Serdar Karagonlu 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 sürücüler trafikte güvenlik ve hataları için zaman icinde kendi dillerini geliştirmis örnegin gece öndeki aracın dörtlüleri yakması arkadaki aracın farlarından rahatsız oldugunu,karsıdan gelen aracın sellektör yapması yolda radar yada polis kontrolü oldugunu gösterir bunlara sizin eklemek istediginiz varmı? Konu taşına bilir yada siline bilir. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Siz tek şerit bir sokağa girdiniz sokağın başındanda araba girdi sağa sola sinyal veriyorsa size hangi tarafa döneceğinizi soruyor sinyal vermenizi istiyordur. 9 Yorum bağlantısı
Alper Keskin 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Trafiğin hızlı aktığı ve aniden frenlemem gerektiği zamanlarda elimi aynı anda dörtlülere atıyorum ki arkadaki şoför de dikkatli olsun (Biliyorum modelli araçlarda panik freni sırasında aktive olan bir sistem olarak standart ama trafikte o araçların sayısı da az :biggrin:Bende de yok ) 8 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 1-Ben gündüz önümde bir tehlikeli bir durum varsa ve ani durmam gerekiyorsa 4 lüleri yakarımki arkadaki önde tehlike olduğunu anlaması için. 2-Gece arkadakinin farları gözümü alıyorsa 4lüleri yakarım. 3-Aracın kapısı tam kapanmamış bir araç görürsem yanına gelir korna çalarım kapısını işaret ederim. 9 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Arkamdan şekil yapan olur ise basarım dumanı 23 Yorum bağlantısı
Serdar Karagonlu 8 Haziran 2013 Yazar Paylaş 8 Haziran 2013 önde giden kamyonun arka iki tekerin arasına taş sıkısmışsa işaret parmagı ile orta parmagın arasından baş parmak geçirilir ve kamyon şöförüne gösterilir. 19 Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 önde giden kamyonun arka iki tekerin arasına taş sıkısmışsa işaret parmagı ile orta parmagın arasından baş parmak geçirilir ve kamyon şöförüne gösterilir. yanlış anlaşılmasın 2 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 önde giden kamyonun arka iki tekerin arasına taş sıkısmışsa işaret parmagı ile orta parmagın arasından baş parmak geçirilir ve kamyon şöförüne gösterilir. Sonrada olay yeri gelir olayı inceler..... 22 Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 yokuşta bir arabayı tokatlarsan by by demek için arka silecek çalıştırılır. 16 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Arkadan gelen araç uzunları yakmış ise 4lüleri yakarım, arkadaki anlar ama bunlar benim kısalar demek için selektör yapar. Ben senia kısanın taaaa.... manasında gazı kökler ya 3-4 araç önüne geçerim yada hızlı gidiyorsa yol verir geçiririm. Sırf bu mesajlaşma için arabanın arkasına kayar yazı tesisatı döşemeyi bile ciddi ciddi düşünmüş bir adamım vesselam... 13 Yorum bağlantısı
Sedat Oral 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Tam önünüzdeki aracı sollayacakken dörtlüleri yaktiysa yol müsait değil demektir karşıdan araç geliyordur. Yol müsait olunca sola sinyal verir geç der.. Normalde bu tip işaretler kullanmak yasaktir ama kamyoncular genelde kullanir zamanda işe de yarar 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Yokuşta durduğunuzda (kardeşim yokuş kalkış desteğim yok) dibime kadar girme demenin bir işareti yok mu ya gıcık oluyorum böyle yapanlara. sonrası gaza yüklen pati çekerek kaldır arabayı olan yine bana oluyor. 5 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Sizi çok yakından biri takip ediyorsa ve aracınız Ford sa fren pedalına hafif dokunun fren lambalarınız yanar ama frene basmadığınızdan yavaşlamazsınız arkanızdaki tırsar ve mesafeyi açar. Yada sola sinyal verirsiniz ki sollasın diye. Babamdan aldığım dersler Vol1 :D fren lambası yandığından 3sn sonra araç gazı keser bilgine 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Arkamdan gelen geçmeye çekiniyorsa ama yol müsaitse veya selektör atarsa, seni gördüm, yol müsait manasında tek sefer sol sinyal atar iyice sağa yanaşırım rahat etsin diye. Yol müsait değilse tabi ki dörtlüleri açarım 2-3 seri. Karşıdan gelen aracın hızı tehlikeliyse inceden selektör yaparım. 4 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Akşam saatlerinde seyir halinde iken herhangibir polis uygulamasına denk geldiğinizde aracın tavan lambalarını yakıp yanaşın polise ( ben temizim manasında ) içeriyi gören polis çok önemli bir olay yok ise sizi gönderecektir... 13 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 (düzenlendi) yokuşta bir arabayı tokatlarsan by by demek için arka silecek çalıştırılır. Sadece yokuştamı geçerli, düzde yapsak olmamı 8 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Sunroof'tan yoksa, camdan 50TL veya üstü, kağıt para tutarsa, sende sello yaparsan tamam kapışalım demektir 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Teşekkür etmek için iki kere korna çalarım. Akşam saatlerinde seyir halinde iken herhangibir polis uygulamasına denk geldiğinizde aracın tavan lambalarını yakıp yanaşın polise ( ben temizim manasında ) içeriyi gören polis çok önemli bir olay yok ise sizi gönderecektir... Ne zaman bunu yapsam çevriliyorum 2 Yorum bağlantısı
Murat Altındal 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama bir şey aklıma takıldı, trafikte araba kullanırken bir ayağımız gazda diğerimiz fren de olması gerekiyor, ama genel de vites çok sık değiştirdiğimiz için debriyaj da oluyor genellikle, en azından benim öyle, şimdi merak ettiğim bunun en güvenli yolu nedir ve aramız da kaç kişi devamlı bir ayağını fren pedalından hiç çekmiyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Akşam saatlerinde seyir halinde iken herhangibir polis uygulamasına denk geldiğinizde aracın tavan lambalarını yakıp yanaşın polise ( ben temizim manasında ) içeriyi gören polis çok önemli bir olay yok ise sizi gönderecektir... Bunu ben de yaparım abi. Tavan lambasını açtığında polis daha rahat yaklaşıyor. Güvenerek. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama bir şey aklıma takıldı, trafikte araba kullanırken bir ayağımız gazda diğerimiz fren de olması gerekiyor, ama genel de vites çok sık değiştirdiğimiz için debriyaj da oluyor genellikle, en azından benim öyle, şimdi merak ettiğim bunun en güvenli yolu nedir ve aramız da kaç kişi devamlı bir ayağını fren pedalından hiç çekmiyor Bir ayağınız gazda iken diğer ayağınız Frende olamaz. Çünkü frene bastığınız ayak gaza bastığınız ayakla aynı. Yani sağ ayak. Burada bir yanlışlık var gibi geldi. Yoksa Benmi yanlış anladım. 5 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Teşekkür etmek için iki kere korna çalarım. Ne zaman bunu yapsam çevriliyorum Hatırlıyorum. Bir ayağınız gazda iken diğer ayağınız Frende olamaz. Çünkü frene bastığınız ayak gaza bastığınız ayakla aynı. Yani sağ ayak. Burada bir yanlışlık var gibi geldi. Yoksa Benmi yanlış anladım. Bana sadece sol ayağım yetiyor. :blush: :fiuw: 2 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Teşekkür etmek için iki kere korna çalarım. Ne zaman bunu yapsam çevriliyorum Valla arabada aile olunca işe yarıyor, tabi dediğim gibi çok önemli bir operasyon varsa ister istemez durduruyorlar elbette..... Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Hatırlıyorum. Bana sadece sol ayağım yetiyor. :blush: :fiuw: Niye ingilteredemi yaşıyorsun :D Bende sadace sağ ayağımı kullanıyorum 1 Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama bir şey aklıma takıldı, trafikte araba kullanırken bir ayağımız gazda diğerimiz fren de olması gerekiyor, ama genel de vites çok sık değiştirdiğimiz için debriyaj da oluyor genellikle, en azından benim öyle, şimdi merak ettiğim bunun en güvenli yolu nedir ve aramız da kaç kişi devamlı bir ayağını fren pedalından hiç çekmiyor Benden bir tavsiye sol ayakla frene basmayın şiddeti yüksek olabiliyor ki normalde de sağ ayak hem gaz hem frenle ilgilenir. Allah korusun ani bir fren durumunda panikle sağ ayak ile gaza sol ayak ile frene bastığınız an tüm kontrol kaybolacaktır. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts