Serdar Okur 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 sıralı sistem lpg var aracımda beyin regülatör diğer bir adıyla buharlaştırıcı çok geç ısınıyor cumartesi günü komple söktüm pis suyunu boşalttım hortumalrın uçları çürümüştü kestim temizledim tekrar taktım buharlaştırıcının içinede tanzikli su tuttum temziledim filtresini temizledim ama halen geç ısınıyor araç fan açmaya yakın ısınıyor buda benzine çok çabuk geçtiği zaman beyinde donma yapıyor tekleme ve patlama yapıyor gaz yemiyor ne yapmak lazım sizce sorun nerde devirdaimdemi hortumlardamı buharlaştırıcıdamı radyotördemi yoksa kalorifer peteğindemi yardımmmm Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 Regülatöre giriş hortumunda bir tıkanıklık olabilirmi acaba. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 10 Haziran 2013 Yazar Paylaş 10 Haziran 2013 hortumlardan baya baya su fişkırıyordu çıkartırken tıkanık olma ihtimali bilmiyorum nasıl deneyeceğiz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 Herhangi bir lpg'cinin görüşü alındı mı ? Yorum bağlantısı
Serdar Okur 10 Haziran 2013 Yazar Paylaş 10 Haziran 2013 Herhangi bir lpg'cinin görüşü alındı mı ? yok abi gitmedim kendim hallederim dedim söktüm temziledim ama yine olmadı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 Su hattı yanlış bağlı muhtemelen 1 Yorum bağlantısı
Serdar Okur 10 Haziran 2013 Yazar Paylaş 10 Haziran 2013 ısınıyor ama geç ısınıyor şimdiye kadar bir sorun yoktu böyle bir sorun baş gösterince bende kendim çözmeye çalıştım niye bu kadar geç ısınıyor diye hortumları filan söküp temizleyip aynı şekil tekrar taktım yanlış bir bağlantı olsa öncedende böyle bir sıkıntı olması lazım değilmiydi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 araçtaki sistem nedir onuda yazarsanız iyi olur sistem le regulatör markaları aynı mı ? Yorum bağlantısı
Serdar Okur 10 Haziran 2013 Yazar Paylaş 10 Haziran 2013 Eskiden de mi böyleydi.. ? araçtaki sistem nedir onuda yazarsanız iyi olur sistem le regulatör markaları aynı mı ? eskiden öyle değildi 3 aydır böyle sıralı sistem aldesa beyin markasıda aldesa Yorum bağlantısı
Önder Kuru 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 Peki aracın motor ısısı ne durumda? Yani motor normal sürede ve derecede ısınıyor mu? Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 alternatifleri tüm dostlar yazmışlar ama sanki kalorifer hortumlarına da bir baktır derim devinim de olmuyor olabilir. aklıma gelen diğer bir konu sıralı sistem beyinlerinde pc den bağlanıp değerler inceleniyor orada sıkıntı daha çabuk çözüleceği kanısındayım. boşu boşuna kendini yıpratma.. onu sök bunu sök uğraşma aldesa nın servisine bir gidin derim .kolay gelsin. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 11 Haziran 2013 Yazar Paylaş 11 Haziran 2013 (düzenlendi) Peki aracın motor ısısı ne durumda? Yani motor normal sürede ve derecede ısınıyor mu? termostat bozulmuş olmasın ? alternatifleri tüm dostlar yazmışlar ama sanki kalorifer hortumlarına da bir baktır derim devinim de olmuyor olabilir. aklıma gelen diğer bir konu sıralı sistem beyinlerinde pc den bağlanıp değerler inceleniyor orada sıkıntı daha çabuk çözüleceği kanısındayım. boşu boşuna kendini yıpratma.. onu sök bunu sök uğraşma aldesa nın servisine bir gidin derim .kolay gelsin. motor normal derecede ısınıyor normal sürede ve aynı yerde ısınmış oluyor ama hortumlara eldeymezken beyin ısınmıyor fan açmaya yakın veya fan açınca anca ısınıyor pcye bağlattım bir sorun görünmüyor lpgci herşey normal gözüküyor diyor aracı bırak komple tesisatı bir elden geçirelim diyor onada ben yanaşmadım anasının nikahı para alır diye kalorifer zaten normalden az ısınıyor benimde aklıma gelen ora olduda nerden söküp temizleyeceğimi bilmediğim için ellemedim çünkü o hortumun içi paslanmış kurum bağlamış suylada karışınca çok kötü bir hal almış termostatın bozuk olduğunu nasıl anlarız 11 Haziran 2013 tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 devirdaim kaç km de? regülatör kaç yıllık? Yorum bağlantısı
Önder Kuru 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 (düzenlendi) Eğer motor harareti normal sürede 90 seviyesine geliyorsa ama kalorifer ve regülatör geç ısınıyorsa sizin LPG ustası(yada kim taktırdıysa LPG'yi) regülatör su girişini kalorifere giden hortumdan aldığından kalorifer muhtemelen tıkalı olduğu için regülatör de ısınamıyor. TErmostatın bozuk olduğunu(sizin duruma bakarsak açık kaldığını) anlamak için yokuş aşağı 110-120 km/saat hızla giderken aracı (güvenli bir şekilde tabi) boşa alın bir süre sonra hararet baya bi düşüyorsa termostat arızalı yani açık kalıyor demektir. Ancak havalar ısındığı için bu testi gece yapmanızda fayda var. Çağlar abinin dediği de önemli devirdaim iyi çalışmıyorsa motor ısınır ama kalorifer ve regülatör yeteri kadar ısınmayabilir. 11 Haziran 2013 tarihinde Önder Kuru tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 (düzenlendi) termostatın bozuk olduğunu nasıl anlarız Kalorifer ısınmıyor, LPG regülatörü ısınmıyor, Aracın harareti normal, Fan açtığında her şey normale dönüyor. Bu yazdıklarınızdan sonra bütün şüpheler termostatın bozuk olduğunu, daha doğrusu açık kaldığını gösteriyor. Böyle olunca da soğutma sıvısının tamamı sisteme dahil olduğu için ısınması uzun sürüyor. Yalnız; yukarıda yazdıklarım soğutma sıvısı tam ise, yani eksilme yoksa geçerlidir. Eğer soğutma sıvısı ciddi anlamda azalmışsa en yakın tamirciye... 11 Haziran 2013 tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serdar Okur 11 Haziran 2013 Yazar Paylaş 11 Haziran 2013 (düzenlendi) Eğer motor harareti normal sürede 90 seviyesine geliyorsa ama kalorifer ve regülatör geç ısınıyorsa sizin LPG ustası(yada kim taktırdıysa LPG'yi) regülatör su girişini kalorifere giden hortumdan aldığından kalorifer muhtemelen tıkalı olduğu için regülatör de ısınamıyor. TErmostatın bozuk olduğunu(sizin duruma bakarsak açık kaldığını) anlamak için yokuş aşağı 110-120 km/saat hızla giderken aracı (güvenli bir şekilde tabi) boşa alın bir süre sonra hararet baya bi düşüyorsa termostat arızalı yani açık kalıyor demektir. Ancak havalar ısındığı için bu testi gece yapmanızda fayda var. Çağlar abinin dediği de önemli devirdaim iyi çalışmıyorsa motor ısınır ama kalorifer ve regülatör yeteri kadar ısınmayabilir. devirdaim kaç km de? regülatör kaç yıllık? devirdaim kmsi geldi triger ve devirdaim değişimi yapacam regülatör 2 yıllık 120 yapacağım bir yokuş var ama çok kısa deneyemeden yol biter nerden bulacam neyse bir düşüneyimde o normal çıkarsa ya devirdaim ya kalorifer peteğimi bu termostat ne kadar ki değiştirelim gitsin 11 Haziran 2013 tarihinde Serdar Okur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Kuru 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 Yokuş aşağı dememin sebebi 110-120 olan hızınızı araca gaz vermeden devam edebilmeniz içindi. Düz yolda 130-140 km hıza çıkıp da deneyebilirsiniz tabi müsait yer (otoban-bölünmüş yol gibi) varsa. Bu termostat: http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-clx-enjeksiyonlu-pid-10988.html Bu da yuvası: http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-yuvasi-zetec-19942000-pid-11180.html TAbi ben pek anlamıyorum bu işten çünkü benim araç için termostatı komple diyorlardı 150-200 TL civarı sonra yukarı verdiğim linklerde olan gibi de bulmuştum nette(hem de şasi numarasını vererek). O yüzden tamirciye ve etrafınızdaki parçacılara da sorun... Yorum bağlantısı
Serdar Okur 11 Haziran 2013 Yazar Paylaş 11 Haziran 2013 Yokuş aşağı dememin sebebi 110-120 olan hızınızı araca gaz vermeden devam edebilmeniz içindi. Düz yolda 130-140 km hıza çıkıp da deneyebilirsiniz tabi müsait yer (otoban-bölünmüş yol gibi) varsa. Bu termostat: http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-clx-enjeksiyonlu-pid-10988.html Bu da yuvası: http://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/escort-termostat-yuvasi-zetec-19942000-pid-11180.html TAbi ben pek anlamıyorum bu işten çünkü benim araç için termostatı komple diyorlardı 150-200 TL civarı sonra yukarı verdiğim linklerde olan gibi de bulmuştum nette(hem de şasi numarasını vererek). O yüzden tamirciye ve etrafınızdaki parçacılara da sorun... yuvayı değiştirmemize gerek varmı Yorum bağlantısı
Önder Kuru 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 yuvayı değiştirmemize gerek varmı Dedim ya, ben bile kendi aracımda muallakta kaldım. Buradaki parçacı "senin aracın termostatı komple değişiyor" dedi, başka parçacı "şasi no'dan hem yuva hem termostat ayrı görünüyor yuvada sorun yoksa değişmez" dedi, nette canlı destek veren siteler var şasi no'dan bakabiliyorlar onlar bile farklı cevap verdi. Sen en iyisi çevrende parçacı varsa bir sor, ondan sonra canlı destek veren sitelere de gir, bak şasi no ile sordur vs. Canlı destek veren bir site: http://www.yedekparcaford.com/ Sağ altta yazabileceğin kısım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 escort termostatı tek parçadır, gövdeden ayrı satılır Yorum bağlantısı
Serdar Okur 11 Haziran 2013 Yazar Paylaş 11 Haziran 2013 oda 20 tl işçilik çokmu gider acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts