Erhan Torun 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Merhaba, forum yöneticisinin tavsiyesi ile "Arabam" bölümü altında. Aralık ayında satın aldığım 1998 model Ford KA MK1 ralli aracının restorasyon çalışmasını (ileride böyle bir çalışma yapmak isteyenlere referans olur düşüncesi ile--ben net'de çok gezindim ama pek fazla birşey bulamadım )aşamalarını burada paylaşmak ve bilgi alış verişinde bulunmak istiyorum. Yapmaya başladığım bu proje tam 21 yıllık hayalim, bakalım başarabilecekmiyim. Arabaların motorundan, kaportasından, her türlü aksamından zerre kadar anlamam fakat araştırma ve uygulama konusunda ustayım diyebilirim Sizlerinde bu konu hakkındaki bilgilerinizi benden esirgemiyeceğinizi umut ederek hepinize teşekkür ederim. 19 Aralık 2013'de aldığım aracı şuanda parçalara ayırmakla(umarım sonra birleştirebilirim) ve çıkan parçaları etiketlemekle meşgulüm. Ayrıca çalışmalarımı, http://fordkaproject.blogspot.com/ 'dan da takip edebilirsiniz. Saygılarımla. 6 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 (düzenlendi) Fotoğraftaki sizin aracınız ise zaten rally aracı olmuş Farklı bir işlem mi yapacaksınız? Pardon mevcut aracı retrore edecekmişsiniz. Kolay gelsin. Oktay abime katılıyorum.. 15 Ocak 2014 tarihinde Kerem Minaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Kolay gelsin. İlk restorasyonun Bayragımız üzerindeki reklamı almakla başalayarak yapın derim. 18 Yorum bağlantısı
Erhan Torun 15 Ocak 2014 Yazar Paylaş 15 Ocak 2014 Kolay gelsin. İlk restorasyonun Bayragımız üzerindeki reklamı almakla başalayarak yapın derim. İlk iş olarak onu yaptım. 6 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Erhan bey öncelikle hoşgeldiniz. Aşama aşama foto'ları ilgi ve merakla bekliyoruz. Şimdiden kolay gelsin. Şahsım adıma takıldığınız bir nokta olursa yardımcı olmaktan zevk duyarım. Yeter ki sorular forum üstünden gelsin, herkes faydalanabilsin Fotoğraftaki sizin aracınız ise zaten rally aracı olmuş Farklı bir işlem mi yapacaksınız? Pardon mevcut aracı retrore edecekmişsiniz. Kolay gelsin. Oktay abime katılıyorum.. Ralli aracı toplanıyor Kerem bey. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 ... Ralli aracı toplanıyor Kerem bey. Linkte detayı okuyunca daha iyi anladım. Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Hayırlı olsun takipteyim. Araç da istanbul kartala kayıtlı galiba, önceki aracım da ut plaka idi Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 çok kolay gelsin.çok zevkli bir iştir.bu aracı ben tanıyorum sanki ama Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 hayırlısı olsun merakla takipteyim hayalinizi gerçekleştiriyor olmanız güzel umarım beklediğiniz sonuçları da alırsınız kolay gelsin. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Koltukları bile yeter.Bu dağınık hali bile çok güzel. 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 (düzenlendi) Erhan Bey müsadenizle aracınızın resmi, facebook sayfamızın kapağını bir müddet süslesin https://www.facebook.com/FordClubTr 15 Ocak 2014 tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Çok heyecanlandım okurken. Keşke İstanbul'da olsaydınız da arada bir aracı ziyarete gelebilseydik. Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Merak ile bekliyorum sonucu benimde imkanım olsa pert bir street ka yı alıp motorunu bizim kaya takmak gibi bir hayalım var hayal işte Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Merak ile bekliyorum sonucu benimde imkanım olsa pert bir street ka yı alıp motorunu bizim kaya takmak gibi bir hayalım var hayal işte tam hatırlamıyorum ama bu street ka'dan toplam 40 adet gelmiş sanırım TR'ye. biraz zor yani işin yok olur da bulursan cd changer olan teybi bana ayır ama Yorum bağlantısı
Hikmet Demirtaş 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Kolay gelsin. İlk restorasyonun Bayragımız üzerindeki reklamı almakla başalayarak yapın derim. 1 Yorum bağlantısı
Engin Kırtay 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Ford Ka.. İlk göz ağrım motor kaputunun altını sayesinde öğrendiğim araç 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Erhan bey, Bu aracın içini de görmemiz gerekiyor detaylı. Kalorifer çıkışlarından birinde orjinal devir göstergesi vardı diye hatırlıyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Ocak 2014 Paylaş 27 Ocak 2014 Agzimin suyu aktı. Orjinal devir göstergesi mevcut ama digerlerini de aciklasaniz iyi olurdu valla Yorum bağlantısı
Erhan Torun 28 Ocak 2014 Yazar Paylaş 28 Ocak 2014 Orta konsol üst solda ki gösterge devir, sağda ki sıcaklık(hararet) göstergesi. Hız göstergesi çalıştırılmıyor yarış esnasında konsantrasyonu bozar diye. Göstergelerin altındaki sol tarafta altında led olan switch fanı çalıştırıyor, ortadaki düğme aracı çalıştırıyor, sağdaki switch ise aracın elektiriğini kesmek için kullanılıyor. Göğsün en altında üstünde kırmızı buton olan panel ise otomatik yangın sitemi kontrol paneli, kırmızı buton test butonu. Saygılar. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ocak 2014 Paylaş 28 Ocak 2014 Bu arada bu araç standart TR'ye getirilen KA'lardan çevrilmemiş. Beyaz ve camlar manuel. Motor Endura-e gördüğüm kadarıyla ancak yine de 1.3 60hp mi? Teknik verileri nedir? Yorum bağlantısı
Erhan Torun 28 Ocak 2014 Yazar Paylaş 28 Ocak 2014 Benim de bildiğim o kadar... extra olarak 1998 model onu biliyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2014 Paylaş 28 Ocak 2014 3 ay kadar bende kaldı, 3 ay kadar uğraştık ama muhasebeci hatası yüzünden geri almışlardı satın aldığım KA yı orjinal KA lar burada çevrilmiştir, Serdar Bostancı da, ekipmalar sonradan aşırılmadı ise, koni amortisör+puma şanzıman+dereceli eksantrik+superchips mavi chip olmalı beynin slotunda. onun dışında orjianldir, ama yeterlidir bu değişim kolay gelsin. komple soyulacaksa, amortisör kule ve alt suspansiyon bağlantı noktalarına iyice bakmalı Yorum bağlantısı
Recommended Posts