Hüseyin Öztürk 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 Öncelikle herkese iyi günler. Yaklasik 1 hafta önce motor ariza isigi yanmaya basladi ve arac 3000 devirden yukari cikmadi. Akü kutup basini söküp taktim ve sorun ilk etapta cözülürmüs gibi olsada ertesi gün sorun yine ayni sekilde geri geldi. Servis bakim zamanini yaklasik 2-3 bin km gecirmistim ondan olabilecegini düsünürken dün motor yagini ve filtreleri degistirmek icin arkadasimin tamirhanesine gittim yag filtresini sökmemk assagida görmüs oldugunuz hortumun icinde yogun bi yag vardi Bu durum beni bihayli iskillendirdi sizce bu normalmi? Birde bugun yazlik tekerleri takarken sag tekeri söktügümde kayislarin oldugu bölgenin oralarda asiri yaglanma vardi Dün yag ve filtreleri degistirdikten sonra arkadas hata kodunun ne oldugunu ögrenmek icin araci cihaza bagladi bisey bulamadi sadece hata kodu silme islemi yapti ve arabayi calistirdigimizda lamba sönmüstü ancak bugün tekrar yandi. ilk etapta motor devri 3000 i gecmiyordu ama bir iki motor ac kapadan sonra lamba yaniyordu ama performansi iyiydi. bende DPF tikanmis olabilir diye bi yarim saat kadar yüksek devirde kullandim arabayi. Sizin degerli görüslerinizide almak istedim sizce sorun ne olabilir? Yaglanmadan dolayi aklima turbo geldi ama performas suan icin düzeldi. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 Motor 2,0 olduğundan farklı. O boru nedir bilemiyorum Söken arkadaş anlamıyor mu? Yorum bağlantısı
Hüseyin Öztürk 21 Mart 2014 Yazar Paylaş 21 Mart 2014 Yok malesef anlamiyor asil usta yokmus. Bu arkadasta zaten sadece yag ve lastik degisimi icin orda. Bugün tekrar gittim ama kapaliydi tamirhane. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 işaretli boruda azıcık yağ olması normal, karter havalandırmadan emilen yağdır..aşağıdaki resimlerde krank pozisyon sensörü ve civarında yukarıdan gelen bir yağ var ..Nerden geldiğine baktırmak lazım Aks körüğü kontrol edildi mi o civarda gres görüyorum... eğer körük yırtılmışsa aks başı yağsız kalıp ömrünü erken doldurur 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Öztürk 21 Mart 2014 Yazar Paylaş 21 Mart 2014 Yok henüz hicbirsey kontrol edilmedi. Yarin gidicem onada baktiririm aks bölgesindeki yagda yogun bi yag gres yagi sanki. Abdurrahman bey isaretli borudaki yag baya coktu cok olmasi sorun olduguna bi isaretmidir? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 3000 deviri geçememesi, selenoid valfından kaynaklı olabilir. Turbo ile alakalıdır. Alttaki ya akstan kaçırıyor olabilir. Yine de usta görse daha doğru olur. 1 Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 resimde gözüken boru turbo borusu içinde yağ olması mormal. 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 (düzenlendi) Yok henüz hicbirsey kontrol edilmedi. Yarin gidicem onada baktiririm aks bölgesindeki yagda yogun bi yag gres yagi sanki. Abdurrahman bey isaretli borudaki yag baya coktu cok olmasi sorun olduguna bi isaretmidir? Birikip damla damla akacak kadar olabilir, sonuçta boru kıvrımlı..Ustana intercooleri kontrol etmesini de söyle, yağ çok emilirse orada birikebilir. 21 Mart 2014 tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hikmet Türker 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 Intercooler yada turbo hortumu olarak olarak biliyorum.Arkadaşımın aracında boru içerisinde yağlanma tespit edilmişti.Ustanın söylediği turbodan geldiği idi. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 Intercooler yada turbo hortumu olarak olarak biliyorum.Arkadaşımın aracında boru içerisinde yağlanma tespit edilmişti.Ustanın söylediği turbodan geldiği idi. Yağ turbodan gelmez,geliyorsa araçtan dumanlar çıkmaya da başlamıştır..Karter havalandırma denilen ekzantrik mili yatağından emilir yağ Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 bende o hortum delinmişti araba 100ü geçmiyordu hotrumu değiştim düzeldi 1 Yorum bağlantısı
Ali Yavaş 21 Mart 2014 Paylaş 21 Mart 2014 Araça diyagnoz gerekli araç mutlaka arıza verir çıkan arızaya göre hareket edin Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 İlk kez 2.0 motor C-Max gördüm Daha gençsin. Derslerine çalışmazsan bir dahada göremezsin. Git çalış bakim Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 Daha gençsin. Derslerine çalışmazsan bir dahada göremezsin. Git çalış bakim :üzgünahmetcansmile: Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 :üzgünahmetcansmile: Bu ara ne baskı yedin yahu bende yapayım bari. Derslerine çalış Ahmetcan. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 Bu ara ne baskı yedin yahu bende yapayım bari. Derslerine çalış Ahmetcan. Fatih Abiye destek oluyoruz Ahmetcan ı düşünüyoruz. İleride kendi parası ile alacağı lüks Ford u için Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 Fatih Abiye destek oluyoruz Ahmetcan ı düşünüyoruz. İleride kendi parası ile alacağı lüks Ford u için Ford alacagimi nereden cikardin Abi Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mart 2014 Paylaş 22 Mart 2014 Ford alacagimi nereden cikardin Abi Babadan Yorum bağlantısı
Recommended Posts