Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Bende uçak sistemini merak ediyorum,bende geleyimSonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85] 2 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85] Zeki Muren de bizi gorecek mi [emoji23] 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85]Testi sen yaparsınZeki Muren de bizi gorecek mi [emoji23]Sanırım galiba kesin 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Sen demedin mi ben kullanırsam sorun yok diye, esp ilave edecem kanatlara Yorum bağlantısı
Guest Misafir 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Testi yapmayacak Mehmet Bey ondan siraliyor isteklerini [emoji23] 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Öyle bir imkan olursa, nikah masasında olsam kalkar gelirim, uçmak bizim işimiz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Portifle iterim kanatları Testi yapmayacak Mehmet Bey ondan siraliyor isteklerini [emoji23] Ya Servet ellemeden önce olsa denerim dee.. Sakardır biraz, elini attığı bozulur. Ha sonra tamir eder eskisinden iyi olur o ayrı konu ama.. Uçak bu yaa.. 2 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Ya Servet ellemeden önce olsa denerim dee.. Sakardır biraz, elini attığı bozulur. Ha sonra tamir eder eskisinden iyi olur o ayrı konu ama.. Uçak bu yaa.. Ahahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] O zaman ben de cukulat istemem, bozuk cikar falan [emoji23] 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Sonra binecek miyiz o uçağa. [emoji85] elbete yere iner.. gider bakarız o zaman 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Şubat 2016 Paylaş 7 Şubat 2016 Ahahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] O zaman ben de cukulat istemem, bozuk cikar falan [emoji23]Hepsinden ısırık aldım, tadları mükemmel taze 1 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 8 Şubat 2016 Paylaş 8 Şubat 2016 Havacılık mesleğine dair. http://airlinehaber.com/yeni-bir-baslangicyeni-umutlar-ve-dayanilmaz-hayal-kirikliklari/ 2 Yorum bağlantısı
Misafir 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 Dün anlık bir karar ile, Ankara'daki arkadaşlarımızın yanına ziyarete gittik kız arkadaşım ile, zaten uçağa binmeye bayılıyorum, güzel bir fırsat da olunca kaçırmadık, günü birlik git gel yaptık. Borajet ile Sabiha Gökçen den, Esenboğa ya uçtuk. İlk defa bindiğim bir marka ve model oldu, Embraer 190 tipi uçak. Bu metal kuş, 180 kişi kapasiteli. Tek koridor, businnes bölümünde 2+1, standart bölümde 2+2 düzende. Koltuk araları, başka firmaların 77 cm in kıymetini oturanlar bilirine karşılık 88 cm ve bayağı geniş rahat Uçakta yol sesi vardı biraz da süspansiyonlar sert, ya da Ankara istanbul arası havaya yol yapılmamış daha kasis çoktu inerken de yan yan indi pilot abimiz, lastik sesi cayırtısı duydum, arkadaşım korksa da biraz ben de daha ne kadar fazla sarsılır veya rüzgardan savruluruz diye kafamı cama yaslamış kanat üzerinde olan bitenleri izledim ve bir defa daha mühendislik harikasını gördüm Bunlar da bir kaç kare Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena. şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli) "Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On a 500 nautical mile journey, the Q400 consumes 3 litres of fuel per seat per 100 km, which is comparable to any other modern next-generation aircraft flying today." 1 Yorum bağlantısı
Misafir 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena. şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli) "Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On a 500 nautical mile journey, the Q400 consumes 3 litres of fuel per seat per 100 km, which is comparable to any other modern next-generation aircraft flying today." evet uçak bayağı ufak ondan sallanmıştır,hava da bayağı rüzgarlıydı. Özellikle istanbul dönüşünde şu wind landing videoları gibi olmuştur dışarıdan büyük ihtimalle ses olayı belki de bindiğimiz modelden veya tam kanat üstü oluşundan ama vardı bayağı ses. bu uçak çok iyimiş, acaba var mı Türk havayolları filolarında Yorum bağlantısı
Ugurcan Yogun 17 Şubat 2016 Yazar Paylaş 17 Şubat 2016 embrarer güney amerikan ve az gürültü yapması ile ünlü. sallantı uçak küçüldükçe çoğalır ve hava birkaç gündür fena. şuna binen var mı? Ben çok etkilendimdi bundan: (üstelik kendinden merdivenli) "Simply put, the Q400 has the lowest fuel consumption per passenger of any turboprop in the industry, making it an efficient and greener option. On a 500 nautical mile journey, the Q400 consumes 3 litres of fuel per seat per 100 km, which is comparable to any other modern next-generation aircraft flying today." Borajetin envanterinden güvenlik sebebi iler çıkardığı ATR lerle hemen hemen aynı. Çok bindim ama TurboProp motorlardan pek haz etmiyorum evet uçak bayağı ufak ondan sallanmıştır,hava da bayağı rüzgarlıydı. Özellikle istanbul dönüşünde şu wind landing videoları gibi olmuştur dışarıdan büyük ihtimalle ses olayı belki de bindiğimiz modelden veya tam kanat üstü oluşundan ama vardı bayağı ses. bu uçak çok iyimiş, acaba var mı Türk havayolları filolarında Embrear 190 için soruyorsanız eğer, Borajetin 4 adet Embrear 190 tipi uçağını Anadolu jet operated ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 ATR72 benim bindiğim en gürültülü uçak. Sadece kokpitine girdiğimde rahat edebilmiştim(evet eskiden çok sık kokpite girebiliyordum, artık giremiyorum pek). Onda da iniş safhasında kokpitte kaldığıma pişman oldum, yumuşak bir iniş yapsak da piste çakılacağız sandım. E190'ları alarak Borajet en iyisini yaptı. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Geçenki Ankara ziyaretimden. 737-900 ER wingleti Dalaman-İstanbul uçağım buydu sonra indiğim uçağa tekrar aldılar Ankara'ya da bununla geldik 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Borajetin envanterinden güvenlik sebebi iler çıkardığı ATR lerle hemen hemen aynı. Çok bindim ama TurboProp motorlardan pek haz etmiyorum Embrear 190 için soruyorsanız eğer, Borajetin 4 adet Embrear 190 tipi uçağını Anadolu jet operated ediyor. Borajetin atr leri çıkartmasının bence başlıca sebebi halkımızın pervaneli uçaklardan korkmasıdır.Ama aslında pervaneli uçakların motorları turbofan motorlardan daha çabuk hızlanması ve itme güçünü direk oluşturmasıdır bir bakıma daha güvenlidir.Thy nin amsterdam kazasında kokpit ekibi uçağın gazlarını açmasına rağmen motor hemen devirlenemediği için itme sağlayamadı. Ben de bir resim atayım o zaman 39000 ft de gün batımı Bunlar da benim küçüklük halim. Kanımda varmış 3 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Borajetin atr leri çıkartmasının bence başlıca sebebi halkımızın pervaneli uçaklardan korkmasıdır.Ama aslında pervaneli uçakların motorları turbofan motorlardan daha çabuk hızlanması ve itme güçünü direk oluşturmasıdır bir bakıma daha güvenlidir.Thy nin amsterdam kazasında kokpit ekibi uçağın gazlarını açmasına rağmen motor hemen devirlenemediği için itme sağlayamadı. Ben de bir resim atayım o zaman Gun batimi o ft den cok iyiymis [emoji5] Ayrica hakikaten kucukluk belliymis, dogru meslekte oldugunuz icin sanslisiniz [emoji56] 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Kiss me before flight [emoji7] Arkadaşın mülakatı öncesi çalışmalarımız. 3 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Kokpit harikaaaaaa, bir defa ucus sirasinda bulunma sansim oldu[emoji7] Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 (düzenlendi) Bu da sanırım almanya Paderborn alçalmamızda bulutların içerisine girerken çekmiştim.Sonra kaptandan istek gelince kesmek zorunda kaldım. https://youtu.be/1BYJSK5xMUk 20 Şubat 2016 tarihinde Gökhan Tongay tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts