Eray Sireli 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Mazda, aralarında İstanbul’un da yer aldığı beş önemli şehirde aynı anda düzenlenen etkinliklerle halka tanıttığı yeni Mazda3 Hatchback modelinin ardından 2014 Mazda3 Sedan’ı da bu hafta resmi olarak duyurdu. Hatchback versiyonuna göre 120mm artan toplam uzunluk 4580mm’ye ulaşmış ancak dingil mesafesi (2700mm) aynı kalmış. Sedan’ın bagaj açılma genişliği 100mm artarak 1102mm’ye yükselirken kargo kapasitesi hatchback’e göre 69 litrelik bir artış ile 419 litreye çıkmış. Kaputun altında markanın yeni SKYACTIV teknolojisi ile güncellenen 1.5 litre 100 HP benzinli motor seçeneği İngiltere pazarına altı-ileri manuel şanzıman ile sunulacak. Ortalama 5 litre/100 km yakıt tüketimi ve 118 g/km CO2 emisyon değerlerine sahip olan bu motorun 120 PS güç üreten versiyonu Mazda3 Hatchback ile ülkemize gelecek. Ne motor ne tasarım, cezbedici bir yanı yok bence Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 19 Temmuz 2013 Paylaş 19 Temmuz 2013 Yeni kasa focus sandım son resimi. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 arka yandan görünen bordo sanki infiniti açık gri de volvo gibi. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 O ufak hb kırmızı infinity' fx35'in ufak yavrusu gibi arka dizayn nerdeyse aynı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 Şu resimde arka taraf nasılda sinsice gülüyor değilmi fena değilmiş vallahi. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 tasarım güzel. Fakat hala turbosuz motorlarla devam ediyorlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Turgut 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 Sedanı çok hoş düşünülür ... Mazdanın iç tasarımı biraz daha ellemesi lazım. Yorum bağlantısı
Uğur Çelik 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 bence çok güzel olmuş...donanım ve yakış değerlerine bakmak lazım.mazdanın kalitesiz bir araba yapacağına inanmam... Yorum bağlantısı
Mehmet Fidan 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 Yakışıklı araba olmuş, mazdaya tebrikler. Japonların turbo kullanmamasının nedeni emisyon odaklı avrupa pazarının aksine motor ömrünün uzun olmasını sağlamaktır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 tdci motoru olmadığı için ülkemizde, 120 ps e çıkarılmış motoru istemişler, bu da akla dayanım sorunu getiriyor, mazda satıcısı olmak istemezidm... Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 (düzenlendi) Mazda’nın en çok satan modeli unvanına sahip Mazda3, 15 Nisan'da ülkemizde satışa çıkacak. Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, "Tamamıyla yenilenen modelimiz Mazda3’ü Türkiye’ye özel 120 beygir güç üreten motor ve 5 farklı donanım seçeneği ile 55 bin 500 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunacağız dedi. 1.5 litrelik SKYACTIV motor sayesinde Mazda3, 100 km'de ortalama 5.5 litre yakıt harcıyor". İkinci nesil Mazda3'ten bugüne kadar global çapta toplam 1.4 milyon adet satıldı.Otomobil J.D. Power’ın 2011 Alman müşteri memnuniyeti anketinde en iyi model seçildi. Ben yeni modeli baya beğendim eğer söylenen fiyatlarla satışa sunulursa tutacağınıda düşünüyorum... Kaynak: haber.gazetevatan.com.tr 26 Mart 2014 tarihinde Sertaç Karginer tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Bi kac modeli andırıyor ama çözemedim sanki piyasada tek tasarimci var özellikle arka stoplar konusunda yeni çıkan bir çok araç aynı çizgiyi taşıyor. Genel itibariyle sevdim ben. Arkası suv a benzemis Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Bi kac modeli andırıyor ama çözemedim sanki piyasada tek tasarimci var özellikle arka stoplar konusunda yeni çıkan bir çok araç aynı çizgiyi taşıyor. Genel itibariyle sevdim ben. Arkası suv a benzemis Haklısın Ozan artık çoğu araba birbirine benziyor benim daha çok performans+fiyat konusu dikkatimi çekti eğer uygun fiyatlarla satışa sunulursa çoğu kişi tercih eder diye düşünüyorum... Yorum bağlantısı
Misafir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Haklısın Ozan artık çoğu araba birbirine benziyor benim daha çok performans+fiyat konusu dikkatimi çekti eğer uygun fiyatlarla satışa sunulursa çoğu kişi tercih eder diye düşünüyorum... Mazda kağıt üzerinde güzel motorlar yapıyor cidden ama Türkiyede bir ön yargı var. Çok yakar, parçası pahalı, motor ömrü az gibi ön yargilari kirmayi basarirsa tasarım ile çok rahat yer edinebilecek bir kitleye sahip Yorum bağlantısı
Alper Keskin 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Biraz Scirocco vari olmuş ama çok beğendim(rengi yüzünden de olabilir ).İç mekan kalitesi tipik Japon kalitesini aşmışsa o zaman tadından yenmez. Mazda yöneticileri buradan size sesleniyorum atmosferik paketine ek, turbo benzinliye geçin artık !!! 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Gayet güzel bi araba ama yinede Focusssssss Yorum bağlantısı
Misafir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Mazda yıllardır dünyanın en az arıza veren otomobil anketinde 1. sırada. Yorum bağlantısı
Misafir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Otomatiğine elektrik motoru takılamayan arabayı ne yapsınlar. Tırt bu tırt Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Şu ekranı oraya emanet bırakan zihniyet ne içiyorsa ondan istiyorum. Mercedes'te A sersinde böyle ekran kullanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Auris Leon kırması gibi olmuş ama dizayn güzel. Şu ekranı oraya emanet bırakan zihniyet ne içiyorsa ondan istiyorum. Mercedes'te A sersinde böyle ekran kullanıyor. A3 dede aynı ekran var. 1 Yorum bağlantısı
Hamit Akkuş 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Çok beğendim.çekici bir görüntüsü var. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 (düzenlendi) Auris Leon kırması gibi olmuş ama dizayn güzel. A3 dede aynı ekran var. Audinin ki içerden çıkmıyor mu abi, ona lafım yok 26 Mart 2014 tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 Dıştan i30 mu gördüm ne Ama yakışıklı araba olmuş Yorum bağlantısı
Recommended Posts