Fatih Derdiyok 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 Ruhan bey selamlar dikkat ederseniz ben özellikle tatlı rampa inişi ve düz yol tabiri kullandım..diğer türlü eğimi çok inişlerde dediğiniz gibidir............ Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 Ruhan bey selamlar dikkat ederseniz ben özellikle tatlı rampa inişi ve düz yol tabiri kullandım..diğer türlü eğimi çok inişlerde dediğiniz gibidir............ tatlı rampa inerken yada düz yolda ayağımızı gazdan niye çekiyoruz? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 CC ile giderken zaten gaz verip bırakmaları konforu da en azından benim için olumsuz etkiliyor...Sürekli bas çek yapar gibi geliyor bana... Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 ben de kullanabileceksem kesinlikle kullanıyorum, yağmur, viraj, seri iniş çıkış hariç tabi...ama cc nin çok sık mazot kesip verdiği bir yol karakteri ise iptal ediyorum. çünkü cc gaz verirken birden çok yüklenip hem sarfiyatı arttırıyor hemde koltuğa yapıştırıp insanı sallıyor Yorum bağlantısı
Fatih Derdiyok 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 tatlı rampa inerken yada düz yolda ayağımızı gazdan niye çekiyoruz? kırmızı ışığa yaklaşırken,viraj öncesi v.b. gibi durumlarda ayağınızı gazdan çekmez misiniz? Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 25 Mayıs 2012 Paylaş 25 Mayıs 2012 kırmızı ışığa yaklaşırken,viraj öncesi v.b. gibi durumlarda ayağınızı gazdan çekmez misiniz? çekerim de, konu yakıt tüketimi...bağlantı kuramadım. Yorum bağlantısı
Fatih Derdiyok 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 arkadaşlar selamlar klima ve yakıt tüketimi ile alakalı: klima uzun yol ve şehir içinde yakıt sarfiyatını 100 km.de kaç lt.etkiler? yol bilgisayarı verileri ile değilde bizzat yakıt fulleyerek ölçen var mı? bu konuda bilgisi olanların dikkatine....... Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 ben henüz bakmadım, 0,5 ile 1 litre arasında diyenler var. gaza basma şekline göre değişiyor. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 beceremediğim bir şey var ise oda tasarruf.Allah bana bunu zor koşmasın hafta sonu tekirdağa gittik ortalam 4.5 iken biraz gaza bastık döndüğümüzde 6.5lt idi. Bunlar yine iyi günler haftaya yaz geliyor ortalama 8 den aşağı inmez Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 beceremediğim bir şey var ise oda tasarruf.Allah bana bunu zor koşmasın hafta sonu tekirdağa gittik ortalam 4.5 iken biraz gaza bastık döndüğümüzde 6.5lt idi. Bunlar yine iyi günler haftaya yaz geliyor ortalama 8 den aşağı inmez kardeşim sanada mazot dayandıramıyoruz, tanker uçak lazım sana, zırt pırt istasyona girmeyesin diye... Yorum bağlantısı
Fatih Derdiyok 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 Süha bey aynı dertten muzdaribiz...uzun yola çıkmadan kendimi şartlandırıyom 90 ı geçmicem diye yolun düzlüğüne göre yakıt 3.8 ile 4.4 arası.ama yolu yarılamadan usanç geliyo ortalama 6 nın üzerine çıkıyoo. ama 109 beygirlik focusa ne yol ne de rampa dayanıyo maşallah. 1 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 Süha bey aynı dertten muzdaribiz...uzun yola çıkmadan kendimi şartlandırıyom 90 ı geçmicem diye yolun düzlüğüne göre yakıt 3.8 ile 4.4 arası.ama yolu yarılamadan usanç geliyo ortalama 6 nın üzerine çıkıyoo. ama 109 beygirlik focusa ne yol ne de rampa dayanıyo maşallah. bende aynı dertten musdaribim...bir kere test yapabildim. sonrakilerde focus beni tahrik etti, durmak yok gaza devam acaba diyorum doksanı geçmemek için el frenini bir iki diş çeksek mi? :s Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 kardeşim sanada mazot dayandıramıyoruz, tanker uçak lazım sana, zırt pırt istasyona girmeyesin diye... hocam her ay 1000km yapıyorum oda 60-70lt GTL ediyor çok para çokkk Süha bey aynı dertten muzdaribiz...uzun yola çıkmadan kendimi şartlandırıyom 90 ı geçmicem diye yolun düzlüğüne göre yakıt 3.8 ile 4.4 arası.ama yolu yarılamadan usanç geliyo ortalama 6 nın üzerine çıkıyoo. ama 109 beygirlik focusa ne yol ne de rampa dayanıyo maşallah. tek çare CC bizim için Yorum bağlantısı
Murat Erdoğan. 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 Geçen gün kendimi şartladım 100ü geçmeyeceksin diye sollamalar harici geçmedim de yakıt tüketimi 3.9a düştü benim için büyük bir rekor. Yorum bağlantısı
Fatih Derdiyok 28 Mayıs 2012 Paylaş 28 Mayıs 2012 hocam her ay 1000km yapıyorum oda 60-70lt GTL ediyor çok para çokkk bence sen gtl yerine fuelsave dene.performans biraz düşer ama ciddi farkeder tek çare CC bizim için Yorum bağlantısı
Burak Koca 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Hocam bence en azından FuelSave değilde, V Power alın Yorum bağlantısı
Murat Çeviren 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Ben de bu defa dayanamadım. Mersin-Anamur yolunda 3,5 olan ortalama tüketimim 3,7 oldu. Yaptığım tesbitte yol bilgisayarının %10 oranında yanıldığını tesbit ettim. %10 az gösteriyor. Yorum bağlantısı
Salim Uzun 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 benim araç 1450 kg 109 hp, samsun-ordu-samsun yol bilg. 3,5 lt, gerçek tüketim 3,76 lt gördüm zaten...hedefim müsait bir zaman ve yolda 3 lt. test etmek, daha sonrada arabayı mazotsuz seyrettirmek aracı bir kamyonun arkasına bağlayıp çektirirseniz 3 litreyi görürsünüz 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Engin Sever 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Focus 2 2008 1.6 tdci ile (Aracım 110.000 km de) şehir dışı 5.8lt/100 km 120 den aşağıya hiç düşmüyorum. Aracı 90 km ile hiç deneyemedim. Yorum bağlantısı
Burak Koca 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Focus 2 2008 1.6 tdci ile (Aracım 110.000 km de) şehir dışı 5.8lt/100 km 120 den aşağıya hiç düşmüyorum. Aracı 90 km ile hiç deneyemedim. Fakat hocam anladığım kadarıyla pek 120 km'lik süratle de gitmiyorsunuz, sanırım sürekli 120 km üstü hızınız. Yorum bağlantısı
Fatih Derdiyok 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Hocam bence en azından FuelSave değilde, V Power alın neden?fuelsave ile alakalı sıkıntı mı var yoksa? Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 30 Mayıs 2012 Paylaş 30 Mayıs 2012 samsun-eskişehir-samsun, toplam 1386 km. yol bilg. ortalama hız: 90 km. yol bilg.ort.:4,2 litre. gerçek depo değeri:4,6 litre. 1-86 km tam ş.içi 2-50 km klima kullanımı 3-300 km sağanak yağmur 4-yol yapım çalışması bol bir güzergah 5-seyir hızı 100-120 6-3 yolcu, az bagaj 7-ankara çevre yolunda (60+60 km) 130 ve üzeri hızlar 8-bir kaç defa 190 ve civarı 9-vitesler 2500-3000 de değiştirildi. Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 30 Mayıs 2012 Paylaş 30 Mayıs 2012 samsun-eskişehir-samsun, toplam 1386 km. yol bilg. ortalama hız: 90 km. yol bilg.ort.:4,2 litre. gerçek depo değeri:4,6 litre. 1-86 km tam ş.içi 2-50 km klima kullanımı 3-300 km sağanak yağmur 4-yol yapım çalışması bol bir güzergah 5-seyir hızı 100-120 6-3 yolcu, az bagaj 7-ankara çevre yolunda (60+60 km) 130 ve üzeri hızlar 8-bir kaç defa 190 ve civarı 9-vitesler 2500-3000 de değiştirildi. bana göre fazla yaktı, gerçi gaza hiç yumuşak basmadım, hep yüklenerek kullandım. lastiklerde 35 hava vardı. Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 30 Mayıs 2012 Paylaş 30 Mayıs 2012 bana göre fazla yaktı, gerçi gaza hiç yumuşak basmadım, hep yüklenerek kullandım. lastiklerde 35 hava vardı. hele şükür hocam senden de bu değerleri gördük yaa yoksa forum olarak biz de ne sorun var, bizim arabalarda mı sorun var, biz niye böyle yakmıyoruz diye kafayı yiyecektik 1 Yorum bağlantısı
Burak Koca 30 Mayıs 2012 Paylaş 30 Mayıs 2012 neden?fuelsave ile alakalı sıkıntı mı var yoksa? Yok hocam bir sıkıntı olduğumdan değil, fakat V-Power hem FuelSave'den daha kaliteli, hem de performansı daha iyi. Tek ufak ayrıntı, birazcık daha az km gidebilirsiniz, fakat bana göre önemli olan elverdiğince motoru korumak. Sonuçta bu araçları alırken az para dökmüyoruz... bana göre fazla yaktı, gerçi gaza hiç yumuşak basmadım, hep yüklenerek kullandım. lastiklerde 35 hava vardı. Bence gayet iyi değerleriniz hocam, hem şehir içi var, hemde süratli kullanım var. Yol yapım çalışmasını katmıyorum bile. Hatta fazla iyi sanki tüketim 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts