Ahmet İhsan Akşen 16 Mart 2019 Yazar Paylaş 16 Mart 2019 Teşekkürler ederim. Temiz halini çekmemişim ama sıfır gibi oldu karter. Takip edeceğim kaçağı bulmak için. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 16 Mart 2019 Paylaş 16 Mart 2019 Benim focusun değişti zinciri, kapak açılmıyor diye biliyorum ben ama? bu arada eminseniz ses zincirdense ihmal etmeyin çok önemli Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 16 Mart 2019 Yazar Paylaş 16 Mart 2019 Benim focusun değişti zinciri, kapak açılmıyor diye biliyorum ben ama? bu arada eminseniz ses zincirdense ihmal etmeyin çok önemli Emin değilim sesin kaynağından ama Zincir için kapak açılıyor ondan eminim artık. Bir binlik gidiyormuş işçilik falan, sesle yaşamaya devam Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 16 Mart 2019 Paylaş 16 Mart 2019 Kesenize bereket. Temiz halini görseydik iyi olacaktı psikolojik olarak rahatlayacaktık Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 17 Mart 2019 Yazar Paylaş 17 Mart 2019 Lastik ve davlumbaz olduğundan net çekemedim.Boruları söktüm, arasında demir olan iki plasitik parçanın arasından sızmış. Gözle kontrol ettiğim kadarıyla bir sıkıntı yok ama sızıntı devam ederse oring den başlayıp parça değişimine başlayacağım. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 2 Nisan 2019 Yazar Paylaş 2 Nisan 2019 Yazlık lastiklere geçtik, birde saplama ve bijon değişti. 80 değişim, 12 malzeme 10 değişim. Turbo borusundan yağ kaçağı yok ama karter yağlanmaya başlamış, karterin birleşim yerinden nemlenmiş. "Bunlarda conta olmaz silikon yaparız yağ değişiminde" dedi usta doğru mudur 🤔 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 2 Nisan 2019 Paylaş 2 Nisan 2019 ordaki oringin üstüne güzelce teflon sarıp gecirin deneyin derim. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 12 Nisan 2019 Yazar Paylaş 12 Nisan 2019 Yazlık lastiklere geçtik, birde saplama ve bijon değişti. 80 değişim, 12 malzeme 10 değişim. Turbo borusundan yağ kaçağı yok ama karter yağlanmaya başlamış, karterin birleşim yerinden nemlenmiş. "Bunlarda conta olmaz silikon yaparız yağ değişiminde" dedi usta doğru mudur [emoji848] Bilen yokmu? Hazır bir conta yokmu hazır satılan, bakındim nette bulamadım. Yakında yağ değişimi yapacağım, usta yapıştırıp geçecek Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 13 Nisan 2019 Paylaş 13 Nisan 2019 Alıntı sızıntı yukardan mi geliyor karterden mi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 13 Nisan 2019 Yazar Paylaş 13 Nisan 2019 sızıntı yukardan mi geliyor karterden mi Yukarıdan geliyor sanmıştık ama değil, aradan geliyor, yukarısı temiz.Ön krank kecesinden şüphelenmisti usta, sokunce yukarıdan geliyor dedi, şimdi yukarısında temiz ama yine yağ var, karter den gibi ama yukarıdan da gelmiş olabilir yine, net görünmüyor. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 13 Nisan 2019 Paylaş 13 Nisan 2019 karterden gelde yere iner direk üstte cıkmaz ya üstte silindir kapak contasından geliyor yada üst kapak (külbürtör) contasından geliyor tahminimce benimde arka kısımdan geliyordu silindir kapak contasını söktüm değiştirdim kesildi. sonra üst külbürtör kapagınınkinide yeniledim. yag sızıntılarını çok şükür çözdüm. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 25 Nisan 2019 Yazar Paylaş 25 Nisan 2019 Yağ değişimde bakılacak önümüzdeki ay nasipse. https://urun.n11.com/ayakkabi-boyasi/derby-special-up-wb-deri-doseme-boyasi-4-lu-set-P207613330Direksiyon için derby boya seti aldım haftasonu yaparım diye ama dayanamadım uyguladım işten gelince, hava kararmaya başladı fotoğraflar farklı ışıkta çekildi ama fark bariz belli. Keşke 2015 de boyası dökülünce yapsaydım bu işi diyorum şimdi, deri bu kadar zarar görmezdi sanırım. Önce maskeledim ve temizledim setin içinde gelen sıvı ile.Özellikle sol elle sürekli tutulan yer çok yıpranmışti. Birinci kat 2. Kat 3. Kat Son olarak deri koruyucu sütü sürdüm ama hava iyice karardi çekmedim fotoğraf. 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 25 Nisan 2019 Paylaş 25 Nisan 2019 Elinize sağlık güzel olmuş. Ancak kusurlu bölgeleri zımpara yapsaydınız pürüzsüz bir yüzey elde ederdiniz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 25 Nisan 2019 Yazar Paylaş 25 Nisan 2019 Ele gelen bir çıkıntı yok o kısımda. Çatlaklar gitsin diye diyorsanız deri çok incelmezmiydi [emoji848] Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 Konuyu ilk sayfadan itibaren okudum. Okudukça benim canım sıkıldı ilk başlarda yaşadığınız olayları gördükçe. Aracın başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Gerçekten iyi sabretmişsiniz. Ben olsam herhalde bu kadar sebredemezdim. Gördüğüm kadarıyla son zamanlarda aranız daha iyi araçla Allah bozmasın 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2019 Allah razı olsun, çok saçma şeyler geldi başına ama yolda bırakmadı, extra masraf açmadı 5 senedir maşallah. Olağan masraflar geldi, satmayı da düşündüm bir ara ama piyasa malum, peyderpey yaptırip bineceğim. Alt takım tamam, baskı balata volan ve fren sistemi yenilenip motordaki şıkırtı ve fren deki titreşim de gidince aldığından daha keyifli hale gelecek inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 On 25.04.2019 at 23:02, Mustafa Arıkan yazdı: Elinize sağlık güzel olmuş. Ancak kusurlu bölgeleri zımpara yapsaydınız pürüzsüz bir yüzey elde ederdiniz. 👍 On 25.04.2019 at 23:28, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Ele gelen bir çıkıntı yok o kısımda. Çatlaklar gitsin diye diyorsanız deri çok incelmezmiydi İnce zımpara iyi olurdu. Setin içinden çıkmalıydı bence, çıkmadı mı? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2019 45 dakika önce, Önder Özcan yazdı: İnce zımpara iyi olurdu. Setin içinden çıkmalıydı bence, çıkmadı mı? Zımpara çıkmadı ama bende var farlar için almıştım zamanında Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 Zımpara yapılıp tekrar boyanabilir. Benim araç konusunda var geçen haftalarda yaptım aynı uygulamayı. Sıfır kondisyonuna geliyor neredeyse. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2019 6 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Zımpara yapılıp tekrar boyanabilir. Benim araç konusunda var geçen haftalarda yaptım aynı uygulamayı. Sıfır kondisyonuna geliyor neredeyse. Kaç numara ile yaptınız, konuda göremedim, birde far gibi ıslak mı yapıyoruz işlemi? Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 Şimdi, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Kaç numara ile yaptınız, konuda göremedim, birde far gibi ıslak mı yapıyoruz işlemi? 1200’luk zımpara ile kuru şekilde yapmıştım. Sulu yapılabileceğini sanmıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2019 30 bin bakımı yapıldı 181000 km de. 2-3 sendedir aklımda olan buji değişiminide yaptık Allah'a şükür sıkıntı çıkmadı. 3 tanesi bozukmuş, tek buji ile geziyormuşuz. Sökmüşken egr ye de bakıldı, kurum yoktu ama balata spreyi ile temizlendi kabaca Castrol Magnatec STOP-START 5W-30 A5 4 Lt 132 TL Kızdırma Bujisi BERU 4 adet 102 TL Filtre seti 322 TL Hava Filtresi (Orjinal) Yağ Filtresi (Orjinal) Mazot Filtresi (Orjinal) Polen Filtresi (Yan Sanayi) Toplam parça fiyatı 556 TL 80 de işçilik verdik, 636 liraya kapattık işi. Yağ terleme şeklinde devam ediyor, yağ pompasından dedi usta, yapacak birşey yok, 1 senede eksilme olmuyor pek. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Mayıs 2019 Paylaş 22 Mayıs 2019 Kule gergisi var mıydı sedanlarda? Unutmuşum. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 10 Haziran 2019 Yazar Paylaş 10 Haziran 2019 İstanbul'dan çeyiz geldi, montaj için bekleyecek epey baskı balata iyi hala. Ziraat sağ olsun sonradan taksit var faizsiz 6 taksit yaptım. Bilya muadil gelmiş ama valeo nun markasıymış, sıkıntı olmaz sanırım. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts