Sertaç Karginer 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 Süper seçim olmuş Erdem iyi günlerde kullanırsın insallah... 1 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 (düzenlendi) Hayırlı olsun çok güzel araç allah güzel günlerde binmeyi nasip etsin. 28 Nisan 2014 tarihinde Samet Daz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 29 Nisan 2014 Yazar Paylaş 29 Nisan 2014 Tamamdır olmadı bu hafta perşembe çorluluda nargile yapmazsak tatlı organizasyonu yaparız Perşembe tatil sıkıntı yok 2 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 29 Nisan 2014 Yazar Paylaş 29 Nisan 2014 Gule gule kullanin. Teşekkürler. hayirli olsun güzel secim..! Teşekkürler. Hayırlı Olsun Allah Kaza Bela Vermesin Teşekkürler. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Teşekkürler. Süper seçim olmuş Erdem iyi günlerde kullanırsın insallah... Teşekkürler. Hayırlı olsun çok güzel araç allah güzel günlerde binmeyi nasip etsin. Teşekkürler. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 29 Nisan 2014 Yazar Paylaş 29 Nisan 2014 Hayırlı olsun koç Eyvallah abi daha iyileri senin olur işallah Hayırlı olsun Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 7 Aralık 2020 Yazar Paylaş 7 Aralık 2020 2014 de aldığım aracımı baya bir değiştirmiştim. Evde biraz vakit bulmuşken paylaşayım. Motor tarafına yaptıklarım ile başlayayım. ilk önce araca 3 kere yazılım atıldı. Aracı aldığımda 65-70 bin arasında bir km deydi. 1. yazılım 90 binde ecufastte atıldı. DPF ve EGR üzerindeydi. ilk yazılım tecrubem oldugundan bende herkes kibi o zamanlar çekimser kalıyordum. 2. yazılımı 140 binde 2CR Performance da attırdım. Bu arada DPF nin içini boşaltmıştık. EGR de iptal edildi. Baya bir süre yine zevkli zevkli kullandım. 3. yazılımı yine bir önceki firmada 180 bin civarında yazdırdım. DPF sökülüp DownPipe yapıldı. EGR söküldü. Turbo 2.0 GTD surbosu olan GTC1549vc ile değiştirildi. Bu kadar yapmışken tabiki üzerine KN kutu içi filtre takmıştım. bayada hızlandım bu sefer 210 bg oldu. Dyno ölçümü ile Bu sırada motorun yazılım kaynaklı bana çıkardığı masraf yağ bakımlarını öne çekmem oldu. Öne çekmem dediysem öyle 3000-5000 km de bakım yapmıyorum 10.000-12.000 arası değişiyor kullanım tarzıma göre. Eğerki çok abuk subuk sıkıştırıp yağ sıcaklığı 120 lerin üzerini gördüyseki çok nadir olur. O ay 10.000 de değiştiririm. Bunun harici termostatım bozuldu. 2 kere baskı değişti. 2 kere triger, 1 kere devirdaim, 2 kere V kayışı değişti. 1.6 tdi da kronik en büyük sorun enjektördür. Genelde revizesi çok sağlıklı değildir. Revize ederler kalibre ettik derler aynen takınca çok güzel çalışır hadi bide ben araç üzerinde kalibre ediyim dedin mi yandın başlar şakırdamaya 4 kere temizletmişimdir heralde 1 kerede piezo kafa arızası yapmıştı çok sağlıklı değildi o değişti. 210.000 deki araç için normal gibi Bunun haricinde yazılımın değil ama big turbonun en büyük zararı Teker Poryası. Ne zaman 4-5 kere son hız denemesi yapsam kesin arkasından porya bozulur ama suç heralde yine yazılımda değil bende Golf gerçekten sağlam bir araç alt takım olsun dayanıklılık olsun bana yaklaşık 150 bin km dir tahammul edebiliyor. Gerçi onu sevdiğimide biliyor diye düşünüyorum Şimdi içine yaptıklarıma bakalım. Golf 7 koltuklarını bulunca değiştirdim Hemen Golf 7 Direksiyon. Golf 7 Sinyal ve silecek kolu Passat B8 kararan ayna ve Tüm ambiyans aydınlatmaları Bu liste gerçekten çok fazla kanalımda videoları mevcut Bu arada bu kadar şeyden sonra motor gerçekten böyle gözüküyor stok 9 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Bunun göstergeleri bozuk, gaza basınca değişik şekillerde ışıklar yanıyor 😅 3 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 8 Aralık 2020 Yazar Paylaş 8 Aralık 2020 Selçuk Bakış yazdı: Bunun göstergeleri bozuk, gaza basınca değişik şekillerde ışıklar yanıyor 😅 Bazen bozmak güzeldir 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 motor toz koruma plastikleri kırmızya boyanabilir daha ateşli olur 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Erdem Dertsiz yazdı: Bazen bozmak güzeldir Şeytan azapta gerek 😁 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Selçuk Bakış yazdı: Bunun göstergeleri bozuk, gaza basınca değişik şekillerde ışıklar yanıyor 😅 Fazla göstergesi bile var 😂 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Alpay Sumer yazdı: Fazla göstergesi bile var 😂 Fazlası kalkış içindir 😁 2 Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Maşallah, Allah nazardan saklasın 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 9 Aralık 2020 Yazar Paylaş 9 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: motor toz koruma plastikleri kırmızya boyanabilir daha ateşli olur Arabayı kaplatmayı düşünüyorum abi o ara gövde rengine boyuyabilirim Mert Gulkokan yazdı: 4 kere temizlettik demişsiniz mekanik olarak sökülüp cihazda mı temizlettiniz ? Aynen mekanik olarak cihazda temizlendi. işeme değerleri çok yüksek ve çok düşük oldugunda adaptasyon kurtarmaz ise mekanik olarak kontrolü gerekiyor. Düzgün yapılamıyor orası ayrı. Selçuk Bakış yazdı: Fazlası kalkış içindir 😁 Bi jet olmasakta planör kaldırırız Bahadır Taşpolat yazdı: Maşallah, Allah nazardan saklasın Amin hocam. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 12 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2021 Yeni aldığım replika Oz jantlarım. Eski jantlarım ince yanak lastikten baya yamuğu vardı. Tamir yerine sıfır almak daha mantıklı geldi. TSE belgeli 5 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 11 Mart 2023 Yazar Paylaş 11 Mart 2023 (düzenlendi) Baya bir aradan sonra fren performansı mutlu etmediği için büyütme ihtiyacım doğru. Sarı siteden zimmenman spor disk balata ve 2011 audi tt den çıkma fren kaliperleri buldum. Tabi bunları almam yetmedi. Çünkü aracımdaki fren kaliper taşıyıcı ile aks taşıyıcı bütünleşik bu sebep ile yeni bir aks taşıyıcı ihtiyacım doğdu. Çıkmacıda parça aramasını ve sökümü kendim yaptığım için fotoğraf çekemedim. Sağolsun sanayideki arkadaşlarım olmaz boşver uğraşma diye başladılar işe bende inada bindirdim işi başladım sökmeye. Aks taşıyıcı değişti. Bu taşıyıcı golf 6 tsi (dizelde farklı benzinde farklı taşıyıcı kullanmışlar) passat b7, jetta, scirocco gibi vag modellerinde çıkıyor. Sarı site üzerinden zaten kaliper, disk ve balata almıştım. Toparlarken eski amortisör yeni taşıyıcıya girdi ama çapı küçük kaldı. Hadi be birde amortisör mü değiştiriceğiz. İnada bindi bikere coilleri alalı daha bir sene olmamıştı. Neyse hemen gittim dedim bana coil hemen verdiler sağolsunlar yeni bir set coilim olmuş oldu Herşeyi toparlayıp lastiğide yerine takınca keyfim yerine geldi. Şimdi bu iş için neler değişti. Amortisör Disk Balata Kaliper Aks taşıcı Porya Total Maliyet 9000 Peki fark ne oldu. 280mm olan disklerimiz 312mm 'ye yükseltmiş olduk. Montaj sonrası ESP ve ABS gayet düzgün çalışmaya devam etti. Ama sanki ABS biraz erken giriyor gibi geldi ilk başta. Bir kaç gün sonra sürekli sürdüğüm yerlerde test edince sürekli durmaya yakın ABS nin devreye girdiğini ve fren mesafemin uzadığını fark ettim. ABS pompasında kodlaması varmıdır diye araştırırken buldum. Disk kodlaması sonrası fren performansım eskisinden kat ve kat iyi olmuştu. Aslında 280mm olan disklerimin performansları normal kullanımda gayet iyi fakat yüksek hızlarda 2. fren sonrası sanki disk ısındığında çarpılmış gibi bir karaktere dönüyordu. Hem fren mesafesi uzuyor hemde direksiyonda aşırı bir titremeye neden oluyordu. Soğuduğu zaman ise eski haline dönüyordu. Yeni disklerde böyle bir sorunum kalmadı. Psikolojik midir bilmem ama sanki daha kısa mesafede duruyorum artık. Bunuda merak ettiğimizde 280 mm diske sakip arkadaşımın aracı ile müsait bir zamanda fren testi yapıp karşılaştırmayı düşünüyoruz. 11 Mart 2023 tarihinde Erdem Dertsiz tarafından düzenlendi 9 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Mart 2023 Paylaş 12 Mart 2023 Eline saglık. Yine mukemmel iş cıkmıs 👏 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 12 Mart 2023 Paylaş 12 Mart 2023 İmrenerek izliyorum Erdem, güle güle kullan:) frenin ısınmasın inşallah 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 12 Mart 2023 Paylaş 12 Mart 2023 Mükemmel, bilinçli bir modifiye tutkusunu yapması gereken iş var karşımızda. Elinize sağlık çok güvenli olmuş. Gireceğiniz tüm muayenesinde fren değerleri ile önceki fren değerleri farkı emeğinizin farkını ortaya koyacaktır. Kontrolsüz güç güç değildir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts