Mustafa Yanar 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Kumandada açılan bagaj kapağı derken, o zaten var ? sanırım müdahale etmeden, kendi yukarı açılan mı ? Evet kumanda tuşuna basınca tamamen açılan kapak. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Mk 4 mondeo'da bile bu özellik yok . Gerçi accord'da da yoktu 1 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Kaputun max. açılma açısını merak ettim. Yani amortisörlü ve amortisörsüz halini? Fark oldu mu acaba? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Mk 4 mondeo'da bile bu özellik yok . Gerçi accord'da da yoktu Dacia diyoruuuuum Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Ohoo benim 97 model araçta var bunlar, sizde yok mu 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Birde pugları beğenmezsiniz.Benim eski 98 model 306 da vardı bea. Şaka bir yana gayet güzel olmuş Ellerine sağlık.Çok büyük artısı olmasa da insanın aracıyla uğraşması güzel bir şey. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ocak 2014 Yazar Paylaş 6 Ocak 2014 Kaputun max. açılma açısını merak ettim. Yani amortisörlü ve amortisörsüz halini? Fark oldu mu acaba?Hicbir fark yok Mükremin Abim.. Açıları aynı. Çalışma prensibi ise tamamen oem fabrikasyon amortisörlü kaput ile aynı 1 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Hicbir fark yok Mükremin Abim.. Açıları aynı. Çalışma prensibi ise tamamen oem fabrikasyon amortisörlü kaput ile aynı Bilirsin, max. açılma açısı, vinç, celaskal vb. aparatlarla, kaput içerisine müdahale halinde önem kazanır. Fabrikasyon ile aynıysa mesele yok. Güle güle kullan. Güzel olmuş. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 (düzenlendi) Bugün İlteber ile Maslak'taydik. Yemek yedik sahlep içtik Mercedes'i İlteber test etti, bende kaput amortisörlerini inceledim, sonra Mercedes'in ikili kaput amortisörü ile mukayese ettik.1. İkisinin de açilma, kaputu tutma direnci, kapanirken tutma direncini sifirlayip kaputu kasmadan serbest düşme sistem va çalışması ayni.2. Ben bu kadar orjinal ve sağlikli, kasmadan sağliklı çalışabilecegini tahmin etmezdim, 10 numara işçilik ve mühendislik var.3. En ufak bir güvenlik zafiyeti, kaputun düşme ihtimali yok zira Daçya gibi tek amortisor değil bozulunca güm diye düşsün. İki adetler ve bu da agirligi ve calisma prensip gucunu ikiye boldugu icin daha saglikli ve uzun omurlu.İsteyenler saniye durmasin derim, orjinal olmadigini Henry Ford hortlayip baksa anlayamaz.Gune ait bir kaç kare YMN ile PT 6 Ocak 2014 tarihinde Ali Elöver tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Bugün İlteber ile Maslak'taydik. Yemek yedik sahlep içtik Mercedes'i İlteber test etti, bende kaput amortisörlerini inceledim, sonra Mercedes'in ikili kaput amortisörü ile mukayese ettik. 1. İkisinin de açilma, kaputu tutma direnci, kapanirken tutma direncini sifirlayip kaputu kasmadan serbest düşme sistem va çalışması ayni. 2. Ben bu kadar orjinal ve sağlikli, kasmadan sağliklı çalışabilecegini tahmin etmezdim, 10 numara işçilik ve mühendislik var. 3. En ufak bir güvenlik zafiyeti, kaputun düşme ihtimali yok zira Daçya gibi tek amortisor değil bozulunca güm diye düşsün. İki adetler ve bu da agirligi ve calisma prensip gucunu ikiye boldugu icin daha saglikli ve uzun omurlu. İsteyenler saniye durmasin derim, orjinal olmadigini Henry Ford hortlayip baksa anlayamaz. Gune ait bir kaç kare YMN ile PT Rönoo'ya sokmasan olmaz di mi? Çekemiyorsun orjinalinde olmasında 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Bence güzel olmuş.Güle güle kullan Gökselcim ... 1 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Dacia diyoruuuuum Ben de bu şekilde yapardım herhalde. Yani şasi bağlantısı cama yakın kaput bağlantısı ortaya yakın. Tabi iki tarafa da... Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ocak 2014 Yazar Paylaş 6 Ocak 2014 Ali Abim beğendiyse sıkıntı yok. Bu forumda en ince detaylı düşünen bir adamdır 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 Çok beğendim.. Güle güle kullan.. Ustalarımız eline sağlık.. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ocak 2014 Yazar Paylaş 6 Ocak 2014 (düzenlendi) Dacia diyoruuuuum Bugün, kaporta yüzeylerindeki ufak taş işleri çökükleri için, bu işi professionel uygulayan 2 firma ile görüştüm.. Biri Maslak Car Consept, diğeri MTK.. PDR yaparken, En rahat işciliği Dacia, Reno, Peugeot, Citroen, Opel, Fiat ile yapıyoruz dedi. Düzeltme, İşleminde ulaşamadığımız nokta yok dediler ve sacını istediğimiz gibi kolayca şekil verebiliyoruz diye söyleyip, En zorlandıkları arabada Mercedes'miş..Kapı içini görünce şok olursun Mercedes'in izalasyon için kapı içine, yaklaşık 10mm'lik zift atılmış. Muazzam gerçekten.. vw ve ford, saclarına rahat ulaşamadıklarını, arkasında sacı besleyen barların çok olduğundan yakındılar valla diğer markalara görede saçları çok sert dediler.. Kaput amortisörü olsa ne olacak daciada, akü kapağı yok üstünde, silecekleri bile 1980 yılının, Tofaş teknolojisi 6 Ocak 2014 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ocak 2014 Yazar Paylaş 6 Ocak 2014 daçya'yı, çeşme'yi bilmem.. Reno'yu her zaman takdir ederim... 1 Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 CLK bile YMN'a aşık olmuş belli ki ateş basmış Açmış heryerini 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 7 Ocak 2014 Yazar Paylaş 7 Ocak 2014 CLK bile YMN'a aşık olmuş belli ki ateş basmış Açmış heryerini Alırım havanı demiş bence CLK çok iyi, bu kadar ince detayı, bu kadar kaliteli sunan bir araba bulmak çok zor 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 7 Ocak 2014 Paylaş 7 Ocak 2014 Rönoo'ya sokmasan olmaz di mi? Çekemiyorsun orjinalinde olmasında Çok kıskanıyorum reno'yu. benim yok ya hasedim hep ondan CLK bile YMN'a aşık olmuş belli ki ateş basmış Açmış heryerini Daha çok Auris seviyor direk kitliyor tenhada buldu mu Hele ki 90'luk olursa ooo değme keyfine direkt hardcore........... Alırım havanı demiş bence CLK çok iyi, bu kadar ince detayı, bu kadar kaliteli sunan bir araba bulmak çok zor Beğendin mi Fikirlerin önemli... Bu arada 9 yaşında Mercedes'den inip sırası ile VW Golf - Polo - 180.000 TL'lik Passat CC, Seat Leon ve İbiza en son da Audi A3 - A4 ve A6 baktık. Şimdi fikirleri ben söylersem yanlı olur, İlteber isterse muhabbeti anlatsın 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 7 Ocak 2014 Yazar Paylaş 7 Ocak 2014 Abi, beğenilmesi için insan şuurunu kaybetmiş olmalı.. Bu kadar ince detayları birarada barındırıpta. Yüksek kalite ile sunan başka bir araba cidden görmedim.. Seninle birlikte 2013 Audi A6'yada baktık sonrasında. Malzeme kalitesi olarak, inan sınıfta kaldı. Elinle dokunduğun her noktada bir kalite var. Kullanımı inanılmaz keyifli. Tam bir keyif arabası. Yakıtına gince Focus 1.6 t-Vct 115ps. İle aynı performansı tatminkar. Sport'a alınca farklı bir karaktere bürünüyor. Comford'ta kimsenin olmaması çok daha iyi kullanım kolaylıgı sağlıyor. O hali bile, birçok arabayı sınıfta bırakır.. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 7 Ocak 2014 Yazar Paylaş 7 Ocak 2014 Buda Das auto, 181.000TL etiket fiyatlı cc.. Biz en pahalısını yapana kadar, en pahalısı bu Buda 1.0 ecoboost Focus premium marka olmanın artıları One be Ali Abi, bizim evdeki Maşrapanın plastik kalitesi daha iyi. Kova plastiği tabiride kalite olacak artık 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 7 Ocak 2014 Paylaş 7 Ocak 2014 Mercedes E180, C180 den , bmw 3.16 3.20 den pahali Vw Cc, biri pazarlama mudurunun yuzune su atsin da uyansin ruyadan adamcagiz... 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 7 Ocak 2014 Yazar Paylaş 7 Ocak 2014 Ee premium marka olabilmek icin var olan araba için bile 3 Ay bekliyeceksiniz oyununu yıllarca oynuyorlar.. Çok 2.el galerici ekmek yedi bu işten.. 2.el'e ne demeli, sıfırından pahalı 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts