Aydın Bengü 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 Büyüksün yaşar usta! :tap: :tap: :tap: Diyanetin açıklamalarına benzemiş ama neyse. Yorum bağlantısı
Sait Ertürk 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 90.000 km dir. teşekkür ederim çağlar bey.. valla ayşe teyze gibisiniz nerede temiz işlere ihtiyaç var orada çağlar bey. . bir arkadaşım dün focus almış ama aklında bir kaç soru vardı bende onun adına sormuş oldum bu soruyu. 2000 model .1,6i ambiarte sedan 15.350 TL' 63000 km de sizce fiyat nasıl Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 İkinci el fiyatlarını bilmem de, ilanlardan görüyoruz ki, maaşallah 90.000 e bile ulaşabilmiş araç hiç yokmuş piyasada , genel olarak söylüyorum. Yorum bağlantısı
Yetkin Akın 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 (düzenlendi) Trigere su değmesi bir sorun çıkarmaz zaten lastik kayıştır. Belli seviyede suya girildiğinde zaten krank kasnağı su ile temas edecektir ve araç motoru yıkanırken bir miktar su triger kayışını koruyan kutudan içeri girmektedir.Bir sorun çıkarmaz. 15 Ocak 2009 tarihinde Yetkin Ak?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 Tespitiniz doğru ama tekniği yanlış, zaten araç yarı beline kadar suya girmişse, koşarak servise gelmeli ve trigeri değişmelidir ve ayrıca bu yüzden teknisyen gurubu olarak motor yıkatmayı sevmeyiz. Kauçuk malzemeli olduğundan dolayı su kayışa zarar vermez denemez, elektronik parça değil ama çalışma şartları buna müsaade etmiyor. Yorum bağlantısı
Kemal Altın 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Ya bu triger kayışı ne kadar uyuz bir konu arkadaşlar ya İnternette bir sürü araştırma yaptım Ford focus 1.6 ile bir sürü söylem var Bazıları 120.000 km Bazılarıda 60.000km Hatta bazılarıda 9yılda bir dior. İnanın izmirdeki fordun kendi servisi bile bilmiyor. Sordum kesin bişi söyleyemediler. Çokmu zor ya,herkes bişiler söylüyor bu konu hakkında Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Zor değil... Geçen yıla kadar 5 yıl veya 120000 km idi.. Geçen yıl ne olduysa neler değiştiyse bunu 5 yıl veya 90000 km olarak değiştirdiler.. 60 bin km bilgisinin fordlarla alakası yoktur.. Opeller falan 60 bindir. 9 yıl'ın tr'deki fordlarla alakası yoktur... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Triger kayışı her 90000km veya 6 yıl Zetec-SE-E, keza V kayışı değişim periyodu da aynı. Kaynak : Ford Periyodik bakım kontrol formu. Herhangi bir yetkili servise uğrayıp bu formdan rica edin ve alın. Evde bulunsun. Arge çalışmış, güvenli olarak kat edilecek km yi belirlemiş, bence güzel, focuslar ilk geldiğinde (galiba) 150.000 km periyodu vardı, ilk karşı çıkan yetkili servis, bizdik, müdürümüz eski topraktı, keza zaman geçince, araçlar yol kat edince triger kaynaklı yolda kalmalar neticesinde 90.000 olarak değiştiler. Aşırı sıcaklık farkları, sıkışık trafikte km yazmadan çalışan motor vs. yüzünden. Sanırım yakın gelecekte, bakım periyotları deniz motorlarında olduğu gibi zaman sayacı tarafından da uyarı verecektir, mesela Mondeoların, bakım hatırlatma lambasının yanma periyodu da 14.000 km veya 8 aydı yanlış hatırlamıyor isem. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 O zaman kafa karıştırmaya devam... Benim focusun servis kitabından... Yorum bağlantısı
Mehmet Cihan Aktas 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Bu triger in aparatla değişmesine takildim ben, götürdüğüm usta çizgi çizerek değiştirdi fakat öğrendimki aparat varmiş ve onla değişmesi gerekiyormus simdi ne yapsam tekrar mi değiştirsek paraya kıyıp. 150 milyon verdim değişimine 2 ay oldu sorun yok ama bi korku düştü içime... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Bu triger in aparatla değişmesine takildim ben, götürdüğüm usta çizgi çizerek değiştirdi fakat öğrendimki aparat varmiş ve onla değişmesi gerekiyormus simdi ne yapsam tekrar mi değiştirsek paraya kıyıp. 150 milyon verdim değişimine 2 ay oldu sorun yok ama bi korku düştü içime... Aracınızda herhangi bir sorun yoksa(olsaydı zaten anlardınız) yapmanız gereken bişey yok.Aynı şey benimde başıma geldi sizin gibi içime bir kurt düştü gittim kontrol ettirdim.Aparatsız takılan triger hatalı olur demişlerdi.Fakat bakan usta bunu takan usta aparatsız çok iyi takmış milim kayma yok dedi.İçiniz rahat olsun bişey olacak olsaydı 2 ay içinde çoktan olurdu.Hatta ilk marşa bastığınızda olurdu. Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Benim transit'te triger(+vs.100bin bakım)değişimi sonrası yakıtta % 12 düşüş oldu! Yorumlar? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Çizgi işi sakat... Yaşar'ın metodunu beğendim ben.. . Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Bu triger kayışının diş aralıkları kaç mm. ki , o kadar hassas bir kayma oluyor? Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Demekki bakımdan önce normalden %12 fazla yakıyordunuz. Onu aynı araçtan kullanan birini bulup sormak lazım,ama ben pek zannetmiyorum benim kadar az yaktıranı olsun. Ben 100km./10lt. T15 100bin kullandım,sonradan değiştirince 100km./8.8lt oldu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 İyide triger değişimiyle yakıtın düşmesi gibi bişey olamaz. Demekki eskiden sentesi bozukmuş, subaplar kapanmıyormuş.. Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 0 almıştım,ama aynı araçtan kullananları dinlemek lazım değil mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihan Aktas 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Öcelikle site kuruculari ve kullanicilarina tesekkürler. Yazdiğim sorulara 3-4 günde cevap gelir diğe düşünüordum dakakasinda cevaplar gelmiş. Tekraradan herkese teşşekkür ediyorum. Çok şükür şansliymişiz trigerde bi sorun yok 50 binde değiştirdik bide noolur noolmaz die. Çünkü 5 yıl dolmustu. Keske devir daimida değiştirseydik. Artik siteye gitmeden tamirciye gitmek yok anlaşilan... Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 Devirdaim için söylediğiniz keşke inşallah olmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihan Aktas 18 Şubat 2009 Paylaş 18 Şubat 2009 (düzenlendi) Nasil ki, devirdaim bozulursa büyük bir sorun yaratirmi ? Niye değiştirmedik diye kiziyorum kendime, ustada söylemedi ki hiç. Tesekkür ederim uyardiğiniz için... 18 Şubat 2009 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Chat dili, Sokak dili, Kahvehane dili gibi T Yorum bağlantısı
Ali Öztürk 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 (düzenlendi) Subaplara (hidrolik olanlar dışında) sanırım "şim" denilen rondel benzeri parça takılmıyormu şıkırtı durumunda. 19 Şubat 2009 tarihinde Ali tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 Gözünüz göstergelerde olsun,birde suyuna sık sık bakın eksilme yoksa problem yok demektir,hayırlı yolculuklar. Yorum bağlantısı
Ali Öztürk 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 Düz şanzımanda seviye kontrolü dışında değişim yoktur. Subap tapetleri yağ ile dolunca şıkırtıyı kesecek (ilk marştan sonra) ayarı yok. SÜbap şıkırtısında "şim" denilen rondel benzeri parça kulanılıyor diye hatırlıyorum. (hidrolik olanlar hariç) Yorum bağlantısı
Recommended Posts