İçeriğe Yönlendir

Focus III - Ani Fren Durmuyor..! Virajda Kayıyor..!


Safak Acar

Recommended Posts

Safak Acar

ufak bir ihtimal ama jant ebatlarınzla lastik ebatlarınız birbirine uyumlumu? mesela 15 inchlik jantlarınza 185*65-16 lastik takılmış olabilir mi?

Ne desem yalan olur onu astikçiye sormam lazim  ama sanırım sıfır aracta uyumsuz jant lastik takılacağını sanmam .  

O günden sonra birdaha kontrol ettinizmi havasını ?

Kendim petrol ofsinde kontrol ettim değerler aynıydı. 

Yorum bağlantısı
Safak Acar

lastik basıncını 2 ps fasla vurarak kullanın düzelme olacagı kanaatindeyim

En kısa zamanda 34 yapicam ozaman. Birazda öyle deniyelim. 

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Cam

evet araçsa sıfır araçsa muhtemelen benim yazdığım hatayı yapmazlar.

Yorum bağlantısı

En kısa zamanda 34 yapicam ozaman. Birazda öyle deniyelim. 

bi deneyin ama mıchelin yumuşak hamuruyla bunu hep yapacaktır.

Yorum bağlantısı
Alper Demir

Normalde düşük hızlarla inik lastikler daha iyi yol tutuş getirmesi lazım ama ön ve arka lastik havaları dengesiz ise savurma yapabilir. Lastik hava ayarından sonra ne olacak merak ettim.

Yorum bağlantısı
Ahmet Coşkun

Şikayetinizi inceledim biraz araştırdım sanırım probleminiz belli lastikleriniz araca yerleştirilirken lastikler jantlara ters takılmışlar arabanızın kayma nedenlerinin başında geliyor bu sorun size temsili resim yolluyorum kolay anlaşılması için resmi orjinalinden ters çevirdim yollamış olduğunuz 2 resime uygun olsun diye burdaki olay

lastiğin orta dişlerinin ters olması dikkatli bakarsanız göreceksiniz.

En yakın zamanda bir lastikçiye gidip tüm lastikleri ters düz etmeniz gerekmekte birde bu şekilde deneyin

 

İyi Forumlar

 

temsili resim

 

7VuSPsY.jpg?1


sizin resminizi tam olarak anlayamıyorum gerçi bu desenin aynısımı sizinki

Yorum bağlantısı

Şikayetinizi inceledim biraz araştırdım sanırım probleminiz belli lastikleriniz araca yerleştirilirken lastikler jantlara ters takılmışlar arabanızın kayma nedenlerinin başında geliyor bu sorun size temsili resim yolluyorum kolay anlaşılması için resmi orjinalinden ters çevirdim yollamış olduğunuz 2 resime uygun olsun diye burdaki olay

lastiğin orta dişlerinin ters olması dikkatli bakarsanız göreceksiniz.

En yakın zamanda bir lastikçiye gidip tüm lastikleri ters düz etmeniz gerekmekte birde bu şekilde deneyin

İyi Forumlar

temsili resim

Gönderilen Resim

Bu lastikler yonlu lastik zaten fabrika bunu yanlis takabilir mi sizce ? En dandik lastikci bile bu hatayi yapmaz diye dusunuyorum
Yorum bağlantısı
Ahmet Coşkun

deseni aynıysa yanlıştır arkadaşın yolladığı fotograf tam anlaşılmıyo

eğer tam resim görürsek anlayabiliriz


lastik hangi desen onu bi öğrenebilirsek

1. resimmi 2. resimmi

 

7VuSPsY.jpg?1

 

lAAhtDG.jpg?1

Yorum bağlantısı
Safak Acar

tPmW9y0.jpg

 

8gcawzp.jpg

 

En41g9p.jpg

 

Lastik bu arkadaşlar şuan mevcut hava değerleri 32  araç daha 10 binde. 10 binde lasitğin biteceğini düşünmüyorum. Fordun böyle Kalitesiz bi lastik takmasınada anlam veremedim .Yada benmi cok hor kullanıyorum arabayı anlamiş değilim   :)

Merhaba öncelikle aracın duruşunu ve lastiğin yönünü belirtiyim 

1.ci resim direksiyon sağ dönük ön sol lastik. 

2.ci resim direksiyon saq dönük ön saq lastik 

2.cü park halindeki ön lastik. 

 

deseni aynıysa yanlıştır arkadaşın yolladığı fotograf tam anlaşılmıyo

eğer tam resim görürsek anlayabiliriz

lastik hangi desen onu bi öğrenebilirsek

1. resimmi 2. resimmi

 

7VuSPsY.jpg?1

 

lAAhtDG.jpg?1

sizin belirtmeniz üzerine detaylı baktım lastiğin nöyü yanlış değil büyük bir ihtimal. gündüz tekrar bakıcam. bu arada detayı hatırlattığıınz için teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

ContiPremiumContact 5 bence lastik budur. önler 32 arka 36 normal bence bir servise götürün. bende turanza er 30 var  4. yıla girecek 35binde aynısı bende de var ama 90la asılınca abs devrede hemen. 

contiecocontact5 ust modelmıdır?premıuncontact 5 mı ustundur?

Yorum bağlantısı
Alper Demir

contiecocontact5 ust modelmıdır?premıuncontact 5 mı ustundur?

 

Aslında üst-alttan ziyade eco lastik yakıt tasarrufu için geliştirilmiştir. Yol tutuş olarak diğerine göre daha zayıftır diye biliyorum ( haliyle sürtünme azaldıkça yakıt harcaması düşer). Sağladığı yakıt tasarrufununda kayda değer bir düşüş olmadığı söyleniyor.

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Aslında üst-alttan ziyade eco lastik yakıt tasarrufu için geliştirilmiştir. Yol tutuş olarak diğerine göre daha zayıftır diye biliyorum ( haliyle sürtünme azaldıkça yakıt harcaması düşer). Sağladığı yakıt tasarrufununda kayda değer bir düşüş olmadığı söyleniyor.

cpc 5 yeni seri oldugu icin  gelıstırılmiş model oldugunu var sayıp tercihimi bu yonde yaptım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

Ben lastiklerin havalarını en son 15 gün önce kontrol etmiştim 33 olarak basmıştım öne de arkalara da. Peki ama hava basıncından ise eğer neden yağmurdan sonra kaymadı hava yine aynı hava 2 günde ne kadar farkeder ki bariz bi hava kaçırma durumuda yok. 

hava şartları bariz değişmiş, asfalt sıcaklığı yükseldiğinde lastikler yumuşak hamurlu olduğu için gevşiyor ve kendini salıyor buda lastiklerin yol tutmasını engelliyor. kayma olayını yaşadığınızda hava sıcaklığı kaç dereceydi hatırlıyor musunuz? bence en büyük etken bu ben kendi aracımda bu yönde bir tespitte bulundum. yağmurlu havada asfalt sıcaklığı düşük olduğu için lastikler ısınmıyor ve kendini salmıyor buda yol tutuşunu normal seviyelerde tutuyor  

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Yağmurdan sonra kaymaması yoldaki tozun temizlenmiş olması ile açıklanabilir.

Bu arada ısınmış lastik soğuk olana oranla daha iyi yol tutar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Safak Acar

Sorunu çözmüş değilim ama 2 tonluk araba 100 km hızda yağmur olsun sıcak asfalt olsun  abs devreye girmeden duruyordu  Araç aşşağıdaki araç , 

 

 

image.jpg
 
Lastiğin markasına gelince  GT Radial Maximiller  4 lastik sıfır almiştik 1.000 TL tutmuştu . İlk aldığımızdada, satmadan öncede  fren kalitesi, viraj kalitesi, kalkış kalıtesi  aynıydı.  
 
E şimdi bu koca minubus her halukarda duruyodu .
 
image.jpg
 
 
 

Focus tek beni bu yönden üzüyo en kısa zamanda servise uğruyup  sorucam ve  neden bu tarzda kalitesi düşük bir lastik takılmiş anlamiş değilim.  Araç normal frende duruyor ani basınca kızaklama yapıyor abs devreye girip bi  küt küt yapıyor kaydıkdan sonra duruyor  Bu sorunun kesinlikle lastikden olduğuna kanaat getirdim. 

Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Sorunu çözmüş değilim ama 2 tonluk araba 100 km hızda yağmur olsun sıcak asfalt olsun  abs devreye girmeden duruyordu  Araç aşşağıdaki araç , 

 

 

image.jpg
 
Lastiğin markasına gelince  GT Radial Maximiller  4 lastik sıfır almiştik 1.000 TL tutmuştu . İlk aldığımızdada, satmadan öncede  fren kalitesi, viraj kalitesi, kalkış kalıtesi  aynıydı.  
 
E şimdi bu koca minubus her halukarda duruyodu .
 

image.jpg
 
 
 

Focus tek beni bu yönden üzüyo en kısa zamanda servise uğruyup  sorucam ve  neden bu tarzda kalitesi düşük bir lastik takılmiş anlamiş değilim.  Araç normal frende duruyor ani basınca kızaklama yapıyor abs devreye girip bi  küt küt yapıyor kaydıkdan sonra duruyor  Bu sorunun kesinlikle lastikden olduğuna kanaat getirdim. 

focusun lastıkler ne marka

Yorum bağlantısı
Safak Acar

tPmW9y0.jpg

 

8gcawzp.jpg

 

En41g9p.jpg

 

Lastik bu arkadaşlar şuan mevcut hava değerleri 32  araç daha 10 binde. 10 binde lasitğin biteceğini düşünmüyorum. Fordun böyle Kalitesiz bi lastik takmasınada anlam veremedim .Yada benmi cok hor kullanıyorum arabayı anlamiş değilim   :)

lastik michelin  cihan bey resimdeki lastik aracta bulunan lastik . 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim.. 

5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi.. 

Yorum bağlantısı

Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim..

5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi..

Ooo cok kotu bir olay abi
Yorum bağlantısı
Alper Demir
(düzenlendi)

Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim.. 

5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi.. 

Kafam iyice karıştı. Michelin ile continental e en iyi lastik diyorlar bide. Neyse fazla sorgulanacak bir durum yok,  continental alcaz herhalde.

tarihinde Alper Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Continental iyidir, çok kullandım.. Bittiği güne kadar yol tutuş zaafiyeti gösterdiğine şahit olmadım.. Son zamanlarda da P6 cinturato ve P7 cinturato kullandım.. hiç şikayetim olmadı.. 

P7 virajlarda biraz ötüyor ama kusurlu benim galiba.. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar

Kafam iyice karıştı. Michelin ile continental e en iyi lastik diyorlar bide. Neyse fazla sorgulanacak bir durum yok,  continental alcaz herhalde.

contıde kdv ındırımı kampanyası vardı?tabi  sona ermedıyse

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...