Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Arkadaşlar, bizim şef Passat 1.4 tsi DSG alacağım diyor, 2011 model bu araç, 52000km.de, fiyatıda 43500 müş, şimdi buna ne dersiniz, DSG şanzıman durumu nedir, araç DOD dan alınacak, 6 ay garanti veriyor ve telefondada araç sapasağlam DSG de böyle bir hata yok nerden çıkarıyorsunuz diyor adam, her arabada olabilecek normal sorunlarmış Ne yapalım, ne dersiniz arkadaşlar 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 (düzenlendi) Arkadaşlar, bizim şef Passat 1.4 tsi DSG alacağım diyor, 2011 model bu araç, 52000km.de, fiyatıda 43500 müş, şimdi buna ne dersiniz, DSG şanzıman durumu nedir, araç DOD dan alınacak, 6 ay garanti veriyor ve telefondada araç sapasağlam DSG de böyle bir hata yok nerden çıkarıyorsunuz diyor adam, her arabada olabilecek normal sorunlarmış Ne yapalım, ne dersiniz arkadaşlar Dod'dan alınıyorsa sıkıntı olmaz bence. Golf almadan önce Civic vardı Dod'da diskleri yamuk balataları bitmek üzere olduğu bilgisini bile verdiler. Hatta arka cam da ufak bir çatlak var adres tarifi olmasa bulmak imkansızdı onu bile söylediler. 5 Ekim 2013 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 (düzenlendi) Dod'dan alınıyorsa sıkıntı olmaz bence. Golf almadan önce Civic vardı Dod'da diskleri yamuk balataları bitmek üzere olduğu bilgisini bile verdiler. Hatta arka cam da ufak bir çatlak var adres tarifi olmasa bulmak imkansızdı onu bile söylediler. Esas sorun DSG, dod diyorki, şanzıman sağlam ve böyle arızalar dsg de olmaz, olan sadece her araçta olabilecek arızalar, yani açıkca yalan söylüyor, mekatronik dedim ses yok, şanzıman garantisi ne kadar öyle birşey yok, dediği 6 ay araca garanti o kadar, 7. ayda şanzıman giderse sonuç ne olacak cevap yok, şimdi dod uda geçelim, adamlar satmak ister tabii, 2011 aracın dsg sinde sorun çıkacak sanırım, hatalı seri değilmiydi bu, çıkarsa ne yapacak bizim şef, garanti vs. nasıl işleyecek acaba? 5 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Esas sorun DSG, dod diyorki, şanzıman sağlam ve böyle arızalar dsg de olmaz, olan sadece her araçta olabilecek arızalar, yani açıkca yalan söylüyor, mekatronik dedim ses yok, şanzıman garantisi ne kadar öyle birşey yok, dediği 6 ay araca garanti o kadar, 7. ayda şanzıman giderse sonuç ne olacak cevap yok, şimdi dod uda geçelim, adamlar satmak ister tabii, 2011 aracın dsg sinde sorun çıkacak sanırım, hatalı seri değilmiydi bu, çıkarsa ne yapacak bizim şef, garanti vs. nasıl işleyecek acaba? Abi, 6 ay içinde sorun yaşarsak şanzuman ile ilgili geri iade ya da onarımını yaptıracak mısınız diye sorsana. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 (düzenlendi) Abi, 6 ay içinde sorun yaşarsak şanzuman ile ilgili geri iade ya da onarımını yaptıracak mısınız diye sorsana. Sorayım, hadi almazlarsa, esas merak ettiğim bu, garantisi yok kabul et, şanzıman bozuldu ve fabrikasyon hata bu, cebimden para çıkarmı çıkmazmı, esas sıkıntı bu, şef hesap sormasın sonra 5 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Sorayım, hadi almazlarsa, esas merak etiiğim bu, garantisi yok kabul et, şanzıman bozuldu ve fabrikasyon hata, cebimden par çıkarmı çıkmazmı, esas sıkıntı bu, şef hesap sormasın sonra Ben Yeti'yi alırken, satıcı bizden aldığınız tarihten önce oluştuğunı ispatlayacağınız söylemediğimiz bir durum olursa geri alırız demişti. 6 ay içinde şanzuman sorun çıkarırsa dod yaptırır, 6 aydan sonra çıkarsa, sıfır alıpta 2 yıl garanti bitince ki duruma benzer şans işi Servis geçmişi nasıl aracın hep yetkiliye mi gitmiş? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 (düzenlendi) Ben Yeti'yi alırken, satıcı bizden aldığınız tarihten önce oluştuğunı ispatlayacağınız söylemediğimiz bir durum olursa geri alırız demişti. 6 ay içinde şanzuman sorun çıkarırsa dod yaptırır, 6 aydan sonra çıkarsa, sıfır alıpta 2 yıl garanti bitince ki duruma benzer şans işi Servis geçmişi nasıl aracın hep yetkiliye mi gitmiş? Evet gitmiş sanırım, şimdi passat forumlarınada baktım, sırf serviste bakım yapıldıysa iyi niyet diyip bir kısmını sana ödettiriyorlarmış, dışarda yaptırdıysan %30 nu galiba sana ödettiriyorlarmış, life time garanti olayı bu araçta olmaz sanırım, kısaca her şekilde para ödeyeceğim, şefe de durumu anlattım, bunu bilerek al dedim, e sende alsana diyor ben alırsam iyi niyet vs. olmaz, direk mahkemeye veririm dedim, bana gelmez dsg, tasarım hatalıysa zaten davayı ben kazanırım, 2013 den sonrakiler düzeldiyse iş değişir tabiii 5 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Evet gitmiş sanırım, şimdi passat forumlarınada baktım, sırf serviste bakım yapıldıysa iyi niyet diyip bir kısmını sana ödettiriyorlarmış, dışarda yaptırdıysan %30 nu galiba sana ödettiriyorlarmış, life time garanti olayı bu araçta olmaz sanırım, kısaca her şekilde para ödeyeceğim, şefe de durumu anlattım, bunu bilerek al dedim, e sende alsana diyor ben alırsam iyi niyet vs. olmaz, direk mahkemeye veririm dedim, bana gelmez dsg, 2013 den sonrakiler düzeldiyse iş değişir tabiii Abi toplam tutara göre çok cuzi rakamlar ödeyenler var. vwgolfturkiye.com'da vatandaşın biri komple 63 binde 3 yaşında aracın şanzuman değişmiş 270 küsür tl para ödemişti. Seviniyordu 270TL ye sıfır şanzumanım var diye. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Abi toplam tutara göre çok cuzi rakamlar ödeyenler var. vwgolfturkiye.com'da vatandaşın biri komple 63 binde 3 yaşında aracın şanzuman değişmiş 270 küsür tl para ödemişti. Seviniyordu 270TL ye sıfır şanzumanım var diye. Hadi ya, öyleyse iyiymiş, alırken detaylı konuşup öyle alsın bari, sağol, ben anlatıyım, sonra vay demesin, bu gibi durumlarda arada kalmak iyi olmuyor bilirsin... 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Bence karışma İyi çıkar yaradandan bilir, kötü çıkar senden 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Bence karışma İyi çıkar yaradandan bilir, kötü çıkar senden Aynen öyle Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 5 Ekim 2013 Paylaş 5 Ekim 2013 Dikkat ettim, DSG kullanıcıları ne kadar memnunsa, DSG kullanmayanlar da o kadar şikayetci bu şanzumandan Tırt lem bu şanzıman... 1 Yorum bağlantısı
Baran Ekici 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Gün geçmiyor ki dsg bizi hayal kırıklığına uğratmasın 2012 tsi dsg passatın şanzımanından da neredeyse hiç hor kullanılmamasına rağmen ses gelmeye başlamıştı, 2 kere servise verdik hallolmadı. Garantiden yenisini istediler, haberi duyan arabayı çok isteyen biri de alma dememe rağmen zorla aldı. Bütün bunlardan sonra kusura bakmayın ama tek kavrama neyimize yetmiyor, garantiye dahil etmeyecekler ödümüz kopacağına kara düzen en iyisi yani 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 2013 1.6 dizel DSG A3 bir kere kavrama değişti şimdi tekrar ses yapıyor. Araba da daha 25binde. 155 hp yazılımlı bu arada ama 1de hiç sıkmaz arada bir 2de sıkar. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 2013 1.6 dizel DSG A3 bir kere kavrama değişti şimdi tekrar ses yapıyor. Araba da daha 25binde. 155 hp yazılımlı bu arada ama 1de hiç sıkmaz arada bir 2de sıkar. yeni kasa a3 ten mi bahsediyoruz? mqb olan? Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 DSG şanzımanda kafama takılan bir soru var. Bildiğim kadarıyla sabit hızla giderken devir neredeyse 1200 rpm e kadar düşüyor DSG de. Peki cut off oluyormu bu esnada. Devir rolantide olsa cut off olmaması lazım, eğer cut off olmazsa da bu kadar düşük yakıt tüketmez dsgli arabalar. Var mı teknik malumatı olan? Yorum bağlantısı
Ali Özgen 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 2013 1.6 dizel DSG A3 bir kere kavrama değişti şimdi tekrar ses yapıyor. Araba da daha 25binde. 155 hp yazılımlı bu arada ama 1de hiç sıkmaz arada bir 2de sıkar. Burada DSGnin suçu yok. Aracı 155 HP yapınca tork da neredeyse bir o kadar yükselir. Maksimum beygir gücüne ulaşmasanız bile şanzıman sürekli maksimum torka maruz kalıyor. 7 ileri DSG bu torku kaldıramıyor. 140 HPlik dizellerde bile 6 ileri tip kullanılıyor. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Valla bu dsg sorunu hakkında herkes gibi internette sayfalarca forum okudum, bu sorun 10 arabadan 3 ünde bile olsa yine bu riske girmek istemezdim. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 En kral Jatco'ya bile dayanımından fazla torku verin tırtlıyor. Yorum bağlantısı
Olcay Eyüboğlu 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Benim araçta P konumundayken ilk çalıştırmada bazen hafif sallama yapıyor. Bu durum da motor sesi biraz daha fazla çıkıyor. R, N veya D'ye aldığımda sallama kesiyor. Motor seside normale dönüyor. Acaba arabayı son park etmemde P'ye mi bindiriyorum da bu sorun oluyor, ya DSG'nin azizliğine mi uğruyorum anlamadım? Yorum bağlantısı
Fatih Aydın 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Fazla tork verince dsg kaldıramıyor öyle mi? Yani bu basit durumu vw firması hesaplayacak düzeyde bir firma değil mi? Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Burada DSGnin suçu yok. Aracı 155 HP yapınca tork da neredeyse bir o kadar yükselir. Maksimum beygir gücüne ulaşmasanız bile şanzıman sürekli maksimum torka maruz kalıyor. 7 ileri DSG bu torku kaldıramıyor. 140 HPlik dizellerde bile 6 ileri tip kullanılıyor. Ben DSG'ye suç atmadım ki Ali bey. Suçlayacak olsam 155hp den bahsetmem bile. Stok kullanımda da sıkıntı çıkaran DSG7ler çok fazla. Zaten sıkıntı da DSG7de DSG6 tertemiz güzel şanzıman 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 (düzenlendi) Benim araçta P konumundayken ilk çalıştırmada bazen hafif sallama yapıyor. Bu durum da motor sesi biraz daha fazla çıkıyor. R, N veya D'ye aldığımda sallama kesiyor. Motor seside normale dönüyor. Acaba arabayı son park etmemde P'ye mi bindiriyorum da bu sorun oluyor, ya DSG'nin azizliğine mi uğruyorum anlamadım? Aracı p'ye almadan el frenini çekin boşa alın stop edin ayak frenini bırakın araba oturduktan sonra p'ye alın. Çok basit bir işlemdir ama yapılmazsa otomatik araçların en büyük arıza sebebleri başında gelir. Benim bir çok tanıdığım var hala otomatik araçtan inerken el frenini çekmez. Satılık araç ilanlarına bakın çekilen resimlerin çoğunda el freni çekili değildir. Sonrada otomatik sorunlu der milletimiz. Evet otomatik düz vietese göre daha kibardır ama sorunlu olan kibarlıktan anlamayan kullanıcılardır. Şimdiki otomatik otomobiller fazla kibar hepsi o kadar biraz nazik olmak gerekiyor 25 Kasım 2013 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 En başta otomatik araç kullanmayı öğrenmek gerek. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Kasım 2013 Paylaş 25 Kasım 2013 Aracı p'ye almadan el frenini çekin boşa alın stop edin ayak frenini bırakın araba oturduktan sonra p'ye alın. Çok basit bir işlemdir ama yapılmazsa otomatik araçların en büyük arıza sebebleri başında gelir. Benim bir çok tanıdığım var hala otomatik araçtan inerken el frenini çekmez. Satılık araç ilanlarına bakın çekilen resimlerin çoğunda el freni çekili değildir. Sonrada otomatik sorunlu der milletimiz. Evet otomatik düz vietese göre daha kibardır ama sorunlu olan kibarlıktan anlamayan kullanıcılardır. Şimdiki otomatik otomobiller fazla kibar hepsi o kadar biraz nazik olmak gerekiyor vale parkçılar hele köfteci önlerindeki bu hatayı fena yapıp aracı sallattırıyorlar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts