Misafir 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Kabin gürültüsü (motor sesi senden fazla, ama rolantide ve 140 üstü hızlarda, yalnız seninkide yüksek devirde fena ses çıkarıyor ama güzel bir ses bu) ve tıkırtıda üzerim, şansın ne yazıkki sıfır, tıkırtı sıfır olan ender fiestalardan biri bende, ses yalıtımı açısından sendekinin 3 katı yalıtım mazlemeside var, anca yarışta tokatlarsın ama kaza dayanımında da ben tokatlarım, yine üzgünüm Hem esas sen gel, kalkışta tamam ezersin ama diğer konularda çok pis tokatlayacak diğer arabam hazır, 86 taunus, 27 yaşında ve boyası bile seninkinden iyi durumda olan, daha sessiz ve sağlam Ford Ali abi o taunus önce ön tekerlerini düz tutmayı öğrensin Sıfırlarının bile traversleri yamulurdu o ne haldedir bilemiyorum. Kafadan çarpma bana sakın PUFF dediği zaman dağılır eski TOPRAK Yalıtımın orjin olsaydı kapışırdık abi ama sen eklenti yapmışsın haklı olabilirsin. Benimki standart ama tırt fiat olmasına rağmen trim sesi yok denecek kadar az. 200 k da 13 yaşında aletten bahsediyoruz. Sağlamlık konusunda bence öndeyim deme. 97 mondeo ile aynı değerleri almış bir arabadır ama tabi sen inanmıyordun çarpma testlerine.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Ali abi o taunus önce ön tekerlerini düz tutmayı öğrensin Sıfırlarının bile traversleri yamulurdu o ne haldedir bilemiyorum. Kafadan çarpma bana sakın PUFF dediği zaman dağılır eski TOPRAK Yalıtımın orjin olsaydı kapışırdık abi ama sen eklenti yapmışsın haklı olabilirsin. Benimki standart ama tırt fiat olmasına rağmen trim sesi yok denecek kadar az. 200 k da 13 yaşında aletten bahsediyoruz. Sağlamlık konusunda bence öndeyim deme. 97 mondeo ile aynı değerleri almış bir arabadır ama tabi sen inanmıyordun çarpma testlerine.. Hahhaa yine yanıldın, taunusun ön traverslerini Ankara dan sıfır aldığımızda otokoç takilerin tavsiyesi üzerine özel imalat ayarlı traversle değiştik, 6 kademe ayarlı olmasına rağmen bu ayar hiç kullanılmadı ve araba 86 dan beri 2 yada 3 kez rot ayarına girdi, hala aynı travers ve hala ilk günki ayarda, kısaca kafa kalkma olayı bunda yok Eski toprağa gelince, uçak mı bu metal yorgunluğu olsun, hem dikkat et araba sıfır alındı ve ben bakıyordum, koruma durumunu sen düşün, 2 senedir araç babamda, durumuna birşey demem, artık emekli oldu sayılır, ama daha öncesi için sıfır pas, sıfır çürük vardı, herhalde 2 senede komple çürümez değilmi Nacap masal zaten, 90 la vuracaksın arabayı, bakalım daha az hasar hangi marka alacak, 97 mondinin önce tamponu buhar olur zaten, sayılmaz o 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Hahhaa yine yanıldın, taunusun ön traverslerini Ankara dan sıfır aldığımızda otokoç takilerin tavsiyesi üzerine özel imalat ayarlı traversle değiştik, 6 kademe ayarlı olmasına rağmen bu ayar hiç kullanılmadı ve araba 86 dan beri 2 yada 3 kez rot ayarına girdi, hala aynı travers ve hala ilk günki ayarda, kısaca kafa kalkma olayı bunda yok Eski toprağa gelince, uçak mı bu metal yorgunluğu olsun, hem dikkat et araba sıfır alındı ve ben bakıyordum, koruma durumunu sen düşün, 2 senedir araç babamda, durumuna birşey demem, artık emekli oldu sayılır, ama daha öncesi için sıfır pas, sıfır çürük vardı, herhalde 2 senede komple çürümez değilmi Şaka bi yana sendeyse iyi durumdadır abi ona eminim. Fakat şunu da pas geçme. Bu eski jenerasyon arabalar her ne kadar halk arasında sağlam imajı yaratmış olsalar da (Taunusla clioya bir vurdum benim tampon çizildi clio dağıldı resmen olayı) özellikle 2004 civarları jenerasyon arabalar yanında sağlamlıkları solda sıfır hatta eksidir. Tek sağlam oldukları nokta tampon tampona 3-5 km lik kazalar. Allah korusun o taunusla bir aveo, 1,16, a3 vs vs ile kafadan çarpışma içinden geçer anlayamadan Yorum bağlantısı
Eray Sireli 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 metal yorgunluğu zımpara, su, macun, boyaya bakar, sonra 10 yıl mis Yorum bağlantısı
Misafir 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 metal yorgunluğu zımpara, su, macun, boyaya bakar, sonra 10 yıl mis Puntolar, kaynaklı birleşim yerleri ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Valla asalate bak, Aston Martin, Bentley falan dışkı yemiş Fiesta'nın asaletinin yanında... Araba değil bu bir mucize. Bence Punto ittiriyor yaslıyor arkadan ki senin minik jantlı (tekerler 12 inç mi nedir o öyle oyuncak gibi jantlar) 68 Bg'lik takan harekete geçebilsin Yoksa o pancar motorun o km de o kasayaı çekecek dermanı kalmamış. Bir de senin mercekler niye kalk farın içinden gidelim diyor biri sağa biri sola ? Vidaları gevşemiş sarkmış pörsümüş senin mercekler demedi deme arkadaki puntoya hasta oldum Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Şaka bi yana sendeyse iyi durumdadır abi ona eminim. Fakat şunu da pas geçme. Bu eski jenerasyon arabalar her ne kadar halk arasında sağlam imajı yaratmış olsalar da (Taunusla clioya bir vurdum benim tampon çizildi clio dağıldı resmen olayı) özellikle 2004 civarları jenerasyon arabalar yanında sağlamlıkları solda sıfır hatta eksidir. Tek sağlam oldukları nokta tampon tampona 3-5 km lik kazalar. Allah korusun o taunusla bir aveo, 1,16, a3 vs vs ile kafadan çarpışma içinden geçer anlayamadan O konuda haklısın tabii, benim fiesta bile taunusun canına okur, yeni jenerasyon daha iyi bir mühendislik çalışmasını arkasına almış durumda elbette Zaten işin şakası bunlar, neyse konuya dönelim, nerde kalmıştık, Aston Martin-Fiesta, tabiki Fiesta derim, hemde ezici bir oranda, çünki diğerine paramı yeter kardeşim : arkadaki puntoya hasta oldum Bende (kardeşimide sinir ettim üstelik ) 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Affınıza mağruren Sıklıkla karıştırdığımız telaffuzu birbirine çok yakın iki kelime ... Mazur (görmek) : Kusura bakmamak , hoş görmek , affetmek , bağışlamak ... Maruz (kalmak) : Bir şeyin etkisi yada baskısı altında kalmak ... Helal olsun, ben dikkat etmemiştim Evet sayın Över Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Affınıza mağruren Sıklıkla karıştırdığımız telaffuzu birbirine çok yakın iki kelime ... Mazur (görmek) : Kusura bakmamak , hoş görmek , affetmek , bağışlamak ... Maruz (kalmak) : Bir şeyin etkisi yada baskısı altında kalmak ... Virgüller yanlış. Kelime , kelime olmayacak Kelime, kelime olmalı Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 26 Haziran 2013 Paylaş 26 Haziran 2013 Ecobost motor düşük hızlarda ve alt devirlerde çok canlı değil zaten. Focus ST'de rakiplerine göre drag'ta hantal.. Yüksek hızlarda, yüksek devir aralığını daha çok seviyor.. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 26 Haziran 2013 Paylaş 26 Haziran 2013 Murat Focus ST mesela 5 kapı.. Testlerde draglarda belki rakiplerinden 2sn. Fark yiyor ama, Pistte durum değişiyor.. Ama değerlendirmelerde normal gündelik kullanımda, konfor bakımından rakiplerinden daha iyi olduğu ve fiyat bakımından daha uygun olması otoriterler tarafından daha mantıklı araç seçilmesini sağlıyor Yorum bağlantısı
Misafir 26 Haziran 2013 Paylaş 26 Haziran 2013 (düzenlendi) Murat Focus ST mesela 5 kapı.. Testlerde draglarda belki rakiplerinden 2sn. Fark yiyor ama, Pistte durum değişiyor.. Ama değerlendirmelerde normal gündelik kullanımda, konfor bakımından rakiplerinden daha iyi olduğu ve fiyat bakımından daha uygun olması otoriterler tarafından daha mantıklı araç seçilmesini sağlıyor Forumumuz otoritesi Ali abiye soralım (Cihangiroğlu). Saniyede tırt damgasını yapıştırıp geçiveriyor 26 Haziran 2013 tarihinde İlkay Başaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Haziran 2013 Paylaş 26 Haziran 2013 diyorumki right balance açısında Ford is number Onee, HTC de One bu arada St= Süper Tokatör, yani itirazı olan gelsin, olay pistte bitiyor, pistlerde görmek isteriz sizleri, düz yolda peluşluk yapmayalım lütfen http://www.youtube.com/watch?v=zpjJ2tRoWns Özel Tırt damgası yaptırıyorum zaten, ncap tende çağırdılar bu arada, baktılarki money talk diyorum inanıyorum, gel kendin bak o zaman dediler Yorum bağlantısı
Recommended Posts