Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Olabilecek en büyük olumsuzluk enjektörlerin kod almaması olabilir.O zaman masraf biraz daha artarak parça değişimine gitmek lazım demişlerdi.Ama son kontrolde aracın kodları tanıdığını gördük cihaza bağladığımızda hepsine onay vermişti.Umarım bir sıkıntı olmazda kafam rahat kullanırım 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Buda calistirdiktan hemen sonraki rolanti durumu.Herhangi bir dalgalanma yok sabit bu şekilde duruyor 4 Yorum bağlantısı
onurdursun 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 ee bu benzinli gibi yakıyor ya nerdeyse 10lt nerde kaldı dizelin ekonomikliği Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 ee bu benzinli gibi yakıyor ya nerdeyse 10lt nerde kaldı dizelin ekonomikliği Bu veri sağlıklı değil.Ölçüm yapmak için sabah değerleri sifirladim 3 km yol yaptım görünen değer o.Rölantide çalışırken bile artıyor daha.Bir hafta içinde aşağı yukarı tüketimim belli olur Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Bu veri sağlıklı değil.Ölçüm yapmak için sabah değerleri sifirladim 3 km yol yaptım görünen değer o.Rölantide çalışırken bile artıyor daha.Bir hafta içinde aşağı yukarı tüketimim belli olurBence de abi senin de 8ltlere düşme vaktin geldi Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Bence de abi senin de 8ltlere düşme vaktin geldi Insalllah öyle olacak.Bakalım artık 1 Yorum bağlantısı
Misafir 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Bir kaç haftadır soğuk yok ancak, 8 litre sizin yol güzergahınızda kışın hayal olur. Sadece işe gidiş geliş yolumda yakıt ölçersem 6,2 km yol, ortalama hız 16-18 arası, sabah sıcaklık -6,-8 civarı olduğunda 9 lt rahat yakıyorum. Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Bir kaç haftadır soğuk yok ancak, 8 litre sizin yol güzergahınızda kışın hayal olur. Sadece işe gidiş geliş yolumda yakıt ölçersem 6,2 km yol, ortalama hız 16-18 arası, sabah sıcaklık -6,-8 civarı olduğunda 9 lt rahat yakıyorum. 8 zaten olmaz 9 falan anca olur zaten kışın.Hem mesafe kısa hemde rampa çok burada.Sabah giderken mesela iş yerim 150 metre falan kala 8 gibi oldu ancak o kısımda rampa var direk yükseliyor zaten. Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 8 zaten olmaz 9 falan anca olur zaten kışın.Hem mesafe kısa hemde rampa çok burada.Sabah giderken mesela iş yerim 150 metre falan kala 8 gibi oldu ancak o kısımda rampa var direk yükseliyor zaten. Abi yanlış anlamada senin için 9 da iyi bi değer bence Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Abi yanlış anlamada senin için 9 da iyi bi değer bence Yanlış anlayacak bir durum yok.Ben enjektöleri yaptırmadan önce 11 görmüyordum 12 ve üstü idi şehir içi. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Akan geçmiş olsun umarım problemler düzelmiş ve sonucu seni rahatlatmıştır, güle güle kullan kardeşim. Evren beye de teşekkürler..... 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yanlış anlayacak bir durum yok.Ben enjektöleri yaptırmadan önce 11 görmüyordum 12 ve üstü idi şehir içi. İnşallah sorun çözülür abi. Bir daha da başın ağrımaz inşallah. Gerçekten can sıkıcı bir durum. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 20 Ocak 2014 Yazar Paylaş 20 Ocak 2014 Akan geçmiş olsun umarım problemler düzelmiş ve sonucu seni rahatlatmıştır, güle güle kullan kardeşim. Evren beye de teşekkürler..... Abi şimdilik bir sıkıntı yok gibi ama bakacağız artık İnşallah sorun çözülür abi. Bir daha da başın ağrımaz inşallah. Gerçekten can sıkıcı bir durum. İnşallah Yorum bağlantısı
Akan Belen 21 Ocak 2014 Yazar Paylaş 21 Ocak 2014 Enjektör diplerini sürekli kontrol et. Ne açıdan abi yada nasıl kontrol edeceğim ki.O üst kısımlarına keçe gibi şeyleri taktığımız kısımlarımı Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Ne açıdan abi yada nasıl kontrol edeceğim ki.O üst kısımlarına keçe gibi şeyleri taktığımız kısımlarımı Evet, oraları, yağ, mazot sızıntısı olmasın. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Buda calistirdiktan hemen sonraki rolanti durumu.Herhangi bir dalgalanma yok sabit bu şekilde duruyor o halde yerinde ve başarılı bir işlem olmuş diyelim, bundan sonraki kontrol edilecek tek arıza enjektör işemesi olmasın piston eritmesin 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 21 Ocak 2014 Yazar Paylaş 21 Ocak 2014 o halde yerinde ve başarılı bir işlem olmuş diyelim, bundan sonraki kontrol edilecek tek arıza enjektör işemesi olmasın piston eritmesin Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde. Cevabı ben de merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Araç uzun süreli beklemelerin ardından boğularak ve duman atarak çalışıyorsa işeme var demektir diye biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Akan, olmuş bence. Güle güle kullan.. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Bu işeme olayını nasıl anlarız yada kontrolü varmı kolay bir şekilde. zamanla piston erirse anlayabiliyoruz veya söktürüğ kontrol ettirelecek Yorum bağlantısı
Akan Belen 21 Ocak 2014 Yazar Paylaş 21 Ocak 2014 zamanla piston erirse anlayabiliyoruz veya söktürüğ kontrol ettirelecek eriyene kadar devam o zaman Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Araç uzun süreli beklemelerin ardından boğularak ve duman atarak çalışıyorsa işeme var demektir diye biliyorum. Stop etmiş bir motorda enjektörler ve yakıt pompası da çalışmayacağı için enjektörlerden sızıntı da olmayacak veya minimum düzeyde olacaktır. Bu miktarın da duman yapmayacağını düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Akan Belen 21 Ocak 2014 Yazar Paylaş 21 Ocak 2014 Özellikle aracı çalıştırırken dikkat ediyorum.Daha önceye göre daha güçlü çalışıyor hissi veriyor marş sırasında.Nasıl anlatılır bilmiyorum ama bu durum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts