Ali Cihangiroğlu 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 50 mi, benin 50cc lik simson scooter ımda o kadar yapıyor ve zınk diye duruyor Yorum bağlantısı
Eray Sireli 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 Focus'danda çıkarşınlar 200-300 kiloyu bakalım kaç lt yakıyor Fluance 7kg ruhsatta 7 kg daha ağır. 50 mi, benin 50cc lik simson scooter ımda o kadar yapıyor ve zınk diye duruyor sırf vergiden muaf olmak için 100cc altı aldın değil mi, ekonomi canavarları sizi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 1500-2000 devirlerdeki silkelemeye dikkat. Ekseri sakin alt devir çıkışlarından sonra olur. Henüz çözümü olmadı bu sorunun ( her aynı araçta olmuyor, şansa ) Aman abi, 110'luklarda yok bu durum Bilgehan'a katılıyorum. Sport Tourer Megane'a bakının. Fitil gıcırdama sesine hazırlıklı olun 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 (düzenlendi) Fluance 7kg ruhsatta 7 kg daha ağır. sırf vergiden muaf olmak için 100cc altı aldın değil mi, ekonomi canavarları sizi 1998 de almıştı babam, halen gıcır, bakımı herhalde tahmin ediyorsundur, tek kickstart ta= vızznnnn tın tın tıııın tı tı tıt tı... 3 Temmuz 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eray Sireli 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 1998 de almıştı babam, halen gıcır, bakımı herhalde tahmin ediyorsundur, motoru söksek tüm dişleri sarı fakat ortadaki bir tane altın dişi olan adamın altını gibi parlıyordur kesin Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 motoru söksek tüm dişleri sarı fakat ortadaki bir tane altın dişi olan adamın altını gibi parlıyordur kesin Yanlışsın, komple iç dış parlıyor, komple metalden yapmış adamlar, şimdi çançin motorları ikiye böler vallahi, wax bile attım hemde 1 Yorum bağlantısı
Tufan Günaydın 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 O zaman siz bir Renault Sport dna lı bir renault kullanmamışsınız. belirttiğim gibi reno nun çok modeline bindim ama teneke parçası dediğim gibi uçak yapsa güvenip binmem Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 3 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2013 Aman abi, 110'luklarda yok bu durum Bilgehan'a katılıyorum. Sport Tourer Megane'a bakının. Fitil gıcırdama sesine hazırlıklı olun Çok pahalı abi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Yol tutuşu, hızlanma, fren vs. bunlar herkesin beklentisine göre değişir diye düşünüyorum. Benim ilk arabam focus'tu. Yol tutuşu çok da abartıldığı gibi değil diyordum. Kıyaslanmaz ama polo'ya binince focus iyiymiş diyorum. Bence test edin, kendi kişisel isteklerinize uyuyorsa alın Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Doğrudur. Ancak burada bir tanıdığımız da var aynı araçtan . Çok hızlı araç kullanıyor 210 kadar hıza çıkıyor Bellide olmuyor. Bizim buranın yolları çok virajlı bu yollarda öyle bir gidiyorki peşine yetişmenin imkanı yok Artı olarak her türlü köy yoluna da istediği gibi gidiyor. Birazda bunlar cezbediyor bizimkileri. focusun virajda yetişemeyeceği araba yoktur Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 60k km dir fluence kullanıyorum. Yakıt olarak çok iyi . geçen hafta Ankara - Didim - Ankara yaptım. gidişte 4.8 , dönüşte 5.1 l/100km lik bir ortalama yakaladım. sakin kullanım ve limitlere uygun kullanıldı. Araç yerden yüksek , taşa v.s. sürme gibi bir durum olmuyor. ancak yerden yüksekliği yol tutuşunda eksi olarak dönüyor. 130km-140 lerin üzeri hızlarda araç sanki yerden biraz havalanıyor gibi hisettiriyor, kasis - çukur veya rüzgarda çizgisini hemen kaybediyor. iç kısım olarak orta kalite malzemeler kullanılmış. Araçta hiç servis gerektirecek bir durum olmadı. Ancak uzun bir süredir yolcu kemerinden gıcırtı sesi geliyor, servis ile görüşmemde bunun kronik bir sorun olduğunu ve yapılabilecek birşey olmadığını söylediler.Uzun süreli kullanımdan sonra direksiyonu sağa sola çevirince direksiyon kutusundan geldiğini düşündüğüm bir tıkırtı geliyor. ilk bakımda servise ileteceğim. Şirket aracı olmasa bu arabaya bu kadar para kesinlikle vermezdim. Ama renault olduğundan 2.el piyasası iyi. alıp yakıtı için kullanılıp satılabilir. zaten kullandıktan sonra aldığınız his en fazla size aracı 1 yıl içerisinde sattırır. birde aldığınız araçta eğer park sensörü yoksa park etmekte çok sorun yaşarsınız. aracın arkası yüksek olduğundan hiçbirşey görünmüyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 60k km dir fluence kullanıyorum. Yakıt olarak çok iyi . geçen hafta Ankara - Didim - Ankara yaptım. gidişte 4.8 , dönüşte 5.1 l/100km lik bir ortalama yakaladım. sakin kullanım ve limitlere uygun kullanıldı. Araç yerden yüksek , taşa v.s. sürme gibi bir durum olmuyor. ancak yerden yüksekliği yol tutuşunda eksi olarak dönüyor. 130km-140 lerin üzeri hızlarda araç sanki yerden biraz havalanıyor gibi hisettiriyor, kasis - çukur veya rüzgarda çizgisini hemen kaybediyor. iç kısım olarak orta kalite malzemeler kullanılmış. Araçta hiç servis gerektirecek bir durum olmadı. Ancak uzun bir süredir yolcu kemerinden gıcırtı sesi geliyor, servis ile görüşmemde bunun kronik bir sorun olduğunu ve yapılabilecek birşey olmadığını söylediler.Uzun süreli kullanımdan sonra direksiyonu sağa sola çevirince direksiyon kutusundan geldiğini düşündüğüm bir tıkırtı geliyor. ilk bakımda servise ileteceğim. Şirket aracı olmasa bu arabaya bu kadar para kesinlikle vermezdim. Ama renault olduğundan 2.el piyasası iyi. alıp yakıtı için kullanılıp satılabilir. zaten kullandıktan sonra aldığınız his en fazla size aracı 1 yıl içerisinde sattırır. birde aldığınız araçta eğer park sensörü yoksa park etmekte çok sorun yaşarsınız. aracın arkası yüksek olduğundan hiçbirşey görünmüyor. Emniyet kemeri problemi kroniktir doğru ama çözümü var. 1- Kemer bağlantı noktaları değiştirilir. 2- Kemer bağlantı noktasına kumaş yapıştırılır. Çok pahalı abi. Fluence'lerle aynı para? Muhtemelen Fluence'ler ikinci elde daha çok değer kaybediyordur Megane'e göre ama aradaki fark 1-2bin TL'den fazla değildir. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 belirttiğim gibi reno nun çok modeline bindim ama teneke parçası dediğim gibi uçak yapsa güvenip binmem Renault sağlamdır. Forda kötü demek için koymadım videoyu ama renault da teneke değil. R 12 lerden bahsettiniz sanırım siz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Bu video da ikiside tırt yalnız ikiside yürüyen tabut. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Bu video da ikiside tırt yalnız ikiside yürüyen tabut. Twide insan olsa ve kemeri takılı olsa hayatta olurdu muhtemelen. Twiye ford vursa bu şekilde forddaki yaşıyor olurdu. Bu pozisyonda vuran şanslı. Bahsedilen gibi teneke değil malesef twingo bile. Test var ölçüm var deney var. Bunlardan geçen arabaya hala 65 model r 12 sağlamlığı damgası vurulunca şaşırıyorum. Çok hemde. Yorum bağlantısı
Tufan Günaydın 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Renault sağlamdır. Forda kötü demek için koymadım videoyu ama renault da teneke değil. R 12 lerden bahsettiniz sanırım siz. hocam bence bu videoda kafa kafaya çapışma olsaydı sağlamlık testı daha doğru sonuçlar verirdi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Twingo eh işte, ama bu arabayı bilirim, eğer Tufan beyin dediğini yaparsan o twingo %200 2 ye katlanır ne yazıkki, f104= uçan tabut twingo-flas S= yürüyen tabut, üzgünüm tırt. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Tamam renault teneke. Sağlam değil. Testler hikaye. Her modelde 5 yıldız külliyen yalan. Nasıl yazılıyordu o money talks mıydı? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Twingo hikaye canım diğerleri, reno9 ve flash bunlar tırt, 12 bile daha sağlam Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Ali abi seviyorum seni Ali bey için önce Fiesta sonra Mercedes E. Hatta E'ye de zorunluluktan yani. Yoksa S. 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Ali bey için önce Fiesta sonra Mercedes E. Hatta E'ye de zorunluluktan yani. Yoksa S. Tırtfon tırt htc one king. Bmw 5den başlar yıldız e den Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Ali bey için önce Fiesta sonra Mercedes E. Hatta E'ye de zorunluluktan yani. Yoksa S. Anca kurtarıyor, eeee koskoca mega fiesta bu, tek rakibi aston martin-i Tırtfon tırt htc one king. Bmw 5den başlar yıldız e den devamı... Ford Fiesta ile başlar ve orda biteer 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Anca kurtarıyor, eeee koskoca mega fiesta bu, tek rakibi aston martin-i devamı... Ford Fiesta ile başlar ve orda biteer C-max'i unutmayalım. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts