Çağlar Bayur 23 Kasım 2013 Paylaş 23 Kasım 2013 dpf temizliği, doluluğa bağlı, sanırım 350 TL civarı idi, 2 sefertemizlenecek ise 2x350 gibi, sormak lazım arada sırada yüksek devirle de gitmeli iyi gelir Yorum bağlantısı
Erhan Çavuşoğlu 23 Kasım 2013 Paylaş 23 Kasım 2013 dpf temizliği, doluluğa bağlı, sanırım 350 TL civarı idi, 2 sefertemizlenecek ise 2x350 gibi, sormak lazım arada sırada yüksek devirle de gitmeli iyi gelirç çok tşkr ler sağ olun hocam Mümkünse aracı hiç durdurmadan en az 30-40 dk devirli kullanın, rejenerasyon işlemi tamamlansın kurumlar yakılsın..Sonra durumda değişiklik yok ise servise gidin.Normalde de arada uzun yol yapıp devirli kullanmayı alışkanlık haline getirin ,dizel araç arada ciğer temizliği ister hocam tşkr ler sizlerden daha çok şeyler öyrenecem sağ olun Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Kasım 2013 Paylaş 23 Kasım 2013 Servis dpf temizler mi ki... Bence değiştirelim der.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2013 Paylaş 23 Kasım 2013 değişmeyeceği için kimse o rakamlara, temizliyorlar, ids bağlanıp temizleme var, ayrıca sökerek temizleme var, otosan macburi cihaz sattı, yani temizliyorlar Yorum bağlantısı
Misafir 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Mümkünse aracı hiç durdurmadan en az 30-40 dk devirli kullanın, rejenerasyon işlemi tamamlansın kurumlar yakılsın..Sonra durumda değişiklik yok ise servise gidin.Normalde de arada uzun yol yapıp devirli kullanmayı alışkanlık haline getirin ,dizel araç arada ciğer temizliği ister dpf temizliği, doluluğa bağlı, sanırım 350 TL civarı idi, 2 sefertemizlenecek ise 2x350 gibi, sormak lazım arada sırada yüksek devirle de gitmeli iyi gelir Devirliden kasıt 4000 yada 5000 gibimi yoksa 3000-3500 yeterlimi? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 (düzenlendi) Devirliden kasıt 4000 yada 5000 gibimi yoksa 3000-3500 yeterlimi? 3000-4000 dd yeterli ..4 vites 100-120 km hızda devir ne oluyordu hatırlamıyorum. Bu şekilde 15 dk git, 5 dk 5. vites sonra tekrar 4 vites 15 dk şeklinde yapıyorum..tabi bu işlemi yaparken depomda würth oluyor genelde..Komple temizlik yani Bu arada bizim araçlarda dpf yok,katalitik konvertör var 25 Kasım 2013 tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 3000-4000 dd yeterli ..4 vites 100-120 km hızda devir ne oluyordu hatırlamıyorum. Bu şekilde 15 dk git, 5 dk 5. vites sonra tekrar 4 vites 15 dk şeklinde yapıyorum..tabi bu işlemi yaparken depomda würth oluyor genelde..Komple temizlik yani Bu arada bizim araçlarda dpf yok,katalitik konvertör var Birkaç kişiden birşey daha duydum. Eğer araçta uzun süre würth kullanılmadı ise kullanımı tehlike arz edebilirmiş. Kurum parçaları enjektörlere giderek aırzaya sebep olabilirmiş? Doğrumudur? Yaparmı enjektörlerde sorun? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 (düzenlendi) Birkaç kişiden birşey daha duydum. Eğer araçta uzun süre würth kullanılmadı ise kullanımı tehlike arz edebilirmiş. Kurum parçaları enjektörlere giderek aırzaya sebep olabilirmiş? Doğrumudur? Yaparmı enjektörlerde sorun? Uzun km'lerde oluşmuş tortuyu würth hemen çözemez zaten..Bahsettiğin carbon clean işinde olabiliyor.Tedbir mahiyetinde önce tam depo,sonra yarım sonra çeyrek depoda kullanırsın olur biter..Aracımı aldığımda 128 k daydı en başta yarım depoya katmıştım würth ü sonraları hep çeyrek civarı kullandım..Tabi würth yetkilisi ile şantiyemde muhabbet ettikten sonra çeyrek depoda kullanmaya başladım.. Yetkili , würthün deterjan bazlı olduğunu oringlere falan kesinlikle zarar vermeyeceğini söylemişti. 25 Kasım 2013 tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erhan Çavuşoğlu 1 Aralık 2013 Paylaş 1 Aralık 2013 slm sayenizde fan olayını çözdük fakat şimdiki sorunum 2013 dizel c max 15 km re gidiyorum antifiriz koyduğumuz tahliye kutusu buzgibi kapağı açıp parmağımı dokunduruyorum buzgibi ısınması lazımdı diyorum buzgibi cindilli otoda hamza usta baktı normal diyor ben sorun var dedim ama ara ara oluyor hamza efendi aracı orda kalmasını istedi bıraktık gece kaldı sabah hamza usta çalıştırıp 6 km re yaptı ısındı usta bunada normal diyor usta sen araçtan huylandın sana öyle geliyor diyor ya anlamadım benmi arızayım araçmı yoksa cindillinin yobaz ustasımı herşeye normal diyor Yorum bağlantısı
Misafir 1 Aralık 2013 Paylaş 1 Aralık 2013 slm sayenizde fan olayını çözdük fakat şimdiki sorunum 2013 dizel c max 15 km re gidiyorum antifiriz koyduğumuz tahliye kutusu buzgibi kapağı açıp parmağımı dokunduruyorum buzgibi ısınması lazımdı diyorum buzgibi cindilli otoda hamza usta baktı normal diyor ben sorun var dedim ama ara ara oluyor hamza efendi aracı orda kalmasını istedi bıraktık gece kaldı sabah hamza usta çalıştırıp 6 km re yaptı ısındı usta bunada normal diyor usta sen araçtan huylandın sana öyle geliyor diyor ya anlamadım benmi arızayım araçmı yoksa cindillinin yobaz ustasımı herşeye normal diyor Fan olayını nasıl çözdük bir şey yazmadınız. Erzurumda bu havada 15 km. yol gittiğinizde genleşme kabındaki soğutma sıvısının ısınmasını beklemeyin. Hele kaloriferiniz açıksa hiç beklemeyin. Hem siz ne amaçla o genleşme kabının kapağını açıyorsunuz ki. Bu araçların soğutma sistemi yüksek basınç altında çalışır ve araç bu basıncı çalışarak üretir. Siz her açışınızda orada oluşan basıncı tahliye ediyorsunuz. Aracınız motor çalıştıktan sonraki en kısa sürede kaloriferin ısınmasını sağlamak üzere dizayn edilmiştir. Kimbilir nereleri kısa devre ediyor ve motorun ısıttığı sıvıyı doğrudan kalorifer radyatörüne veriyor. Bu nedenle kaloriferden iyice sıcak üflemeye başlamadan normal devirdaim olmuyor. Kış aylarında15-20 km yol gittiğimiz halde hararet ibresi hiç kımıldamaz ama kalorifer güzel güzel sıcak hava üfler. Yorum bağlantısı
Erhan Çavuşoğlu 1 Aralık 2013 Paylaş 1 Aralık 2013 Fan olayını nasıl çözdük bir şey yazmadınız. Erzurumda bu havada 15 km. yol gittiğinizde genleşme kabındaki soğutma sıvısının ısınmasını beklemeyin. Hele kaloriferiniz açıksa hiç beklemeyin. Hem siz ne amaçla o genleşme kabının kapağını açıyorsunuz ki. Bu araçların soğutma sistemi yüksek basınç altında çalışır ve araç bu basıncı çalışarak üretir. Siz her açışınızda orada oluşan basıncı tahliye ediyorsunuz. Aracınız motor çalıştıktan sonraki en kısa sürede kaloriferin ısınmasını sağlamak üzere dizayn edilmiştir. Kimbilir nereleri kısa devre ediyor ve motorun ısıttığı sıvıyı doğrudan kalorifer radyatörüne veriyor. Bu nedenle kaloriferden iyice sıcak üflemeye başlamadan normal devirdaim olmuyor. Kış aylarında15-20 km yol gittiğimiz halde hararet ibresi hiç kımıldamaz ama kalorifer güzel güzel sıcak hava üfler. evet kaleferler sıcak üflüyor bunu sıcaklarda yaşadık ibre yerinden oynamıyor fana gelince ekzozda oluşan korumu temizliyormuş bunu burdan öğrendim servis böyle açıklama yapmadı bilgileri yok sanırım evet kaleferler sıcak üflüyor bunu sıcaklarda yaşadık ibre yerinden oynamıyor fana gelince ekzozda oluşan korumu temizliyormuş bunu burdan öğrendim servis böyle açıklama yapmadı bilgileri yok sanırım evet kaleferler sıcak üflüyor bunu sıcaklarda yaşadık ibre yerinden oynamıyor fana gelince ekzozda oluşan korumu temizliyormuş bunu burdan öğrendim servis böyle açıklama yapmadı bilgileri yok sanırım birde 15 km rede ısınmıyor diyergün nasıl 6 kmrede ısınıyor kafam karıştı Yorum bağlantısı
Alaattin Zeki 16 Şubat 2014 Paylaş 16 Şubat 2014 Bu gün aracın Test menüsünü incelerken DTC # 01 E199 kodu ile karşılaştım sanırım arıza kodu yalnız bir türlü ne anlama geldiğini bulamadım bilen arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum. Forumu inceledim ama arıza kodlarının hemen hepsi - P - harfi ile başlıyor - E - ile başlayan bulamadım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat 2014 Paylaş 16 Şubat 2014 Bu gün aracın Test menüsünü incelerken DTC # 01 E199 kodu ile karşılaştım sanırım arıza kodu yalnız bir türlü ne anlama geldiğini bulamadım bilen arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum. Forumu inceledim ama arıza kodlarının hemen hepsi - P - harfi ile başlıyor - E - ile başlayan bulamadım. Konunuzu bu konu ile birleştirdim.. Okumanızı tavsiye ederim Alaattin Bey.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts