onur üçüncü 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Arkadaşlar 6 ay önce 126 bin km de bi ford fiesta 1.4tdcı aldım. 2007 model. aractan çok memnundum. ilk başlarda arabayı çalstrdktan snra park alanından çıkartırken kolay stop ediyordu arac. sonradan aracı bakım a soktum. filtreleri ve motor yağı nı değiştirdim. bu arıza yok oldu sonradan. aradan 2-3 ay geçti. yolda giderken araç bi anda motor u durdu. kenar a çektim aracı.motor lambası ve yağ lambası yanıyordu. 1-2 denemede çalştıtı araç. sonra aradan 1 hafta geçti yine yolda giderken bianda durdu motor bu sefer araç çalışmadı. çekici yardımıyla aracı tamirciye götürdüm. mazot filtresini değiştirdiler düzeldi çalıştı araç. sonradan gecen gün yolda giderken yine araç bianda motor stop etti. kenara çektim arabayı. sonra biraz uğraştıktan sonra çalıştı. acaba benim aracın arızası ne olabilir ??? aracın motorunda hiçbir sıkıntı yok. götürdüğüm motorcular gayet iyi diyor. Edit: araç 110 bin km de komple motor yapılmış benden önceki sahibi tarafından ve ford yetkili servisinde 6 bin tl ye yakın para harcanmış. Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Bence aracınızı komple bir bilgisayara bağlatıp iyice bi kontrol ettirmenizde fayda var diye düşünüyorum... Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Elektrik arızasına benziyor. Muhtemelen akünüzün içinde kopukluk vardır. Farklı bir akü takıp deneyin derim. Benim geçenlerde kızım için aldığım 99 polo da benzer davranışlar gösteriyordu. Akü gıcır gıcır görünüyordu, şarjı ölçülüyor, iyi deniyordu. Bir başka elektrikçi arkadaş akünün yukarıda belirttiğim durumu olabileceğini söyledi. Aküyü değiştirdik, şeytan kulağına kurşun, o günden bu yana hiç sorun kalmadı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 110 bin km'de olan bir aracın neden komple motoru yapılır? 410bindir o. 2 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 110 binde araca motor yaptırmakta neyin nesi ? Ford yetkili servise sordunuzmu bu araca neden motor yapıldı diye bilerek o şekil aldınız sanırım? Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 110 bin he iyimiş.herkes 110binde motor yaptırırsa ustalar köşe olur.bu aracın km orjinal mi bundan eminmisiniz? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 benim aracımı sattığımda 174 bindeydi. benden sonraki 190 binde satmış şimdi 250 yi görmüştü herhalde. bu arada değişen mazot filtresi ne markaymış. sorun krank sensörleride olabilir. Yorum bağlantısı
Ümit Mutlu BAĞIRAN 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Elektrik arızasına benziyor. Muhtemelen akünüzün içinde kopukluk vardır. Farklı bir akü takıp deneyin derim. Benim geçenlerde kızım için aldığım 99 polo da benzer davranışlar gösteriyordu. Akü gıcır gıcır görünüyordu, şarjı ölçülüyor, iyi deniyordu. Bir başka elektrikçi arkadaş akünün yukarıda belirttiğim durumu olabileceğini söyledi. Aküyü değiştirdik, şeytan kulağına kurşun, o günden bu yana hiç sorun kalmadı. Dizel araç bir kez marş aldıktan sonra aküsüzde çalışır, bobin buji ateşleme elemanlarına ihtiyaç duymaz.. Dolayısıyla elektrikik düzensizliği / yetersizliğinden dolayı tekleme - stop etme gibi sorunlar vermez.. İlaveten; 110.000 km de ki aracın motoru ciddi bir ihmalkarlık dışında rektefiye edilmez. Anlaşılan o ki sizden önceki sahibi xxx bin km yapmış bitik motoru az buçuk ucuz yollu rektefiye edip satmış. Arızanıza gelince, arızanız tipik bir enjektör sorunu.. 4 takım enjektör alırsınız SIFIR kullanılmamış garantili ama kesinlikle YAPTIRMA ya da REVİZE değil, işte o zaman sıkıntınız geçer. Fakat bu büyük enjektör masrafını etmeden önce aracı yetkili serviste kompresyon testine sokun. Dizelde komresyon testi olmaz ya da kimse ölçemez aüğğğbi gibi cevaplar alabilirsiniz, yılmayın araştırın. Baktınız motor sağlam, o zaman bir takım enjektör atar, turboyu da kontrol ettirirsiniz mutlu mesut geçinirsiniz... Unutmayın, dizel motoru işeyen fazla püskürten enjektör bitirir.. Piston kafasını aynı kaynak makinesi gibi eritir.. Siz bu sorunları fark edene kadar piston ya da gömlek aşınması meydana gelmiş olabilir. Ha bu uğraşları göz önüne alamam derseniz eğer, kusurunu belirtmek kaydıyla sat gitsin... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 (düzenlendi) Dizel araç bir kez marş aldıktan sonra aküsüzde çalışır, bobin buji ateşleme elemanlarına ihtiyaç duymaz.. Dolayısıyla elektrikik düzensizliği / yetersizliğinden dolayı tekleme - stop etme gibi sorunlar vermez.. İlaveten; 110.000 km de ki aracın motoru ciddi bir ihmalkarlık dışında rektefiye edilmez. Anlaşılan o ki sizden önceki sahibi xxx bin km yapmış bitik motoru az buçuk ucuz yollu rektefiye edip satmış. Arızanıza gelince, arızanız tipik bir enjektör sorunu.. 4 takım enjektör alırsınız SIFIR kullanılmamış garantili ama kesinlikle YAPTIRMA ya da REVİZE değil, işte o zaman sıkıntınız geçer. Fakat bu büyük enjektör masrafını etmeden önce aracı yetkili serviste kompresyon testine sokun. Dizelde komresyon testi olmaz ya da kimse ölçemez aüğğğbi gibi cevaplar alabilirsiniz, yılmayın araştırın. Baktınız motor sağlam, o zaman bir takım enjektör atar, turboyu da kontrol ettirirsiniz mutlu mesut geçinirsiniz... Unutmayın, dizel motoru işeyen fazla püskürten enjektör bitirir.. Piston kafasını aynı kaynak makinesi gibi eritir.. Siz bu sorunları fark edene kadar piston ya da gömlek aşınması meydana gelmiş olabilir. Ha bu uğraşları göz önüne alamam derseniz eğer, kusurunu belirtmek kaydıyla sat gitsin... Bunlar aküsüz çalışmaz, sapıtır hemen, aküsüz çalışan dizel tarihte kaldı, dodge 250 kamyon olur anca, bizimkilerde akü bitsin, şak diye kalırsın. Enjektörler elektriklidir, ecu sağlam güç çeker, herşey elektrikle çalışır bu yeni nesil dizellerde. 11 Aralık 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Aynı şeyleri ben yazmayı düşünüyordum ki, Ali bey siz yazmışsınız gerekeni Bana da ancak like butonuna basmak düştü. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mutlu BAĞIRAN 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Ali abi benim 1.8 tdci aküsüz gayet güzel gidiyor Farlar teyipler ıvır zıvır çalışmasada Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Ali abi benim 1.8 tdci aküsüz gayet güzel gidiyor Farlar teyipler ıvır zıvır çalışmasada Seninki tarihi model, gider tabii, bizimkilerin kafası karışıyor, çok akıllılarya Yorum bağlantısı
Murat Yalçın 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 Seninki tarihi model, gider tabii, bizimkilerin kafası karışıyor, çok akıllılarya hehe akü vardı artık yok , yoksa yok muydu yok yok vardı , karar veremedim ben bir stop edeyim şekllinde düşünen yeni nesil dizel motor yani. Yorum bağlantısı
Recommended Posts