İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) Çok dengesiz ve geneli benden çok daha güçlü bir gruba düşmeme rağmen, Önümdeki çaylak Focus ST, Clio RS ve belirli yerlerde Bmw 3.25ci sürücüleri virajlardaki korkaklarına yenilip, beni çok yavaşlattılar, buna rağmen 3.02 ile İstanbulpark'ta iyi sayılacak bir tur zamanı ile dönme başarısı gösterdim. Önüm boş olsaydı en az bu tur zamanını 5-10sn. daha aşağı çekebilirdim ki Mükemmel bir sonuç elde edebilirdim..Videomdada zaten bunu göreceksiniz.. Video boyutu çok büyük olduğundan bazı yerlerini silmek zorunda kaldım ve videoyu part part şeklinde bölüp birleştirdim, buna bağlı olarak video kalitesi çok düştü.. İlk seans çıktığım için kamera açısını ilk turlarda ayarlayamamışım aceleden, sonradan farkına varıp düzelttim, zaten eğlencede bundan sonra başlıyordu benim için Korkak davranmayıp, iyi bir pilotaj ile çok iyi tur zamanları elde edilebilmeye imkan sağlayan bir pist olmasının yanında harika bir drenaja sahip asfalt var..Viraj içlerinde sert firenlerde dahil, herhangi bir kopma eğilimi olmuyor, Tabiki Focus için geçerli, sayabildiğim vw scirocco, ww polo tdi (takla attı), Nissan 340z ve Corvette inanılmaz hatalar ile pistten çıkıp, ciddi kazalar yaptılar, Hala düşünüyorum nasıl becerdiler diye..Vesile ile beni yanlız bırakmayan çok değerli Adnan Abim ve Çocuğu Oguzhan, uzak yoldan gelen Hüseyin Matur, Süha Demirtaş, Sami Demirpaz, Serdar Göktaş, Uğur Çınar, Halil İçingir ve arkadaşlarına çok teşekkür ederim..Video ; &feature=youtu.behttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nZCF4KdI0BYhttp://www.youtube.com/watch?v=_U2vLoot5Qw&feature=youtu.be Fotoğraflar; 7 Temmuz 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 22 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Kamerayı çok kötü yere çevirmişsiniz, boynum eğildi Ama tebrikler harika olmuş belli. 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 Kamerayı çok kötü yere çevirmişsiniz, boynum eğildi Ama tebrikler harika olmuş belli. Videonun yarısından sonra kameranın farkına varıp, düzeltebildik heyecandan 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Fotolar çok güzel ve yerinde çekilmiş. Debriyajına sağlık. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 O STi'lar çakma sanıyorum? Kaza videoları kimsede yok mu acaba? M5'leri falan niye pistten çıkarmadılar? Genel yorumun nasıldı organizasyon için? 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Subaru'larda bir yere kadar. onları da çok büyütmüşüz gözümüzde. İnsan orada güzel analiz yapabiliyor. Hangi araç iyi hangisi kötü ortaya çıkıyor. 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Rica ederim ne demek. 30 haziranda yine ordayım 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 O STi'lar çakma sanıyorum? Kaza videoları kimsede yok mu acaba? M5'leri falan niye pistten çıkarmadılar? Genel yorumun nasıldı organizasyon için? O ilk turdu sani, safety car çekilir çekilmez ben gazladım, 3-4 araç geçtim, geçtiğim araçlardan sadece bmw 3.25, Focus ST beni geçti, subarular'ı arkamda birdaha hiç göremedim.. Sanırım 1.5 AWD olanlardandı.. Kaza videoları yok, sadece resimleri var Sani.. Genel yorumum, Bu ülke'nin bazı kesimlerine böyle organizasyonlar çok lüks.. Organizasyon öncesi birifinglerde Viraj içlerinde geçişin ve drift yapmanın kesinlikle yasak olduğunu bildikleri halde hala ısrarla bunları yapanlar vardı.. Damalı bayrak sallanıyor, adam gördüğü halde 1 tur daha atıyor.. Örneğin ben Clio RS'i ve ST'yi viraj içinde ve dışında çok kolay geçebilecekken sırf yasak diye hem timetrail zamanımdan oldum.. Özellikle BMW sürücüleri pistin çılkını çıkardı, tüm yasakları çiğnediler.. drift yapayım derken kaç arabanın hayatını tehlikeye attılar ki biri bu yüzden patladı oh çekip, iyi oldu dedik.. İntercity'e gelecek olursak geçenki organizasyonda acemiydiler, bu sefer dersine bayağı alışmışlar.. Sorunsız bir şekilde giriş, çıkışlar bekletilmeden yapıldı.. Bu çok iyi bir gelişme idi.. 5 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Rica ederim ne demek. 30 haziranda yine ordayım nasip se bende oradaym abi 2 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 nasip se bende oradaym abi Drag bizim işimiz verelim dumanı, katılıyor musun sende Çakma Imprezzaların STi olanı yok muydu? Awd dezavantajı yakaladılar Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Drag bizim işimiz verelim dumanı, katılıyor musun sende yok abi sonuncu olmak işim değil Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 (düzenlendi) Çakma Imprezzaların STi olanı yok muydu? Onların gerçeklerini, Sierra Cosword'ler ile gördük.. yanında 1.3 Multijet gibi kaldılar.. 3 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Organizasyon olarak iyi olmasına rağmen, sürücüler çok problemli idi. İlteber abi ST'den kopmadı, ST deyip gözümüzde büyütülen araç birtek düzde uzuyor dedik ama sonradan baktıkki Kumho lastikleri varmış.. 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 yok abi sonuncu olmak işim değil Umarım hacime ve yakıta göre sıralama yaparlar bu sefer. Karışık ve beygire göre yaparlar ise benzinli turbolar saplar bize Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Umarım hacime ve yakıta göre sıralama yaparlar bu sefer. Karışık ve beygire göre yaparlar ise benzinli turbolar saplar bize hemde ne saplar dün gördük çok saçma sapan kurmuşlardı abi Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Onların gerçeklerini, Sierra Cosword'ler ile gördük.. yanında 1.3 Multijet gibi kaldılar.. Hops. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Dün aynı grupta, Fiorino'da vardı Bmw'de vardi.. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Tebrikler, güzel kareler ve action 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 Makinada bir yere kadar. Pilotajı iyi olan sürücülerimiz olmasından gurur duyuyorum. 3 Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 focusun iyi yol tuttuğu söylenirdi ama onu kullanacak sürücü lazımmış... video sanırım her şeyi açıklıyor. her şeyden önce beraber olmak, sana destek vermek benim için en güzeli idi İlteber. keşke o fotolar yerine video çekseymişim ilk turda çok tatlı olacakmış. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 Makinada bir yere kadar. Pilotajı iyi olan sürücülerimiz olmasından gurur duyuyorum. Tamamen pilotaja dayalı bir pist Abi, güçsüz bir araba ile çok iyi zamanlar edilebir ki sende yaşadın abi Teşekkür Ederim Abi focusun iyi yol tuttuğu söylenirdi ama onu kullanacak sürücü lazımmış... video sanırım her şeyi açıklıyor. her şeyden önce beraber olmak, sana destek vermek benim için en güzeli idi İlteber. keşke o fotolar yerine video çekseymişim ilk turda çok tatlı olacakmış. Teşekkür Ederim Hocam.. Çok efsane bir Video olacaktı o, tesbih gibi düzlükte dizdim hepsini eline sağlık hocam, resimlerde belli oluyor ya yeter 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Haziran 2013 Yazar Paylaş 3 Haziran 2013 Simdi Face üzerinden gelen mesaj, videoda viraja girememesinden bahsediyorum.. Videoyuda istemiş, ayıp olur mu acaba ? sizce ne yapayım ? iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 3 Haziran 2013 Paylaş 3 Haziran 2013 herkes hatalarından ders çıkarmasını bilmeli Göksel... ben olsam gönderirdim. küfür etmiyorsun sonuçta, hatasını söylüyorsun 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts