Ali Eren 8 Nisan 2014 Paylaş 8 Nisan 2014 Yapılan yol:1228 km. ortalama hız 34 km/h (650 km'si uzun yol gerisi şehiriçi) alınan yakıt litresi 13,85 + 9,65 + 44,25 = 67,75lt ortalama tüketim 5.5 lt/100km yb ortalama tüektim 5.0 lt/100km Yorum bağlantısı
Misafir 9 Nisan 2014 Paylaş 9 Nisan 2014 Yapılan yol:1228 km. ortalama hız 34 km/h (650 km'si uzun yol gerisi şehiriçi) alınan yakıt litresi 13,85 + 9,65 + 44,25 = 67,75lt ortalama tüketim 5.5 lt/100km yb ortalama tüektim 5.0 lt/100km Bu kadar cimri olma ya Yorum bağlantısı
Ali Eren 9 Nisan 2014 Paylaş 9 Nisan 2014 Bu kadar cimri olma ya Ben değil focusum cimri Yorum bağlantısı
Emrullah Aslan 20 Nisan 2014 Paylaş 20 Nisan 2014 arkadaşlar 2007 focus trend dizel 113.750 km de. Bugün adapazarı-bolu;bolu-hendek arası D100 karayolu ve bolu dağından geçiş yaptım.Gidiş-dönüş 216 km yol yapıldı.Hız genelde 90-100-110 km hız aralığında kullanıdı. Bilgisayar verisi 4.7 litre/100 km depo yola çıkmadan sakaryadan Shell istasyonundan tam dolduruldu.Boluya gidildi ve hendeğe dönüldü Opet istasyonundan depo yine dolduruldu. 216km-50 TL lik yakıt tüketildi. yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Nisan 2014 Paylaş 20 Nisan 2014 litre fiyatı vermemişsiniz ama 4.35 den alsanız 11.5 litre yapar. 100 km de 5.32 litre yapar, benimde bu şekilde çıkıyor uzun yolda. Yorum bağlantısı
Emrullah Aslan 21 Nisan 2014 Paylaş 21 Nisan 2014 litre fiyatı vermemişsiniz ama 4.35 den alsanız 11.5 litre yapar. 100 km de 5.32 litre yapar, benimde bu şekilde çıkıyor uzun yolda. 4.36 litre fiyatı... Peki bilgisayarın verdiği 100 km/litre ile depo doldur-boşalt yapınca 100km/litre neden farklı çıkarki... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 21 Nisan 2014 Paylaş 21 Nisan 2014 uzun yolda yaklaşık %10 eksik gösteriyor benimde. şehir içi 7.1 gösteriyor depo ölçümünde 6.9... imzamdaki linkten bakabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Ercan GÜNGÖR 22 Nisan 2014 Paylaş 22 Nisan 2014 Arkadaşlar intercooler daki sıkıntıyı giderdikten sonra cankırı ya yolum düştü Sıkıntısız motor + total exelium yakıt + cc ile 95 sabit 3.8 lt/100km yi gördüm ki egr de bi sıkıntı var gibi rolanti devri nadirde olsa dengesizlesiyor düşmüyor ama yükseliyor Yorum bağlantısı
Mustafa Kalkan 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Herkese merhaba yeni bakım yaptığım 1,6 dizel 2006 aracımın. Yol bilgisayarında 8 litre ortalama gösteriyor bana biraz fazla geldi normal midir? 1.8k ile 2,20k devir arasında vites değiştiriyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Herkese merhaba yeni bakım yaptığım 1,6 dizel 2006 aracımın. Yol bilgisayarında 8 litre ortalama gösteriyor bana biraz fazla geldi normal midir? 1.8k ile 2,20k devir arasında vites değiştiriyorum. Ortalamayı sıfırlayıp tekrar bakmanızı öneririm. Yorum bağlantısı
Mustafa Kalkan 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Gaza yüklenmiyorum sakin devrine göre gidiyorum bakım öncesi 6,4 felan gösteriyordu. Bakım yapar yapmaz sıfırladım şu an 8 de sabit. ortalama hız 19 gösteriyor şehir içinde kullanıldı.Anormal bir durum mu ? Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Gaza yüklenmiyorum sakin devrine göre gidiyorum bakım öncesi 6,4 felan gösteriyordu. Bakım yapar yapmaz sıfırladım şu an 8 de sabit. ortalama hız 19 gösteriyor şehir içinde kullanıldı.Anormal bir durum mu ? Kullanıma göre değişir ama o kadar yakmamasi lazım. Bir gariplik var bu iste. Yorum bağlantısı
Guest Mustafa Çongur 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 Herkese merhaba yeni bakım yaptığım 1,6 dizel 2006 aracımın. Yol bilgisayarında 8 litre ortalama gösteriyor bana biraz fazla geldi normal midir? 1.8k ile 2,20k devir arasında vites değiştiriyorum. Yolun durumuna göre vites değişimini 2500 2800 devir arası yaparsanız motorun yüksek verimli devir aralığı olan 1800 2000 arasında sabit hızla gidebilirsiniz. 1800 2200 arası vites değiştirmeniz durumunda bir üst vitese tahminen 1400 1500 gibi bir devirde geçersiniz ki bu aralıkta yakıt tüketimi 1800 2000 devire göre daha yüksek olur. Ayrıca uzun süre düşük devirlerde aracı kullanırsanız kurum tutma riski ve aracınızda DPF varsa dolma riski daha yüksek olur. Yorum bağlantısı
Ercan GÜNGÖR 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 Tolgahan hocam 19km ort hızla çok anormal bir değer değil gibi bence düz yolda 90 km hızla giderken yb ve ortalama hızı sifirlayip deneyin 4-4.5 arası değerler alırsanız normaldir yakitiniz Yorum bağlantısı
Mustafa Kalkan 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Ercan Bey dediğiniz gibi yaptım normale döndü. Sadece yakıt değerini sıfırlamak yetmiyor sanırım. Ortalama hız değerini sıfırlayınca düzeldi. Şu an kullanımda 5.8 olarak gösteriyor. İlgi duyup,esirgemeden cevap veren bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Ankara-Antalya / Ortalama Hız 80 /Yol Bilg:3,9 / Gerçek Tüketim:4,49 / Krş Hesabı (4.35)= 19,5 krş Tek kişi ve klimasız yolculuk. Yorum bağlantısı
Alper Ünal 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 gerçekten sabırlı bir yolculuk olmuş yolculuk süresi ne kadardı Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 7 Mayıs 2014 Paylaş 7 Mayıs 2014 Yakıt: Shell V-Power Nitro+ Alınan yakıt: 48,87 ltYapılan yol: 758,3 kmKalan menzil: 27 kmOrtalama hız: 31 km/hYol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimi: 6,6 lt/100km Gerçek yakıt tüketimi: 6,45 lt/100 kmKm başına yakıt tüketimi: 27,5 kuruş (4,27 TL/lt) 1 buçuk ayda 760km gitmişim. bazen boşuna mı dizel aldım diyorum ama Antalya'dan tırmanıp gelirken iyiki dizel almışım diyorum 6 aydır bende araç 4900 km olmuş, yılda 10bin anca yapacagım gibi. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Yakıt: Shell V-Power Nitro+ Alınan yakıt: 48,87 lt Yapılan yol: 758,3 km Kalan menzil: 27 km Ortalama hız: 31 km/h Yol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimi: 6,6 lt/100km Gerçek yakıt tüketimi: 6,45 lt/100 km Km başına yakıt tüketimi: 27,5 kuruş (4,27 TL/lt) 1 buçuk ayda 760km gitmişim. bazen boşuna mı dizel aldım diyorum ama Antalya'dan tırmanıp gelirken iyiki dizel almışım diyorum :) aydır bende araç 4900 km olmuş, yılda 10bin anca yapacagım gibi. siz turbolu benzinli motorlara neden bakmıyorunuz ki ? gerçekten yaptığınız km az.109 hp lik 1.6 dizelde harika lafım yok ama benzinlideki kalkış,sessizlik,devir rahatlığı gibisi yok bence Yorum bağlantısı
Ahmet Akgül 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 ilk dizel aracım vitesi benzinlide hep 3 bin devir civarı değiştiriyordum bunda 2 bin devir civarı değiştiriyorum hata yapıyorum sanırım tüketiim oldukça fazla şehir içi çünkü, 3 bin devir civarı mı vites değiştireyim ? Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 ilk dizel aracım vitesi benzinlide hep 3 bin devir civarı değiştiriyordum bunda 2 bin devir civarı değiştiriyorum hata yapıyorum sanırım tüketiim oldukça fazla şehir içi çünkü, 3 bin devir civarı mı vites değiştireyim ? 2700 devir civarında vites yükseltmeniz daha iyi olur. Yorum bağlantısı
Ahmet Akgül 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 2700 devir civarında vites yükseltmeniz daha iyi olur. teşekkür ederim cevabınız için dizeller biraz nazlı sanırım alışmam oldukça zaman alacak benzinlide çalıştırıp gaza basıp gidiyordum yuksek devir vs derdi yoktu bekleme derdi yoktu sabah ilk çalıştırmada beklemem lazım mı araştırdım biraz net bilgiye ulaşamadım birde her kontak kapatmadan beklemelimiyim kısa mesafe de olsa 1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 teşekkür ederim cevabınız için dizeller biraz nazlı sanırım alışmam oldukça zaman alacak benzinlide çalıştırıp gaza basıp gidiyordum yuksek devir vs derdi yoktu bekleme derdi yoktu sabah ilk çalıştırmada beklemem lazım mı araştırdım biraz net bilgiye ulaşamadım birde her kontak kapatmadan beklemelimiyim kısa mesafe de olsa motor ve turbo sağlığı için hem ilk çalıştırmada hem de stop etmeden önce en az 30 sn.beklemenizde fayda var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts