bağlantısı
Berat YALÇIN 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 3200 metrelik çiçekli, bayburt geçişinde 105 pslik dci aracım, birinci viteste bir çok noktada yüksek devirle yerinden kalkabildi. Matematik hesabı yapmadım ama yaklaşık 40 beygiri yok oldu gitti aracın. Manifol basıncı yine 1.6 bardı ama kaçınılmaz olan oksijen azlığı gücü yok etti. Bununla baş etmenin çaresi yok.Bende 12 temmuz 2016 da kaçkar 7 göllere gitmeye kalktım rizeden,araç palio 1.3 multijet dizel 188.000 km de,motor kesinlikle süper ama moryayla köyünü 8-9 km geçip tam zirveye yaklaştım( tahmini 1-2 km kalmıştıkı) araç stop etti,normal çalıştırdım ama araç 1. Videste bile kalkmadı,gerisi geri döndük.mor yaylaya yaklaşınca araç gene coştu.tahmini aracın stop ettiği yer 3400-3500 km yüksektiC6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts