Evren Erakçora 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 160 yaptım , bir daha hıza tövbe ettim. Kabus gibiydi. Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 160 yaptım , bir daha hıza tövbe ettim. Kabus gibiydi. Hız yapar belki bilemiyorum, sonuçta 1,6 motoru var ancak durmaya sıra gelince, pozisyona düşünce yada virajda çok güvenli olmadıkları kesin Yorum bağlantısı
Alper Demir 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 90 model Doğan L ile 140 sonrası tüneldeki beyaz ışığı görmüştüm nerdeyse. İlk ve son oldu. Zihnimde maksimum hızı 120 diye kodladım ve öyle kaldı. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Hız yapar belki bilemiyorum, sonuçta 1,6 motoru var ancak durmaya sıra gelince, pozisyona düşünce yada virajda çok güvenli olmadıkları kesin Fren değil de düz gidiş çok sakattı. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 97 yılında sıfır slx ile 210 km hızı görünce budur demiştim Bende farklı bir şey diyeyim abi, 93'de 88 tdi audi ile rampa yukarı 120'yi görünce budur demiştim. O zamanlar bu ne biçim araba kaput altında ceviz kırma makinesi mi var diyenler, şimdi bana akıl veriyorlar, dizel şöyle güzel böyle güzel diye 1 Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Burada tabut şahine doğana özgü söylenmedi. Güvensiz ve sağlam olmayan her araba uçan tabuttur. Pejo 106 gti ye halk arasında uçan tabut denir. Şahinler broadwaylee de tabuttur. Diğer arabalara göre zayıftır. Kaza yaptın mı kurtulmak zordur. Zafer abinin ben hassasiyetini çok iyi anlıyorum çünki önceden bu konu doğrultusunda muhabbet etmiştik. Bizede bel altı anlamında fordcu diyorlar. Çevremde bana yapan çok kişi var. Alınganlık yapmıyorum. Son yıllarda milletçe biraz fazla hassas olduk sanırım. Bir mercedes ya da bmw karşısında bizim bindiklerimiz de tabuttur sonuçta... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Burada tabut şahine doğana özgü söylenmedi. Güvensiz ve sağlam olmayan her araba uçan tabuttur. Pejo 106 gti ye halk arasında uçan tabut denir. Şahinler broadwaylee de tabuttur. Diğer arabalara göre zayıftır. Kaza yaptın mı kurtulmak zordur. Zafer abinin ben hassasiyetini çok iyi anlıyorum çünki önceden bu konu doğrultusunda muhabbet etmiştik. Bizede bel altı anlamında fordcu diyorlar. Çevremde bana yapan çok kişi var. Alınganlık yapmıyorum. Son yıllarda milletçe biraz fazla hassas olduk sanırım. 106 gti son derece iyi yol tutar fakat. Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Benim bir sorum olacak, şimdi bilinçsizce hıza hayır tamam hemfikiriz, peki bilinçli hız mı var o nasıl oluyor, hız hızdır sonuçta bilinci varmı? Yorum bağlantısı
Alper Demir 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 (düzenlendi) Benim bir sorum olacak, şimdi bilinçsizce hıza hayır tamam hemfikiriz, peki bilinçli hız mı var o nasıl oluyor, hız hızdır sonuçta bilinci varmı? Yol lazım, araç lazım. İkisininde mevcut olduğu bir yer duydum. Alman araçları ile Alman otobanları Tabi bir sürü ön şart var. Kontrol etmek lazım. Lastik basınçları, takımlar, frenler vs vs... Tabi bir yere kadar. Risk risktir. Önümüze köpek çıkar yine olacağı varsa olur. Fazla zorlamamak lazım. 22 Ekim 2013 tarihinde Alper Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Basit örnek güvenli hıza dair. Jeep liberty, anlık hızı 200km/h. Hemen sağında Seat Cupra. Anlık hızı 200km/h. Önümüzde kaza oldu. Ben ciddi riskteyim kütlenin ağırlığından dolayı, diğer araç ise güvenli şekilde durdu. ( yol, iklim, lastik v.s onların etkileri belli zaten ) Aracı tanıyarak hız yaparım, tanımadığım araçla asla.. 3 Yorum bağlantısı
Abdullah Hacıefendioğlu 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Forumda bir çok üyemizin yaptığı gibi ücretini ödeyerek Istanbul park pistine çıkarlar. Hız yapmak amaçlı. Buna ben bilinçli hız derim. Çünkü kaza yaptıklarında sadece kendileri zarar görecektir. O piste kaza yaparsanız kaskonuz karşılamaz mesela. hmm anladım tşkler Yorum bağlantısı
Osman Ünal 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Basit örnek güvenli hıza dair. Jeep liberty, anlık hızı 200km/h. Hemen sağında Seat Cupra. Anlık hızı 200km/h. Önümüzde kaza oldu. Ben ciddi riskteyim kütlenin ağırlığından dolayı, diğer araç ise güvenli şekilde durdu. ( yol, iklim, lastik v.s onların etkileri belli zaten ) Aracı tanıyarak hız yaparım, tanımadığım araçla asla.. Yapma Servet araç ne olursa olsun Türkiye yollarında 200 km ne olursa olsun güvenli hız olamaz. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Herşeyden önemli olan bilinçli hız değil asıl önemli olan kullanıcının kullandığı vasıtanın bilinçli bir şekilde limitlerinde hareket etmesi. Günde 4 5 adet araç kullandığım oluyor hepsinin farklı şekilde tepkileri oluyor düzde virajda rüzgarda vs. bunları hesap ederek kullanıyorum. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 (düzenlendi) Ne anlatayım yav İnsanların bin bir güçlükle sahip oldukları mallarına aklına gelen her türlü kötülemeyi, kötü sıfatı çekinmeden yapıştırıyorlar. Hani her konuda hassasız ya, o yüzden bu konuda da aynı hassasiyeti bekliyordum ben. O da beyhudeymiş anladım Allah düşürmesin Zafer..Bundan 10 Yıl önce, Şahin'im olsun diye, Allaha dua ederim.. İnsanların alım gücü artınca, beğenilmiyor artık.. İnşallah bizim arabalarımızda, beğenmediğimiz Kuş serileri kadar 30Yıl hizmet edebilecek mi diye merak ediyorum Herşeyden önemli olan bilinçli hız değil asıl önemli olan kullanıcının kullandığı vasıtanın bilinçli bir şekilde limitlerinde hareket etmesi. Günde 4 5 adet araç kullandığım oluyor hepsinin farklı şekilde tepkileri oluyor düzde virajda rüzgarda vs. bunları hesap ederek kullanıyorum. Budur... Aracı tanıyarak hız yaparım, tanımadığım araçla asla.. Başka sorusu olan ? 22 Ekim 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Egemen Akın 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Allah düşürmesin Zafer..Bundan 10 Yıl önce, Şahin'im olsun diye, Allaha dua ederim.. İnsanların alım gücü artınca, beğenilmiyor artık.. İnşallah bizim arabalarımızda, beğenmediğimiz Kuş serileri kadar 30Yıl hizmet edebilecek mi diye merak ediyorum Budur... Başka sorusu olan ? Abi nediyon sen tabiki 30 sene mk1 lerde mk2 lerde mk3ler 40 yıl enfazla Herzaman için Ford Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 İyi o zaman. Siz tabut deyin, ben öyle bineyim. Mal aşağılamanın da açıklaması olurmuş. Bunu da öğrendik. Zafer abi benim yazdıklarım için böyle demedin değil mi seni üzmek gibi bir amacım yoktu kusura bakma ben sadece küçük bir anımı anlattım yanlışlıkla kötü bir şey dediysem özür dilerim Yorum bağlantısı
Furkan Egemen Akın 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Zafer abi benim yazdıklarım için böyle demedin değil mi seni üzmek gibi bir amacım yoktu kusura bakma ben sadece küçük bir anımı anlattım yanlışlıkla kötü bir şey dediysem özür dilerim 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 adam aşağıdan bastırmış vs. bir şekilde yanınıza kadar gelmiş sizi sollamaya başlamış, sizde bastınız tokadı yani, keşke birde beğenmedim butonu olsaydı.Sanırım olayı tam anlayamadınız yada ben anlatamadım.Evet araç sollamaya çıktı ancak buradaki dediğim yolu biliyormusunuz bilmiyorum ama giderek dikleşen ve virajlı bur yol.Zaten yanıma gelirken soluğu kesilmeye başladı aracın.Beni gecme şansı fazla yok zaten ki geçse dahi hemen önümde viraja girerken yavaşlamak zorunda.Ben rampada fren yapıp ona yol vermem lazım sonra yine onu sollacağım bence mantıklı bir durum değil bu.Ha kaldiki normalde benim hızım sabit gelip geçse zaten sıkıntı olmaz onu zorlamak için gaza basmam.Düz yolda da aynı durum ben olabildiğince kurallara uygun hızda seyrederim gelip geçecek varsa bulursun geçsin.ister mercedes olsun ister şahin gıcıklık olsun diye kolay kolay gaza dokunmam. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Zafer yanlış anladın beni. Benim Kuş serisini ne kadar sevdiğimi sana milyon kez anlatmış olmalıyım. Bu zamanda, yerli yapım aracımız hala yokken kuş'lar vızır vızır yollarda gezebiliyorlar. Ön tamponu 50-100tl'ye alınabilen kaç marka var? Tabut denmesinin sebebi, maalesef bu arabaları araba gibi değil de, rallideymiş gibi kullananıp arabayı parçalayanlar yüzünden oldu. Allah daha çok versin, çok daha iyilerine binesin inşallah. Şu an için en iyisi bu. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Bırak, Sani Tabut dedin adamın arabasına, herkes gördü. Geri Fites yapma şimdi 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Bırak, Sani Tabut dedin adamın arabasına, herkes gördü. Geri Fites yapma şimdi Mini Cooper'a da ben tabut diyorum? Bu arabanın dandik olduğunu göstermez. Güvenlik açısından zaafı olduğunu gösterir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Yapma Servet araç ne olursa olsun Türkiye yollarında 200 km ne olursa olsun güvenli hız olamaz. O hıza çıkmak için çok otoyolların bir çok noktası fazlası ile müsait. Yeterki etrafında başka araçlar olmasın ve o hız için 1-2 km fazlası ile yeter. Sürekli o hızla giderim demiyorum abi. 3 Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Zafer,sollama konusunda haklısın aslında gelip geçse sıkıntı yok zateb.Beni nasıl sollar diye gaza basmadım ben ben kendi hızımda devam ediyorum ama yanıma gelmeye başlayınca kesildi geçemiyor o şekilde devam etsek zaten kendi kendine geride kalacak yada karşıdan araç gelecek frenlemek zorunda kalacak.Beni geçebilmesi için benim rampada fren yapmam lazım kaldiki zor bir durum olsa zaten frenlerimde sorun değil bu. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 (düzenlendi) Kurallara uyulduğu taktirde gerçekleşen olaylara "kaza" denir. Aksi kaza olamaz. TDK sitesindeki sözlük açıklaması: İstem dışı veya umulmayan bir olay dolayısıyla bir kimsenin, bir nesnenin veya bir aracın zarara uğraması... Bir ikincisi, eklenen tofaş videosu her ney ise nasıl dengesiz gittiği videoda bile belli oluyor, ben izlerken bile tedirgin oldum. Ve itiraf edeyim bu tür araçlarla böyle gidenlere, önce yol vermem sonra basar giderim, sonra yavaşlar bir daha yol vermem. Altındaki arabanın ne olduğunun farkına varsın diye. Kızanlar olacaktır belki bana ama birilerinin bir şekilde "had" bildirmesi gerekir. Benim 1.4 dizel kendini zor taşıyan aracımın onun ferrari sandığı aracını rahat rahat ezebildiğini göstermektir amacım. Yoksa gaza gelmek gibi birşey değil. Trafikte hızlı gidenlere kızmam, tabiki sol şeridi kullanıp adam gibi yol isteyip adam gibi hızlı gidenlere hiç karışmam + yol verir hızını da özenle kesmemeye çalışırım. Tabut meselesine gelince altımızdaki arabaların hepsi yürüyen bir tabut "kullanımına göre". Bir mondeoyu da, Mercedesi de ne biliyim bir Bentley'i de adam gibi kullanmazsan o da tabut olur birine. Bir sefer bir kazaya şahit oldum; otobanda Zırhlı bir Mercedes S serisi bariyerlere kayarak yandan girmiş. Bariyerin ucu kapıyı delmeyi bırakın doğru dürüst yamultamamış bile ama yukarı kıvrılarak camı koparıp adamı da ikiye bölüp diğer taraftan kapıyı açıp çıkmış. Buyrun size tabut. 22 Ekim 2013 tarihinde Yiğitcan Coşar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts