Ersen Tapan 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 O günden sonra birdaha kontrol ettinizmi havasını ? Yorum bağlantısı
Safak Acar 18 Eylül 2013 Yazar Paylaş 18 Eylül 2013 ufak bir ihtimal ama jant ebatlarınzla lastik ebatlarınız birbirine uyumlumu? mesela 15 inchlik jantlarınza 185*65-16 lastik takılmış olabilir mi? Ne desem yalan olur onu astikçiye sormam lazim ama sanırım sıfır aracta uyumsuz jant lastik takılacağını sanmam . O günden sonra birdaha kontrol ettinizmi havasını ? Kendim petrol ofsinde kontrol ettim değerler aynıydı. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 lastik basıncını 2 ps fasla vurarak kullanın düzelme olacagı kanaatindeyim Yorum bağlantısı
Safak Acar 18 Eylül 2013 Yazar Paylaş 18 Eylül 2013 lastik basıncını 2 ps fasla vurarak kullanın düzelme olacagı kanaatindeyim En kısa zamanda 34 yapicam ozaman. Birazda öyle deniyelim. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Cam 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 evet araçsa sıfır araçsa muhtemelen benim yazdığım hatayı yapmazlar. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 En kısa zamanda 34 yapicam ozaman. Birazda öyle deniyelim. bi deneyin ama mıchelin yumuşak hamuruyla bunu hep yapacaktır. Yorum bağlantısı
Alper Demir 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Normalde düşük hızlarla inik lastikler daha iyi yol tutuş getirmesi lazım ama ön ve arka lastik havaları dengesiz ise savurma yapabilir. Lastik hava ayarından sonra ne olacak merak ettim. Yorum bağlantısı
Ahmet Coşkun 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Şikayetinizi inceledim biraz araştırdım sanırım probleminiz belli lastikleriniz araca yerleştirilirken lastikler jantlara ters takılmışlar arabanızın kayma nedenlerinin başında geliyor bu sorun size temsili resim yolluyorum kolay anlaşılması için resmi orjinalinden ters çevirdim yollamış olduğunuz 2 resime uygun olsun diye burdaki olay lastiğin orta dişlerinin ters olması dikkatli bakarsanız göreceksiniz. En yakın zamanda bir lastikçiye gidip tüm lastikleri ters düz etmeniz gerekmekte birde bu şekilde deneyin İyi Forumlar temsili resim sizin resminizi tam olarak anlayamıyorum gerçi bu desenin aynısımı sizinki Yorum bağlantısı
Misafir 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Şikayetinizi inceledim biraz araştırdım sanırım probleminiz belli lastikleriniz araca yerleştirilirken lastikler jantlara ters takılmışlar arabanızın kayma nedenlerinin başında geliyor bu sorun size temsili resim yolluyorum kolay anlaşılması için resmi orjinalinden ters çevirdim yollamış olduğunuz 2 resime uygun olsun diye burdaki olay lastiğin orta dişlerinin ters olması dikkatli bakarsanız göreceksiniz. En yakın zamanda bir lastikçiye gidip tüm lastikleri ters düz etmeniz gerekmekte birde bu şekilde deneyin İyi Forumlar temsili resim Bu lastikler yonlu lastik zaten fabrika bunu yanlis takabilir mi sizce ? En dandik lastikci bile bu hatayi yapmaz diye dusunuyorum Yorum bağlantısı
Ahmet Coşkun 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 deseni aynıysa yanlıştır arkadaşın yolladığı fotograf tam anlaşılmıyo eğer tam resim görürsek anlayabiliriz lastik hangi desen onu bi öğrenebilirsek 1. resimmi 2. resimmi Yorum bağlantısı
Safak Acar 18 Eylül 2013 Yazar Paylaş 18 Eylül 2013 Lastik bu arkadaşlar şuan mevcut hava değerleri 32 araç daha 10 binde. 10 binde lasitğin biteceğini düşünmüyorum. Fordun böyle Kalitesiz bi lastik takmasınada anlam veremedim .Yada benmi cok hor kullanıyorum arabayı anlamiş değilim Merhaba öncelikle aracın duruşunu ve lastiğin yönünü belirtiyim 1.ci resim direksiyon sağ dönük ön sol lastik. 2.ci resim direksiyon saq dönük ön saq lastik 2.cü park halindeki ön lastik. deseni aynıysa yanlıştır arkadaşın yolladığı fotograf tam anlaşılmıyo eğer tam resim görürsek anlayabiliriz lastik hangi desen onu bi öğrenebilirsek 1. resimmi 2. resimmi sizin belirtmeniz üzerine detaylı baktım lastiğin nöyü yanlış değil büyük bir ihtimal. gündüz tekrar bakıcam. bu arada detayı hatırlattığıınz için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 ContiPremiumContact 5 bence lastik budur. önler 32 arka 36 normal bence bir servise götürün. bende turanza er 30 var 4. yıla girecek 35binde aynısı bende de var ama 90la asılınca abs devrede hemen. contiecocontact5 ust modelmıdır?premıuncontact 5 mı ustundur? Yorum bağlantısı
Alper Demir 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 contiecocontact5 ust modelmıdır?premıuncontact 5 mı ustundur? Aslında üst-alttan ziyade eco lastik yakıt tasarrufu için geliştirilmiştir. Yol tutuş olarak diğerine göre daha zayıftır diye biliyorum ( haliyle sürtünme azaldıkça yakıt harcaması düşer). Sağladığı yakıt tasarrufununda kayda değer bir düşüş olmadığı söyleniyor. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Aslında üst-alttan ziyade eco lastik yakıt tasarrufu için geliştirilmiştir. Yol tutuş olarak diğerine göre daha zayıftır diye biliyorum ( haliyle sürtünme azaldıkça yakıt harcaması düşer). Sağladığı yakıt tasarrufununda kayda değer bir düşüş olmadığı söyleniyor. cpc 5 yeni seri oldugu icin gelıstırılmiş model oldugunu var sayıp tercihimi bu yonde yaptım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Her halukarda lastik kusuru... Havaları kontrol edildi mi ? Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Ben lastiklerin havalarını en son 15 gün önce kontrol etmiştim 33 olarak basmıştım öne de arkalara da. Peki ama hava basıncından ise eğer neden yağmurdan sonra kaymadı hava yine aynı hava 2 günde ne kadar farkeder ki bariz bi hava kaçırma durumuda yok. hava şartları bariz değişmiş, asfalt sıcaklığı yükseldiğinde lastikler yumuşak hamurlu olduğu için gevşiyor ve kendini salıyor buda lastiklerin yol tutmasını engelliyor. kayma olayını yaşadığınızda hava sıcaklığı kaç dereceydi hatırlıyor musunuz? bence en büyük etken bu ben kendi aracımda bu yönde bir tespitte bulundum. yağmurlu havada asfalt sıcaklığı düşük olduğu için lastikler ısınmıyor ve kendini salmıyor buda yol tutuşunu normal seviyelerde tutuyor Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Yağmurdan sonra kaymaması yoldaki tozun temizlenmiş olması ile açıklanabilir. Bu arada ısınmış lastik soğuk olana oranla daha iyi yol tutar. 1 Yorum bağlantısı
Safak Acar 19 Eylül 2013 Yazar Paylaş 19 Eylül 2013 Sorunu çözmüş değilim ama 2 tonluk araba 100 km hızda yağmur olsun sıcak asfalt olsun abs devreye girmeden duruyordu Araç aşşağıdaki araç , Lastiğin markasına gelince GT Radial Maximiller 4 lastik sıfır almiştik 1.000 TL tutmuştu . İlk aldığımızdada, satmadan öncede fren kalitesi, viraj kalitesi, kalkış kalıtesi aynıydı. E şimdi bu koca minubus her halukarda duruyodu . Focus tek beni bu yönden üzüyo en kısa zamanda servise uğruyup sorucam ve neden bu tarzda kalitesi düşük bir lastik takılmiş anlamiş değilim. Araç normal frende duruyor ani basınca kızaklama yapıyor abs devreye girip bi küt küt yapıyor kaydıkdan sonra duruyor Bu sorunun kesinlikle lastikden olduğuna kanaat getirdim. Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Sorunu çözmüş değilim ama 2 tonluk araba 100 km hızda yağmur olsun sıcak asfalt olsun abs devreye girmeden duruyordu Araç aşşağıdaki araç , Lastiğin markasına gelince GT Radial Maximiller 4 lastik sıfır almiştik 1.000 TL tutmuştu . İlk aldığımızdada, satmadan öncede fren kalitesi, viraj kalitesi, kalkış kalıtesi aynıydı. E şimdi bu koca minubus her halukarda duruyodu . Focus tek beni bu yönden üzüyo en kısa zamanda servise uğruyup sorucam ve neden bu tarzda kalitesi düşük bir lastik takılmiş anlamiş değilim. Araç normal frende duruyor ani basınca kızaklama yapıyor abs devreye girip bi küt küt yapıyor kaydıkdan sonra duruyor Bu sorunun kesinlikle lastikden olduğuna kanaat getirdim. focusun lastıkler ne marka Yorum bağlantısı
Safak Acar 19 Eylül 2013 Yazar Paylaş 19 Eylül 2013 Lastik bu arkadaşlar şuan mevcut hava değerleri 32 araç daha 10 binde. 10 binde lasitğin biteceğini düşünmüyorum. Fordun böyle Kalitesiz bi lastik takmasınada anlam veremedim .Yada benmi cok hor kullanıyorum arabayı anlamiş değilim lastik michelin cihan bey resimdeki lastik aracta bulunan lastik . Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim.. 5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi.. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim.. 5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi.. Ooo cok kotu bir olay abi Yorum bağlantısı
Alper Demir 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 (düzenlendi) Diş derinliği 6 mm olan michelin leri kaydığı için söktürüp atmak üzere iken söken rotbalansçı bana ver abi demişti.. Al senin olsun ama yol tutumuyor bilgin olsun demiştim.. 5 ay sonra yazlık lastikleri taktırmaya gittiğimde naaptın lastikleri dedim.. Abi galericinin birine satmıştım, taktığı araçla takla atmış dedi.. Kafam iyice karıştı. Michelin ile continental e en iyi lastik diyorlar bide. Neyse fazla sorgulanacak bir durum yok, continental alcaz herhalde. 19 Eylül 2013 tarihinde Alper Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Eylül 2013 Paylaş 19 Eylül 2013 Continental iyidir, çok kullandım.. Bittiği güne kadar yol tutuş zaafiyeti gösterdiğine şahit olmadım.. Son zamanlarda da P6 cinturato ve P7 cinturato kullandım.. hiç şikayetim olmadı.. P7 virajlarda biraz ötüyor ama kusurlu benim galiba.. 1 Yorum bağlantısı
Cihan Yaşar 20 Eylül 2013 Paylaş 20 Eylül 2013 Kafam iyice karıştı. Michelin ile continental e en iyi lastik diyorlar bide. Neyse fazla sorgulanacak bir durum yok, continental alcaz herhalde. contıde kdv ındırımı kampanyası vardı?tabi sona ermedıyse Yorum bağlantısı
Recommended Posts