Mehmet Göktürk 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 eski ( 90 lar ) civic vx hx ve crx hf ve bir model escort lean burn karbüratöre sahipti. crx hf özellikle burda önemlidir. sonradan civic hinrit ve insight ilk modelleri lean burn olmuş ama yasaklanmış. ayrıca mitsubishi carisma cdi de japonyada lean burn çalışıyormuş 40:1 oranla ama avrupa izin vermemiş 24:1 den yukarı çıkmamış. normali 14:1 dir. ( 14 hava 1 yakıt ) carisma gdi demek istedim. genellikle directinjection sistemler lean burn çalışmaya uğraşıyorlar ama azot oksit sıkıntısı var. bu nedenle çipleme ile bu sıkıntı aşılabilir. çocuklarda geri zekalılık ve klerde kanser olarak geri döner tabi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 crx im ile yardıra yardıra gezerdim, 10lt/100km tükettiğimi hatıralamam. 1.6 atmosferik 130 ps of offfff...... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 kaebüratörlü renolarda denenebilir ama bu sefer vuruntu ve manifold kızarması olabilir. nissan 200 sx imde elle distribütör ayarı yaparken bir baktım manifold kızardıydı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Mayıs 2013 Paylaş 9 Mayıs 2013 yüksek hp lere zengin ile çıkılıyor verimsiz noktalara gidiliyor. fakirde hp daha az biliyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Mayıs 2013 Paylaş 9 Mayıs 2013 Bundandır ki twincharger tsi'ların kılavuzunda 98 oktan kullanmazsanız performans düşüklüğü ve vuruntu olabilir yazar. Tr şartları için ecu'dan 95 oktana göre ayar yapıyorlar. Bu fakir karışım zengin karışım denkleminde performans nerede peki? Zengin karışımın avantajı nedir veya? püf var: fabrikasyon fakir karışım odaklı yazılım ile fabrikadan çıkan motora, egzos manifoldu değişim ile +20 hp bile konabiliyor mesela fiesta St, ford daki tek örnek, araştırınca, subarular da bunlara benziyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Mayıs 2013 Paylaş 9 Mayıs 2013 cvh motorlar fakirmiş. abd de 1.9 litre 93 model escort kullandım 2 sene. o da fakirmiş.. öğrenci işi... Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 gelecek için LPG hikaye, fenomen olmaya aday cümle şu; 1.6 TDI & min. 150Ps oda pek uzak değil... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 benzin bence daha önemli olacak. dizelde kıtlık var. rafineri çıkışı da benzin fazla. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Dün takas yolu ile 2011 model passat 1.4 tsi bmt dsg comf. model bir arac aldık. Bu araçlara lpg uygulaması yaptıran var mı ? Memnun mu ? takırsak sorun yasar miyiz ? lovatonun da böyle bir tablosu var.fiyat bilgisi göremedim. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 İyiki tsi a4 falan almamışım, marea almışım. Lpgsi bile dert. Ne akıllı adamım Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 dizel güzel, ama 10-12 bin tl fark çok fazla. Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Ben bugün 1.4 TSI için sormuştum. Zavolliye gittiğimde aracın beynini söküp üzerindeki kodu bildirdiler ve olumlu cevabını döndüler sonuç olarak, Süper sistem Zavolli LPG + yağlama sistemi + LPG den kaynaklı motor problemine karşı sigorta 3200 TL'e maal oluyor. Her TSI LPG uyumlu değil diyorlar. Beyin koduna göre orguluyorlar. Sistem 1000 devire kadar ve 3000 devirden sonrası benzin ile çalışıyo. 1001 ile 2999 devirlerde otomatik olarak LPG de çalışıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Ağustos 2013 Paylaş 25 Ağustos 2013 TSI zaten az yakıyor. Azcık sakin oluverin hem arabanı kaza olasılığı düşer hem motor ömrü uzar ikinci eli yükselir siz sakinleşirsiniz lastikler az eskir vs. Yorum bağlantısı
Misafir 26 Ağustos 2013 Paylaş 26 Ağustos 2013 Ben bugün 1.4 TSI için sormuştum. Zavolliye gittiğimde aracın beynini söküp üzerindeki kodu bildirdiler ve olumlu cevabını döndüler sonuç olarak, Süper sistem Zavolli LPG + yağlama sistemi + LPG den kaynaklı motor problemine karşı sigorta 3200 TL'e maal oluyor. Her TSI LPG uyumlu değil diyorlar. Beyin koduna göre orguluyorlar. Sistem 1000 devire kadar ve 3000 devirden sonrası benzin ile çalışıyo. 1001 ile 2999 devirlerde otomatik olarak LPG de çalışıyor. Ben lpg fuarında Zavolli standında oranın mühendisiyle konuşmuştum. Tsi için sizden daha farklı bir sistem anlatmışlardı. Devir bazlı değil de her halükarda %20 benzin ve sıvı fazda %80 lpg gönderiliyordu motora. Benim dediğim galiba Yavuz Selim'in dediği ldpi sistemi oluyor. Kullanım karakterinize göre, devir bazlı olarak ta tercih edilebilir. Örneğin ben de otomatik focusumu genelde 2000-3000 devirde kullanıyorum. Motor sigortası da önemli bir artı. Bence bir ldpi sistemini araştırın. Olmazsa bu devir bazlı çalışan sistemi de taktırabilirsiniz. Ama her halükarda lpg sistemine geçilmelidir diye düşünüyorum. Bir de lpg dönüşümcülerinin kendilerine sorması gereken en önemli soru ben bu arabayı daha kaç km kullanacağım sorusudur. 3.200 tl lik maliyet ve zaman zaman benzinde çalışma veya lpg ye benzin karıştırarak silindirlere geönderme teknikleri sayesinde, dönüşümler pahalı ve amorti süresi fazla. Düşük kilometredeki bir araba, uzun kilometreler / yıllar boyunca kullanılacaksa bu tip bir dönüşüm tercih edilmelidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts