Çağlar Bayur 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 1. Aracınızı Ford dan anlayan teknisyenlere götürün, şu andaki ustacığa da iyi halli bir domates tarlası almasını tavsiye edin. 2. sonradan takılan röle midir nedir onu sökün, denize atın kimse bulamasın, yakıt sistemine olur olmadık şeyler taktırmayın, takanı da takmayın! Ford Ar-ge den daha iyi biliyorsa, fabrikaya iş başvurusu yapardı, sanayide bobin tamir eden elektrikçi olmazdı! 3. Benzin pompası tek değişmez (pratikte değişirler ama teknik olarak yanlış), takılan pompa her ne durumda ise arızalı olduğu sesinden belli. 4. Sizin aracınızın sorunu: %90 ihtimal ile, tek nokta enjeksiyon gövdesine takılı ama ayrı parça numarası olan, Bosch marka rölanti düzenleyici dir. %10 ihtimal ise beyin kaynaklıdır. Beyin kaynaklı ise, resetleme yöntemi ile %50 düzelir, kalan %50 ise sizin şansızlığınız olur, yani beyin arızaldır. Cfi araçlarda zaten arıza yapabilecek başka elektronik aksam da yoktur, keyifle binin ama doğru dürüst teknisyen bulun!!! Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 bir elektirkçi arabamda role olmadığını ve pompanın sürekli çalıştığını eski pompanın bundan dolayı öldüğünü söyledi. Role de taktık. Geçen gün bi elektrikçi de silecek kolu cama su sıkmayan araca ekstra anahtar takıp cama su sıktırmaktan bahsediyordu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2008 Yazar Paylaş 25 Kasım 2008 Cam su motoruna giden tesisatın merkezi modülden geçtiğini görünce, herhalde modülü iptal ederdi Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 1. Aracınızı Ford dan anlayan teknisyenlere götürün, şu andaki ustacığa da iyi halli bir domates tarlası almasını tavsiye edin.2. sonradan takılan röle midir nedir onu sökün, denize atın kimse bulamasın, yakıt sistemine olur olmadık şeyler taktırmayın, takanı da takmayın! Ford Ar-ge den daha iyi biliyorsa, fabrikaya iş başvurusu yapardı, sanayide bobin tamir eden elektrikçi olmazdı! 3. Benzin pompası tek değişmez (pratikte değişirler ama teknik olarak yanlış), takılan pompa her ne durumda ise arızalı olduğu sesinden belli. 4. Sizin aracınızın sorunu: %90 ihtimal ile, tek nokta enjeksiyon gövdesine takılı ama ayrı parça numarası olan, Bosch marka rölanti düzenleyici dir. %10 ihtimal ise beyin kaynaklıdır. Beyin kaynaklı ise, resetleme yöntemi ile %50 düzelir, kalan %50 ise sizin şansızlığınız olur, yani beyin arızaldır. Cfi araçlarda zaten arıza yapabilecek başka elektronik aksam da yoktur, keyifle binin ama doğru dürüst teknisyen bulun!!! Kontağı açtığımda aynı zzzz sesi benim arabada da oluyor.Bunun benzin pompasının sesi olduğunu düşünerek -çalışan bir aygıtın var olduğuna şahit olup- mutlu oluyordum.Mutlu olmaya devam edebilirmiyim? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Kontağı açtığımda aynı zzzz sesi benim arabada da oluyor.Bunun benzin pompasının sesi olduğunu düşünerek -çalışan bir aygıtın var olduğuna şahit olup- mutlu oluyordum.Mutlu olmaya devam edebilirmiyim? O sesi duymasan daha iyi.. Bende duyuyorum ve ciddi huzursuzum... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2008 Yazar Paylaş 25 Kasım 2008 Kontağı açtığımda aynı zzzz sesi benim arabada da oluyor.Bunun benzin pompasının sesi olduğunu düşünerek -çalışan bir aygıtın var olduğuna şahit olup- mutlu oluyordum.Mutlu olmaya devam edebilirmiyim? Çok mutlu olmayın. Araç içinden duymamanız gereken bir sestir. Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 peki bu sesin kontağı açınca kısa bir süre gelmesi ve kesilmesi normal midir? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Ben bu sesi reno 19 um varken duyardım.(her kontağı çevirişte).Sordum tabii. ve verilen cevap .deponun içindeki pompa çalışıyor ve benzini motora yolluyor.gayet normal endişe edicek bir şey yok oldu. bence siz de endişe etmeyin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2008 Yazar Paylaş 25 Kasım 2008 R19 da bu sesin benzeri motor bölümünde geliyor olmasın, karbüratörü soğutmak için çalışan elektrikli fandır, aşırı ısınınca yakıt taşardı da onu engellemye çalışırlardı. Ford larda kontağı II konumuna getirip, marşa basmadan beklerseniz, pompa 10 s. çalışır ve durur, normaldir. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Kontağı açtığımda aynı zzzz sesi benim arabada da oluyor.Bunun benzin pompasının sesi olduğunu düşünerek -çalışan bir aygıtın var olduğuna şahit olup- mutlu oluyordum.Mutlu olmaya devam edebilirmiyim? Ben aynı sesi Reno Concorde da 60.000 km. boyunca duydum ilk çalıştırmada.Hasan beyin dediği doğru,ilk çalıştırmada motora benzin basıyor.Bozulana kadar devam....Araba çalışmazken rahat duyuluyor Çağlar abi... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 (düzenlendi) Çağlar Bey o dediğiniz ses fairway lerde vardı.reno 19 um 1.6 alize idi ve ses depodan geliyordu. 5 ,6 saniye sürer ve dururdu. 25 Kasım 2008 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 peki bu sesin kontağı açınca kısa bir süre gelmesi ve kesilmesi normal midir? Normaldir... Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Ford araçlarımızda yakıt pompası kontağı açtığımız zaman 2.5 saniye,3 değil,çalışırve durur..sebep,ilk marş için gerekli yakıtı ve basıncı,enjektör galerisinde oluşturmaktır..Sıfır bir FORD ta bile camlar kapalı sessiz bir ortamda bu bızzz sesi duyulur..Eğer bu ses,DIIII değil, DI Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Osman Usta... Tıkalı olmasının başka belirtisi varmıdır... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Concorde da güzel arabaydı. Güzel de lafmı.. Ne giderdi yaa.Amcam da vardı 2000 ie .çokta rahat bir arabaydı. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Concorde da güzel arabaydı. Hemde ne güzel arabaydı, digital klima bile vardı.Gerçek dijital.... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Hatta ilk yol bilgisayarını ondamı görmüştük ne... de.. Çağlar niye dedin sen bunu... ? Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Demek ki çilemiz daha bitmemiş.Eski aracımda-escort-bir aracın yeniden nasıl inşa edilmesi gerekebileceğini tuhaf harcamalar yaparak acı bir şekilde öğrenmiştim.Mondeo da bu konuda escorta rahmet okutmaya aday gibi.Son durum:Araç vitese takılı durumda seyrederken garip bir sürtünme sesi geliyor.Debriyaja basınca ses kesiliyor.Baskı ve balata yeni değişti.Umarım başımıza birde şanzıman işi çıkmaz.Birde hararet göştergesi alt seviyelerde olduğu halde,şehir içi kullanım sonrası kontağı kapattığımda 10-15 sn. fan motoru devreye girip sonra susuyor.Acaba bundada bir gariplik varmıdır?Bilgilendirecek arkadaşlara teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 bir diğeride karbiratörde enjeksiyon kısmında sorun var dedi. Hem enjeksiyon, hem karbüratör bir arada oluyormu, ben anladım bu kısmını... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Birde hararet göştergesi alt seviyelerde olduğu halde,şehir içi kullanım sonrası kontağı kapattığımda 10-15 sn. fan motoru devreye girip sonra susuyor.Acaba bundada bir gariplik varmıdır?Bilgilendirecek arkadaşlara teşekkür ederim. Çağlar gelir şimdi ve öldürücü darbeyi vurur... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Debriyajdan gelen ses prizdirek bilyasının sesi sanırım.Baskı balata değişiminde atlanmış olabilirmi Karani bey bu parça? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Normalde mondeonun kontağı kapandığı an . fan çalışıyorsa bile durur. Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 Osman Usta... Tıkalı olmasının başka belirtisi varmıdır... Dedim ya MEHMET Abi,ya tıkalı yada arızalanmak üzere..Sesin haricinde arızalanacağını bilmek,depremin ne zaman olacağını bilmek gibidir.. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 25 Kasım 2008 Paylaş 25 Kasım 2008 d prizdirek bilyası Ama yolda bırakacağını zannetmiyorum.şimdilik. Yorum bağlantısı
Recommended Posts