Mustafa Tüfekçi 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 taahhütlü işlere tövbeliydim ama dsmart tv alınca bari nette olsun dedim bi halt yedim internet bağlattım. ilk hafta iyiydi sonraki hafta internette kopma sıkıntı başladı. müşteri hiznetleri bomba zaten 30 dk bekledim ki biri karşıma çıksın. neyse arıza kaydını aldılar ama benim hattım 8 mbit i desteklemiyormuş dendi ve hız düşürüldü. ( ttnette de benzer bi şey olmuştu zamanında) neyse yine bağlanamadık ve arıza kaydı açıldı ertesi gün düzeltidi. ( bunlar 2 hafta önce olanlar) bu gün tekrar hat gitti. aradım ve bi 15-20 dk bekledikten sonra bir bayana ulaştım. arızayı anlattım. ve dediki sizin bi önceki arıza kaydınız bu gün sonuçlanmış sizin iç kablo hattınızda sorun varmış mış. e diyorum daha önce sıkıntı yoktu. yok diyor illa sizin iç hattınızı ölçtürün kesin ondan. biraz tersleyince bu sefer telefonda çevir sesi vs var mı diye sordu. var dedim biraz bekletti ve net bağlandı ( niyeyse!) ama benim hattımda sorun varmış bu kopmalar sık sık olacakmışmış. ve hız sabit durmuyormuş iç tesisat yüzünden. bir teknisyene iç hattınızı ölçtürün vs dedi iyi dedim kapattım telefonu. şimdi soru şu: eğer binanın iç hattı sıkıntı varsa bu sürekli sıkıntı yapması gerekmez mi? eğer sıkıntı varsa kime nasıl bi kontrol yaptıracaz. şuanda adsl hız testi yapınca 0,9mbit indirme 0,65mbit bindirme hızım var. mahallenin alt yapısı kaç mbit e kadar onu nerden öğrenebiliriz. bundan 1 sene önce ttnetle papaz olduğumda sizin orası 8mbit desteklemiyor ondan kopuyor demişti telekomcular. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Bizim de sitenin altyapısı fibere uygun değil. Bu yüzden 8mbit dsmart kullanmaya mecburum. 6'nın üstüne hiç çıkmadı. Normal internet bağlantımda kopma yok. Ancak digiturk ıq ile internet üzerinden kesintisiz film seyretmem çok nadirdir. Çoğu zaman dilm içinde yüklemeler nedeni ile seyredilmz oluyor. Benim dsmartta 3. Senem ve memnuniyetsiz kalacağım bir bağlantı kopukluğu, yavaşlama yaşamadım diyebilirim. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Bende de Dsmart var ilk başlarda kopmalar oluyordu.Telekoma bildirdim,binaya gelen kabloda sorun çıktı.Teknisyen gelip pos cihazına benzer cihazla bir test yaptı ve bağlantı hızının çok düşük olduğunu söyledi.Sonra kablo değişti.Gerçi bende bina içi tesisat yok gelen kablo direkt olarak balkonda modeme bağlı, telefon cihazı yok. Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Ben de D-smart + şampiyonlar ligi + internet alayım dedim. Sorduğumda alt yapısının tamamen TTnet ile sağlanıyor olduğunu öğrendim. Dolayısıyla aynı şeyi söylemeleri normal. Biz kentkonut da superonline fiber kullanıyoruz. 25MB, kaymak gibi. Takılmadan internet üzerinden (digiplay) maç seyrediyorum. Ama 8 MB TTnet kullanırken de hiçbir sorun yaşamamıştım. Sanırım kullanılan kabloların önemi var. Bİlenler daha iyi cevap verecektir... Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Ben ttnet kullanıyorum yıllardır.Aynı şekilde digiturk kullanıyordum ancak formula1 dsmart'a geçince tv yi oraya aktardım.Olmuşken interneti de alayım diyorum tavsiye edermi kullanan arkadaşlar acaba kararsız kaldım bu konuda Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Ben uzun zamandır kullanıyorum.Oldukça memnunum, önceleri müşteri hizmetlerine ulaşmak eziyetti ama son zamanlarda bir kaç işim düştü hemen görüşüp çözüme ulaştırabildik. Yorum bağlantısı
Rifat Şeker 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Kablo tv kullanıyorum. 10 mb hız ile internete bağlanıyorum. İşim gereği ile sürekli evde de çalışmak zorunda kalıyorum.. Şunu söyleyebilirim ki yıllardır abonesi olduğum bu firma internet konusunda en iyilerden birisi. Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Mustafa Tüfekçi yazdı: taahhütlü işlere tövbeliydim ama dsmart tv alınca bari nette olsun dedim bi halt yedim internet bağlattım. ilk hafta iyiydi sonraki hafta internette kopma sıkıntı başladı. müşteri hiznetleri bomba zaten 30 dk bekledim ki biri karşıma çıksın. neyse arıza kaydını aldılar ama benim hattım 8 mbit i desteklemiyormuş dendi ve hız düşürüldü. ( ttnette de benzer bi şey olmuştu zamanında) neyse yine bağlanamadık ve arıza kaydı açıldı ertesi gün düzeltidi. ( bunlar 2 hafta önce olanlar) bu gün tekrar hat gitti. aradım ve bi 15-20 dk bekledikten sonra bir bayana ulaştım. arızayı anlattım. ve dediki sizin bi önceki arıza kaydınız bu gün sonuçlanmış sizin iç kablo hattınızda sorun varmış mış. e diyorum daha önce sıkıntı yoktu. yok diyor illa sizin iç hattınızı ölçtürün kesin ondan. biraz tersleyince bu sefer telefonda çevir sesi vs var mı diye sordu. var dedim biraz bekletti ve net bağlandı ( niyeyse!) ama benim hattımda sorun varmış bu kopmalar sık sık olacakmışmış. ve hız sabit durmuyormuş iç tesisat yüzünden. bir teknisyene iç hattınızı ölçtürün vs dedi iyi dedim kapattım telefonu. şimdi soru şu: eğer binanın iç hattı sıkıntı varsa bu sürekli sıkıntı yapması gerekmez mi? eğer sıkıntı varsa kime nasıl bi kontrol yaptıracaz. şuanda adsl hız testi yapınca 0,9mbit indirme 0,65mbit bindirme hızım var. mahallenin alt yapısı kaç mbit e kadar onu nerden öğrenebiliriz. bundan 1 sene önce ttnetle papaz olduğumda sizin orası 8mbit desteklemiyor ondan kopuyor demişti telekomcular. Şimdii şöyle izah edeyim sizlere.. Ben ttnet tivibu kullanıyorum evde, ve en ufak bir donma vs olmadı, bununla birlikte iş yerimde de internet kullanıyorum ve de iş yerim ptt ile sırt sırta bitişik,yani bizim iş yerinin hattı direkt olarak ptt nin santralinden alınıyor ve sıfır hat. Ancak iş yerinde kullanmış olduğum internet o kadar yavaş ve sıkıntılı ki anlatamam, sürekli kopukluklar oluyor, hızı inanılmaz derecede yavaş, kısacası buradaki ptt elemanlarıyla kanka oldum habire yanlarına gidiyorum, bana herhangi bir sıkıntı olmadığını söylüyorlar, iç hatları kontrol et diyorlar (iç hatları tamamen kaliteli cat6 kablo döşettim). Anlatmak istediğim şu, bulunmuş olduğunuz yerdeki ptt santrali ve hatların kalitesiyle alakalı bir durum bence bu,çünkü yer yer farklılık gösteriyor, ptt elemanları da bunu bilmelerine rağmen sizleri başlarından savmak için türlü bahaneler üretiyorlar.. Bunun çözümü belki bulunmuş olduğunuz yeri fibernet e geçirirseler düzelir, oda ne zaman olur bilemem Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Yapılması gereken: 1- Apartman santralinde hattın bulunacak, ucuna modem takılıp hız testi yapılacak. 2- Hız normal çıkarsa santralden dairene yeni kablo çekilecek, normal hıza erişilecek. 3- Hız dandik çıkarsa, dsmart aranacak, durum anlatılacak. Onlarda sokaktaki santralden bina santraline kontrollerini yaparak ana omurgaya kadar testini yapacaklar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Ekim 2013 Yazar Paylaş 22 Ekim 2013 Sani Gerşon yazdı: Yapılması gereken: 1- Apartman santralinde hattın bulunacak, ucuna modem takılıp hız testi yapılacak. 2- Hız normal çıkarsa santralden dairene yeni kablo çekilecek, normal hıza erişilecek. 3- Hız dandik çıkarsa, dsmart aranacak, durum anlatılacak. Onlarda sokaktaki santralden bina santraline kontrollerini yaparak ana omurgaya kadar testini yapacaklar. bunu kime yaptıracam? tv olsa televizyoncu diyecem de internetçi diye biri mi var Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Mustafa Tüfekçi yazdı: bunu kime yaptıracam? tv olsa televizyoncu diyecem de internetçi diye biri mi var Telefon işinden anlayan bir elektrikçiye yaptıracaksın. Santraldan senin hattını bulacak, ucuna soket çakıp direkt modemini takacaksın. Modemde bir şey değiştirmene gerek yok. Böylelikle iç tesisatını devre dışı bırakmış olacaksın. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 D-smart müşteri hizmetlerine ihtiyaç duyana kadar çok güzel ama işiniz düştümü yandınız Yorum bağlantısı
Serkan Toker 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Mustafa Tüfekçi yazdı: bunu kime yaptıracam? tv olsa televizyoncu diyecem de internetçi diye biri mi var Zayıf akım tesisatçısı olur... Ersen Tapan yazdı: D-smart müşteri hizmetlerine ihtiyaç duyana kadar çok güzel ama işiniz düştümü yandınız Beni dün Denizli' den biri aradı D-Smart diye...O adama da sorsan müşteri hizmetleri sorunlu der kesin... 3 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Serkan Toker yazdı: Beni dün Denizli' den biri aradı D-Smart diye...O adama da sorsan müşteri hizmetleri sorunlu der kesin... Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Ersen Tapan yazdı: D-smart müşteri hizmetlerine ihtiyaç duyana kadar çok güzel ama işiniz düştümü yandınız Yok abi ciddi düzelme var.İnternet için konuşacak olursam ( aynı hat hizmet veriyor sanırım) hattı taşımak için aradım müzik bile bitmeden hemen bağlandı, taşıma işlemi için 3 iş günü süre verdiler 2. gün internet taşınmış ve kullanıma hazırdı. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Tahir İlter yazdı: Yok abi ciddi düzelme var.İnternet için konuşacak olursam ( aynı hat hizmet veriyor sanırım) hattı taşımak için aradım müzik bile bitmeden hemen bağlandı, taşıma işlemi için 3 iş günü süre verdiler 2. gün internet taşınmış ve kullanıma hazırdı. Yaklaşık 1 yıl önce işim oldu 15-20 dakikadan önce konuşamadık. Sonradan internet kısmını değil tv kısmını arayıp oradan internet işlemi yapmayı keşfetmiştim. Tv kısmı hemen düşüyor Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Sen d-smartı ara benim hızı mı 3 mbit e sabitleyin de..O şekilde bir kullan sıkıntı yoksa 5 e sabitlesinler.. Eğer bu hızlarda sıkıntı olmazsa yavaş yavaş artır.Sıkıntı olursa geri düşür orada kal Zaten 8 mbit çoğunlukla 5-8 arası gezer.. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ekim 2013 Paylaş 29 Ekim 2013 Onur Dursun75 yazdı: uydunet diyorum başka birşey demiyorum Bildiğim kadarı ile kablo tv almadan kullanılamayan ve pahalı bir servis. Mesela Bu hıza ulaşmak için aylık ne kadar ödüyorsunuz? Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts