Ali Elöver 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Önümüzdeki 15-20 günden itibaren uzun bir süre VW alınmaz Bunları illa tamir edip satacaklar, çöpe atacak halleri yok 28.000 arabayı http://ekonomi.milliyet.com.tr/dolu-volkswagen-i-fena-vurdu/ekonomi/detay/1748061/default.htm Evlerinin önünde otomobillerini park edenlerin yanı sıra Alman otomotiv devi Volkswagen'in Wolfsburg'daki merkez tesislerinde dolu yağışının hasara yol açtığı ifade edildi. Günlük 3 bin 800 otomobil üretme kapasitesine sahip Wolfsburg'daki fabrikada üretilen ve açıkta park edilen 28 bin otomobil de dolu yağışının altında kaldı. Sigorta şirketi VGH yetkilileri de, dolu yağışı nedeniyle yaklaşık 10 bin araç ile 11 bin dolayında konut ve işyerinin hasar gördüğünü, 100 milyon euroyu aşması beklenen zararın 2007'deki Kyrill kasırgasının faturasını aşmasının beklendiği ifade edildi. Almanya’da 5 yıl önce yine yaz mevsiminde görülen dolu yağışı, Volkswagen'in Emden tesislerindeki 30 bin araca hasar vermişti. 1 Yorum bağlantısı
Borga Tansel 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Ya da yeni modellerden parasını çıkartacaklar. Her araca 1000'er lira zam gelebilir Yorum bağlantısı
Mert Dinçol 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Neden bu tarz bir şey için önlem alınmaz ki.. Konstrüksiyon bir çatı yapmak çok mu maliyetli acaba? Güneşten kirden tozdan kardan doludan her şeyden korur Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Önümüzdeki ay Türkiye'ye gelecek partide bu araçlarında içinde olanlardan varsa ( olmayabilirde ) ya camı yada boyası üretim bantından çıkmış gerçek 0 olmayacaktır Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 15.000 lira indirimli versinler peynir ekmek gibi gider. Ben bir Passat alırım. 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 15.000 lira indirimli versinler peynir ekmek gibi gider. Ben bir Passat alırım. normal fiyattan satmak varken niye idirim yapsınlar, 3 ay sıra var zaten 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 alman boyaya bakmıyor janiim sen git kartal al 4 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Neden bu tarz bir şey için önlem alınmaz ki.. Konstrüksiyon bir çatı yapmak çok mu maliyetli acaba? Güneşten kirden tozdan kardan doludan her şeyden korur Yanılmıyorsam fabrika arazisinin belli bir bölümü açık alan olma zorunluluğu var bu sebepten dolayı üzerini örtemiyor olabilirler. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Ford olsaydı, birşey olmazdı 3 Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 11 Ağustos 2013 Paylaş 11 Ağustos 2013 Hasarlı araçlardan illaki Türkiye'ye gönderilecektir. Sıfır araç alacak olanlar muhakkak ekspertiz yaptırmalı... Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Sanki Yenibosna sanayiinde onarılacak değil ya, kendi fabrikasında yapacaklar, hiç sorun çıkacağını sanmıyorum şahsen, hem 28 bin araba dediğin nedirki her ülkeye bi kaç bin yollasalar çerez gibi biter, zaten yok satıyorlar 1 Yorum bağlantısı
Serhat Işık 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 bizim millet klimasız araç bile aldı vw.dan bunlar ne ki 1 günde biter .ne olduğunu bile anlayamazsın. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Kötü bir durum ama bunları kısa sürede kakalarlar Yorum bağlantısı
Ali Elöver 12 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2013 Sanki Yenibosna sanayiinde onarılacak değil ya, kendi fabrikasında yapacaklar, hiç sorun çıkacağını sanmıyorum şahsen, hem 28 bin araba dediğin nedirki her ülkeye bi kaç bin yollasalar çerez gibi biter, zaten yok satıyorlar Bence fabrika bu arabaları tekrar üretim bandına falan alıp tamir etmez, sonuçta tamirhane değil fabrika orası Üretim hattına tam mamul sokulmaz, tamir edilmez diye biliyorum. Fabrikanın da bu kadar defolu aracı onaracğı bir bölümü yoktur. Sonuçta sök tak durumluk bir parça yok arabaların kaporta ve boya hasarları var, camlar da cabası. Bu arabaları ihale ile satarlar veya sigortaya tazminat karşılığı verilir onlar ihale ile bir kaç firmaya satarlar. Sonra bu tamirci firmalar bu araçları tamir ettirip yetkili veya yetkisiz servisler de, ya grey marketler aracılığı ile ya da yetkili satış yapan firmalar ile (blok muafiyeti var nasılsa) piyasa ya sürerler. Bu revziyonlu araçlar illa ki uygun fiyatlarından dolayı EU ülkelerinden çok bizim gibi gelişmekte olan kanunların daha esnek işlediği ülkelere satılırlar. Bizim grey marketler de sıfır ama komple boyalı VW bulma olasılığı oldukça yüksek olacaktır hele ki bu VW kıtlığında, 3-4-6 ay sıra varken Hasarlı araçlardan illaki Türkiye'ye gönderilecektir. Sıfır araç alacak olanlar muhakkak ekspertiz yaptırmalı... Kesinlikle, özel galeriler bayılır yurt dışından uygun fiyata revizeli araba alıp TR de normal fiyatına satmaya. Ford olsaydı, birşey olmazdı Yanlış olmuş, birşey olmazdı değil, geriye bir şey kalmaz dı Fordlardan olacak Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Bence fabrika bu arabaları tekrar üretim bandına falan alıp tamir etmez, sonuçta tamirhane değil fabrika orası Üretim hattına tam mamul sokulmaz, tamir edilmez diye biliyorum. Fabrikanın da bu kadar defolu aracı onaracğı bir bölümü yoktur. Sonuçta sök tak durumluk bir parça yok arabaların kaporta ve boya hasarları var, camlar da cabası. Bu arabaları ihale ile satarlar veya sigortaya tazminat karşılığı verilir onlar ihale ile bir kaç firmaya satarlar. Sonra bu tamirci firmalar bu araçları tamir ettirip yetkili veya yetkisiz servisler de, ya grey marketler aracılığı ile ya da yetkili satış yapan firmalar ile (blok muafiyeti var nasılsa) piyasa ya sürerler. Bu revziyonlu araçlar illa ki uygun fiyatlarından dolayı EU ülkelerinden çok bizim gibi gelişmekte olan kanunların daha esnek işlediği ülkelere satılırlar. Bizim grey marketler de sıfır ama komple boyalı VW bulma olasılığı oldukça yüksek olacaktır hele ki bu VW kıtlığında, 3-4-6 ay sıra varken Kesinlikle, özel galeriler bayılır yurt dışından uygun fiyata revizeli araba alıp TR de normal fiyatına satmaya. Yanlış olmuş, birşey olmazdı değil, geriye bir şey kalmaz dı Fordlardan olacak Bence yetkili servisler bile satacaktır.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Bence fabrika bu arabaları tekrar üretim bandına falan alıp tamir etmez, sonuçta tamirhane değil fabrika orası Üretim hattına tam mamul sokulmaz, tamir edilmez diye biliyorum. Fabrikanın da bu kadar defolu aracı onaracğı bir bölümü yoktur. Sonuçta sök tak durumluk bir parça yok arabaların kaporta ve boya hasarları var, camlar da cabası. Bu arabaları ihale ile satarlar veya sigortaya tazminat karşılığı verilir onlar ihale ile bir kaç firmaya satarlar. Sonra bu tamirci firmalar bu araçları tamir ettirip yetkili veya yetkisiz servisler de, ya grey marketler aracılığı ile ya da yetkili satış yapan firmalar ile (blok muafiyeti var nasılsa) piyasa ya sürerler. Bu revziyonlu araçlar illa ki uygun fiyatlarından dolayı EU ülkelerinden çok bizim gibi gelişmekte olan kanunların daha esnek işlediği ülkelere satılırlar. Bizim grey marketler de sıfır ama komple boyalı VW bulma olasılığı oldukça yüksek olacaktır hele ki bu VW kıtlığında, 3-4-6 ay sıra varken Kesinlikle, özel galeriler bayılır yurt dışından uygun fiyata revizeli araba alıp TR de normal fiyatına satmaya. Yanlış olmuş, birşey olmazdı değil, geriye bir şey kalmaz dı Fordlardan olacak Yanlış, doluyu sektiren Ford, etraftaki opel leri delik deşik, almanya gibi yerde biniyorlarsa tırt fiatları parça pinçik ederdi, tabii doluda sağ kalabildilerse 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 (düzenlendi) Ali Abi hiç boşuna debelenme, bu forum komple Bursa'da dolu yağmuruna tutuldu.. Ford olmayanların kaportasında 10 milyoncuk göçük oluştuğunu gördük 12 Ağustos 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Levent Eksen 13 Ağustos 2013 Paylaş 13 Ağustos 2013 (düzenlendi) 28 bin defolu araç stoktan çekilirse, 2-3 bini Türkiye'ye geleceklerden olsa, Vw'de sıralar 6 aya, olmadı bir seneye çıkar artık herhalde 50 bine 2013 model benzinli 2.el Polo satarlar mı bide 13 Ağustos 2013 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 Aynı semtte fiat otoparkı varmış, dolu sonrası arabaların görünümü: 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 Aynı semtte fiat otoparkı varmış, dolu sonrası arabaların görünümü: Laylon parkı olsa ne olurdu? Yorum bağlantısı
Ali Elöver 15 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2013 Ali Abi hiç boşuna debelenme, bu forum komple Bursa'da dolu yağmuruna tutuldu.. Ford olmayanların kaportasında 10 milyoncuk göçük oluştuğunu gördük Amerikan gerçek ford'lar bu hale geliyorsa dolu da, sizin ispanyol malı Fordlar isviçre peynirine döner gerçek bir dolu da... Sizin tutulduğunuz şiddetli sağnak yağıştır, malum tavanlarınız ince ispanyol sacı çok ses çıkarmıştır yağmur da siz de dolu sanmışsınızdır Aynı semtte fiat otoparkı varmış, dolu sonrası arabaların görünümü: Hani amblem, çamur at izi kalsın olmuş, burdan bakınca bana Seat Ibıza gibi geldi. Muhahaha Triportörlere bir şey olmuyor doluda, hadi yine iyisin Alican Yorum bağlantısı
Recommended Posts