Mehmet YILDIRIM 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Selamlar, Hava filtresinin bulundugu yerin üstündeki kapak vidaları aşındırmış kapagı tutmuyor vidalar boşa dönüyor. Komple degiştirmem gerekiyor sanırım. Nerden bulabilirim bu parçayı lütfen bilgihttp://www.bebelerebalon.org/hava.jpg Yorum bağlantısı
Abdurrahman Cam 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 vidaların oturduğu alt parça plastikmi? eğer plastik ise o parçayı da çıkart. siyah silikon ile doldur kuruduktan sonra maket bıçağıyla düzelt vidanın kalınlığından biraz daha ince delikler aç silikon üzerinde sonra vidala gitsin. Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Evet abdurrahman abi alt plastik dediginizi uygulayım yarın işe yarar inşallah. Olmazsa bu parçayı bulabilecegim bir yer varmıdır bildiginiz? İsmi ne diye geçiyor Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 filtre kutuları pahalı almana gerek yok alt vida deliklerine pattafix al onunla doldur. ister kuruduktan sonra matkapla dis ac ister kurumadan vidala orda kurusun vida donerek cıkacagından sorun olmaz ben bu sekilde hallettim GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 (düzenlendi) İlginiz için tşkler dediginizi en kısa zamanda uygulayacagım.. pattafix ne başka ismi varmı internetten nasıl bulurum? 4 Eylül 2013 tarihinde Mehmet YILDIRIM tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 orjinal vidalarını çıkar kalın vida at ben öyle yaptım şuan sıkınıtsız Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Somun, pul, civata üçlüsünü kullanıyorum, temiz bir çözüm. Tabii bu durumda civatalar çözülürken somunlar alttan düşmesin diye ya hava filtrenizi değiştirmek için filtre kutusunu tamamen çıkacaksınız ya da somun civata bağlantısını ilk yaptığınızda somunların çevresine yapıştırıcı döküp yerlerine sabitleyeceksiniz. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 (düzenlendi) Aynen, somun civata, alta pul koyun, üste kör kafa civata altınada pul değil rondela koyun, kendiliğinden açılmaz ve evladiyelik olur. Vidayı takarken alt kısmı matkapla bir numara dar delin ve vidayı anahtarla sıkın yerine geçsin, yapıştırmaya gerek olmaz. 4 Eylül 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Mehmet YILDIRIM yazdı: İlginiz için tşkler dediginizi en kısa zamanda uygulayacagım.. pattafix ne başka ismi varmı internetten nasıl bulurum?patafix dolgu yapıstırıcıdır. cocukların oyun hamuruna benziyor yapımarketlerde rahatlıkla bulabilirsin. istedigin miktarda aldıktan sonra bir sure elinle eziyorsun dolgu yapıyorsun deliklere kuruduktan sonra taş gibi oluyorGT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Beyazıt Gündem yazdı: patafix dolgu yapıstırıcıdır. cocukların oyun hamuruna benziyor yapımarketlerde rahatlıkla bulabilirsin. istedigin miktarda aldıktan sonra bir sure elinle eziyorsun dolgu yapıyorsun deliklere kuruduktan sonra taş gibi oluyor GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Denedim, zamanla vida ufalıyor, ömürlük isteniyorsa tek yol civata Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Ali Cihangiroğlu yazdı: Denedim, zamanla vida ufalıyor, ömürlük isteniyorsa tek yol civata ben 3-4 aydır kullanıyorum ayda 1 de filtreyi acar temizlerim simdiye kadar sıkıntım olmadı alınan urunun kalitrside önemli ben suan marka hatırlamıyorum ama uzerinde gemilerde asınan vida yuvalarında delinmis su kaplarında kullanılabildigi yazıyordu 20 liraya almıstımGT-I9500 cihazımdan Tapatalk.2 ile gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 sıkça rastlanır her markada aynı, civata somuna geçmek en kalıcısı Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Filtreyi K&N ile vidaları da bir boy kalını ile değiştirin. Daha sonra orada filtre olduğunu unutun. Yorum bağlantısı
Reşat Uz 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 filtre alt kabında bollaşan civata delikleri kapağın sıkılmasına mani oluyor, filtre değişirken bollaşan deliklerin içine kablo bağı parçası koyarak sıkıyorum sonraki değişime kadar idare ediyor sık filtre değişimi veya temizlik nedeniyle sökülmesinden kaynaklı çabuk aşınıp bozuluyor tel kancalı kelepçeden(yuvarlak şahin filtre kapakları böyleydi)yapılaymış çok daha sağlam olurmuş, resimdeki üst kapak boşluğundan turboya çok toz alır filtre kutusunu komple söküp delikleri 5mm lik saplamaya göre büyütüp saplamaları alttan yukarı sürerek üste pul ve kelebek somun kullanarak sıkmak gibi bir düşüncem var Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Focus Pekbidolunun da iki tanesi bozulmuş.. Plastik kelepçe ile sıkıvermiştim.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 7 Eylül 2013 Yazar Paylaş 7 Eylül 2013 Durumu hallettim arkadaşlar SUNTA vidası ile bizim orjinal vidaların aynısı fakat biraz daha kalın ve dişleri sadece uçlarında degil. Vidanın tamamı dişli. Çok güzel tuttu. Görüntüde degişiklik olmadı. Arayanlar sunta vidalarına bakarsa bulabilir. Teşekkürler Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 Mehmet YILDIRIM yazdı: Durumu hallettim arkadaşlar SUNTA vidası ile bizim orjinal vidaların aynısı fakat biraz daha kalın ve dişleri sadece uçlarında degil. Vidanın tamamı dişli. Çok güzel tuttu. Görüntüde degişiklik olmadı. Arayanlar sunta vidalarına bakarsa bulabilir. Teşekkürler Hayırlı olsun yalnız malzeme plastik olduğu için belli bir müddet sonra yine aynı olacaktır. Vida büyür delik büyür vida büyür delik büyür sürer gider Onun için somun-civata-pul üçlemesini tavsiye ederim. Hatta somunları kör somun alırsınız filtrenin üstünde daha yakışıklı görünür. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 Nihat Palolu yazdı: Filtreyi K&N ile vidaları da bir boy kalını ile değiştirin. Daha sonra orada filtre olduğunu unutun. Kn kutu içi filtre hikaye yalnız, benim 5000 de bir değiştiğim filtre daha iyi hava geçiriyor, kn den daha iyide toz tutuyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 Ali Cihangiroğlu yazdı: Kn kutu içi filtre hikaye yalnız, benim 5000 de bir değiştiğim filtre daha iyi hava geçiriyor, kn den daha iyide toz tutuyor. Toz konusuna birşey diyemeyeceğim ama sanki K&N taktım takalı bende de tüketim artışı oldu. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 (düzenlendi) Ali Cihangiroğlu yazdı: Kn kutu içi filtre hikaye yalnız, benim 5000 de bir değiştiğim filtre daha iyi hava geçiriyor, kn den daha iyide toz tutuyor. Şantiye ortamında kullandığınız için çok toz oluyordur. Kağıt olduğu için de hemen tıkanıyordur Yoksa 5000'de filtre neden değiştirilsin? 7 Eylül 2013 tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 (düzenlendi) Nihat Palolu yazdı: Şantiye ortamında kullandığınız için çok toz oluyordur. Kağıt olduğu için de hemen tıkanıyordur Yoksa 5000'de filtre neden değiştirilsin? Şantiye olmasada normalde 5000 de bir değişiyoruz, yoksa sen değişmiyormusun, hava 5000 de yağ ve filtresi 10.000 km de bir değişecek, kaç kere yadık ettik nasıl görmedin canıım Dizel motorda temiz hava candır, riske girmem 10 lira verir değişirim Not: şantiyede binmemki, sadece eve giderken kullanırım, onun dışında her yere Hilux la uçuyorum 7 Eylül 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 (düzenlendi) Ali Cihangiroğlu yazdı: Şantiye olmasada normalde 5000 de bir değişiyoruz, yoksa sen değişmiyormusun, hava 5000 de yağ ve filtresi 10.000 km de bir değişecek, kaç kere yadık ettik nasıl görmedin canıım Dizel motorda temiz hava candır, riske girmem 10 lira verir değişirim Not: şantiyede binmemki, sadece eve giderken kullanırım, onun dışında her yere Hilux la uçuyorum Biliyorum biliyorum çok okudum 5000'de hava filtresi, 10000'de yağ 20000'de mazot filtresi değişiyorsunuz Ben 10000-15000 arası yağ, 30000'de mazot filtresi değişiyorum. 100000'de kısmet olursa hava filtresini temizleyeceğim, yaklaşık 40000 km önce kn takmıştım da 7 Eylül 2013 tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 Nihat Palolu yazdı: Biliyorum biliyorum çok okudum 5000'de hava filtresi, 10000'de yağ 20000'de mazot filtresi değişiyorsunuz Ben 10000-15000 arası yağ, 30000'de mazot filtresi değişiyorum. 100000'de kısmet olursa hava filtresini temizleyeceğim, yaklaşık 40000 km önce kn takmıştım da Vah vaah, motorun bronşit+astım olmuşta haberin yok, vah ki vah 40.000 km temizlemediysen sen mutlaka himalayalarda falan yaşıyorsundur, adres te İzmir yazıyor ama Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 Ali Cihangiroğlu yazdı: Vah vaah, motorun bronşit+astım olmuşta haberin yok, vah ki vah 40.000 km temizlemediysen sen mutlaka himalayalarda falan yaşıyorsundur, adres te İzmir yazıyor ama İzmir'de yaşıyorum. Egr valfi'de iptal değil. Bugün müsait bir yol vardı 3.vites hafif sıkıştırdım 140 yaptı. Daha gaz pedalında 1 karış boşluk vardı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Eylül 2013 Paylaş 7 Eylül 2013 O zaman mazota azıcık benzin katmışsın sen, itiraf et bizim burada oksijen bol, 150 yaparım ben, tozlu İzmir de normal 140, karşıyakadaysan o başka tabii 35.5 Yorum bağlantısı
Recommended Posts