Oğuz Altınada 1 Aralık 2008 Paylaş 1 Aralık 2008 bu arada daha önce başka konudada yazmıştım bunu yeri gelmişken tekrarlayayaım hazır bayram öncesi bakım yapmayı düşünen varsa diye.arkadaşlar fabrikaların triger için verdiği kilometreyi beklemeyin. örnek: araç 70binde ise ve triger ömrü 80 bin denmişse değişmesi gerekir derim ben sebep te araçların durdukları zaman da motorun çalışıyor olması ve bu sayede kilometre işlemeden trigerin dönüyor olması.yani dur kalk bir trafik yolu güzergahınız varsa kesinlikle uygulamanız gerekir derim ben. bence şöyle bir durumda var bu testleri çok ağır şartlar için yapmışda olabilirler yani 90bin yazan kayışın normal şartlarda 120bine kadar dayanması he riske girmek deli saçması orasıda ayrı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Aralık 2008 Paylaş 1 Aralık 2008 Türkiye şartlarındaki trafik, her türlü Ar-ge yi zorlar ve her markada, bozulan bir parçanın yol açacağı arızanın fiyatları değişik olabilir, Fordunu seven, trigerini zamanında değişsin. Yorum bağlantısı
Musa Aygör 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Aracımı aldım nihayet. Henüz bir ödeme yapmadım. Değişen parçalar anladığım kadarıyla. Subaplar, Subap yuvaları. Kapak taşlandı. Contalar tamamen değişti. Triger seti Yenisi takıldı. Antifriz ve yağ değişti. Kelebek vanası temizlendi. Komple elden geçirildi. Şuanda aklıma takılan şanzuman yağına bir baktırlması gerekiyormuş tıkırtı geliyor. Birde subap ayarı yaptıracakmıyım otomatik dediler ama. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Düz şanzımanda seviye kontrolü dışında değişim yoktur. Subap tapetleri yağ ile dolunca şıkırtıyı kesecek (ilk marştan sonra) ayarı yok. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 O mondeo 1,6 önce bi baskı balatayı düzeltsin Ama motoru bilmiyorum. valla arkdaşlarda var 1.6 baskı balatayı bekliyoz bakalım ne zaman yalano lcak diye şimdi araç 25000 e geldi ama şehir içinde dur kalklarda aşırı ısınıyo galiba pis pis kouyo ortalık biraz da bizim elemanın sürüşünden olsa gerek Yorum bağlantısı
Musa Aygör 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Teşekürler Peki sizce motor için bu yapılanlar yeterlimi. Yani bu motordan korkmalımıyım yoksa sorun yok mu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Mekanikten krokmaya gerek yok, zaten yol testi ile herşey belli olur. Yorum bağlantısı
Musa Aygör 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Yol testi derken ne demek istediniz. Aracı sıkıştırma veya yavaş kullanma gibi dikkat etmem gereken bişey varmı yani. Yoksa hiçbişey olmamış gibi kullanabilirmiyim. Akseki dağını 140 la 4000 - 5000 devir çıkabilirmiymi kısacası. Alanya yolu gözüküyorda sanırım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Sonuçta yeni toparlanmış ve yeni contalı bir motor olacak. İlk marşta sorun yoksa mekanik düzgün demektir ama ben olsam ilk 500 km su-yağ kaçaklarına dikkat eder, 5000d/d yı geçmezdim. Yorum bağlantısı
Musa Aygör 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Anladım. Dün koyduğum yere iyice bakmıştım şu anda bi akma yok ama dikkat edeceğim . Uzun yoluda iptal edeceğim. Teşekürler. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Düz şanzımanda seviye kontrolü dışında değişim yoktur. Subap tapetleri yağ ile dolunca şıkırtıyı kesecek (ilk marştan sonra) ayarı yok. kim diyor Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 V6 da zincirli Triger in zincir olmasının nedeni nedir veya neden hepsi zincir degildir_? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Aralık 2008 Paylaş 5 Aralık 2008 Sibob ayarı otomatik fakat arada ayar gerekiyor diye duymuştum ben... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 Geçmiş olsun.Arabanız kaç km.de ve triger değişti mi ve değişti ise aynı usta mı arabanız? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 kapak' a ne olmuş da kapak bekliyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 Triger atlaması ile subap eğen araçta, üst kapak değişimi ihtiyacı ilginç bir durum. 1. Önceden rektifiye yapılmıştır, kapakta taşlanacak tolerans yoktur 2. Taşlamayı yapacak rektifiyeci Ford u tanımıyordur 3. Araç, ustada değil kasaptadır. Sabrınız bol olsun üzücü bir durum. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 bıtkın bir cevap bu. hiç canınızı sıkmayın iş olacagına varır. hertürlü konuda yardımcı oluruz. cana gelene kadar mala gelsin hiç canınızı sıkmayın bence Yorum bağlantısı
Tayfun Yeşil 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 105 k da bir araç kapak istemez.sanırım kapak bekleniyor derken rektefiyeye gitmiştir onu bekliyorlardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 Maliyeti Yaşar bilebilir.. Sadece subapla kurtulacak bir motorsa bu... 1000 lirayı cebime koyar giderdim... 750 derlerse eyvallah derdim.. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 en son forumdan bir arkadaşın aracını yapmıştık yanlış hatırlamıyorsam 500 ytl çıkmıştı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 Hazır herşey sökülmüş iken, emme-egzos manifoldunda ne kadar yer varsa temizletin derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 Fakultede öğrenci idi.. Subaplar, Kayışlar, Devirdaim, bilyalar, Yağ değişimi.. Filtreler.. dahil ise çok iyi fiyat.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 500 çok düşük gibi geldi? Sadece rektifiyeci taşlamaya 350 ytl civarı alıyor İstanbul da. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Aralık 2008 Paylaş 25 Aralık 2008 500 çok düşük gibi geldi? Sadece rektifiyeci taşlamaya 350 ytl civarı alıyor İstanbul da. Bu öğrenci işi olmuş.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts