Halis Parlak 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Evet güzel bir gündü.Mercedes,hepimizi hayran bıraktı.Sühayı izleyemedim,Çağlar abi ve Servet abi mükemmel bir ikili olmuşlar.Subaru ile yarışmalarında hep beraber ayağa kalktık ama Çağlar abi,yol verdi.Ocakbaşına ilk kez katıldım ve çok beğendim. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 frenleri tutmuyor yolda durmuyordu sürücüsü çok deneyimliymiş bide fors yapıyordu padock ta anons vardı, bozulmuş Evet güzel bir gündü.Mercedes,hepimizi hayran bıraktı.Sühayı izleyemedim,Çağlar abi ve Servet abi mükemmel bir ikili olmuşlar.Subaru ile yarışmalarında hep beraber ayağa kalktık ama Çağlar abi,yol verdi.Ocakbaşına ilk kez katıldım ve çok beğendim. önümüze bakmaktan çok arkaya baktık, yoksa viraj nedir bilmeyenlerle yakın temasta sıcak anlar yaşayacaktık 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Copilot gözünden ; Yollarda gördüğümüz deli makinaların direksyonundakilerin çoğu otoban sürücü imiş, daha ikinci virajda anladık, kurallar katı olmasa, öngörülerimizi uygulamasak, 5-10 araba patlardı kesinlikle. Asvalt muazzam yapıda, tamamen pürüzsüz lastik ile mükemmel yol alınır. Çağlar-Cupra bütünleşmesi çok iyi. DSG'nin aracı bir saniye bile torksuz bırakmaması, esp lambasının hiç sönmemesinden belliydi. Aracın 3 eksiği var bu yol için; koni+yarış lastiği+ biraz haram beygir. Bunlar olmuş olsa aracı yiyebilecek çok az rakip olur. ( pilot iyidi,iyi ) 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 padock ta anons vardı, bozulmuş kime bozulmuş Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Evet güzel bir gündü.Mercedes,hepimizi hayran bıraktı. Bugünde sen bizi TEM'de hayran bıraktın Abi Video'su bende internete yayılmasını istemiyorsan, polise haber vermeden en yakın zamanda Şain Orbay İlköğretim Okulu Spor Salonunda, Etkinlik düzenleyeceksin 5 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Evet. Fordclub olarak orayı sallamak lazım bir dahaki sefere. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Güzel etkinlik olmuş.Servet abi yazmış zaten araçlar kadar sürücülerde etkili bence.Yoksa başı çekecek araçlar zaten belli resimlerden gördüğümüz kadarıyla.Aston vardır bir tane siz ondan haber verin Bende bir deneme sürüşü yapmayı çok isterdim orda Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Güzel etkinlik olmuş.Servet abi yazmış zaten araçlar kadar sürücülerde etkili bence.Yoksa başı çekecek araçlar zaten belli resimlerden gördüğümüz kadarıyla.Aston vardır bir tane siz ondan haber verin Bende bir deneme sürüşü yapmayı çok isterdim orda Onu yiyen bi maserati vardı. ticari renk kaplama bak o maseratide güzel pozlar veriyordu bize Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 A be miyav be yav.....miyav beyav....... (istanbulparkpistininortasınabırakılmışciğeretirübindenbakankedismayılı) 5 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 A be miyav be yav.....miyav beyav....... (istanbulparkpistininortasınabırakılmışciğeretirübindenbakankedismayılı) pek ahım şahım bir şey değil, sadece marşbiyelden, lastik kauçuğu temizledik nefisti nefisss 4 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 pek ahım şahım bir şey değil, sadece marşbiyelden, lastik kauçuğu temizledik nefisti nefisss Yapma abi içim gidiyor yeminle..... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Forumu takip etmemenin cezasını bu organizasyondan habersiz kalarak ödedim sanırım. Yoksa ben de süper fiestam ile bmwlerin tozunu alırdım biraz. ben sana dedim diye kalmış aklımda başka bi yavuza yazdım galiba o yazıları tam cama satılık yazıp padokda bekleyecek arabaydı işte Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Sabah 6 da evden çıkışım ile başlayan gece 22 de eve dönüşüm ile biten "Müthiş bir gündü". Organizasyon 1.5 saat kadar geç başladı ama olsun ya ben 12 yıldır piste çıkma hayali ile bekliyordum 1.5 saat daha beklesem ne yazardı yani. Pist öncesi eğitim başarılı idi düzenleme sıralama uygundur tebrikler. Piste çıktığımız andan itabaren adrenalin hat safhada oldu. İnanılmaz bir zevk aldım diyebilirim. Focusuma üstün yol tutuşu sayesinde bir kere daha aşık oldum Allah satmak zorunda bırakmasın Pit'ten 4. araba olarak çıktım, 1. sıradaki mito 175ps, 2. sıradaki vti 160ps + sını bilmiyorum, 3. sıradaki passsat cc 160+yazılım ( tahminin 200ps) idi. Startı yaklaşık 5-6 sn ara ile aldık ben mito ile passatı hiç görmedim. Fakat 3. turda veya 4. turda vti yı geçtim Pitten 5. sırada çıkan fabis RS ise beni ikinci turda viraj düzlüğünde geçti. Viraj içi geçmek yasak olmasa bende onu geçecektim ama kurala uydum malesef. Aynı şekilde vti yı da çok daha önce virajda geçerdim ama kurala denk geldim. Bunların dışında sanırım 8. sırada başlayan 3.25 BMW beni yokuş aşağı düzlükte geçti fakat virajlarda yine ensesinde idim ki diğer turda kendisi baskıya dayanamadı sanırım geçebildim yavaşladı Araç içi kamera kaydım var fakat geri zekalı telefon 10dk olarak çekmiş en zevkli yerleri çekmemiş, max. çekiş süresi 10dk imiş. İlerleyen günlerde video yu koyacağım inşallah programsal sıkıntı var export edince 1.19sn olarak ediyor Gelelim resimlere Kapıdan giriş Hemen polo ya combo tokat Numara alma aşaması, ee tabiki hak ettiğimiz gibi ilk sıradayım Ziyaretçi arabaları Cupra padokda Benim yarış grubu Pit alanı bekleyiş Katılım yapan arabaların bir kısmı Kapıdan girenin gördüğü ilk manzara haha Bu da yakın çekim 6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 pistteki corvette ne idi? yoksa vette görünmlü tata mıydı, çok feci birşey di ses boldu ama gerisi tıss... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 (düzenlendi) arada intercitiy sahibi araç mezatı yapıyordu otoparkta "intercity çıkması lüks araba mezatı gel vatandaş. bmw cabrionun hası burda gel gel " 19 Mayıs 2013 tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Rıza abinin. Diğerleri Metin abinin. Rıza abinin mesleği "Escort driver"lıktır gerçek anlamda, havaalanında çalışıyorum dediğine bakma havaalanına çok gidiyorum demek istiyor Her kimse sahilde gezintiye çıkmış gibiydi.. Escort driver'lığı göremedik Stage 4 dediği araba ile Ben 109'luk TDCİ ile Tur farkı atardım heralde Murat.. Yada arabası çok yaşlı, yormak istemiyordu.. Tribünde herkes dalga geçti.. Ama bir Sierra Cosword var dı ki, pistte harikalar yarattı.. Yeni nesil, yüklü makinelerin hepsini ezdi.. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Sierra' nın gelişi http://www.youtube.com/watch?v=h8O9t20QZVk&feature=youtu.be Sierra müthişti gerçekten tebrikler. Escort cu ise satsın o arabayı ya gerçekten çok üzüldüm o makinanın o şekil de gitmesine Bu arada şunları belirteyim 1) pist içinde sıfırladım aracın hız ortalaması 102km 2) pist içindeki ortalama tüketim 12.7lt/100km 3 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Acayip sakin birisidir. İstediğin kadar tahrik et sağa çekilir geç diye. Pistedemi ? çıkmasın o zaman , kendinide Fordu'da rezil etmesin.. Sierra gibi çıksın. ne S2000 ne Vtec, nede TSİ bıraksın, dalgasını geçsin, Pistte showunu yapsın.. 3 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 izlediğim video daki ölçümümde pist üzerindeki 2. turum 3.08dk idi. İlerleyen zamanlarda bu turu 3.00dk yapmışımdır 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 (düzenlendi) Bu piste bir jaguar lazımdı, pilotununda adı semih olmalıydı.. Harika vakit geçmiş. Hayallerimi çalıp yaşamışsınız.. İst parkın her karesini bilmeme rağmen sadece tabelasını görebilmişliğim var.. Birgün kısmet olur inşallah.. Piste çıkanlar tur zamanı ölçtümü? Bineklerle 1:50.00 2:10.00 arası zamanlar çıkması lazım. Gerçi benim yazdığım zamanl 200 300hp şampiyona araçları için ortalamaydı. Bizim araçlar süha abinin dediği gibi 3dk'yı bulur. 19 Mayıs 2013 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 Bineklerle 1:50.00 2:10.00 arası zamanlar çıkması lazım. Semih yanlışın var, Rekor Montoya'da 330km. maxium hız ile, 228km. ortalama hız ile 1.27 rekoru var bu pist'te.. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 O Sierra'ların ikisini de Rıza abi sattı sahiplerine, Escort'u da Sierra'nın sahibine satmıştı sonra geri aldı Tamam anladım.. İyi bir galericiymiş ozaman, pilot değil 75PS klasmanı yok muydu 100ps. otomatik focus, birde Getz vardı.. Komik duruyorlardı Pistte 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 (düzenlendi) Semih yanlışın var, Rekor Montoya'da 330km. maxium hız ile, 228km. ortalama hız ile 1.27 rekoru var bu pist'te.. F1ler 1.25 1.28 arası dönüyorlar, DTM ler 1.40 1.50 arasıydı. WTCC binek otomobiller ise (200 250HP'lik) 2.00 2.05 arası kuru zeminde. Yani tahmit ettiğim 1.50 2.10'u binek otomobil şampiyonası klasmanını baz alarak verdim. Sonuçta her nekadar ağırlık ve lastikler aynı donanım olmasada motor güçleri ve tork arasında uçurum yok. O yüzden ilk başta bizim makinelerin 2.10 ile dönebileceğini söyledim. Ama sonradan hatırladım. Süha abinin tüm döşemeleri söküp, yarış lastikleri takması gerektiğini 19 Mayıs 2013 tarihinde Semih İzgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 F1ler 1.25 1.28 arası dönüyorlar, DTM ler 1.40 1.50 arasıydı. WTCC binek otomobiller ise (200 250HP'lik) 2.00 2.05 arası kuru zeminde. Yani tahmit ettiğim 1.50 2.10'u binek otomobil şampiyonası klasmanını baz alarak verdim. Sonuçta her nekadar ağırlık ve lastikler aynı donanım olmasada motor güçleri ve tork arasında uçurum yok. O yüzden ilk başta bizim makinelerin 2.10 ile dönebileceğini söyledim. Ama sonradan hatırladım. Süha abinin tüm döşemeleri söküp, yarış lastikleri takması gerektiğini Bu söylediklerin devede kulak kalıyor Semih.. Adamlar viraja son 50m.ye kadar tam gaz geliyor Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Mayıs 2013 Paylaş 19 Mayıs 2013 F1ler 1.25 1.28 arası dönüyorlar, DTM ler 1.40 1.50 arasıydı. WTCC binek otomobiller ise (200 250HP'lik) 2.00 2.05 arası kuru zeminde. Yani tahmit ettiğim 1.50 2.10'u binek otomobil şampiyonası klasmanını baz alarak verdim. Sonuçta her nekadar ağırlık ve lastikler aynı donanım olmasada motor güçleri ve tork arasında uçurum yok. O yüzden ilk başta bizim makinelerin 2.10 ile dönebileceğini söyledim. Ama sonradan hatırladım. Süha abinin tüm döşemeleri söküp, yarış lastikleri takması gerektiğini bir dahakine tüm koltukları ve stepneyi sökeceğim. Focusun tek dezavantajı ağırlık 235/45/17 Bridgestone-Adrenalin RE002 lastikler ile virajların tamamen hakkını vediğimi düşünüyorum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts