Serdar Okur 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 sabahları tek marşta ve normal bir şekilde motor marş alıyor ve çalışıyor rolanti stabil normal gaza hemen geçiyor sıkıntı yok ama arabayı rolantide 30sn 1dk ısıtmadan gitmeye kalktığım zaman araç gaz yemiyor 2000 deviri geçince kesiyor araç gazı aniden sanki bir duvara çarpmış gibi tak diye kalıyor benzin lpg fark etmiyor 2dk sonra hiç bir sorun kalmıyor bu sorun aracı bakıma soktuktan sonra oldu aracıma yaptırdığım bakımlar sırasıyla şöyle 1.buji(motorcraft platinum) 2.buji kablosu(motorcraft) 3.bobin(motorcraft) ilk 3 değişen parça 4 ay oldu anlatığım sorun bu zaman olmuyordu 4.5-30 yağ (motorcraft) 5.hava filtresi(otosan) 6.yağ filtresi(otosan) 7.devirdaim(bugatti) 8.v kayış(continental) 9 triger set(ina kayış dayco) 10.krank kasnağı(orjinal) 11.ön diskler(alman malı) 12.ön balatalar(otosan) 13.arka sağ teker bilya(skf) 14.orta susturucu çatlağı kaynatıldı 15.kelebek boğazı-karter havalandırma sıbobu hortumları-rolanti motoru-havaakışmetre temizlendi 16.radyator soğutma fanı (bsg) 17.radyatör yedek su deposundan çıkan büyük bir hortum var radyatöre giren o katlanmıştı lpg beynine kalorifere su gitmiyordu blokta su almıyordu onuda lpgci çözdü değişti hortum beyin donması ve kaloriferin soğuk üflemesi sorunu giderildi ben sorunu buna bağlıyorum aracımdaki tüm su boşaltıldı ve antifirizsiz su kondu ve sabahları böyle bir sıkıntı olmaya başladı su antifirizsiz olduğu içinmi acaba yoksa conta bir zararmı gördü normalde tekleme ve su eksiltme yok aracımda beyaz dumanda yok su kabında köpürmede yok yağa su karışmasıda yok veya suya yağ karışması sürekli kontrol ediyorum tekleme sadece çukurlu yollarda oluyor sizce sorun nerdedir çok uzun oldu ama kusura bakmayın 2.sorumda bu bakımlardan ve temizlikten sonrada arabada bir geç hızlanma söz konusu oldu sanki ağırlaşmış geldi araba altımda araba aslında gaza bassan daha hızlı gidecek ama sanki engel olan bir şey varmış gibi hissediyorum psikolojikmi acaba 140tan sonra dahada ağır hızlanıyor bu sorun mu normalmi yoksa benmi kuruntu yapıyorum Yorum bağlantısı
Tahir İlter 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 Triger değişiminde sente atlamış olabilir.Bakım geçmişine bakınca ya tesadüf ya da triger gibi görünüyor bu sorunu çıkartabilecek değişim. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 (düzenlendi) Arabanın bir çok önemli parçası değişmiş ayarsal (Trigyer gibi) sıkıntılar olabilir. 1 Temmuz 2013 tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serdar Okur 1 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2013 usta trigeri önümde değiştirdi sökmeden önce işaretleme yaptı takarkende işaretlediği yerleri karşı karşıya getirp kayışı öyle taktı sente atlamış olsa sürekli bir tekleme yada traktör gibi çalışmazmıydı yinede gösteriyim ben onu onuda atlamamak lazım Yorum bağlantısı
Burak Özbek 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 abi senteden olsa araba çok sarsıntılı çalışır ama gaz yememe yapmaz en azından benim araçta yapmadı sente atlamış haliyle 140 civarına çıkıyordu 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 usta trigeri önümde değiştirdi sökmeden önce işaretleme yaptı takarkende işaretlediği yerleri karşı karşıya getirp kayışı öyle taktı sente atlamış olsa sürekli bir tekleme yada traktör gibi çalışmazmıydı yinede gösteriyim ben onu onuda atlamamak lazım İşaretleme tekniği çok sağlıklı bir teknik değil.Özel kilitleme aparatları var normalde değişimin bu şekilde yapılması lazım.Göstermeye o noktadan başlamak da fayda var diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Serdar Okur 1 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2013 (düzenlendi) önceki ile arasında fark yok çalışmada sarsıntı sıfır hiç yok sabahları işte motor soğukken 1dk ısıtmassam arabayı gaz yemiyor stop ediyor bir öne bir geriye atıp ama rolantide biraz ısıtırsam bu sorun olmuyor ısıtmadan gitmeye kalktığım zaman sadece oluyor ilk marşta alıyor rolanti düzgün stabil tam 1de duruyor gram kımıldamıyor sarsıntılı çalışmada yok işte bu ısıtmadan gidersem sıkıntısı canımı sıkıyor illa 30sn 1dk ısıtacam arabayı hantal gitme konusunda bilgisi olan yokmu 2.vites 100km görüyor araç ama şu 140tan sonrası biraz kasıyor gibi dik rampada kalmaya çalışdığım zamanda araç gaz yemiyor ne bağırıyor ne gidiyor pırpır ediyor 2 defa debriyaj gaz yapmam gerekiyor kalkmak için 1 Temmuz 2013 tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 1 Temmuz 2013 Paylaş 1 Temmuz 2013 Hizlanmama durumu bana elektrikle ilgili gibi geldi.bobin,bujiler ve kablolar değişmiş.burda pek çok arkadas,bobini ustuste birkaç defa değiştirip sorunlarını öyle çözdüler.hepsini sirayla deneme yapin bence. Motoru isitma sorunu başka bir sorun bence. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 1 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2013 şu hızlanma işini bugün çözdüm harbiden meret gitmiyormuş hız sensörünün tekrar fişini söktüm ve gaza tepki gidiş değişti maşallah valla bir daha takmayacam o sensörün fişini ikinci bir şans vermiştim o sensöre ama aracın ayarını bozuyor takmayacam bundan sonra galiba o sensörüm bozulmuş benim sabahları sogukken teklemeyide antifiriz koydurup deneyecem sizce antifiriz ile alakalı olabilir mi Yorum bağlantısı
Serdar Okur 2 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2013 abi senteden olsa araba çok sarsıntılı çalışır ama gaz yememe yapmaz en azından benim araçta yapmadı sente atlamış haliyle 140 civarına çıkıyordu burak süreklimiydi bu sarsıntı motor sıcak soğuk fark ediyormuydu Yorum bağlantısı
Serdar Okur 3 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2013 sorun hız sensöründenmiş önceden iptal edip bindiğim hız sensörünü bakım sonrası takmıştım tekrar galiba bu sensör bozuk bende onu çıkartınca iki gündür sabahlarıda sıkıntı yok ağır hızlanmada sensördenmiş oda düzeldi çukurlara girince tekleme ise krank pozisyon sensörü soketim kırılmıştı bantlı kullanıyorum halen biraz sabitleştirdim düzeldi ama yinede sert çukura girdiğim zaman biraz anlık gaz kesiyor okadar oda rahatsız edecek kadar değil onuda soket bulup halledersem tamamdır Yorum bağlantısı
Serdar Okur 3 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2013 Subaplar yanık.. sorun çözüldü abi hız sensörüymüş şuan hiç bir sıkıntı yok maşallah 1 Yorum bağlantısı
Serdar Okur 3 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2013 sorun çözülmeseydi yüreğime inerdi abi bu yoruma 1 Yorum bağlantısı
Hakan Güngör 23 Eylül 2013 Paylaş 23 Eylül 2013 sabahları tek marşta ve normal bir şekilde motor marş alıyor ve çalışıyor rolanti stabil normal gaza hemen geçiyor sıkıntı yok ama arabayı rolantide 30sn 1dk ısıtmadan gitmeye kalktığım zaman araç gaz yemiyor 2000 deviri geçince kesiyor araç gazı aniden sanki bir duvara çarpmış gibi tak diye kalıyor benzin lpg fark etmiyor 2dk sonra hiç bir sorun kalmıyor bu sorun aracı bakıma soktuktan sonra oldu aracıma yaptırdığım bakımlar sırasıyla şöyle 1.buji(motorcraft platinum) 2.buji kablosu(motorcraft) 3.bobin(motorcraft) ilk 3 değişen parça 4 ay oldu anlatığım sorun bu zaman olmuyordu 4.5-30 yağ (motorcraft) 5.hava filtresi(otosan) 6.yağ filtresi(otosan) 7.devirdaim(bugatti) 8.v kayış(continental) 9 triger set(ina kayış dayco) 10.krank kasnağı(orjinal) 11.ön diskler(alman malı) 12.ön balatalar(otosan) 13.arka sağ teker bilya(skf) 14.orta susturucu çatlağı kaynatıldı 15.kelebek boğazı-karter havalandırma sıbobu hortumları-rolanti motoru-havaakışmetre temizlendi 16.radyator soğutma fanı (bsg) 17.radyatör yedek su deposundan çıkan büyük bir hortum var radyatöre giren o katlanmıştı lpg beynine kalorifere su gitmiyordu blokta su almıyordu onuda lpgci çözdü değişti hortum beyin donması ve kaloriferin soğuk üflemesi sorunu giderildi ben sorunu buna bağlıyorum aracımdaki tüm su boşaltıldı ve antifirizsiz su kondu ve sabahları böyle bir sıkıntı olmaya başladı su antifirizsiz olduğu içinmi acaba yoksa conta bir zararmı gördü normalde tekleme ve su eksiltme yok aracımda beyaz dumanda yok su kabında köpürmede yok yağa su karışmasıda yok veya suya yağ karışması sürekli kontrol ediyorum tekleme sadece çukurlu yollarda oluyor sizce sorun nerdedir çok uzun oldu ama kusura bakmayın 2.sorumda bu bakımlardan ve temizlikten sonrada arabada bir geç hızlanma söz konusu oldu sanki ağırlaşmış geldi araba altımda araba aslında gaza bassan daha hızlı gidecek ama sanki engel olan bir şey varmış gibi hissediyorum psikolojikmi acaba 140tan sonra dahada ağır hızlanıyor bu sorun mu normalmi yoksa benmi kuruntu yapıyorum slm serdar kardeşim, aynı sorun bendede var, soketi bulabilirsem yarın söküp deneyeceğim, konu ve paylaşımın için çok teşekkürler... slm serdar kardeşim, aynı sorun bendede var, soketi bulabilirsem yarın söküp deneyeceğim, konu ve paylaşımın için çok teşekkürler... Yorum bağlantısı
Serdar Okur 23 Eylül 2013 Yazar Paylaş 23 Eylül 2013 slm serdar kardeşim, aynı sorun bendede var, soketi bulabilirsem yarın söküp deneyeceğim, konu ve paylaşımın için çok teşekkürler... slm serdar kardeşim, aynı sorun bendede var, soketi bulabilirsem yarın söküp deneyeceğim, konu ve paylaşımın için çok teşekkürler... oksijen sensörünüde temizlemenizi tavsiye ederim bu iki sensör kaynaklı olabiliyor şuandada var ama soğuk motorda tekleme önceki kadar değil Yorum bağlantısı
Hakan Güngör 24 Eylül 2013 Paylaş 24 Eylül 2013 oksijen sensörünüde temizlemenizi tavsiye ederim bu iki sensör kaynaklı olabiliyor şuandada var ama soğuk motorda tekleme önceki kadar değil sokete baktım sökülü durumda (soket hava filtre kutusunun yanında doğrumu), oksijen sensörü nerde acaba, yardımlarınız için çok teşekkürler... Yorum bağlantısı
Hakan Güngör 24 Eylül 2013 Paylaş 24 Eylül 2013 serdar kardeşim, hız sensörünün soketi nerde acaba emrah arkadaş video paylaşmış, hava filtresinin yanındaki soket benimde sökük, yoksa diğer arada olan soketmi, yardımcı olursan sevinirim. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 25 Eylül 2013 Yazar Paylaş 25 Eylül 2013 (düzenlendi) soket yeri resimleride bu oksijen sensörü yeri buda 25 Eylül 2013 tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Güngör 27 Eylül 2013 Paylaş 27 Eylül 2013 hız sensörünün soketini söktüm bir şey değişmedi, oksijen sensörünü de bir ara temizleyeceğim, birde araba 130 geçmiyor, rampalarda çekişten çok düşüyor baskı-balata bitikse yaparmı, yorumlarınızı bekliyorum,yardımlarınız için çok teşekkürler..... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Eylül 2013 Paylaş 27 Eylül 2013 Oksijen sensörünü temizleyemezsiniz.. Balata bitikse yapar ama başka belirtiler de verir.. Yorum bağlantısı
Hakan Güngör 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Oksijen sensörünü temizleyemezsiniz.. Balata bitikse yapar ama başka belirtiler de verir.. evet sökülmesi bile zor görünüyor, balata başka ne belirtileri verir, balatayı 4. vites ile denemek doğrumu, yardımlarınız için teşekkürler... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 4. vites testi doğru ayrıca, vites büyütüp tam gaz verdiğinde değir aniden yükselir ama araç hızlanmaz.. Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 27 Ekim 2013 Paylaş 27 Ekim 2013 arkadaslar benzeer sorun bendede var. çalıstırıyorum calısıyor hiç tekleme felan yok yok sonra gaza geçiyor geçmede yine bir ses seda yok gayet iyi.arama sogukken hemen gidince 2000 devirden sonra lpg gaz yemiyor ama benzinde gidiyor. biraz ısındıktan sonra 2-3 dk sonra canavar gibi giç bir sorun kalmıyor. yani bendeki sorun sadece lpg yapıyor 2-3 dk sonra geçiyor. yukarıdaki sorunla benzer sebebler mi yoksa farklı bir sebebimi var? Yorum bağlantısı
Recommended Posts