Sertaç Karginer 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 Peugeot'un hırçın çocuğu Türkiye'de satışa sunuldu... http://www.peugeot.com.tr/kesfet/208/gti/?campaignid=2013_05_GTI-IS-BACK_RCZ_DIB_AP_TR&advertiserid=karnaval&bannerid=pages Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 gti ruhu gerçekten var mı acaba. dizel otomatiğini denemiştik. sempatik araç. Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 1.6 200 hp diyor. tüketimi de iyi. fiyatlar nasıl ki? Yorum bağlantısı
Mustafa Kestel 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 1.6 200 hp diyor. tüketimi de iyi. fiyatlar nasıl ki? Peugeot'un sitesinde 57900TL görünüyor fiyatı. Her ne kadar Peugeot markasını sevmesem de hıza yönelik araç düşünenler için gayet güzel bir seçenek olabilir diye düşünüyorum. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 (düzenlendi) 1.4 180ps. İbiza Cupra 45.000TL idi.. 20 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Kestel 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 1.4 180ps. İbiza Cupra 45.000TL idi.. Kişiye göre değişir ancak Ibiza Cupra'nın görüntüsü de bence 208'den daha güzel. Ben fiyatının 45000TL olduğunu bilmiyordum; alacak olsam tercihim Ibiza olurdu sanırım Saygılarımla. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 306 gti efsane peugeot alacagıma seat cupra yı tercih ederim Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Spor araba dediğin arkadan çekiş olur, gti vs. bunlar hızlı araba, ikisini karıştırmamak lazım Yorum bağlantısı
Ali Elöver 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Spor araba dediğin arkadan çekiş olur, gti vs. bunlar hızlı araba, ikisini karıştırmamak lazım Hacı arkadan çekiş tabiri yanlış, arkadan itiş veya önden çekiş doğrusu ikisini karıştırmamak lazım Hoş seninki gibi süper spor Fiesta TDCi 68 bg ABS'si olan bir ralliciyi maruz da görmek lazım Geçen bir arkadaş Fiesta TDCi bakıyordu seni anlattım arabanı anlattım vazgeçti Fiat punto alacak inşallah Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Hacı arkadan çekiş tabiri yanlış, arkadan itiş veya önden çekiş doğrusu ikisini karıştırmamak lazım Hoş seninki gibi süper spor Fiesta TDCi 68 bg ABS'si olan bir ralliciyi maruz da görmek lazım Geçen bir arkadaş Fiesta TDCi bakıyordu seni anlattım arabanı anlattım vazgeçti Fiat punto alacak inşallah vay açık yakalıyıcı, ralli aracı esas 4 çeker olur, önden çekiş arkadan itiş dersin sen şimdi punto alacak arkadaşa yazık etme, gitsin gerçek araba alsın, hem demode hem bu fiat araba bile değil, klasmanda bile sayılmaz, hem yine Fiesta demişsin, ne o acısı var herhalde, gerçek araba görünce Ford un en basit modeli bile korkutuyor seni değilmi, Ford bu, 50 sene sonrada benim araba aynen durur, senin punto çoktaan ufalanır adı gibi nokta nokta kalır, tabii daha önce pert olmazsa demode puntocu seni... Şekilde görüldüğü üzre, şu asalete duruşa bak, arkasındaki sıfır km tırtante tırto, öndeki 7 yaşında 100.000 km yi devirmiş canavar, birde arkasına sığıntı gibi yanaşan koca noktaya bak, zaten anca bu şekilde yaklaşabilir, yoksa Fiesta nın klasına yaklaşacak makinemi bu, nerdeeeeee 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 208 Gti gayet başarılı olmuş insanın kafasını karıştırmıyor değil. Ama Clio Rs gelse karışcak bir kafa kalmıycak Gerçi Clio motor hacmi yüzünden Türkiye de saçma bir fiyat alacak gibi ama bakacaz artık. 208 Gti test edilmeye başladı http://www.youtube.com/watch?v=0DeQnryFgRM Ne olmuş böyle yav Yorum bağlantısı
Ali Elöver 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) senin punto çoktaan ufalanır adı gibi nokta nokta kalır, tabii daha önce pert olmazsa demode puntocu seni... Şekilde görüldüğü üzre, şu asalete duruşa bak, arkasındaki sıfır km tırtante tırto, öndeki 7 yaşında 100.000 km yi devirmiş canavar, birde arkasına sığıntı gibi yanaşan koca noktaya bak, zaten anca bu şekilde yaklaşabilir, yoksa Fiesta nın klasına yaklaşacak makinemi bu, nerdeeeeee Valla asalate bak, Aston Martin, Bentley falan dışkı yemiş Fiesta'nın asaletinin yanında... Araba değil bu bir mucize. Bence Punto ittiriyor yaslıyor arkadan ki senin minik jantlı (tekerler 12 inç mi nedir o öyle oyuncak gibi jantlar) 68 Bg'lik takan harekete geçebilsin Yoksa o pancar motorun o km de o kasayaı çekecek dermanı kalmamış. Bir de senin mercekler niye kalk farın içinden gidelim diyor biri sağa biri sola ? Vidaları gevşemiş sarkmış pörsümüş senin mercekler demedi deme 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Elöver tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 vay açık yakalıyıcı, ralli aracı esas 4 çeker olur, önden çekiş arkadan itiş dersin sen şimdi punto alacak arkadaşa yazık etme, gitsin gerçek araba alsın, hem demode hem bu fiat araba bile değil, klasmanda bile sayılmaz, hem yine Fiesta demişsin, ne o acısı var herhalde, gerçek araba görünce Ford un en basit modeli bile korkutuyor seni değilmi, Ford bu, 50 sene sonrada benim araba aynen durur, senin punto çoktaan ufalanır adı gibi nokta nokta kalır, tabii daha önce pert olmazsa demode puntocu seni... Şekilde görüldüğü üzre, şu asalete duruşa bak, arkasındaki sıfır km tırtante tırto, öndeki 7 yaşında 100.000 km yi devirmiş canavar, birde arkasına sığıntı gibi yanaşan koca noktaya bak, zaten anca bu şekilde yaklaşabilir, yoksa Fiesta nın klasına yaklaşacak makinemi bu, nerdeeeeee Ali abi gel 13 yaşında 200 k yı devirmişi var Puntoya gerek yok. Kalkış ve son sürate var mısın? Kabin gürültüsü ve tıkırtı da ölçeriz. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Ali abi gel 13 yaşında 200 k yı devirmişi var Puntoya gerek yok. Kalkış ve son sürate var mısın? Kabin gürültüsü ve tıkırtı da ölçeriz. Hehe, benzine yazık, ne kalkış ne ara hızlanma ne son sürat İçinden geçer valla Fiat gariban Fiesta'nın Yorum bağlantısı
Can Çeralp 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 İstinye Park'ta gördüm geçen gün, içine girdim biraz inceledim. Konsol sanki bomboşmuş ve tasarım bittikten sonra boş olduğunu farkedip tam ortaya bir tablet koymuşlar gibi duruyor. Bir de şöför göğsü ve göstergeler küçük. Ama bu küçüklüğü destekleyen yine oldukça küçük ve altı kesik direksiyon çok yakışmış. Bİr de araçla aynı renk olan koltuk ve konsol dikişleri çok dinamik görünüyor. Bizim Focus'un aksine kapılardaki deri kaplamalar -tıpkı koltukları gibi- oldukça yumuşaktı. Kapıların plastik olan kısımlarının da piano siyahından aracın rengine doğru yavaşça dönüşecek şekilde, yukarıdan aşağı renklendirilmesi çok orijinal olmuş. Kısacası iç malzemesi moda tabirle "premium" olmasa da hiç bir şekilde kalitesiz değil, hatta fiyatını ve hedef kitlesini düşününce çok iyi. Zira sadece iç mekandaki kullanılan malzeme-fiyat oranlarını karşılaştıracaksak Mercedes C180'den daha iyi durumda Tabi diğer her konuda tokadı yer o ayrı Yine Spor bir araca göre oturuş pozisyonu çok iyi gelmedi. Spordan çok şehir içinde spor görünüp konfordan vazgeçmeyecekler için oturma ve konsol düzeni oluşturulmuş. Bir de 200 beygir bir araba için 7 saniyelik 0-100 de çok iddialı değil sanki, özellikle 1100 kg olduğunu da düşünürsek. Sanırım 1.6 turbo benzinlilerin tüketimi artık gözümüze fazla gelmeye başladığı için motoru güce, vitesi tasarrufa göre ayarlayıp beygirleri biraz baymışlar. Zaten önden çeker arabalarda da ne kadar sportif de olsa 150 beygire gelince durmak gerekli. Bunun üstü ya da 4 çeker (30-70) olur, ya da arkadan itişli olur. (bence) Test sürüşleri için gün aldım, isteyen bir kuzenim var, onunla birlikte gidip test edeceğiz, izlenimleri burada paylaşırım. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Ali abi gel 13 yaşında 200 k yı devirmişi var Puntoya gerek yok. Kalkış ve son sürate var mısın? Kabin gürültüsü ve tıkırtı da ölçeriz. Kabin gürültüsü (motor sesi senden fazla, ama rolantide ve 140 üstü hızlarda, yalnız seninkide yüksek devirde fena ses çıkarıyor ama güzel bir ses bu) ve tıkırtıda üzerim, şansın ne yazıkki sıfır, tıkırtı sıfır olan ender fiestalardan biri bende, ses yalıtımı açısından sendekinin 3 katı yalıtım mazlemeside var, anca yarışta tokatlarsın ama kaza dayanımında da ben tokatlarım, yine üzgünüm Hem esas sen gel, kalkışta tamam ezersin ama diğer konularda çok pis tokatlayacak diğer arabam hazır, 86 taunus, 27 yaşında ve boyası bile seninkinden iyi durumda olan, daha sessiz ve sağlam Ford 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Valla asalate bak, Aston Martin, Bentley falan dışkı yemiş Fiesta'nın asaletinin yanında... Araba değil bu bir mucize. Bence Punto ittiriyor yaslıyor arkadan ki senin minik jantlı (tekerler 12 inç mi nedir o öyle oyuncak gibi jantlar) 68 Bg'lik takan harekete geçebilsin Yoksa o pancar motorun o km de o kasayaı çekecek dermanı kalmamış. Bir de senin mercekler niye kalk farın içinden gidelim diyor biri sağa biri sola ? Vidaları gevşemiş sarkmış pörsümüş senin mercekler demedi deme HAhhaha, jantlar 14 (ondört) gözlerde bozulmuş senin, ee yaşlılık ve tokat yüzünden hızlı gitmen sana nesneleri ufak gösteriyor demekki , mercekler tam odaklı, koca kafa bosch lar böyle, ampul merkezi sinyali engelememek için orjinalde biraz yukarda, bu mercekte fark daha belli oluyor ama ayarlar tam merak etme, selektörde gen5 le fena kör ederim bu arada Arkadaki tırt araç, kardeşimin tırt puntosu, ucuza şehir içinde idare edecek birşey arıyordu, koç indirimli bunu aldı, 28 kaada test ettim, güzel, esp side oto şanzımanıda var, ama sürüş zevki yok azizim, zaten tırt bu fikrim değişmedi Bu arada sağol, benzettiğin arabalar bile Fiesta nın asaletini belli eti, aston martin ha, elbette aston olucak, karşısında Fiesta var Punto içinse ben şunu kullanıyorum zaten farklarıda yok 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eray Sireli 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 koca kafa bosch lar böyle, Fiestada daha çok kurbağa kafaya dönmüş Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Hehe, benzine yazık, ne kalkış ne ara hızlanma ne son sürat İçinden geçer valla Fiat gariban Fiesta'nın Ekonomimle döverim kardeşim St ile gelirim bende, görürüz bakalım Fiestada daha çok kurbağa kafaya dönmüş Zaten kurbağa surattı, şimdi vıraklayan tipine döndü Yorum bağlantısı
Eray Sireli 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Nerede benim eski fiestam gibi fiestalar, 12 değil 16 jant 4 kişi binince falken lastiklerim her virajda sürtüyordu Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) OOoo hemde tek kapıymış tam bir punto killer 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eray Sireli 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Valla 160'a kadar iyiydi, sonrasında çok düşünüyordu hızlansammı diye Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 (düzenlendi) Şaka bir yana, üstünde ekonomi amaçlı motor var, zaten fabrika son hızı 164km/h. daha zorlamaya gerek yok, hızlı isteseydim St alırdım, neyse bundan sonraki aracıma bizim Tırtöver tek laf edemez nasılsa, aldığımda görüşeceğiz onunla, şimdi mega xenon kurbağa tipli farlarımla dalgasını geçsin bakalım 21 Haziran 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts