Servet Aydın 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 İşte sistem. Motorun en zayıf noktasından en yüksek güç desteği. Frenlerden kazanılan güç bataryaları şarj ediyor. ( rejerenatif braking ). Hem mükemmel fren desdeği, hemde elektrik üretimi. Dandik olan içten yanma odası sayısı düşürülüp, elektrik desteği ile mükemmel güç kazanılmış. 5 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 an itibarı ile tek arıza yapan parçası da o, seneye iptal edilebilir 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Adakoğlu 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 Nefis bir tanıtım olmuş aynı zamanda Daha neler göreceğiz günümüz teknolojisi ile bakalım Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 bu teknolojinin maliyetiyle sağladığı fayda eşdeğer sanırım,bu sistem otomobillerede uygulansa mesela rampada araba sollarken kullansak vites düşürmeden fenamı olurdu formuladaki ismi kers sistemi,bu sistem geldi ama yeni motorların sesleri çok kötü.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2014 Bu sistem 80'li yıllarda bazı kamyonlarda kullanıldı. Çok güçlü elektrik motoru şanzuman içerisinde destek olarak görev alıyordu. an itibarı ile tek arıza yapan parçası da o, seneye iptal edilebilir Portifçiye danışarak iş yapsalar en az 10 yıl arıza çıkarmaz, ama nerdee Yorum bağlantısı
Semih İzgi 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 (düzenlendi) Fren tepkisi değiştiği için pistlerdeki fren noktalarıda değişti Bu yıl ki kazaların çoğunun sebebi oldu 30 Mayıs 2014 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2014 Daha sağlam frenaj var. Ve hatta reachtruck model forkliftler 2004 yılından beri bu sistemi Curve control ve abs olarak kullanıyor. Disk balatası sadece park freninde aktif. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 31 Mayıs 2014 Paylaş 31 Mayıs 2014 Gavur yapıyor arkadaş... Cenabı Hak çalışana veririm diyor. Adamlar bizim gibi birbirini yemek için vakit harcamıyorlar. Enerjilerini iyi yada kötü yöndede olsa kendilerini geliştirmek için kullanıyorlar.. Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 4 Haziran 2014 Paylaş 4 Haziran 2014 Çok akıl dolu ve aslında farkına varmadan ya da varamadan yakıt yanma sonucu ortaya çıkan ve aktarmaya aktarılamadan elden kaçan enerjilerden bir kaçının geri dönüşümü ve inanılmaz katkısı...1.4 TSI larda kimse o hacimden performans alınır mı derken herkes memnun şu anda ki çift beslemeli TSI motorlarda bu sistem yakıtı daha aşağılara çekebilir. Malum F1 bir takım yeniliklerin öncüsü, sokaklara da 5 seneye kalmaz iner bu sistemler bence... 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Haziran 2017 Yazar Paylaş 11 Haziran 2017 An itibariyle ntv sporda pilli f1 araçları yarışı var. Osilatör sesi, egzoz sesinden daha etkili 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts