Ali Cihangiroğlu 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 (düzenlendi) Benzin>Motorin konu yakıt ekonomisi değilse tartışmasız benzinli Motordur önde olan. Bence öyle değil Sadece turbo olan benzinli daha kalkışta tokadı yer, üstelik yüklüyseler şansı daha da zorlaşır, Servet beyinde dediği gibi, turbo+ kompresör yoksa benzinlinin işi zor. 28 Eylül 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Kompresör olmazsa, alt devirde ölü olurdu motor Farkı o değil mi? Gaza basmak yeterli oluyor. Ancak doğrusal performans atmosferik benzinli de var, Turbo lag vs bilmiyorsun. Ben Turbo şöyledir böyledir diyordum Autoshow'u gezerken yakın bir arkadaşım Ferrari ve Mercedes SLS'i gösterip bir de bu arkadaşlara anlatır mısın dedi ben anlattım ama ama onlar anlamadı! Bence öyle değil Sadece turbo olan benzinli daha kalkışta tokadı yer, üstelik yüklüyseler şansı daha da zorlaşır, Servet beyinde dediği gibi, turbo+ kompresör yoksa benzinlinin işi zor. 2.0 Ecoboost Mondeo'nun 0-100 videolarını izlemenizi tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 911 carrera mesela, turbo yok ama uçar. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 E63 amg, turbo yok tokatlar Mesele yüksek hız ise benzinli, yük ve ekonomi ise dizel bence. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 E63 amg, turbo yok tokatlar Mesele yüksek hız ise benzinli, yük ve ekonomi ise dizel bence. Aynı zaviyeden bakıyoruz, binek araç ise benzin>motorin (Turbo/atmosferik). Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 E63 amg, turbo yok tokatlar Mesele yüksek hız ise benzinli, yük ve ekonomi ise dizel bence. ferrari 458 italia4.5 litre v8. atmosferik , litre başına dünya şampiyonu, 570ps öper. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Corolla T-sport 1.8 atmosferik 192hp Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Bu işin sonu yok, boşa yazmayın 1 Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Bu işin sonu yok, boşa yazmayın Konu birazdan HTC One'a gelecek Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 (düzenlendi) Konu birazdan HTC One'a gelecek Gelmez merak etme, gerek yok, gelince rakipler hararet yapıyorda HTC değil, hTC ayrıca 29 Eylül 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 Yüksek beygirli atmosferik süper araçlar konu dışı. Bir ferrari 100.000 kmyi zor görüyor. Normal Motor kadar mekanik ömürlü değiller. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 Yüksek beygirli atmosferik süper araçlar konu dışı. Bir ferrari 100.000 kmyi zor görüyor. Normal Motor kadar mekanik ömürlü değiller. 8000 li devirlerde normaldir abi aşırı besleme vs. Şantiyedeki kamyonlar 900-1500 devir arası 1200 nm tork üretiyor Bu motor ölmez ki. Zaten sınırlandırıcı 1550 devirde kesiyor soluğunu. Benim kullandığım 551 k kilometredeydi. Sabah çalışır gece stop edilir. 100 de 40-45 yakıyor. Aslında motor saati olması lazım aslında milyon km yi doldurmuştur rolanti çalışmalarında. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 29 Eylül 2013 Paylaş 29 Eylül 2013 Arkadaşımda 1.4 turbo 120hp bravo var. Bende de 1.6 multijet bravo.Araçlarımızın ikiside 60 küsür binde ve kondisyonları gayet güzel. Geçen ay benim araçla Kayseriye gittik aracı çoğunlukla o sürdü. Araçların farkını anlatırmısın deyince şöyle söyledi: Dipgaz ivmelenmesi yani 0-200 dersek onunki biraz daha iyi. Yokuşlarda vites düşmemek için kendi aracında daha fazla gaz vermek zorunda olduğunu dolayısıyla kendi yol bilgisayarı tüketimi 15/16lt gösterirken benimkinin 8/9lt gösterdiğini söylüyordu. Benimki 6. vites 2 bin devirde giderken 110-115 civarı hız gösterirken onunki 100 civarında seyrediyormuş.en yüksek vites tam gazda benimki 5bin deviri biraz geçerken onunki 5500 devire kadar çeviriyormuş. Birde benim araç herhalde biraz daha ağır olduğundan mıdır nedir süspansiyonların daha yumuşak biraz daha konforlu olduğunu söylemişti. Yani gaz pedalıyla barışık olduğunuz sürece turbo benzinli biraz daha atik ama gerçek yol şartlarında aynı hızla aynı kmyi iki araçla yapsak bir depoda yaklaşık 150-180 km ye yakın yakıt farkı var. Yorum bağlantısı
Mehmet Özkoca 29 Eylül 2013 Yazar Paylaş 29 Eylül 2013 Corolla T-sport 1.8 atmosferik 192hp Corolla yı araba sınıfına koymuyoruz toyotayı örnek vermezseniz sevinirim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Eylül 2013 Paylaş 30 Eylül 2013 Corolla yı araba sınıfına koymuyoruz toyotayı örnek vermezseniz sevinirim Oldumu bu cevap ? Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 Corolla yı araba sınıfına koymuyoruz toyotayı örnek vermezseniz sevinirim Sizinki arabaysa o sınıfa koymamakla doğru yapıyorsunuz Yorum bağlantısı
Önder Kuru 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 Corolla yı araba sınıfına koymuyoruz toyotayı örnek vermezseniz sevinirim :nea: "1937 yılındaki kuruluşundan beri, Toyota'nın ürün yelpazesi, dünyanın ilk seri üretilen hibrit aracı "Prius"u ve pazara hazır ilk hidrojenli aracı "Toyota FCHV"'yi kapsayacak kadar genişlemiştir. Toyota 2008 yılı itibariyle Dünya'nın en büyük otomobil üreticisidir. 77 yıldır bu ünvana sahip olan General Motors 'dan bu ünvanı ele geçirmeyi başarmıştır." Kaynak: Wikipedia 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 (düzenlendi) Dieseeel Forever Tork= Dieseeel üzgünüm. 580 Hp. 3000 nm tork, bu değeri yakalayan benzili motor yok, 4 turbo 5 şarjer olsa bile, anca hp yi yakalarsınız. Bana 300 basan araba değil, tam yükle bastımmı uzayan ve bu esnada az yakan araç lazım, o yüzden Dieseel diyorum 1 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 (düzenlendi) Abi bırak Allah aşkına ya Uçak motorları da benzinli o zaman, ne yapalım? HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi O jet motoru, başka, zaten benzin kullanmıyor onlar Kısaca Tork ve ekonomi işi dedinmi Dizel gelir demek istedim, tabiki kamyon extrem oldu biraz olayı anlatmak için bunu koydum zaten, şimdi araba alacak olsam tsi de alabilirim, basmadığım sürece fena değil sarfiyatları (tabii basmadan durmakta mesele), ses yok güçte var, olabilir, yakıt fiyat farkıda pek yok, bakacağız artık 1 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 Konu başka yerlere gitmiş ama, şöyle söyleyeyim. Benzinli ya da dizel tercihi kişiye göre değişir. Ama kuralı beygir gücü yüksek olan belirler. Yani Horse Power ruleez... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 Kısaca, ne kadar Horse, o kadar hız yani... Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 (düzenlendi) Ne yapıyım yokuş çıkmayan arabayı Şu 4'lükle sözümü bitiriyorum Benzinli dediğiniz araba bir yokuş çıkmak için kıçını yırtıyosa;Yemişim öyle beygiri... Yokuşta hızım kesilmesin diye 10lt üzeri yakacaksam;Neyleyim düz yoldaki zevki... :D 1 Ekim 2013 tarihinde Yiğitcan Coşar tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 Tork candır, tork suz beygir, midilli koşulmuş at arabasına, torklu ise haflinger bağlı at arabasına benzer Hız ve tork bir arada 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 (düzenlendi) Torksuz beygir olur mu abi ne yaptın, fiziği alt ust ettin. Bal gibi olur, tsi t yi çıkar, al sana torksuz beygir (sıfır olmuyor yahu ), direk fiestadan tokatı ye Beygirsiz Tork oluyor ama, 68 hp 160 nm. tork 580 hp. 3000 nm. tork dizel. 580 hp. ? nm. tork (yanına bile yaklaşamaz) benzinli, çift turbolu 4 şarjırlı olsa bile 1 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 1 Ekim 2013 Paylaş 1 Ekim 2013 :nea: "1937 yılındaki kuruluşundan beri, Toyota'nın ürün yelpazesi, dünyanın ilk seri üretilen hibrit aracı "Prius"u ve pazara hazır ilk hidrojenli aracı "Toyota FCHV"'yi kapsayacak kadar genişlemiştir. Toyota 2008 yılı itibariyle Dünya'nın en büyük otomobil üreticisidir. 77 yıldır bu ünvana sahip olan General Motors 'dan bu ünvanı ele geçirmeyi başarmıştır." Kaynak: Wikipedia + Toyota Corolla, Toyota tarafından üretilen kompakt (C segment) sınıf otomobildir. Üretilmeye başlandığı 1966 yılından günümüze kadar 11 kuşaktır. 32 milyonu aşkın üretim adediyle dünyanın en çok satan otomobili olma unvanını elinde tutmaktadır. Wikipedia Yorum bağlantısı
Recommended Posts