İçeriğe Yönlendir

Dsg Şanzıman


Mert Ender

Recommended Posts

DSG bozuldu denen cümlenin cevabı olan parça maliyeti 1624 liramı yani ?  + işçilik  hepsi bumu mevzunun

Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

DSG bozuldu denen cümlenin cevabı olan parça maliyeti 1624 liramı yani ? + işçilik hepsi bumu mevzunun

Hayir.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Bilgi için teşekkürler abim, işçiliğine ne isterler acaba ortalama?

eğer bu kadar sa mevzu alırım . işçilikle 2500 e çıkabilinicek bir durumsa zaten dsg az yakan bir otomatik 50 bin km de dayansa 1 litre az yaktırsa klasik otomatiklere göre 50.000 km de 500 litre mazot yapar oda 2150 tl yapar

 

çok önemli bir para çıkmamış olur cepten aslında 

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

eğer bu kadar sa mevzu alırım . işçilikle 2500 e çıkabilinicek bir durumsa zaten dsg az yakan bir otomatik 50 bin km de dayansa 1 litre az yaktırsa klasik otomatiklere göre 50.000 km de 500 litre mazot yapar oda 2150 tl yapar

çok önemli bir para çıkmamış olur cepten aslında

Bu kadar dusunmektense once bir araci gorun, test edin, biz dusunene kadar satilacak, akabinde degerlendirelim. Serviste ne islemler gormus, neler degismis vs su an yaptigimiz yorumlar genel sanziman ustune, amacimiz araci yorumlamaksa once taniyalim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Daha önce yazmıştım tekrarlayayım;

Çalıştığım şirkette tarihi tam emin olmamakla beraber 2008 yılından beri dsg li araçlar kiralık olarak kullanılıyor. her kiralama döneminde yaklaşık 60-80 arası araç oluyor.

Şimdiye kadar dsg şikayeti ile madur olanı duymadım.

 

Bu şanzumanlı araç alındığında ne aldığını bilmesi gerekiyor insanın, tork konvertörlüler gibi davranırsan çabucak bozuyorsun.

Yokuşta gaz vererek askıda tutmayacaksın baskı balatayı bitiren bu.

Mekatronik arızaları ise yenilerde nerdeyse tamamen bitti, eskilerde ise yağın cinsini değiştirerek çözdüler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Filo kullanımı ile ruhsata para verip kullanımda her zaman arıza ve memnuniyet tanımları farklı olmuştur. Serviste açılan kayıtlar bile farklıdır....

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Filo kullanımı ile ruhsata para verip kullanımda her zaman arıza ve memnuniyet tanımları farklı olmuştur. Serviste açılan kayıtlar bile farklıdır....

 

Yani ? 

Kim daha özenli kullanır, Kim daha rahat sorun bildirir ? Filo kullananlar vitesler geçmeye geçmeye mi kullanıyor :p

 

Bak ne demiş Osman abi ;)

 

Daha önce yazmıştım tekrarlayayım;

Çalıştığım şirkette tarihi tam emin olmamakla beraber 2008 yılından beri dsg li araçlar kiralık olarak kullanılıyor. her kiralama döneminde yaklaşık 60-80 arası araç oluyor.

Şimdiye kadar dsg şikayeti ile madur olanı duymadım.

 

Bu şanzumanlı araç alındığında ne aldığını bilmesi gerekiyor insanın, tork konvertörlüler gibi davranırsan çabucak bozuyorsun.

Yokuşta gaz vererek askıda tutmayacaksın baskı balatayı bitiren bu.

Mekatronik arızaları ise yenilerde nerdeyse tamamen bitti, eskilerde ise yağın cinsini değiştirerek çözdüler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

Yani ?

Kim daha özenli kullanır, Kim daha rahat sorun bildirir ? Filo kullananlar vitesler geçmeye geçmeye mi kullanıyor :p

Bak ne demiş Osman abi ;)

[emoji39][emoji23]

Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren

Daha önce yazmıştım tekrarlayayım;

Çalıştığım şirkette tarihi tam emin olmamakla beraber 2008 yılından beri dsg li araçlar kiralık olarak kullanılıyor. her kiralama döneminde yaklaşık 60-80 arası araç oluyor.

Şimdiye kadar dsg şikayeti ile madur olanı duymadım.

 

Bu şanzumanlı araç alındığında ne aldığını bilmesi gerekiyor insanın, tork konvertörlüler gibi davranırsan çabucak bozuyorsun.

Yokuşta gaz vererek askıda tutmayacaksın baskı balatayı bitiren bu.

Mekatronik arızaları ise yenilerde nerdeyse tamamen bitti, eskilerde ise yağın cinsini değiştirerek çözdüler.

85w90 mı oldu abi

Yorum bağlantısı
Osman Ünal

85w90 mı oldu abi

Hayır, hatırladığım kadarı ile sentetik yağın yerine mineral yağ kondu, aslında daha fazla detay varda aklımda değil unutmuşum.

 

Edit: ayrıca bu söylediğim dsg 7 için, dsg 6 daki durumu bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Tık sesi ile filo şoförü gelmez.. Araba ikiye ayrılmadıkça zaten.. Bazı arızalar da garanti ile birlikte biter o ayrı konu

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren
(düzenlendi)

Hayır, hatırladığım kadarı ile sentetik yağın yerine mineral yağ kondu, aslında daha fazla detay varda aklımda değil unutmuşum.

 

Edit: ayrıca bu söylediğim dsg 7 için, dsg 6 daki durumu bilmiyorum.

iyide abi benim dediğim 85w90 yağ çıkalı 1,5 sene oldu hatta bu yağın oanyınıda zf firması vermiş 80w90dan sonra bu yağ çıktı başka yağ çıkmadı benim hatırladığım

tarihinde Furkan TANRIVEREN tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Tık sesi ile filo şoförü gelmez.. Araba ikiye ayrılmadıkça zaten.. Bazı arızalar da garanti ile birlikte biter o ayrı konu

Sen hiç vag serisi kullanıp premium!!! kullandığını zannedenlere denk gelmemişin :D  :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal

iyide abi benim dediğim 85w90 yağ çıkalı 1,5 sene oldu hatta bu yağın oanyınıda zf firması vermiş 80w90dan sonra bu yağ çıktı başka yağ çıkmadı benim hatırladığım

Olay viskosite olayı değil sentetikten minerale geçtiler 2014 yılında.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Tık sesi ile filo şoförü gelmez.. Araba ikiye ayrılmadıkça zaten.. Bazı arızalar da garanti ile birlikte biter o ayrı konu

Ben filodan araba kiralasam. Tık dedi bu. Gelin alın değiştirin derim.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bol mail atar beklersin.. fren balatası için 4 mail 8 telefon lazım.. 8. de küfrü basınca işlem başlar

Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Bireysel kiralama yapmayacaksın, geniş kapsamlı kiralama yapan bir tanıdığının vasıtası ile kiralayacaksın ondan sonra kaputa taş geldi dediğinde bile bir telefondan fazlasına ihtiyacın olmuyor. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 5 yıl sonra...
Ali Gök

2010 1.4 TSİ PASSAT dsg si hangi tip ?

 

7 ilerimi tsi lerin hepsi ?

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Ali Gök yazdı:

2010 1.4 TSİ PASSAT dsg si hangi tip ?

 

7 ilerimi tsi lerin hepsi ?

150 beygir olanları 7 ileri diye biliyorum o modellerin

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Cem Işık yazdı:

150 beygir olanları 7 ileri diye biliyorum o modellerin

122 beygir baktığım

 

tsi bi passat alasım var 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Gök yazdı:

2010 1.4 TSİ PASSAT dsg si hangi tip ?

 

7 ilerimi tsi lerin hepsi ?

 

Cem Işık yazdı:

150 beygir olanları 7 ileri diye biliyorum o modellerin

 

Hepsi 7 ileri.

2010'da 1.4 tsi passat sadece 122 var zaten. Az sayıda da 1.8 tsi 160lık var.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Selim Bilgin yazdı:

 

 

Hepsi 7 ileri.

2010'da 1.4 tsi passat sadece 122 var zaten. Az sayıda da 1.8 tsi 160lık var.

nasıl bu tsi 122 dsg  kombinasyonu

başa dert alırmıyız yoksa keyif verirmi

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Gök yazdı:

nasıl bu tsi 122 dsg  kombinasyonu

başa dert alırmıyız yoksa keyif verirmi

 

En çok bulunan kombinasyon. Temiz olursa dert almazsın tabi ama kavrama mekatronik her an değişim isteyebilir. 2.0 tdi kadar gitmez, ama sessiz sakin yeteri kadar gider.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Selim Bilgin yazdı:

 

En çok bulunan kombinasyon. Temiz olursa dert almazsın tabi ama kavrama mekatronik her an değişim isteyebilir. 2.0 tdi kadar gitmez, ama sessiz sakin yeteri kadar gider.

kavrama 1 değiştimi 70 80 bin km gidiomu ort ömür ne acaba 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...