Evren Erakçora 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Biz çocuktuk, sıfır şahin almıştık, arabadan anlayanlar bunlar çok güvensiz ,tehlikeli derlerdi, kızardım. Haklılarmış. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 hız zaten kendi kendine olmuyor, bunu yapan insan, ''Bilinçsiz Hız'a Hayır'' derken onu yapan insana hayır demek istemiştim ama neyse canınız anlamak istememiş Yok onu anladım da benim demek istediğim başka Pistteki hız ayrı bir şey. Bizim sokakları pist sanıp kendine güvenen bilinçli olduğunu, çoook iyi kullandığını sanan insanımız çok. Ama en basitinden parketmeye gelince 30 hamlede giremezler bir yere. Makas atınca, hızlı gidince iyi şoför sanıyorlar kendilerini ben onu vurgulamak istedim yanlış anlaşıldı sadece Yorum bağlantısı
Akan Belen 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Hepimiz zaman zaman limitlerin üstüne çıkıyoruz buna kimsenin itirazı olmaz sanırım.Mesele nerede nasıl kullandığımız araçlarımızı.En çok yapılan hata araçlarımızın limitlerini bilmekten geçiyor.Burada deli hakkı denilen bir rampa var.Sürekli viraj ve rampa çift çıkış tek iniş.Bayramda yeniceye giderken benim hızım 90_100 arası çıkmaya başladım soluma şahin geldi muhtemelen düzlükten daha hızlı geliyordu.Ama yanıma geldiğinde rampa ve virajlar başlamıştı soluğu kesildi ama inatla yanımda kalmaya çalışıyor.Bölünmüş yol olsa oynardım ama ciddi risk o yolda uzun süre i şekilde gitmek.Doğal olarak bastım tokatı. Demem o ki birazda araca göre davranmak gerekiyor ne kadar iyi araç kullandığınızın anlamı kalmıyor bazen 2 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 2 kişi öldü o araçta, 1 kişi de ağır yaralı. Mekanları cennet olsun Yorum bağlantısı
Oguzhan Atam 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 özellikle şehir içinde aşırı hızdan ve virajlarda araç sollamaktan kaçınmak gerek. dalgın ve acemi o kadar çok insan varki trafikte kazalara davetiye çıkarıyorlar. Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 21 Ekim 2013 Yazar Paylaş 21 Ekim 2013 Şu aletleri piyasadan tamamen bi toplatamadılar ya hala ona şaşıyorum. Yok Tofaşkmış yok façaymış Şahinmiş. Kafam kadar egzosla sadece kendilerine değil insanların kulaklarına da zarar bu aletler genelde. Tekerlekli tabut bunlar resmen. Bir araba parası harcayıp eli ayağı düzgün bir araç alabiliyoken adam gidiyo şahine M3 motoru takıyor nasıl bir fantazidir anlamak mümkün değil.. fantezi değil hastalık bu iş Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Hayatımda en büyük kazam oldu.Otobanda 90 km hızla seyderken uykuya dalmam ve o halde seyrederken ilk sapaktan otobandan ayrılmam maximum 70 km düşmüş olan aracı hiç frensiz bir kamyon bir taksiye vurmama rağmen Allahıma çok şükür yanımda kimse yoktu kimsenin canına zarar gelmedi kimsenin burnu kanamadı sadece bende başımda çok ufak sıyrık vardı Kazayı yapmamdaki tek faktör uykusuz olmamdı. Bir daha ne olursa olsun uykusuz hiç bir yere gitmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 http://www.habergazetesi.com.tr/olay/17783/otomobil-korkuluklara-carpti/?fb_action_ids=568146649905657&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22568146649905657%22%3A519408324816794%7D&action_type_map=%7B%22568146649905657%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D Yorum bağlantısı
Aydın Perçem 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Bilinçli bilinçsiz farketmez, Hıza hayır. +999 1 Yorum bağlantısı
Furkan Egemen Akın 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Kazada 2 ölü 1 yaralı adları Ahmet Çetinkaya Burhan Ekmek yaralı adı bilinmiyor mekanları cennet olsun Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Bence, Kuş serileri ile birlikte, içindekileride toplasınlar :Zafer: 2 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Bence, Kuş serileri ile birlikte, içindekileride toplasınlar :Zafer: Tüpü söktürüp gelecem İst.Parka o olacak 4 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 8.virajda bir ilk...4 metrelik aracı aynı anda virajın girişinde ve çıkışında göreceğiz 3 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Tüpü söktürüp gelecem İst.Parka o olacak Gelmeden önce haber verde, Pist'in 5km. Etrafında can ve mal güvenliğimiz için önlem alalım uzaydan salsan, 100km. Hıza ulastığında, atmosfere girmeden, parçalanır 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Kask işi bozuyor işte. Görüş alanım daraldığı için, takmasak olmuyor mu? Benim ön camın üstünde renkli bölüm var, güneş için. O yeter bana, emniyet kemeri de var? Gelmeden önce haber verde, Pist'in 5km. Etrafında can ve mal güvenliğimiz için önlem alalım uzaydan salsan, 100km. Hıza ulastığında, atmosfere girmeden, parçalanır Girmeden bişi diyemem de girdikten sonra farkedersiniz zaten, düş fitesi, ver gazı, yan, yan, yan, yan, yan, cıyyyyyyyyykkkkk... 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 geri görüş kamera sistemli iç aynayı unutmayalım 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 geri görüş kamera sistemli iç aynayı unutmayalım Onu genelde, yüksek süratle viraja girdiğimde sürüş güvenliği için geriden gelenleri görebilmek için kullanıyorum. Bakma öyle... Üstün Tofaş mühendisliği ile her şey mümkün. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Kask işi bozuyor işte. Görüş alanım daraldığı için, takmasak olmuyor mu? Benim ön camın üstünde renkli bölüm var, güneş için. O yeter bana, emniyet kemeri de var? Girmeden bişi diyemem de girdikten sonra farkedersiniz zaten, düş fitesi, ver gazı, yan, yan, yan, yan, yan, cıyyyyyyyyykkkkk... Torpitodan laptop çıkarıp, avans ve yakıt değerlerini artırıp, scan gauge'den bilgi alış verişi yapıp, sağ koltuktan NOS kolunu çektiğimiz an, geleceğe yolculuk filmlerindeki karakterlere bürünsek bile gene zor beya 5 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Torpitodan laptop çıkarıp, avans ve yakıt değerlerini artırıp, scan gauge'den bilgi alış verişi yapıp, sağ koltuktan NOS kolunu çektiğimiz an, geleceğe yolculuk filmlerindeki karakterlere bürünsek bile gene zor beya Yakaladın çocuk! Aferim sana 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Sürat felakettir, hız kurallarına uyalım. Ölenlere Allah rahmet eylesin Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 Ölenlere rahmet dilerim. Her halükarda arabaya güvenmemeliyiz, hepsi 4 tekerlek, altından yel geçiyor. Tamam daha sağlam olabilir ama onu da test etmek nasip olmaz inşallah. Tofaş da olsa efendi efendi gidildiğinde binilir yine paşa paşa ama alıp sürat yarışına çıkmak hangi araçla olursa olsun intihar. Kendim hız sınırlarını kendime limit koydum yoksa gerçekten saldınmı sonu gelmiyor, her zaman bahane bol, geç kalmamak, yetişmek, zamandan tasarruf, sıkılma vs türlü sebeplerimiz var. Araçlar da güçlü olunca hız kaçınılmaz hale gelmekte. O yüzden yol şartlarına göre otoban max 120, normal yol 90, şehiriçi 50-70 sınırını aşmamaya gayret ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Alper Demir 21 Ekim 2013 Paylaş 21 Ekim 2013 (düzenlendi) Her zaman söylerim haddini bileceksin diye. Önceki aracım Doğan L'idi, baba yadigarı idi. Tüm parçalar orjinaldi, kesilmiş, eklenmiş bir şeyi yoktu. Üzerinde nazar boncuğu kadar yazı veya etiket yoktu. Haddimi bilirdim. Uzun yolda 90'ı, şehir içinde 50-60'ı kolay kolay geçmezdim, hemen hemen her ay kontrole götürürdüm. İlkyardım setinden, zincirine kadar herşeyi tamdı. Muayeneden 10 dk da geçerdi (araç 90 model di). 4 sene kullandım 2 defa tampon sürttüm ve siyah plastik olduğu için herkes yoluna devam etti. Hız limitlerine devamlı uymaya çalıştım, ama hız limitinin 70 olduğu yolda 80 ile giderken arkamdan gelen bol güvenlikli, güzel araçlar ve onların içerisindeki ulvi şöförler 120 ile arkama yapışıp, selektör yaparlardı, sonra bende tepki olmayınca da makas atıp giderlerdi. Aynı pozisyonda fiesta ile kalınca bir çoğu bekliyor Gereksiz komplekslere sahip bi dolu adam var dışarda. Mesele aracın kuş olup olmaması değil, mesele beynin kuş olup olmaması. Yoksa; parayı bulan istediği aracı alıyor zaten. 21 Ekim 2013 tarihinde Alper Demir tarafından düzenlendi 9 Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 22 Ekim 2013 Paylaş 22 Ekim 2013 Belirli bir km/h üzerinde test bile yapmıyorlar genel olarak. Birde şöyle yanlışlıklar yapılıyor, -Kemeri koltuğun arkasından takmak -Kemer tokası kullanmak -Kemeri koltuğun önünden takıp üzerine oturmak. Bir kitapçıkta yazıyordu sanırım yanlış hatırlamıyorsam, araç içindeki öncelikli güvenlik sistemi emniyet kemeri, sonra diğerleri... Airbag vs kazanın etkisini azaltmak için alınan güvenlik önlemleri. Bizim vatandaşlar arabamda 4-6-8-10 airbag var diye hava atıyor ama kemer takmıyor Kemer takmadıktan sonra hiç bir anlamı yok... Takmazsanız zaten devreye girmiyor, toka vs takarsanız da daha tehlikeli zaten açılması. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts