Alper Aksakal 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 Evet söner Alper tamam abi yarın körleme işini yapıyorum ve sizlerle sonucu paylaşıyorum Yorum bağlantısı
Ramazan Çetin 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 (düzenlendi) Kırmızı şey Manyetik valf, beyinden gelen sinyale göre vakumu açar yada kapar ayar çeker, sen ondan çıkan hortumu körle, yalnız 1.6 motor farklıdır diye biliyorum, sadece vakumu kesmek yetmez, sizde lambda sensörü var, emisyon ayarı bozulur ecu ne oluyor der motor düzensiz çalışır lamba yakar diye biliyorum, sizde hem vakumu kesip hemde beyinden yazılım iptali lazım, o kadar kolay değil yani Bu resimdeki tuttuğun hortumdaki eki körle ve dene, bakalım motor ikaz lambası yanacakmı, yanmazsa aynen devam, bu işlem zarar vermez, hata verirse eski haline çevir yeter. ali abi alperin tuttugu hortumun üstünde bi hortum daha var .çifttaraflı huniye benzer bi nesnenin tam ortasından giren hortum.ben ordan körlemiştim acaba yanlışmı yaptımki 9 Haziran 2014 tarihinde Ramazan Çetin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alper Aksakal 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 Aracı 1.4 olan tereddütsüz yapsın. Fakat 1.6 lar da sistem farklı bugün denedim ne yazık ki olmadı. Araba tabiri caizse saçma salak rölantide çalıştı bende geri orjinal haline çevirdim anında düzeldi. 1.6 tdci araçlarda yazılımdan da iptal etmek gerektiği kesinleşti. Yorum bağlantısı
Ramazan Çetin 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 Bence yanlış yaptın uğur abi kontrol edip bakmıştım.egr valfi borusu soğuk kalmıştı bende iptal ettiğime kanaat getirdim hatta bunu başka bi fiestacı arkadaşla yapmıştık oda böyle yapmış Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 Ramazan aşağıdaki fotoda hangi hortumların görlendiği ortada... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 (düzenlendi) Dediğim gibi , 1.6 da lambda sensoru var egr yi kapatınca sensor emisyon bozuldu der ecu ayar yapmaya çalışır ama veri alamadığından motor sacmalar, yazılım iptali de şart, doğru biliyormusum demekki Bizde durum super hehehe 10 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Alper Aksakal 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Tırt 1.4 lere şuan özendim [emoji12] 2 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Tırt 1.4 lere şuan özendim [emoji12] Aynen abi keske 1.4 olsaydi da bu kadar ugrasmasaydik yalnız şöyle bir durum var 109luk focus direk korlendi ama herhangi bir sorun oluşmadı Yorum bağlantısı
Alper Aksakal 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Aynen abi keske 1.4 olsaydi da bu kadar ugrasmasaydik yalnız şöyle bir durum var 109luk focus direk korlendi ama herhangi bir sorun oluşmadı ozan'cım benim araba hassas duygusal... Yorum bağlantısı
Taner Erbay 10 Haziran 2014 Yazar Paylaş 10 Haziran 2014 ozan sen iptal edebildinmi? Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 ozan sen iptal edebildinmi? abi benim arabada iptaldi zaten hem yazılım hem mekanikten Yorum bağlantısı
Taner Erbay 10 Haziran 2014 Yazar Paylaş 10 Haziran 2014 ne yapmamız gerekiiyor ozaman bize yardımcı olurmusun Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 ne yapmamız gerekiiyor ozaman bize yardımcı olurmusunabi onu Süha abi bilir ancak o yaptırmış diye biliyorum. Chip yazılım yapan yerlerden iptal edebiliyorlar diye biliyorum ben Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 (düzenlendi) Az önce servisteydim, arka amortisör üst koruklerimi değiştirdim, bu arada sizin olayi da sordum, yazılım iptali şartmis, kim nasıl yapar bilmem ama... Yeni turneo yada baktım , güzel olmuş sevdim, yeni kasa fiestayida kaporta bölümünden sifirina kadar test ettim, sonuç açık ve net, Fiesta mk6.5 ile bitmiştir arkadaşlar. 10 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Az önce servisteydim, arka amortisör üst koruklerimi değiştirdim, bu arada sizin olayi da sordum, yazılım iptali şartmis, kim nasıl yapar bilmem ama... Yeni turneo yada baktım , güzel olmuş sevdim, yeni kasa fiestayida kaporta bölümünden sifirina kadar test ettim, sonuç açık ve net, Fiesta mk6.5 ile bitmiştir arkadaşlar. 1.0 ecoboost tercih edilesi PowerShift ile aslında. 7 litre civarında şehir ici benzinli,otomatik başka alternatif görünmüyor. ama dediğin gibi abi his, tokluk yok yenilerde. fazla emanet duruyor arabanın herseyi. Bi türlü alışamadım ben de Yorum bağlantısı
Alper Aksakal 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 1.0 ecoboost tercih edilesi PowerShift ile aslında. 7 litre civarında şehir ici benzinli,otomatik başka alternatif görünmüyor. ama dediğin gibi abi his, tokluk yok yenilerde. fazla emanet duruyor arabanın herseyi. Bi türlü alışamadım ben de benzinli araba artık benim için bitmiştir. Al 1.6 tdci gır gır giderken şehir içi yakıtın 4.3 olsun keyfine bak... Dün maf sensörünü wurth ile temizlemistim onun etkisi mi oldu ki acep Yorum bağlantısı
Ramazan Çetin 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Ramazan aşağıdaki fotoda hangi hortumların görlendiği ortada... tesekkurler ugur abi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Sakin kullanımda ben de o değerleri görüyorum abi bana göre de şuan dizel manuel en güzeli ama benzinli otomatik arayanlar var tabi onlar için Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 (düzenlendi) benzinli araba artık benim için bitmiştir. Al 1.6 tdci gır gır giderken şehir içi yakıtın 4.3 olsun keyfine bak... Dün maf sensörünü wurth ile temizlemistim onun etkisi mi oldu ki acep aynen bende mafi temizledikten sonra daha bir yağ gibi çalışmaya başladı motor, son analizine göre her 10binde maf temizlemek faydalı oluyor , 20bin fazla oluyor... 10 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran 2014 Paylaş 10 Haziran 2014 Maf temizligi ve hava filtresi değişimi her 5000 de bir yapılırsa en sağlıklısı oluyor bence... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts