Serdar Göktaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 nasip se bende oradaym abi bu sefer gelemiyorum örtmeniz yaa tatil yapma zamanımız geldi, o tarihlerde yollarda olacağım 1 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Videoyu izlerken resmen duvara çarpmama mücadelesi verdim.. Ayağına sağlık Göksel güzel kareler olmuş.. 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) Sesi kaldır. Ne dediğini biliyorum. . 3 Haziran 2013 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 O STi' lar gerçekse bile o Cosworthler sağlıklı değil abi. Engin Kap'ın sattığı Cosworth gibi Cosworth. Sierra'lar iyiydi Subaru'lar mantardı diyor. Sen niye gelmedin, chevici. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Evi boşaltıp kapattık salmadılar. Ankara'dayım şu an. Senin gibi adam orada olmayacakta, şalvarım takkem ben mi orada olacağım. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Göksel viraj dönüşlerini dışarıdan görmek isterdim, iyi lastik sesi duyuluyor . Düzlükçü ST bayağı perdelemiş seni çoğu yerde de basmamışsın anlamsız yere. Petlas'lar ile ilgili yorumun nedir? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) Göksel viraj dönüşlerini dışarıdan görmek isterdim, iyi lastik sesi duyuluyor . Düzlükçü ST bayağı perdelemiş seni çoğu yerde de basmamışsın anlamsız yere. Petlas'lar ile ilgili yorumun nedir? Abi hep limitlerde kullandım.. O virajlara benim gördüğüm kimse girmeyi beceremiyor.. Virajlara çok sert girdiğimden, direksiyonu yarım tur'dan fazla çevirip, kafadan kayarak ancak alabiliyordum.. Petlas'a gelince asfalt drenajı harika, zımpara gibi asfalt'ta yürüyorsun, okadar zorlamama rağmen hiçbir sıkıntı çıkarmadı ama balansı biraz bozdu gibi, pistten çıktığımda balans sorunu yaşadim.. Rot Balansa girmem lazım.. Pist arabayı ve lastikleri çok yoruyor.. Yeri geliyor 160 da dip' fren yapıp, viraj çikişı tam gaz devir çeviriyorsun.. Sonlara doğru araba aptallaştı zaten Abi, soguyunca eski haline döndü 3 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 İlteber... Ayakta alkışladım seni.. Gurur duydum. Tebrik ediyorum.. Derecen zamanın önemli değil.. Virajların çok başarılı idi.. 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 vidyo yu şimdi izledim, aynı yerlerde bende gazladğım için çok iyi biliyorum St nin hızlanması müthişmiş gerçekten. Start-finish düzlüğündeki hızlanması süperdi beni mest etti gerçekten. ST sadece bir yazılım ile bu pistin hakkını ve diğer s2000 - megane rs - mini cooper lara stop lambası şovu yapar. Tabiki iyi bir pilotaj önemli bu şeiklde ST kullanmak olmaz arabanın hakkını vermek lazım. ST ile bu pist üzerinde 2.40-45 arası değer alınabilir düşüncesindeyim. BEnim pistteki 2. turumda ölçümüm 3.08 di sanırım sonlara doğru da 3.00 yapmışımdır dahada ileri gitmez zaten aracın gücü belli ama ST bana en az 10sn koymalı buda en az 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 İlteber... Ayakta alkışladım seni.. Gurur duydum. Tebrik ediyorum.. Derecen zamanın önemli değil.. Virajların çok başarılı idi.. Çok Teşekkür Ederim Abim.. KONI'ler ile çok daha keyifli olurdu virajlar.. Senin burada çok daha iyi dereceler yapabileceğine inanıyorum Abi, viraj alman seninde çok başarılı.. Seninle pistte kapışmak isterdim Abi, keyifli olurdu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 1. koni ile focus St hikaye olurdu o pistte 2. ıslak zeminde bile asfalt kalitesi göz yaşartıcı sakız gibi 3. sti lar wrx leri sanıyorum bilinçsizce mıncıklıyorlar, egzosundan alev atan bile bizi anca geçebilmişti düzlükte 4. lastik hakkındaki yorumun nasıl? 5. vesile ile clio rs miydi o , kısa görebildiğim bir daha yoktu videoda start finish sonunda feen öncesi hızın ne oldu en fazla? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 Sesi kaldır. Ne dediğini biliyorum. . Ne demişim ya adam delikanlı gibi yarıştan sonra geldi. Elimi sıktı, ST mi bu dedi, yok 1.6 diesel dedim gözleri büyudü Biz tribündeykende adam hemen arkamızda oturup, bizi dinliyordu iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 1. koni ile focus St hikaye olurdu o pistte 2. ıslak zeminde bile asfalt kalitesi göz yaşartıcı sakız gibi 3. sti lar wrx leri sanıyorum bilinçsizce mıncıklıyorlar, egzosundan alev atan bile bizi anca geçebilmişti düzlükte 4. lastik hakkındaki yorumun nasıl? 5. vesile ile clio rs miydi o , kısa görebildiğim bir daha yoktu videoda start finish sonunda feen öncesi hızın ne oldu en fazla? ama pistte çıkan evolar iyiydi ama aralırda bazıları on numaraydı bi tane si porshe son düzlükte boy boy ayırdı çağlar a bi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 1. koni ile focus St hikaye olurdu o pistte 2. ıslak zeminde bile asfalt kalitesi göz yaşartıcı sakız gibi 3. sti lar wrx leri sanıyorum bilinçsizce mıncıklıyorlar, egzosundan alev atan bile bizi anca geçebilmişti düzlükte 4. lastik hakkındaki yorumun nasıl? 5. vesile ile clio rs miydi o , kısa görebildiğim bir daha yoktu videoda start finish sonunda feen öncesi hızın ne oldu en fazla? Abi aracın motorunu görmedim ama, düzlükte çok iyi yürüyordu virajları çok kötüydü.. 1.6 atmosferik ile öyle yürüyemez.. Sağlam gidiyordu yani Abi asfaltın drenajı çok iyiydi, zaten sende tecrübelisin, hiçbir olumsuz yanını görmedim çok sağlam tutuyordu, geçenki organizasyonda Bmw 3.20 ile katılan vatandaşın teki pist öncesi, lastik degişimi yapmış Michelin Pilot sport yarılmış, adam takla atıyordum az daha dedi. Şikayetçi oldum dedi bana.. O zımpara gibi asfaltta kabak lastik bile iş yapar yani.. Düzlukte kardeşim videodada söylediği üzere 165 gördüm ama viraja çok sert girmek zorunda kaldım.. Yani son noktada frene oturdum.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 fiesta S hazırlanırsa, bayağı bir ses getirir o pistte 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Ne demişim ya adam delikanlı gibi yarıştan sonra geldi. Elimi sıktı, ST mi bu dedi, yok 1.6 diesel dedim gözleri büyudü Biz tribündeykende adam hemen arkamızda oturup, bizi dinliyordu Deseydin ya adamın bizi dinlediğini, bmw'lerle alay edip durduk. fiesta S hazırlanırsa, bayağı bir ses getirir o pistte Güzel doldurmak lazım Çağlar abi. Sağlam rakipleri var. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Güzel doldurmak lazım Çağlar abi. Sağlam rakipleri var. beygirini elleme, o bile çoğunu silmeye yeter, Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 fiesta S hazırlanırsa, bayağı bir ses getirir o pistte Daha önceden pistte tecrübesi olan, pistte çalışan Orçun Fiesta S ile çıktı 3.04 ile döndü abi iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) beygirini elleme, o bile çoğunu silmeye yeter, Güzel uzayıp sağlam yavaşlaması lazım Çağlar abi. 3 Haziran 2013 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 fiesta S hazırlanırsa, bayağı bir ses getirir o pistte Manifold lazımmı satarım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Manifold lazımmı satarım lazım hani? Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 İlteber'in canlı performansına yetişemedik ama benim gördüğüm başta Ferrari,Porche,S2000,Nissan 350Z,Mustang, hepsi hikaye o kadar güçlü olmaları pilotajlarını örtmedi.Suziki Maruti'nin keyfini bile vermedi . 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) Güzel virajlar almışsın. Tebrik ederim kardeşim. Arayı çok açmamadan ensenizdeyim havası oluşturmuşsun yarışmacı arkadaşlara Yusuf havası hesabı 3 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts