Nihat Palolu 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Sökerim sökemezsin, yaparım yapamazsın iş inada bindi gibi bir şey oldu.Bugün akşam 5 gibi sökmeye başladık, ben de merak ediyorum sonucu, iyi iş çıkarabilecek miyim. Yarın biterse bitmiş halinin resimlerini eklerim.Kaplama için kullandığım yapıştırıcı kafa yaptı eve gidip yatayım. 4 Yorum bağlantısı
Cem Işık 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Abi kabloların durumunu gördüm de, araba okeye dönüyor resmen şu görüntüsüyle, orjinal haline gelecek mi merak içindeyim ? 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Luks modeller gibi kadife kaplansa... Oldukca siradisi olurdu sanirim. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Semih'e katılıyorum. Alcantra deri diyorlard galiba 1 Yorum bağlantısı
Tufan Günaydın 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 kardeş gögüsü takmadan önce kabloları güzelce bez bant ve klipslerle toplamanı öneririrm bant kullanırkende özellikle bez bant kullan ki normal siyah elektrik bantları zamanla ozelliğini kaybediyor her yeri yapışkan ediyor 2 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Hazır elin değmişken kablolarıda bir düzene soksan iyi olur toplarken 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 4 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2014 Kabloları toplama yerleştirme benim için çok basit iş, yalnız kapama işi tahmin ettiğimden çok daha zor oluyor.Girintili kısımlar potluk yapmasın diye ısıtıp gerdirip yapıştırmak acayip zor oluyor. 3 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Olacak Nihat bey olacak, yanlız köşeli yerleri bir döşemeciye diktirip ek'li yaptırsaydınız hem daha güzel hem de ileride yapıştırıcının sıcakta bırakma olasılığını yok ederdiniz bence..... 2 Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 kolay gelsin meşekkatli bir işe girişmişsiniz. ama bitince güzel olacak inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Helal olsun. İyi cesaret valla. Kablolara etiketleme yapılmadı ise çok uğraştırır. Şimdiden kolay gelsin, elinize sağlık.. Yorum bağlantısı
Misafir 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Cesaret işi, tebrik ediyorum. Ancak keşke işe başlamadan konuyu açıp fikir alsaydınız. Örneğin, bu işte çatlak kısımların çok iyi düzeltilmesi ve yapıştırma işleminin sonra yapılması gereklidir, aksi halde kaplandıktan sonra da belli olur. Bir de umarım kaplama malzemeniz de uzun yıllar dış etkilere (özellikle güneş ışınlarına) dayanıklı bir malzemedir. Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Tebrikler çok büyük cesaret. Söktüğünüz gibi toplarsınız hiç merak etmeyin. Semihin dediği gibi kadife kaplansa daha bi şahane olurdu. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 artık başlanmış ama geç değil sprey bally alın her iki yüzeye AZ miktar sıkın, 2 saat bekleyin sonra yapıtırın, bol miktarda işkence lazım (el yapımı her türlü sıkıştırıcı olabilir) eski kalın ansiklopedi altına bez takviyesi mesela. 1 kez yapılıe acele etmeyin, gerekişrse geri sökün bir daha yapın 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 5 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2014 Sonunda bitti, arada km tablosunu da kırmızıya çevirdim. Ayrıca vites önünü de kırmızı gizli şerit led yaptım. Göğüslüğün ilk hali, Bitmiş hali, Arabaya takılmış hali, 6 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 5 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2014 Bahtiyar Kılcı yazdı: Abi harika olmuş eline sağlık devir saatinin altındaki anlık yakıt göstergesi çalışıyormu bmwlerde en sevdiğim özellik. Teşekkürler, Bahtiyar. Anlık yakıt göstergesi, motor devir saati dörtlü flaşör çalışmıyor. Eski sahipleri arabanın ebesini çok sevmişler. Sigortası çıkık, takarsam çalışıyor ama aküyü boşaltıyor. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Mayıs 2014 Paylaş 6 Mayıs 2014 Abi ellerine sağlık ama, bence tam olmamış. Ha, göğüs sökme cesaretine, aldığın riske şapka çıkartıyorum, orası ayrı Kaplamanın altından çatlak bariz belli. Doldurulup falan olmaz mıydı acaba? 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 6 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2014 Sani Gerşon yazdı: Abi ellerine sağlık ama, bence tam olmamış. Ha, göğüs sökme cesaretine, aldığın riske şapka çıkartıyorum, orası ayrı Kaplamanın altından çatlak bariz belli. Doldurulup falan olmaz mıydı acaba? Valla Sani doğru söylüyorsun tam olmadı. Dediğin gibi çatlak kısımları onarıp kaplasaydım on numara olacaktı. Dükkanda hem çalışıp hem de böyle işlerle uğraşmak zor oluyor. Göğüslüğü içeriye bile alamadım, kapı girişinde patır kütür yaptım. 2 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 6 Mayıs 2014 Paylaş 6 Mayıs 2014 Eskisinden kat kat güzel olmuş .. Araç kaç model ? 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 6 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2014 Ersen Tapan yazdı: Eskisinden kat kat güzel olmuş .. Araç kaç model ? Teşekkürler Esen. Araba 1986 model. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Mayıs 2014 Paylaş 6 Mayıs 2014 Ellerine sağlık abim. İlk defa yüzümüzün kara çıktığına bukadar sevindim Yorum bağlantısı
Recommended Posts