Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 arkadaşlar 2010 model aracın vites körüğünü nasıl bu hale sokarlar anlamış değilim bu körüğün nasıl çıktığını bilen varmı acaba bilmeden birşey yapmak istemiyorum serviste sordum 350 tl dedi internetten baktım 25 tl zaten aracın üzerindekide deri değilki nedir bu servis kazığı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 O ne para Komple şanzımanı sunmuşlar galiba 2 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 aracın önceki sahibinin küçük çocuğu falan varsa o yapmıştır asıla asıla.başka birşey gelmiyor aklıma Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Yazar Paylaş 26 Kasım 2013 ilk sahibi para babası zevkinede yapmış olabilir peki bu nasıl değişir fikri olan yokmu Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 vites topuzunu çıkart körüğün altındakı plastik parçayı çıkart körükteki parça çıkınca ulaşırsın. Yorum bağlantısı
Mesut Dumlupınar 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 Herhangi Bir dosemeci 30 liraya yapar ben yaptirmistim. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 Vites topuzunu, saat yönünün tersine çevirerek milden çıkartın.. Sonrasında, vites körüğünü tutan konsola bağlı olan çerçeveyi, ince tornavide ile, kanıttırarak zorlamadan belirli yerlerden yukarı doğru ittirin.. Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Yazar Paylaş 26 Kasım 2013 Vites topuzunu, saat yönünün tersine çevirerek milden çıkartın.. Sonrasında, vites körüğünü tutan konsola bağlı olan çerçeveyi, ince tornavide ile, kanıttırarak zorlamadan belirli yerlerden yukarı doğru ittirin.. az önce vites topuzunu saat yönünün tersine doğru 1 tur çevirdim çevirdim ama körükte döndü olmadı eğer eminseniz yarın dediğinizi yapıcam Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 bizim fiestalarda direk döndürülerek çıkartılıyor. körüğü tutarak mı yaptın ? tutmadın mı ? Yorum bağlantısı
Berkay Özdemir 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 (düzenlendi) az önce vites topuzunu saat yönünün tersine doğru 1 tur çevirdim çevirdim ama körükte döndü olmadı eğer eminseniz yarın dediğinizi yapıcam Bir tur çevirmeyle çıkmaz ki , baya turlar atması lazım.. Vites körüğünü ellemeden sadece topuzu çevirin , sonra vites körüğüne işlem uygulayın. 26 Kasım 2013 tarihinde Berkay Özdemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 az önce vites topuzunu saat yönünün tersine doğru 1 tur çevirdim çevirdim ama körükte döndü olmadı eğer eminseniz yarın dediğinizi yapıcamKörüğü tutup çevirin. Olmadı saat yönüne çevirin Yorum bağlantısı
Mesut Dumlupınar 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 Körük kare çerçeve ile konsola bağlı olan yerden cikarilir. Körük serbest kalinca topuz saat yönünün tersine çevrilir ve topuz çıkar. Öbür türlü Körük de döner. Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Yazar Paylaş 26 Kasım 2013 körüğü tutup topuzu o şekilde çevirmek lazım yoksa körük ip gibi topuzla dönüyo iki tur attırsam körük alttaki tırnaklardan ayrılıcak mantıklı olanı göksel kardeşimin dediği körüğü tutarak topuzu çevirmek bu saatte 5 kat aşağı inmeyi gözüm kesmedi yarın denerim inş sıkıntı olmadan sökerim Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 hiç bir şey yapamazsanız bir makas alıp girişebilirsiniz.. sökmek bu kadar kolay da yerine takmak için detay bilmek gerekir.. Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Yazar Paylaş 26 Kasım 2013 bazı insanların eli bu gibi ince işlere yatkın olur ama benimki tam tersine zarar vermekten korkuyorum artık eski aracım meganede aküyü tutan plastik parçayı hava sükilasyonunu sağlayan motorun tırnaklarını vites körüğünü tutan çerçevenin tırnaklarını ve şöför koltugunun yanında bulunan plastik parçanın tırnaklarını kırmıştım bu sefer işe çok temkinli yaklaşıyorum Yorum bağlantısı
Alaattin Zeki 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 Doğru yöntem 13 nolu mesajdaki Mesut beyin anlatımında olduğu gibidir. şahsen söktüğüm için biliyorum. Çünkü körük vites topuzuna bir kelepçe ile içerden sıkıştırılmış durumdadır. Takarken de aynı yöntemle kelepçeyi oturtarak topuzu sıktıktan sonra alt çerçeveyi yerine takman gerek aksi durumda körüğün üst kısmını topuza sabitleyemezsiniz.. Körüğün yırtığından bakınca içerdeki kelepçe görünüyor zaten resimde. Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 26 Kasım 2013 Yazar Paylaş 26 Kasım 2013 Doğru yöntem 13 nolu mesajdaki Mesut beyin anlatımında olduğu gibidir. şahsen söktüğüm için biliyorum. Çünkü körük vites topuzuna bir kelepçe ile içerden sıkıştırılmış durumdadır. Takarken de aynı yöntemle kelepçeyi oturtarak topuzu sıktıktan sonra alt çerçeveyi yerine takman gerek aksi durumda körüğün üst kısmını topuza sabitleyemezsiniz.. Körüğün yırtığından bakınca içerdeki kelepçe görünüyor zaten resimde. teşekkürler hocam sonucu size fotolarla ileticem inş Yorum bağlantısı
Canberk Eken 26 Kasım 2013 Paylaş 26 Kasım 2013 Olması gereken körüğün topuzla birlikte dönmesi zaten. Tornavida yardımıyla nikelajlı çerçeveyi kaldırdıktan sonra topuz körük çerçeve hepsi beraber dönerek topuzu vites kolundan ayırıcaksınız. Daha sonrada körüğün zımbalı olduğu siyah plastik kare şeklindeki parçayı tırnaklarından çıkararark nikelajlı çerçeveden ayırcaksınız. Kolay gelsin Yorum bağlantısı
Hamdi Gökhan Atasoy 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 arkadaşlar 2010 model aracın vites körüğünü nasıl bu hale sokarlar anlamış değilim bu körüğün nasıl çıktığını bilen varmı acaba bilmeden birşey yapmak istemiyorum serviste sordum 350 tl dedi internetten baktım 25 tl zaten aracın üzerindekide deri değilki nedir bu servis kazığı herhangi bir döşemeci 15 dakikada 20-30 tl gibi bir ücrete hemde daha gösterişli bir körük takar Yorum bağlantısı
Misafir 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Adam topuz eskimesin diye körükten vites değişimi yapmış sanırım... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 arkadaşlar 2010 model aracın vites körüğünü nasıl bu hale sokarlar anlamış değilim bu körüğün nasıl çıktığını bilen varmı acaba bilmeden birşey yapmak istemiyorum serviste sordum 350 tl dedi internetten baktım 25 tl zaten aracın üzerindekide deri değilki nedir bu servis kazığı titanium da deri direksiyon ve vites kolu yokmuydu? Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 16 Şubat 2014 Yazar Paylaş 16 Şubat 2014 vites körüğünü bugün çıkardım çok kolaymış yeni körüğü yaptırırken video ve resimli anlatım yaparım inş ama bir sıkıntı var topuzun altındaki bilezikten nasıl çıkarıcam çıkarması sorun değil aslında zaten yırtık çıkarırken yırtsamda olur ama yeni yaptığımız körüğü oraya nasıl yerleştiricez Yorum bağlantısı
Alaattin Zeki 16 Şubat 2014 Paylaş 16 Şubat 2014 Bahsettiğiniz Plastik bir bileziktir ve sıkı geçmedir tornavida ile biraz dikkatlice uğraşırsanız çıkar çıkartırken deforme etmemeye çalışın aksi takdirde bilezik tek olarak satılmaz topuz almanız gerekir. ama endişelenmeyin ben bir iki kez çıkartıp taktım hala sağlam. sökmeden körüğün bilezikle nasıl sabitlendiğini incelerseniz takarken nasıl takmanız gerektiği konusunda size bilgi verecektir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts